برگزیده های پرشین تولز

کاربران واتساپ (WhatsApp) از این پس می توانند بیت کوین ارسال و دریافت کنند!

ehsanmortazavi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2018
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
4
سن
30
کاربران واتساپ اکنون می‌توانند از طریق این پلتفرم پیام‌رسانی محبوب و به لطف ربات Lite.Im به ارسال و دریافت بیت کوین و لایت کوین بپردازند. این اعلامیه به منظور ساده سازی فرآیند تراکنش ارزهای دیجیتال و نزدیک کردن آنها به زندگی روزمره کاربران بیان شده است.

ارسال بیت کوین در واتساپ (WHATS APP)
طبق توییت زولو ریپابلیک در تاریخ ۱۹ می، این پلتفرم دیجیتال اعلام کرد که پلتفرم پیام رسان ارز دیجیتال Lite.Im روشی ساده برای ارسال و دریافت بیت کوین از طریق واتس اپ ارائه کرده است.

تنها کاری که کاربران لازم است انجام دهند افزودن ربات Lite.Im به واتساپ و پیشروی بر اساس پیام های نمایش داده شده می‌باشد. علاوه بر ارسال و دریافت بیت کوین و لایت کوین، گزینه های بسیار زیادی برای کاربران وجود دارد.

این سرویس هم چنین به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق برنامه ارجاع، ارز دیجیتال به دست آورند. هم چنین گزینه های دیگری وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه را بر روی کوین، زبان و رمز عبور پیش فرض خود تنظیم کنند.

در حال حاضر دو زبان پیش فرض برنامه انگلیسی و اسپانیایی می‌باشد. این سرویس هم چنین از ارسال و دریافت اتریوم و ZTX، کوین اصلی پلتفرم زولو ریپابلیک پشتیبانی می‌کند.

آسانتر کردن تراکنش های بیت کوین
تراکنش های مبتنی بر پیامک ارز دیجیتال، سهولت را به الگوی این نوع تراکنش ها وارد کردند و این امر به ویژه برای کسانی که دانش کمتری از این فناوری دارند مفید می‌باشد. Lite.Im از قبل نیز سرویس های مشابهی برای پیام‌رسان فیسبوک، تلگرام و پیامک داشته است.

طبق گفته این شرکت، پیامرسان های اجتماعی، محتوای مهمی در پذیرش گسترده ارز دیجیتال می‌باشند. برنامه واتساپ به تنهایی بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. با آسانتر شدن تراکنش ها با استفاده از تلفن همراه در جنوب شرقی آسیا و آفریقا، کسانی که به خدمات مالی و بانک ها دسترسی ندارند، دسترسی بهتری به کانال های پرداختی خواهند داشت.

در سال ۲۰۱۹ با افزایش خبرهایی در خصوص پذیرش بیت کوین توسط شرکت ها و سازمان های مختلف مواجه بودیم. از میزهای معاملاتی تا پذیرش به عنوان واسطه معاملاتی، بیت کوین در همه خبرها حضور داشت.

بسیاری از صاحب نظران این صنعت می‌گویند که بیت کوین در حال تبدیل شدن به دارایی بالغ تری می‌باشد و در راه رسیدن به اهداف خود به خوبی پیش می‌رود.

رقابت با فیسبوک کوین
با وجود برنامه های فیسبوک در خصوص ارز دیجیتال خود، Lite.Im می‌توان رقیب جدی در نظر گرفته شود. خبر رسمی در خصوص ارز دیجیتال فیسبوک اعلام نشده است اما شایعات تاکید می‌کنند که ارز دیجیتال فیسبوک همانند بیت کوین خواهد بود. خوشبختانه هم اکنون می‌توانید در برنامه واتس اپ به ارسال بیت کوین بپردازید.

منبع: www.mihanblockchain.com
 
بالا