برگزیده های پرشین تولز

کارهای رایگان در بانکوک

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
در پارک های بانکوک گشت بزن
بانکوک دارای پارک های زیادی است که می توانید بنشینید و استراحت کنید . حتی ممکن است برخی از ماشین های ورزشی رایگان را در برخی از پارک های شهر ببینید .

پارک لامپینی 58 هکتار مساحت دارد و از چمنهای سبز با شکوه در وسط شهر با دو دریاچه تشکیل شده که قایق های قایقرانی و قایق بادبانی برای اجاره در دسترس هستند (رایگان نیستند). می توانید شطرنج و چکرز را در جداول مخصوص طراحی کنید و همچنین از کتابخانه عمومی در محل پارک دیدن کنید . ساعت 6 بعد از ظهر هر روز ، کلاس های هوازی رایگان در این پارک برگزار می شود . دسامبر و ژانویه زمان خوبی برای دیدن یک کنسرت (ارکستر سمفونیک بانکوک، یک گروه راک و یا برخی از موسیقی سنتی تایلندی) است .

giant-monitor-at-lumpini-park.jpg


پارک Benchasiri برای دوستداران هنر بسیار مناسب است . مجسمه و سکه های معروف اعلیحضرت Sirikit بر روی آن و دیگر مجسمه های معاصر که در سراسر پارک به چشم می خورند . (ساعت بازدید : ساعت 5 صبح تا 8 بعد از ظهر | آدرس: سوخومیت جاده بین سوسوومیت 22 تا 24)

همچنین منطقه فرا ناکون که به عنوان منطقه تاریخی بانکوک شناخته می شود ، پارک های بسیاری دارد مانند پارک رومانیتا، سانام لاونگ، غرفه سنتی چای پراکن و پارک عمومی و پارک سرورانوم .

محله چینی ها را ببین
در بانکوک ، یک سفر هم به چین داشته باش . پر از اتاقک های کوچک ، غذاهای خیابانی و مغازه های طلا ، جایی که به شما انرژی می دهد . اگر در فوریه به این محله بروید ، شکوه بی نظیری را خواهید دید! گنجینه های مخفی در معبد وات چاکراوات ، سه کروکودیل غول پیکر نیمه غوطه ور در یک حوضچه ی درخشان که در انتظار غذاهای بعدی خود هستند .


به بازار آخر هفته چاتوچاک برو
در سفر با تور تایلند تابستان 97 چاتوچاک یکی از بزرگترین بازارهای جهان است که دارای 5،000 سالن بوده و بیش از 35 هکتار دارد . این بازار در ساعت 9 صبح باز می شود و زمان ناهار کمی شلوغ می شود .

chatuchak-weekend-market-bangkok.jpg


به بازار رد فای برو
گنجینه ای از کالای قدیمی ، می توانید چیزهای جالب و عجیب و غریب مانند مجسمه سوپرمن ، ماشین کرولول فیل شکل ، اتومبیل های خاص و … همراه با برخی از غذاهای محلی از اینجا تهیه کنید . حتی اگر چیزی خرید نکنید ؛ بازدید از این بازار شما را به وجد می آورد .

نمایش پاپت را ببینید
در بانکوک چند مکان مانند خانه هنر بانکوک وجود دارد که می تواندی خیمه شب بازی تایلندی را تماشا کنید . هر روز (بجز چهارشنبه) در ساعت 2 بعدازظهر ، از تماشای عروسک های ظریف که تکان می خورند و داستان می گویند ، لذت ببرید .

721.jpg



بازدید از باغ پروانه ها و دنیای حشرات
در وسط یک شهر شلوغ ، باغ پروانه ها و دنیای حشرات با بیش از 500 پروانه و حشره قرار دارد . در اطراف سرخس ، گل ها و آبشار نیز حس طبیعی بودن باغ را افزوده است .

بازدید از معابد
هر محله در تایلند دارای معبدی است . بعضی ها برای خارجی ها هزینه دارند . اما اگر می توانید با محلی ها وارد معابد شوید . برخی از معابد رایگان در بانکوک Wat Mangkorn Kamalawat (محله چینی ها)، Wat Patum Wanaram (در کنار مرکز خرید جهانی مرکزی) و Wat Indraviharn Dusit هستند .

bangko-temple-things-to-do.jpg

 
بالا