برگزیده های پرشین تولز

andamsaz.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2017
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
سن
39
برای اینکه یک فرد بتواند چربی سوزی خوبی داشته باشد و لاغر شود روش های گوناگونی وجود دارد که می تواند به او کمک کند تا کاهش وزن را تجربه کند اما همه این روش ها خوب نیستند و برخی از این روش ها فقط کاهش وزن کوتاه مدتی را برای فرد به همراه دارند و برخی دیگر نیز منجر به لاغر شدن دائمی خواهند شد .
اگر می خواهید برای همیشه لاغر شوید باید سؤال درستی از خود بپرسید و پاسخ درست بدهید یا اینکه این سؤال را از مشاوری خوب و با تجربه بپرسید تا موفق شوید !
در این بخش می خواهم چند روش را بیان کنم که در بین افراد جامعه رواج پیدا کرده اند و هر کدام با مزایا و معایبی همراه است که سعی می کنم به آن ها هم اشاره ای داشته باشم .

اولین روش اشتباهی که افراد زیادی از آن استفاده می کنند تحمل گرسنگی و حذف وعده های غذایی است !
این روش شاید برای مدت کوتاهی جواب دهد اما به دلیل اینکه تحمل گرسنگی و حذف وعده های غذایی باعث به هم خوردن تعادل سوخت و ساز بدن می شود در آینده نزدیک نتیجه ای معکوس به همراه دارد .
زمانیکه بدن گرسنگی بیش از حد را تحمل می کند سوخت ساز بدن در حالت ذخیره قرار می گیرد و از آن به بعد بدن برای حفظ توان خود انرژی های دریافتی را در خود ذخیره می کند و به سرعت باعث بازگشت وزن می شود .
بنابراین تحمل گرسنگی هرگز کار درستی نیست و اصلا پیشنهاد نمی شود که از این روش برای کاهش وزن و لاغر شدن استفاده کرد .

دومین روش اشتباه و پر طرفدار که افراد زیادی را با پشیمانی مواجه کرده است و هنوز مورد استقبال قرار می گیرد استفاده از داروهای لاغری است .
به طور خلاصه و مفید دلیل استفاده نکردن از این داروها را بیان می کنم و امیدوارم از این داروها برای لاغری سریع استفاده نشود !
چربی هایی که توسط داروهای لاغری سوزانده می شوند در واقع به طور کامل از بین نمی روند و فقط در بدن جابجا و منتقل می شوند ، این چربی ها بعد از سوزانده شدن و تحریک شدن وارد خون می شوند و در جداره رگ تبدیل به رسوب می شوند و با مسدود کردن مسیر خون باعث بروز سکته هایی در بدن می شوند که باید به شدت از این روش پرهیز کرد ، علاوه بر این عوارض منجر به افزایش وزن مجدد خواهند شد که هرگز ارزش امتحان کردن هم ندارد .

سومین روش استفاده از برنامه غذایی منظم است .
در این روش باید طبق برنامه غذایی پیش بروید و خارج از آن چیزی مصرف نکنید و فعالیت هایی که برای شما در نظر گرفته می شود دقیق انجام دهید این روش خیلی خوب است اما عالی نیست ، چون باید برای هر ماه هزینه ای جداگانه پرداخت کنید و برنامه ای که در اختیار شما قرار می گیرد فقط برای یک مدت خاص و یک وزن خاص کاربرد دارد و هرگز برای ماه های بعد و یا سال بعد مفید نخواهد بود و علاوه بر آن هیج یک از افراد خانواده شما در صورت نیاز نمی توانند از آن استفاده کنند .

چهارمین روش استفاده از تکنیک های طلایی کاهش وزن است .
این روش بسیار عالی است چون شما قادر خواهید بود که هر زمان که تمایل داشتید از تکنیک های طلایی کاهش وزن استفاده کنید و با کمک آن برای همیشه لاغر شوید .
این تکنیک ها امروزه طرفدارای زیادی پیدا کرده اند و بیش از 45 درصد آمریکایی ها دیگر از برنامه **** لاغری و روش های دیگر استفاده نمی کنند و بجای آن تکنیک هایی مانند اصلاح آداب غذایی و ورزش ساده و مناسب را برای کاهش وزن و لاغر شدن دائمی خود انتخاب می کنند .

آموزش لاغری سریع با تکنیک های طلایی کاهش وزن

<a href="https://www.andamsaz.com" rel="nofollow">لاغری سریع</a>

<a href="https://www.andamsaz.com/How-to-thin" rel="nofollow">چگونه لاغر شوم</a>

andamsaz.com
 
Last edited:
بالا