seo.nonegar1
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 3 ژانویه 2016
- نوشتهها
- 66
- لایکها
- 8
- سن
- 40
بسیاری از طراحان وب سایت علاقه مند به بهبود و افزایش تعداد بازدید از صفحات وب سایت خود می باشند اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند. در این مقاله به مطالعه روش ها و استراتژی هایی که باعث تحقق این امر خواهند شد ، می پردازیم.
ایجاد مطالب و کسب اطمینان از بهینه سازی آن ها:
مهم ترین موضوع "کیفیت محتوا" در سایت می باشد. بهتر است حجم مطالب کم باشد تا بازدید کننده را متقاعد به کلیک کند. مطالب طولانی هر چند مهم هم باشند به مخاطب حسی همانند کتاب داده و بازدیدکننده کمتری جذب خواهد کرد. بنابراین باید بیشتر تلاش خود را بر ایجاد محتوایی با کیفیت بالا قرار دهید. می توانید از پلاگین هایی همانند Yoast seo ، برای بهبود بازدید که سئو و بهینه سازی وب سایت را نیز به همراه خواهد داشت استفاده کنید. حال به بررسی اولین نکته برای بهبود و افزایش بازدید از صفحات وب سایت خواهیم پرداخت.
ایجاد محتوای همیشه سبز
اولین روش که می توان با بهره گیری از آن بازدید از صفحات را بهبود بخشید تمرکز بر ایجاد محتوای به اصطلاح "همیشه سبز" می باشد. بسیاری از وبلاگ ها ترافیک خود را از محتوای همیشه سبز خود به دست می آورند.
محتوای همیشه سبز به طور کلی نقشی مهم در رتبه بندی گوگل ، سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد ، چرا که به طور طبیعی تعداد زیادی از لینک ها را در طول زمان جذب خود خواهد کرد. در اکثر موارد محتوای همیشه سبز محتوایی یک مرحله ای برای موضوعی خاص می باشد.
شما می توانید با استفاده از Google Analytics نگاهی به اکثر کاربران آنلاین خود داشته باشید. متناوبا ممکن است بخواهید نگاهی به مشتریان خود و آنچه آن ها مورد جستجو قرار داده اند و منجر به بازدید از سایت شما شده است ، هم داشته باشید و در نهایت آن ها را به تماس و خرید از خود تشویق کنید. به همین منظور با بهره گیری از این اطلاعات ، محتوای همیشه سبز منطبق با معیار های خود را ساخته و به این اهداف برسید.
ایجاد تجربه ای بزرگ برای کاربران
اولین قدم افزاش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت است. مخاطبین به طور روز افزون به سایت هایی که سریعتر لود می شوند عادت می کنند. طبق آمارهای اخیر تاخیری 1 ثانیه ای در بارگذاری باعث کاهش 11% ای بازدید خواهد شد. این امر تاثیر منفی بر سئو وب سایت خواهد داشت. خوشبختانه بهبود سرعت لود صفحات کار دشواری نیست و می توانید با استفاده از چند ترفند ساده تغییراتی در سرعت بارگذاری صفحات خود ایجاد کنید. هم چنین می توانید از ابزار ارائه شده توسط گوگل به نام PageSpeed برای کشف هر چیزی که باعث کاهش سرعت لود وب سایت شما می شوند ، استفاده کنید. راه دیگر برای بهبود تجربه کاربر از وب سایت حذف مطالبی که به صورت سرزده ظاهر می شوند می باشد. اگر بیش از حد از تبلیغات در طراحی وب سایت استفاده کنید مخاطبین از خواندن مطالب شما لذت نبرده و صفحه شما را ترک خواهند کرد. این امر منجر به کاهش تعداد بازدید صفحات شما و هم چنین کاهش رتبه در گوگل خواهد شد ، بنابراین سعی بر تعیین فضایی جداگانه برای تبلیغات داشته باشید.
ساخت نوار کناری برای مطالب مرتبط
مطالب را طوری در نوارکناری قرار دهید که یافتن مطالب مشابه برای مخاطبین کاری دشوار نباشد. استفاده از این نوار در طراحی سایت ایده بسیار خوب و جالبی است زیرا از این راه بازدیدکنندگان به خواندن مطالب بیشتری در سایت شما روی می آورند. استفاده از یک ابزار جستجو نیز در طراحی و ساخت سایت بسیار ایده آل می باشد زیرا کاربران می توانند به راحتی مطلب مورد نظر خود را در وبلاگ شما ، جستجو کنند. هم چنین می توانید بخشی در پایین پست های خود برای مطالب جالب در نظر بگیرید.
