برگزیده های پرشین تولز

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
wordpress-websites-seo.jpg

سئو وردپرس یکی از مهمترین دغدغه های مدیران وب سایت ها می باشد. از آن جا که وردپرس به عنوان یک سیستم وبلاگ دهی بشمار می آید و گوگل نیز علاقه زیادی به وبلاگ دارد بنابراین داشتن وب سایت وردپرس کمک شایانی در سئو و بهینه سازی وب سایت ها خواهد داشت. اما باید توجه داشت که یک وبلاگ وردپرس باید با کیفیت بالا نوشته شود و سئو وردپرس نیز مانند دیگر موارد بایستی با استفاده از روش های اخلاقی و قانونی انجام گیرد.

سئو وردپرس چیست
سئو وردپرس چیست؟ بالا بردن رنکینگ و دریافت موقعیت مناسب در موتور های جستجوگر در سایت های وردپرسی می باشد. وردپرس دارای افزونه های سئو متعدد می باشد که استفاده از افزونه های وردپرس معتبر و به کارگیری صحیح از آن ها کمک زیادی در این موضوع خواهد نمود. اختصاص زمان برای ارزیابی مجدد سایت وردپرس خود پس از اجرای برخی از تکنیک های سئو شما را متوجه اهمیت این تکنیک ها خواهد نمود و در حالت ایده آل، افزایش قابل توجهی در ترافیک ارگانیک سایت خود مشاهده خواهید کرد. برخی از تکنیک های سئو وردپرسدر حالت کلی شامل:

• Permalinks: پیوند یکتا ابزار وردپرس برای سفارشی سازی لینک های وبلاگ
• Meta descriptionss: تنظیم توضیحات متا یا متن کوتاهی که در نتایج جستجو نشان داده می شود بطور صحیح برای هر صفحه یا پست هایی که در جهت بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو استفاده می کنید.
• Image optimization: بهینه سازی تصاویر موجب ایندکس شدن صحیح آن ها توسط موتور های جستجوگر می شود.
• Use headingss: استفاده از ساختار صحیح عنوان مقالات موجب افزایش رتبه شما خواهد شد.

نکات شروع سئو وردپرس
نکات شروع سئو وردپرس با موارد زیر موجب سهولت روند کار خواهد شد.
• با وبلاگ وردپرس خود شروع کنید.
هنگامی که وبلاگ جدیدی ایجاد می کنید، می توانید از ویژگی عدم ایندکس شدن وبلاگ توسط موتور های جستجو گر در وردپرس استفاده نمایید تا زمانی که کارتان برای ساختار وبلاگ و راه اندازی آن تمام شود. یعنی زمانی که آن را فعال نمایید، موتور های جستجوگر قادر به خزیدن داخل وب سایت شما نخواهند بود.
وردپرس همچنین دارای تگ های noindex و nofolloww در صفحات وبلاگ می باشد و تا زمانی که شما نخواهید، ایندکس انجام نمی شود و این موضوع اهمیت زیادی در سئو وردپرس دارد.

• تمرکز بر وری پروفایل شبکه های اجتماعی و سئو
حساب های شبکه های اجتماعی برای افزایش دسترسی به وبلاگ شما بسیار عالی هستند. بهرحال بایستی در حفظ و افزایش اعتبار آن ها تلاش کنید و همواره آن ها را با بیشترین جزئیات ممکن و تصاویر گرافیک غنی کنید. تعامل کاربران در شبکه های اجتماعی یک امتیاز بزرگ برای هر وبلاگ نویس محسوب می شود. وبلاگ هایی با فیس بوک و توییتر قوی می توانند هزاران ترافیک هدفمند دریافت نمایند.
• از مقالات و پست های جدید که منتشر می کنید، به پست های قدیمی لینک دهید.
لینک دهی داخلی هنوز اهمیت زیادی برای موتور های جستجو گر با محتوای مناسب دارد. لینک بیلدینگ های داخلی مانند یک نقشه مجازی در پست های مرتبط سایت برای کاربران و ربات ها عمل می کنند. لینک دادن به محتوا های قدیمی و مرتبط بصورت دستی با استفاده از انکر تکست anchor text بهتر است و علاوه بر سئو، موجب افزایش ترافیک پست های قدیمی نیز خواهد شد.
 
بالا