آژانس هواپیماییexchanging

کارت تخفیف پرشین تولز

شروع موضوع توسط ehsan ‏27 دسامبر 2005 در انجمن گفتگو پیرامون مسایل مربوط به فروم

وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.
  1. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,512
    محل سکونت:
    Internet
  2. M-r-r

    M-r-r کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10 فوریه 2004
    نوشته ها:
    381
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    in my clothes
    اولين سوال !
    اين كارت چي هست ؟
     
  3. athar

    athar Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏14 سپتامبر 2004
    نوشته ها:
    968
    تشکر شده:
    7
    محل سکونت:
    In the waves
    اولا تولد پی تی رو تبریک میگم.
    دوما. عالیه!!
    یه NetworkMarketing خوب.
     
  4. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,512
    محل سکونت:
    Internet
    این کارت یک کارت است دیگه! یه کارت با یه کد روی اون. یه جسم فیزیکیه خلاصه! حالا احتمالا مقوایی با آب و رنگ
     
  5. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,512
    محل سکونت:
    Internet
    فکر نمیکنم networkmarketing باشه. در هر صورت ما بهش میگیم کارت تخفیف
     
  6. Romain_Gary

    Romain_Gary Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏23 فوریه 2005
    نوشته ها:
    1,711
    تشکر شده:
    5
    این کاربرای ویژه کیا هستن؟ که شامل این کارت میشن
     
  7. appbannerkhuniresbanner
  8. fireboy

    fireboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    3,214
    تشکر شده:
    27
    محل سکونت:
    :: طهرون قديم ::
    تو تاپيك مربوطه افرادي كه شاملش ميشن رو توضيح داده.
     
  9. ..hamid..

    ..hamid.. Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏6 فوریه 2005
    نوشته ها:
    340
    تشکر شده:
    0
    برا من که یه دومین ثبت کرده بودم هم یه ایمیل زدید. این به این معنیه که برای منم کارت تخفیف می فرستید؟
    بعدش هم اگه منم جز اون افرادم و بخواهید کارتها رو پست کنید به دست من نمیرسه. چون موقع ثبت دومین آدرس صاحب دومین رو وارد کردم. نه آدرس خودمو. به هر حال من همه دومین ها رو که به آدرس خودم نمی گیرم. آیا باید به قسمت ساپورت برم و آدرس رو تغیر بدم؟
    ممنون
     
  10. knowhow

    knowhow مدیران قدیمی

    تاریخ عضویت:
    ‏25 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    3,477
    تشکر شده:
    19
    اون ایمیل Newsletter برای همه کاربرها ارسال شده.
    بنابراین دریافت اون Newsletter دلیل دریافت کارت تخفیف نیست.
    همونطور که قبلا هم توضیح داده شد ، معیار برای انتخاب مشتری ویژه و همچنین آدرس مشتری سیستم support.persiantools.com می باشد.
     
  11. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,512
    محل سکونت:
    Internet
    این خبرنامه برای همه مشتریان ارسال شده است ولی همونجور که در بخش اطلاعیه ها نوشته شد، منظور از مشتری ویژه تعریف زیر است:
     
  12. sefrvayek

    sefrvayek Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏23 ژانویه 2003
    نوشته ها:
    557
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    Iran
    نمیشد آدرس پستی و تلفن نخواین؟ یادمه قبلا داعیه اینو داشتین که دارین خرید و فروش آنلاین رو جا میندازین.
     
  13. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,512
    محل سکونت:
    Internet
    هنوزم داریم. این مورد هم اختیاریست. به هر حال یک سرویس اضافه تر از سرویسهای آنلاین است که در صورت تمایل نیاز به ارتباط آفلاین هم دارد!
     
  14. avajang.com .leftavajang.com.right
  15. sefrvayek

    sefrvayek Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏23 ژانویه 2003
    نوشته ها:
    557
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    Iran
    ضمنا هیچگونه policy مشخص نکردین که با این آدرس و تلفن ها چکار میخواین بکنین.
     
