برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
چگونه سفر تابستانی خوبی داشته باشیم؟

هرساله با شروع تابستان، فصل سفرهای تابستانی هم آغاز میشود و مردم سراسر دنیا، از قاره به قاره ای دیگر ، کشوری به کشور دیگر، یا شهری به شهری دیگر سفر میکنند تا علاوه بر داشتن یک تابستان خاطره انگیز، با فرهنگ مردم کشورهای دیگر هم آشنا شوند. هر کسی بار سفر میبندد و به فراخور حال خود یا با تور یا بدون آن به یکی از شهرهای دنیا سفر میکند تا چند روزی به دور از دغدغه های روزمره، اوقات خوشی را تجربه کند. بنابر این در زیر با هم نکاتی را مرور میکنیم که میتواند در داشتن یک سفرتابستانی خوب به شما کمک کند.

%D8%B3%D9%81%D8%B1(1).jpg




اولین نکته ای که در یک سفر تابستانی مهم است، انتخاب مقصدی مناسب برای مسافرت است. اگر چه تمام نقاط زمین، زیبایی های خودشان را دارند و میتوانند مقصد خوبی باشند، اما با توجه به گرمی هوا در فصل تابستان، پیشنهاد میکنیم مکان هایی را انتخاب کنید که زیاد گرم نباشند. برای اینکه مقصد سفر خود را انتخاب کنید میتوانید به چندین عامل توجه کنید. هزینه، آب و هوا، فرهنگ، جاذبه های گردشی و ... میتوانند در اننتخاب مقصد مورد توجه قرار بگیرند. به عنوان مثال اگر هزینه سفر برای شما مهم است، میتوانید تور دبی را انتخاب کنید چرا که با توجه به گرمی هوا در این فصل از سال، تقریبا مقصد ارزانی به شمار میرود و بر عکس، تور لندن میتواند در خرداد و اوایل تابستان، هزینه سنگینی برایتان به همراه داشته باشد. همچنین میتوانید به این مسئله نیز توجه کنید که دوست دارید در مقصد چه چیزهایی را تجربه کنید؟ مکان های تاریخی را ببشتر دوست دارید یا فعالیت های هیجان انگیز را؟ مناطق روستایی را میپسندید یا مناطق ساحلی را؟ با پاسخ دادن به این سوالات میتوانید مقصد خود را انتخاب کنید و به مقصد مناسبی برای سفر تابستانی خود سفر کنید. پس اولین نکته انتخاب مقصد تابستانی مناسب است.

%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8(1).jpg




نکته بعدی انتخاب لباس مناسب است. لباس هایی که بر میدارید بهتر است خنک و سبک باشند تا هم جلوی عرق کردن را بگیرند و هم باعث کلافگی نشوند. این لباس ها باید به گونه ای باشند که به راحتی شسته شده و خشک شوند تا در آب و هوای شرجی و ساحلی به مشکل بر نخورید. کفشی را انتخاب کنید که شما را در گشت و گذارها اذیت نکند. یک جفت صندل برای قدم زدن کنار ساحل و یک جفت کفش ورزشی برای پیاده روی های طولانی بهترین‌ انتخاب است.

%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86(1).jpg




دیگر نکته مهم برای داشتن یک سفر تابستانی خوب، این است که سعی کنید هر کجا رفتید، حتما آب کافی به همراه داشته باشید. به علت گرمای هوا و فعالیت و جنب و جوش و در کنار آن تعرق طبیعی ، بدن آب زیادی از دست میدهد . اگر آب کافی استفاده نکنید تعادل آب بدن بهم میخورد و ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوید . پس حتما حواستان به این نکته باشد. برای غذا خوردن در سفر های تابستانی، حواستان باشد از خوردن غذاهای چرب و سنگین خود داری کنید تا در گرمای هوا اذیت نشوید. به جای آن سعی کنید از خوردن نوشیدنی غافل نمانید و با مصرف غذاهای سالم و میان وعده های مغذی سلامت خود را در سفر تضمین کنید.

%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9.jpg


به عنوان آخرین نکته، ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی را در سفر تابستانی فراموش نکنید. چرا که میتوانید با کمک آنها از اشعه های مضر در امان باشید و مجبور نباشید تابش مستقیم نور آفتاب را تحمل کنید و اذیت شوید. علاوه بر این میتوانید از چشم و پوست و موی خود محافظت کنید و از آسیب رساندن به آنها جلوگیری نمایید.​
 
بالا