برگزیده های پرشین تولز

کارت ویزیتهای الکترونیکی تحول در کسب و کارها حتما بخونید

tarahangraphic77

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2012
نوشته‌ها
116
لایک‌ها
8
Telegram.me/kodecrm77سلام این سیستم که معرفی میکنم براتون جایگزین کارت ویزیت های کاغذی هست.
کارایی بالایی که داره به این صورت هست که یک پنل در اختیار شما قرار میگیره که عرض میکنم پنل چی هست، شما میتونید به جای کارت ویزیت کاغذی که دور انداخته میشه ،قابل ویرایش نیست و اینکه شماره تعدادی زیادی از مشتریان رو نمیتونید بگیرید و اگه شماره ای هم داشته باشید عملا نمیتونید استفاده کنید.
بعد از پنل رایگان شرکت و ربات تلگرام رایگان شما برای خودتون یک کد خریداری میکنید از یک رقمی الی ۶ رقم یا کدی که نام شرکت شما هست مثلا کلمه «« بیات»»
و ضمنا کلمه بیات برای شما برند خواهد شد البته اگه تا الان خریداری نشده باشه چون یک نام فقط یک بار قابل صدور و ثبت است.
و چه جوری میشه استفاده کرد ؟
وقتی مشتری از شما کارت ویزیت میخواد شما به جای کارت میگین کلمه بیات رو به سامانه 10008590 بفرستین به محض فرستادن مشتری چی اتفاقی میفته؟
مشتری کارت ویزیت شما که خودتون تو پنل تنظیم کردین اعم از: آدرس ، تلفن، گروه تولیدی و هر چیزی که تو کارت ویزیت معمولی نوشته میشه + لینک کانال تلگرام + اینستاگرم+ گروه اگه داشته باشین با اون پیامک تو گوشی مشتریتون قرار میگیره و مشتری به راحتی هم آدرس و .. و هم کانال و گروه شمارو دسترسی پیدا میکنه و همیشه تو گوشیش می مونه،
اتفاق جالب دیگه یی که میفته این وسط: بعد اینکه مشتری بیات رو پیامک کرد شماره مشتری شما تو پنل شما در قسمت دفترچه تلفن ذخیره میشه .
حالا فکر کنید تا دو ماه یا تا آخر سال چند نفر کارت شمارو میخوان و چند شماره تلفن ذخیره میشه برای شما و این شماره ها به چه دردی میخوره؟!
حالا ارتباط دو طرفه میشه یعنی شما میتونید با مشتریهایی که حتی یکبار مغازه اومدن ارتباط برقرار کنید!
تو حراجها، اجناس جدید، عوض کردن مکان، شماره تماس و ... رو میتونید به مشتریهاتون اطلاع بدین حتی مناسبتهارو تبریک بگین یا از اینکه خرید کردن ازتون ازشون تشکر کنید تا تو ذهن مشتریتون بمونید و حس خوبی رو ایجاد کنید.
ما میتونیم برای اینکه براتون قابل لمس باشه سیستم یک کد رو نیم ساعت رزرو کنیم و اطلاعات شمارو بنویسیم تا براتون پیامک بشه از همون طریقی که عرض کردم تا ببینید به چه صورت هست و اگه خواستین یک کد رو خودتون از پنلی که در اختیارتون قرار میگیره خریداری کنید.
البته توضیحات بنده کامل نشد شما علاوه بر اینکه به شماره های ذخیره شده میتونید پیامک بزنید خودتونم میتونین شماره هاتونو تو همون دفترچه پنل ذخیره کنید و علاوه بر شماره دفترچه تون بر اساس تفکیک کد پستی ، شماره ایرانس، همراه اول و ... پیامک بدین حتی برای شهرهای دیگه و استانهای دیگه و قابلیت تنظیم پیامک خودکار در تاریخهای مشخص مناسبتها ،اعیاد و....

ربات تلگرام و آدرس ربات هم که پیامک میشه هر اسمی که ثبت شده باشه مثلا فرش پاسارگاد بفرستین براتون مشخصات رو میاره و تو ربات شما این امکان رو دارین که تنظیم کنید هر عکس جنسی که داشته باشین رو بزارین و مشتری با وارد شدن به ربات از طریق لینک پیامکی و فرستادن فرض کنید همون فرش پاسارگاد به داخل ربات میتونه اجناس شما رو ببینه.

اولین سامانه کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزتهای و کدهای خریداری شده توسط فروشگاههای کل کشور را اینجا ببینید و هر چه زودتر اقدام کنید

Telegram.me/kodecrm77
ویژه تمامی مشاغل

‌با کمترین هزینه بیزینستونو برند کنید

هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری می باشد.

شماره تماس: 09381838794

کد معرف جهت ثبت نام : 2871994791

آیدی بنده :
@karsazan32

برای ثبت نام رایگان به سایت

Www.inoti.ir

مراجعه کنید
فقط یک کد معرف برای ثبت نام نیاز هست که کد رو براتون بالا گذاشتم
 
Last edited:
بالا