برگزیده های پرشین تولز

کارت تخفیف پرشین تولز

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
کارت تخفیف ویژگی جدیدی در سیستم فروش پرشین تولز است که در آغاز چهارمین سال فعالیت پرشین تولز به صورت زیر معرفی می گردد:

نحوه فعالیت سیستم کارت تخفیف:
تعداد 8 عدد کارت تخفیف تا آخر امسال (1384) برای هر مشتری ویژه از طرف پرشین تولز به آدرس پستی کاربر ارسال می گردد. هر کدام از این کارتها حاوی یک Pin Number می باشد و شما می توانید کارت را به دوستان و آشنایان خود ارائه نمایید. دارنده کارت در هنگام خرید سرویس از PersianTools با وارد نمودن شماره پین کارت تخفیف از 20% تخفیف بر روی سرویسهای میزبانی بهره مند خواهد شد.
زمانی که 4 عدد از این 8 کارت مصرف شد (یعنی با 4 عدد از کارتها خرید انجام شد) پرشین تولز مبلغ 25000 تومان به حساب اعتباری آن مشتری ویژه (شخصی که 8 کارت برای او ارسال شده بود) واریز می نماید که کاربر می تواند با این مبلغ از ما سرویس تهیه نماید یا یکی از سرویس های خود را تمدید نماید.
در صورت مصرف شدن 4 کارت بعدی نیز 25000 تومان دیگر به حساب مشتری افزوده خواهد شد و با مصرف شدن هر 8 کارت، پرشین تولز 8 کارت دیگر برای مشتری ارسال می نماید.

مشتری ویژه: کاربری است که در سیستم پشتیبانی و مدیریت فروش بیشتر از دو سرویس میزبانی (یعنی 3 و 4 و ...) خریداری کرده باشد و یا سرویس میزبانی خود را بیشتر از دو سال نزد پرشین تولز تمدید نموده باشد.

حساب اعتباری: هر یک از مشتریان سرویسهای پرشین تولز، پس از ورود به سیستم پشتیبانی و مدیریت مالی خود، میزان بالانس مالی خود را خواهند دید. که با کلیک کردن بر روی آن عدد، تراکنشهای مالی کاربر لیست خواهند شد. عدد قرمز رنگ منفی نشان دهنده بدهی مشتری به سیستم است و عدد مشکی و مثبت نشان دهنده اعتبار مالی مثبت مشتری و امکان خرید بدون پرداخت وی است.

به عکس نمونه زیر توجه کنید. کاربر ehsan مبلغ 35000 تومان به سیستم بدهکار است.
support-takhfif.gif



چند نکته مهم:
- توجه داشته باشید که کارتهای تخفیف پرشین تولز فقط 3 ماه و تا آخر خرداد 1385 معتبر خواهند بود.
- کاربرانی که شرایط مشتری ویژه را دارند، نسبت به تکمیل پروفایل خود و وارد کردن آدرس پستی دقیق و شماره تلفن در سیستم پشتیبانی و مدیریت فروش پرشین تولز اقدام نمایند. بدیهیست که مشتریان ویژه ای که آدرس و تلفنی برای ارسال پستی نداشته باشند، از کارتهای تخفیف پرشین تولز بی بهره خواهند ماند. همچنین ارسال کارتها فقط در ماه اسفند 84 انجام می شوند.
- کاربرانی که شرایط مشتری ویژه را ندارند، تا آخر بهمن 84 فرصت دارند خرید بیشتری کنند و به جمع مشتریان ویژه بپیوندند.
- هرگونه تغییر در سیستم کارت تخفیف از همینجا به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید. همچنین یک نسخه از خبرنامه مربوط به سیستم تخفیف پرشین تولز نیز برای شما ارسال خواهد شد.
- مشتریانی که به هر نحوی در وضعیت سرویسهای خود در سیستم پشتیبانی و مدیریت فروش مشکل یا مغایرتی دارند، حتما در سیستم پشتیبانی مطرح کنند. (لطفا از فروم برای حل این مورد استفاده نکنید)
- منظور از مشتری، یک پروفایل و ایمیل مجزا در سیستم پشتیبانی است و اگر شخصی با چند ایمیل مختلف برای خود یا دوستان اقدام به خرید سرویس کرده است، یک مشتری به حساب نمی آید.
- برای طرح سوالات و نظرات خود در مورد این سیستم از اینجا استفاده کنید:
http://forum.persiantools.com/showthread.php?t=33795

موفق باشید :cool:
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
من ذکر این نکته را ضروری میبینم که از آدرس و تلفن کاربران برای ارسال پستی کارتها استفاده می شود و اطلاعات شخصی کاربران نزد پرشین تولز محفوظ خواهد بود.
(Privacy Policy)
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
دوره استفاده از این کارتهای تخفیف به پایان رسید. در حال حاضر پرشین تولز کارت تخفیف ارایه نمی دهد. ولی شرایط فروش ویژه همچنان برقرار است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا