برگزیده های پرشین تولز

کارت دی وی آر (DVR)

iranmehr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2003
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
8
اميدوارم که جای درستی پرسشم را دارم می نويسم. چون کارت های دی وی آر قطعه ی کامپيوتر به حساب می آيند اينجا را مناسب تر ديدم.

من می خواهم يک کارت دی وی آر (DVR) بخرم و زياد در اين باره آگاهی ندارم. دنبال نوعِ مناسب شکافِ PCIEX1 ام که گويا به گوش فروشندگان پاساژ امجد و خ لاله زار نخورده است. برای بررسی که رفته بودم، برخی می گفتند دارند که پس از نشان دادن کارت می ديدم PCI است. در پاسخ من که اين PCI-E نيست هم می گفتند که: «چرا ديگه.. برای مادربردايی که پی سی آی اکسپرس است جواب می دهد، کارتای ديگر کار نمی کنند»! (اين درست است؟)


اين جدا از قيمت های عجيب غريبی است که می دادند و می دهند که گاهی تا پنج و شش برابر قيمتی که نمونه ای با چنان مشخصه هايی روی اينترنت است.


اگر کسی کارت چهار کانال ريل PCI-E (يا از رو ناچاری PCI) هاردوری مناسب که يا با آن کار کرده و در Windows 7 جواب گرفته باشد يا بشناسد، ممنون می شوم مدل و جای تهيه آن را بنويسد.

گرچه چهار يا هشت کانال مناسب که دست کم يک کانال ريل داشته باشد و هاردور باشد (بيشتر کارتهای توی بازار هيچ مشخصه ای ندارند و بايد حرف فروشند را برای سخت افزاری يا نرم افزاری بودن آن پذيرفت - تازه اگر بدانند) اگر قيمت پرت و پلا نباشد کار راه انداز است.

اگر هم قيمت و جای فروش خوبی سراغ داريد سپاسگزار می شوم پ.خ. کنيد. يا اگر ايرادی ندارد همينجا بنويسيد.

:)
 
Last edited:

nhbnhbnhb

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2012
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
0
با سلام قیمت کارت دی وی ار 4 کانال ریل 180 ( فروش تمامی قطعات دوربین مدار بسته و سیستم های اعلام سرقت انجام می شود)
سوابق :( فروش دستگاه سیستم اعلام سرق با چشمی خطی )به کاربر farvahar94
و فروش پلی 3 به کاربر mmmrrrkkkk
در ضمن هرگونه سوال در زمینه دوربین مدار بسته و دی وی ار داشتید من درخدمتم
 
بالا