برگزیده های پرشین تولز

ژل رویال برای ناباروری

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
استفاده از ژل رویال که امروزه جزو پر طرفدار ترین مکمل های طبیعی برای کمک به درمان ناباروری می باشد، مسیری رو به رشد را می پیماید.

ژل رویال یک ماده غلیظ سفید مایل به زرد روشن است که از یک جفت غدد مغزی زنبوران کارگر به نام هیپوفارینگال در سنین 6 الی 12 روزه ترشح می شود. زنبوران کارگر که دوران دگردیسی و تکامل آن ها 21 روز طول می کشد فقط سه روز اول مراحل رشد (لارو) از این غذای مخصوص استفاده می کنند. پس از آن غذای اصلی آنها را گرده گل و عسل تشکیل می دهد. عمر مفید آنها 40 الی 60 روز بوده و به علت مصرف نکردن دائم از ژل رویال، تخمدانشان به تکامل نرسیده و قادر به تخم ریزی دائم و منظم نمی باشند و در واقع ماده نابارور میباشند.

ژل رویال، ماده‌ دارویی ارزشمندی است که در درمان بسیاری از ناتوانی‌ها و امراض از جمله تنظیم هورمون‌‌ها، کمک به باروری (در مردان و زنان)، تسریع در بهبود ناتوانی جنسی، کاهش چربی خون، کمک به رشد استخوان، ‌رفع بی‌اشتهایی، رماتیسم‌، آلزایمر، افسردگی‌ و… مؤثر‌ است‌.

همچنین‌ ترکیب ژل رویال در کرم‌‌های آرایشی گران قیمت باعث‌ می‌شود‌ از پیری پوست‌ جلوگیری و بر طراوت و شادابی آن‌ افزوده‌ شود‌.‌ در‌ بازار‌ جهانی‌ ژل رویال‌ را‌ بصورت پماد، قرص، کپسول یا مخلوط با عسل عرضه‌ می‌ کنند‌.

مواد تشکیل دهنده ژل رویال: 56 درصد آب، 12 درصد پروتئین، 5 درصد چربی، 12 درصد مواد احیاء کننده، 8درصد خاکستر و مابقی آن مواد ناشناخته بوده و یک منبع غذایی عالی برای انسان محسوب می شود.

اطباء متفق القولند که ژل رویال به علت داشتن ویتامین، هورمون و املاح معدنی که برخی از آنها فقط در طبیعت در ژل رویال یافت میشوند، برای انسان بسیار مفید است و ثابت شده است بوسیله ژل رویال می توان نازایی، امراض عصبی، نارسایی قلبی را درمان و رشد سلولهای سرطانی را کنترل کرد و یا از بین برد.

ژل رویال برای ناباروری:

ژل رویال سرشار از ویتامین B12 و هورمونهای آمیزشی است. مصرف آن در انسان موجب تحریکات جنسی تقویت تخمدان و تقویت اسپرم و درمان نازایی میشود.

مخلوط ژل رویال و عسل طبیعی (اکسیر ژل رویال 12000) طبق فرمول پونیک دارو، صبح قبل از صبحانه و شبها قبل از خواب به مدت یک ماه و همچنین داروهای دیگر گیاهی پونیک از جمله بی کمپلکس، وومنز دیفندر و… برای درمان ناباروری بسیار مفید است.
 
Last edited:
بالا