  16. sefrvayek

    sefrvayek Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏23 ژانویه 2003
    نوشته ها:
    557
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    Iran
    چرا در صورت تمایل نیاز به ارتباط آفلاین هم دارد؟
     
  17. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,512
    محل سکونت:
    Internet
    شما مطمئنی اون متن اطلاعیه را خوندی؟ توش نوشته شده که این کارتها به آدرسی که شما می دهید ارسال می شود. در ضمن منظور از در صورت تمایل اینه که شما میتونی این کارتها رو دریافت نکنی. کافیه که آدرسی در پروفایل شما نباشه.
    اینقدر موضوع پیچیده است؟
     
  18. dashamir

    dashamir کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏4 ژانویه 2003
    نوشته ها:
    407
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    Tehran
    احسان جان اولا ممنون بابت کار خوب تان . واقعا ایده ی خوبیه ...
    مشکلی که هست اینه که این فرستادن اینها به آدرس چند مشکل داره . هم کار شما را سخت می کند و هم ما را دچار مشکل . نامه ها یا نمی رسند و یا می رسند دم ساختمان و به دست ما نمی رسند و ... . من دلیل فرستادن اینها به صورت پستی رو نمی فهمم . میشه همین ها را به مشترکین میل کرد . ضمن اینکه هنوز اگر اصرار بر این دارید که پست شان کنید لااقل ایمیل هم بکنید که اگر آ« به دستمان نرسید این برسد !!!!
     
  19. Mortea

    Mortea کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏8 فوریه 2005
    نوشته ها:
    29
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    London, UK
    یک سوال! من یادمه قبلا از شما یک سرویس گرفتم واسه یک سال روی دومین morteza.ws که وسط کار هم لطف کردید و منتقلش کردید به persianmag.com . الان حافظه ام اصلا یاری نمی کنه که اون موقع بخش ساپورت اصلا فعال بود یا نه! الان هم که می خوام همین frompersia.com رو دوباره تمدید کنم. با این اوصاف من سه بار خواهم شد بعد از تمدیدم؟ :whistle:
     
  20. knowhow

    knowhow مدیران قدیمی

    تاریخ عضویت:
    ‏25 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    3,477
    تشکر شده:
    19
    ببینید این سرویس جهت برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان ویژه طراحی و راه اندازی شده است.
    کارت تخفیفی هم که برای شما ارسال می شه ، کارتی است که PersianTools رو برای مشتری جدید معرفی می کنه و در ضمن 20% تخفیف هم به مشتری جدید می ده. در واقع شما اون کارت رو به عنوان هدیه و یا معرفی و ... به دوستان ، آشنایان و یا مشتریان خود می دهید. بنا براین این کارت باید وجود فزیکی داشته باشه.
    در هر حال سیستم کارت تخفیف پرشین تولز به صورت فیزیکی انجام می شه و کارتها فقط به آدرس مشترک ارسال می شه و مطمئنا اگه آدرس درست ارائه کنید ترتیبی اتخاذ شده است که از رسیدن صحیح کارتها به دست مشتریان اطمینان حاصل شود.
     
  21. knowhow

    knowhow مدیران قدیمی

    تاریخ عضویت:
    ‏25 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    3,477
    تشکر شده:
    19
    از روز اولی که ما شروع به ارائه خدمات هاستینگ نمودیم سیستمی شبیه سیستم ساپورت که حساب مشتریان رو در اون نگهداری می شد داشتیم. منتها به تازگی دسترسی کاربر رو به اون باز کردیم. در هر حال اگر از روز اول فعالیت پرشین تولز به هر نحوی از سرویس های اون خریداری نموده اید حتما در دیتابیس ما ثبت است.
    ضمنا منظور از تمدید بیشتر از دو سال ، تمدید یک سرویس بود. نه اینکه کاربر سرویسش رو تعویض کند.
    در مورد تعداد سرویسهای خریداری شده هم ، کاربرانی ویژه حساب می شوند که تعداد سرویس های فعال آنها در حال حاضر بیشتر از 3 تا باشد.
     
  22. sefrvayek

    sefrvayek Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏23 ژانویه 2003
    نوشته ها:
    557
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    Iran
    معلومه که خوندم. قسمت پیچیده و مبهم موضوع اینجاست:

    بدیهیست که مشتریان ویژه ای که آدرس و تلفنی برای ارسال پستی نداشته باشند، از کارتهای تخفیف پرشین تولز بی بهره خواهند ماند.


    شما حتی اگه نیاز به ارسال فیزیکی داشته باشی گرفتن یه صندوق پستی کفایت میکنه و نیازی به تلفن نیست.

    ضمن اینکه هنوز به سوال من جواب ندادین. هیج جای این اطلاعیه شما plolicy شما برای در مورد آدرس و شماره تلفن کاربران ذکر نشده. شاید من اشتباها فکر میکنم همه چیز باید حرفه ای باشه.
     
وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.