برگزیده های پرشین تولز

خرید کابل افزایش طول زیر یک‌ متر - یا فروش Beyerdynamic DX 120

invictus

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2012
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
9
یه ایرفون Beyerdynamic DX120 دارم که کابلش مشکل پیدا کرده و براش دنبال کابل جایگزین می‌گردم. اکثر کابل‌های موجود در بازار بالای یک متر هستن که به درد استفاده با ایرفون نمی‌خوره. خوشحال می‌شم اگر جایی کابلی با این مشخصات که به درد ایرفون بخوره (زیادی قطر نداشته باشه) می‌شناسید بهم معرفی کنید یا این که اگر همچین کابلی دارید که بی‌استفاده‌اس، مشخصاتش رو رو برام پیام خصوصی کنید.

اگر هم خود ایرفون بدون قسمت اضافه‌ی کابلش (90 سانت بوده) به کارتون میاد و مشتری هستید، قیمت بهم بدید شاید به جای این که دنبال کابل باشم بفروشمش. تا اواسط تابستون گارانتی داره.

قصد اصلیم از ایجاد تاپیک پیدا کردن کابل بوده و به همین خاطر برچسب خرید گذاشتم، وسط کار گفتم اشاره کنم که ممکنه خود ایرفون هم به فروش بره. اگر مشکلی وجود داره که هردوی این‌ها توی یه تاپیک باشه بهم اطلاع بدید. متاسفانه در حال حاضر ایرفون دستم نیست که بتونم عکسش رو بذارم، اما فقط یه سری رنگ‌رفتگی‌‌های معمول به خاطر بدنه‌ی فلزیش رو داره.
 

Pourshafie

Registered User
تاریخ عضویت
6 آپریل 2015
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
126
سن
46
کابل سبک و کوتاه پیدا نیست.
ممکنه سایت تاپ هدفون یا کانال تلگرامheadphonia بتونن برای شما کاری بکنن یا کلا کابل رو با یه مدل کاستوم دیگه تعویض کنن
 

invictus

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2012
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
9
چک کرده بودم اون‌‌ها رو اما خب نه به درد استفاده با ایرفون نمی‌خوره. بیشتر امیدوار بودم ببینم که کسی هست که از ایرفو‌ن‌های قبلیش همچین کابلی رو بدون استفاده داشته باشه یا نه.
از کانال تلگرامی هدفونیا که پرسیدم گفته بودن کمتر از 1.20 کابل نیست.
متشکرم باز هم.
 
بالا