برگزیده های پرشین تولز

چگونه در Microsoft Outlook به جستجوی پیشرفته بپردازیم؟

sanjary

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
1
سن
35
هنگامی که شما به Outlook خود وارد می شوید انتظار دارید که همه چیز و دقیقا آن چیزی را که نیاز دارید به سرعت بیابید. همیشه چه کاری انجام می دهید؟ زمان بسیاری را صرف جستجو می کنید و در آخر هم آن را نمی‌یابید؟ در این مقاله قصد داریم یکی از ویژگی های مایکروسافت را در Outlook مرور کنیم:

چگونه می توان کلمات کلیدی را در Outlook جستجو کرد؟

یکی از راه های جستجو در Outlook این است که به کادر جستجو بروید. حال می توانید برای یافتن ایمیلی که می خواهید از کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید به inbox بروید و موضوعی که می خواهید آن را جستجوی کنید را تایپ کنید.

Microsoft-Outlook.jpg

برای این کار نیاز است که شما از کلمات کلیدی استفاده کنید. در کادر جستجو کلمه ی مورد نظر یا موضوع را وارد کنید: این موضوع می تواند اخبار یا موضوع ایمیل شما باشد.

Microsoft-Outlook1.jpg

با این کار شما می توانید موضوعات جستجو شده را در ایمیل ها مشاهده کنید.

Microsoft-Outlook2.jpg

از ویژگی جستجوی پیشرفته استفاده کنید

شما همچنین می توانید از ویژگی پیشرفته ی Outlook استفده کنید. Ctrl + Shift +F را همزمان فشار دهید و پنجره‌ی Advanced Find را باز کنید. در آن قسمت روی تب Advanced کلیک کنید.

Microsoft-Outlook3.jpg

حال بر روی دکمه ی Browse کلیک تا بتوانید Inbox یا هر فولدر دیگری را که قصد دارید در آن ها جستجو کنید را انتخاب نمایید.

Microsoft-Outlook4.jpg

اطمینان حاصل کنید که در همان Inbox قرار داشته باشند. طبق عکس شما می توانید بخشی که می خواهید جستجو کنید را انتخاب نمایید. در این مرحله Subject، Condition و همینطور Value را انتخاب نمایید. پس از گذراندن مراحل بالا، روی Add to List کلیک کنید و برای کلمات کلیدی که قصد دارید آن ها را جستجو کنید مراحل را تکرار کنید.

Microsoft-Outlook5.jpg


حال برای جستجوی ایمیل هایی که نیاز دارید بر روی دکمه ی Find Now کلیک کنید.
 
بالا