ایجاد مطالب و کسب اطمینان از بهینه سازی آن ها:
مهم ترین موضوع "کیفیت محتوا" در سایت می باشد. بهتر است حجم مطالب کم باشد تا بازدید کننده را متقاعد به کلیک کند. مطالب طولانی هر چند مهم هم باشند به مخاطب حسی همانند کتاب داده و بازدیدکننده کمتری جذب خواهد کرد. بنابراین باید بیشتر تلاش خود را بر ایجاد محتوایی با کیفیت بالا قرار دهید. می توانید از پلاگین هایی همانند Yoast seo ، برای بهبود بازدید که سئو و بهینه سازی وب سایت را نیز به همراه خواهد داشت استفاده کنید. حال به بررسی اولین نکته برای بهبود و افزایش بازدید از صفحات وب سایت خواهیم پرداخت.
ایجاد محتوای همیشه سبز
اولین روش که می توان با بهره گیری از آن بازدید از صفحات را بهبود بخشید تمرکز بر ایجاد محتوای به اصطلاح "همیشه سبز" می باشد. بسیاری از وبلاگ ها ترافیک خود را از محتوای همیشه سبز خود به دست می آورند.
محتوای همیشه سبز به طور کلی نقشی مهم در رتبه بندی گوگل ، سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد ، چرا که به طور طبیعی تعداد زیادی از لینک ها را در طول زمان جذب خود خواهد کرد. در اکثر موارد محتوای همیشه سبز محتوایی یک مرحله ای برای موضوعی خاص می باشد.
شما می توانید با استفاده از Google Analytics نگاهی به اکثر کاربران آنلاین خود داشته باشید. متناوبا ممکن است بخواهید نگاهی به مشتریان خود و آنچه آن ها مورد جستجو قرار داده اند و منجر به بازدید از سایت شما شده است ، هم داشته باشید و در نهایت آن ها را به تماس و خرید از خود تشویق کنید. به همین منظور با بهره گیری از این اطلاعات ، محتوای همیشه سبز منطبق با معیار های خود را ساخته و به این اهداف برسید.
ایجاد تجربه ای بزرگ برای کاربران
اولین قدم افزاش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت است. مخاطبین به طور روز افزون به سایت هایی که سریعتر لود می شوند عادت می کنند. طبق آمارهای اخیر تاخیری 1 ثانیه ای در بارگذاری باعث کاهش 11% ای بازدید خواهد شد. این امر تاثیر منفی بر سئو وب سایت خواهد داشت. خوشبختانه بهبود سرعت لود صفحات کار دشواری نیست و می توانید با استفاده از چند ترفند ساده تغییراتی در سرعت بارگذاری صفحات خود ایجاد کنید. هم چنین می توانید از ابزار ارائه شده توسط گوگل به نام PageSpeed برای کشف هر چیزی که باعث کاهش سرعت لود وب سایت شما می شوند ، استفاده کنید. راه دیگر برای بهبود تجربه کاربر از وب سایت حذف مطالبی که به صورت سرزده ظاهر می شوند می باشد. اگر بیش از حد از تبلیغات در طراحی وب سایت استفاده کنید مخاطبین از خواندن مطالب شما لذت نبرده و صفحه شما را ترک خواهند کرد. این امر منجر به کاهش تعداد بازدید صفحات شما و هم چنین کاهش رتبه در گوگل خواهد شد ، بنابراین سعی بر تعیین فضایی جداگانه برای تبلیغات داشته باشید.
ساخت نوار کناری برای مطالب مرتبط
مطالب را طوری در نوارکناری قرار دهید که یافتن مطالب مشابه برای مخاطبین کاری دشوار نباشد. استفاده از این نوار در طراحی سایت ایده بسیار خوب و جالبی است زیرا از این راه بازدیدکنندگان به خواندن مطالب بیشتری در سایت شما روی می آورند. استفاده از یک ابزار جستجو نیز در طراحی و ساخت سایت بسیار ایده آل می باشد زیرا کاربران می توانند به راحتی مطلب مورد نظر خود را در وبلاگ شما ، جستجو کنند. هم چنین می توانید بخشی در پایین پست های خود برای مطالب جالب در نظر بگیرید.