برگزیده های پرشین تولز

چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان

sama64

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
312
لایک‌ها
1
سن
37
محل سکونت
روسیه
چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان
یکی از روستاهای دیدنی و سرسبز لاهیچان روستای چی‌ چی ‌نی‌ کوتی می باشد که از شمال به دریای خزر، از شرق به لنگرود، از جنوب به دیلمان، از جنوب غربی به سیاهکل و از غرب به آستانه اشرفیه محدود می‌شود .شایان ذکر است همجواری شهر با یکی از زیباترین کوه‌های منطقه و دسترسی راحت به این ناحیه که چشم اندازهای زیبا و بی نظیری را به ببیننده هدیه میدهد ، دل از هر گردشگری میرباید . چشم اندازهای کوهپایه‌ای لاهیجان شامل باغ‌ های سرسبز چای و مزارع برنج است.در ادامه با مجله همگردی تور کیش زمستان 98 همراه شوید.
چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان
با گشت و گذار و گردش در جنگل و دشت های سر سبز، بکر و کوهپایه ای این روستای چی‌ چی ‌نی‌ کوتی می توانید از طبیعت بی نظیر آن لذت ببرید، طبیعتی که هنوز از دست درازی انسان ها در امان مانده است و به همین دلیل هنوز گونه های متعدد جانوری در آن به چشم می خورند. با وجود شکارهای غیرمجاز و بی رویه شکارچیان غیرقانونی، این روستا همچنان از گزند شکارچیان در امان مانده است و در آن، گونه های جانوری همچون خرس قهوه‌ای، شغال، روباه، کفتار و نوعی خوک خاکستری در حال زیستن می باشند.
روستای چی چی نی کوتی علاوه بر گونه های جانوری متنوع، دارای گونه های گیاهی غنی نیز می باشد که از جمله آنها می توان به نوعی تمشک وحشی که در پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان می روید، اشاره کرد.
نام عجیب روستای چی چی نی کوتی به معنای لانه گنجشک می باشد.
 
بالا