برگزیده های پرشین تولز

چگونه در سال ۲۰۱۸ در رتبه های اول گوگل قرار بگیریم؟ (ویدیو)

raminbarati360

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2012
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
73
آیا مطمئن هستید که اهداف سئوی فعلی شما بهترین موارد برای سازمان شما هستند؟ بسیار مهم است که اهداف سئوی شما در راستای هدف‌های کاری و تجاری شما باشد. به همین دلیل نیازمند ابزارهایی هستید که موفقیت سئوی خود را ارزیابی کرده و نقاط ضعف و قوت آن را بشناسید. در این مقاله که به کمک تیم رایاسئو تهیه شده است به بررسی روش‌هایی برای تعیین صحیح و هوشمندانه‌ی اهداف سئو برای تیم کاری شما پرداخته و دو مثال از روند کار کسب و کارهای مختلف در این عرصه را بررسی خواهیم کرد.

اهداف سئو را از کجا شروع کنیم:
اولین مشکلی که در این کار به ذهن خطور می‌کند، شروع کار است. با فکر به اینکه اهداف سئوی شما چه باید باشد کار را شروع نکنید. زمانی که با اعضای تیم سئوی خود مشغول همفکری هستید و یا از مشاورانتان مشورت می‌گیرید، نباید به اهداف سئو فکر کنید؛ بلکه موارد دیگری برای شروع وجود دارند.

  • با اهداف شرکت شروع کنید. در فصل پیش رو چه برنامه‌ای برای شرکت خود دارید و می‌خواهید به چه هدف‌هایی برسید؟
  • اهداف تجاری. از مورد قبلی شروع کنید و پیش بینی کنید که چگونه حضور در بازار به دستیابی به اهداف شرکت به شما کمک می‌کند. بنابراین اگر هدف شرکت افزایش فروش است، کارهای لازم برای حضور در بازار چه چیزهایی است. آیا برای فروش بیشتر نیاز دارید که در بالای صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل باشید؟ آیا باید ترافیک بیشتری داشته باشید؟ آیا باید بازدید کنندگان سایت را به نحوی دوباره به سایت بازگردانید؟ و… اهداف سئو باید مستقیماً با اهداف شرکت در ارتباط باشند، به طوری که هر یک از کارکنان سازمان شما به شکلی واضح از وظایف خود آگاه باشند.
  • اهداف سئو. در مرحله‌ی بعد، ببینید که چگونه سئو راه شما را برای رسیدن به اهداف تجاری هموار می‌کند. به عنوان مثال اگر هدف شما رسیدن به رتبه‌ی بالایی در جستجوی گوگل باشد، سئو کمک شایانی به کار شما خواهد کرد. اگر هدف شما بازگرداندن بازدید کنندگان به سایت باشد، هدف شما از تقویت سئو کلمات کلیدی خاص دارای ارزش تجاری خواهد بود.
  • معیارهای خاص برای بررسی و بهبود سئو. برای آنالیز و بهبود مداوم اهداف سئو انتخاب شده، بهتر است که معیارهایی خاص و قابل بررسی را انتخاب کنید.



 
Last edited:
بالا