برگزیده های پرشین تولز

کار پیدا کردن در اروپا

ziba bash

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2019
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
32
قاره اروپا معروف به قاره سبز قاره ای با مساحت کم اما بسیار حاصل خیز و دارای کشورهای پیشرفته ای می باشد . این قاره امروزه مقصد بسیاری از افراد تحصیل کرده و با استعداد از دیگر قاره هاست .

بسیاری از کشورهای این قاره پس از جنگ جهانی اول به فکر صلح و اتحاد با هم بودند تا اینکه موفق به تشکیل سازمانی تحت عنوان اتحادیه اروپا شدند و اکنون بسیاری از کشورهای کوچک و بزرگ این قاره زیر چتر اتحادیه با هم به صورت مسالمت آمیز کار می کنند . تشکیل همین اتحادیه خود دلیلی بر پیشرفت بیشتر کاری و اقتصادی کشورهای عضو بوده است .

اکثریت کشورهای اروپایی با رشد جمعیت منفی و به دنبال آن کمبود نیروی کار جوان مواجه شده اند و نیاز به نیروی کار خارجی دارند ، به گونه ای که موقعیت های یافتن شغل و کاریابی در اروپا برای خارجیها نسبت به گذشته خیلی راحت تر شده است . با مطالعه این مقاله اطلاعات بیشتری پیرامون بازار کار کشور های اروپایی پیدا خواهید کرد .
پيدا كردن كار در آلمان
تدریس زبان انگلیسی یک گزینه دیگر است . تمامی سایت هایی که در پایین به آن ها اشاره خواهد شد , کاملا شبیه و ارائه دهنده گزینه هایی مختص تدریس در زبان انگلیسی هستند . سعی کنید با دقت تمامی وب سایت ها را بررسی کنید تا از شرایط شغلی در ارتباط با تدریس زبان انگلیسی در آلمان اطلاع یابید . هم چنین , این قسمت محشر را از آکادمی جهانی TEFL نیز بررسی کنید که نشان دهنده مقدار درامدی است که فرد مهاجر می تواند از طریق تدریس در کشور های متفاوت دنیا به دست آورد .
سطح بال
82c3dbcff42b236b5f5b640a5e96c8a0a5e9.jpg
ای اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی عوامل مهمی در توسعه‌ی قدرتمند اقتصادی و خوشبختی و شادی مردم کشورها هستند. کاریابی،استخدام و تحصیلات با کیفیت یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت فصلی و دائمی اتباع کشورها است. اروپا به خاطر توسعه ی اقتصادی بالا از نرخ اشتغال بالا برخوردار است و به همین دلیل مقصد کارجویان دیگر کشورها است. با ما همراه باشید تا با کشورهای اروپایی آشنا شوید که بیش ترین و برترین فرصت های شغلی را عرضه می کنند. اگر به دنبال استخدام شدن هستید پیشنهاد میکنیم با تور اروپا با آنجا ابتدا آشنا شده سپس تصمیمخ بگیرید. اروپا مکان خوبی در صحنه‌ی جهانی است، اما در اروپا نرخ اشتغال از یک کشور به کشور دیگر به شدت متفاوت است.
اسپانیا

امتیاز اسپانیا در میان این کشورها تاحدی ضعیف بود. این کشور با امتیاز کلی ۰.۱ هیچ امتیازی در دسته‌های بیکاری جوانان، اشتغال موقت و استخدام موقت جوانان کسب نکرد. با توجه به بحران بیکاری مستند این کشور در چند سال گذشته، این موضوع چندان تعجب‌آور نیست.

یونان

کشور دیگری که بیکاری در آن یک مشکل عظیم طی سال‌های اخیر بوده‌ است، یونان در چند دسته، امتیاز به مراتب بهتری نسبت به اسپانیا دارد. این کشور در هر دو شاخص اشتغال موقت، امتیاز متوسط می‌گیرد.
پرتغال

پرتغال امتیاز کلی ۰.۴ را به‌دست آورد، اما امتیازش در همه‌ی دسته‌ها پایین‌تر از حد میانگین بود. این کشور در شاخص کار پاره ‌وقت غیرارادی با امتیاز ۰.۷ بالاتر از بقیه کشورها بود.
12b6c57cbcfcdba9215dab40e368f4d9df1b.jpg

ایتالیا

در میان کشورهای مورد بررسی، ایتالیا سومین کشور دارای بالاترین نرخ بیکاری جوانان را با ۴۰% دارد. این رقم امتیاز کلی آن را با پرتغال برابر می‌کند، اما ایتالیا به لطف کسب امتیاز نسبتا خوب در تغییر سطح اشتغال پس از بحران مالی، بالاتر قرار می‌گیرد.

ایرلند

اگر بخواهیم درباره‌ی کم کردن شکاف اشتغال از زمان بحران مالی صحبت کنیم، فقط امتیاز یونان و اسپانیا بدتر از ایرلند است. نرخ اشتغال در این کشور تقریبا ۱۰% پایین‌تر از نرخ اشتغال در پایان سال ۲۰۰۷ است.
فرانسه

فرانسه در میان ۵ کشوری که بدترین رتبه را در بیکاری جوانان و اشتغال موقت دارند، قرار می‌گیرد. بیش از ۲۰ درصد از جوانان در این کشور بیکار هستند، در حالی که حدود ۱۵ درصد از افراد مشغول به کار، اشتغال موقت دارند(کاملا بالاتر از ۱۱ درصد سازمان همکاری اقتصادی و توسعه).

هلند

در این میان هلند امتیاز نسبتا خوبی به‌دست آورد اما به دلیل کسب امتیاز بسیار کم در دسته‌ی اشتغال موقت، امتیاز کلی آن پایین آمد. امتیاز این کشور در این شاخص ۰.۱ بود و حدود ۲۲ درصد از نیروی کار، اشتغال موقت دارند.

فنلاند

فنلاندی‌ها با گرفتن چراغ سبز در کار پاره‌وقت غیرارادی، و آمار بیکاری هماهنگ و بیکاری جوانان، در سه شاخص گلس‌دور بالاتر از میانگین امتیاز آوردند. این کشور بر حسب تغییر در شکاف اشتغال، پایین‌تر از میانگین سازمان همکاری اقتصادی و توسعه قرار گرفت. از سال ۲۰۰۷، تعداد کسانی که مشغول به کار هستند ۴% کم‌تر شده است.
بلژیک

بلژیک کشور نسبتا خوبی برای کاریابی است و در تمام شاخص‌های گلس‌دور به غیر از یکی بالاتر از میانگین امتیاز آورد؛ این کشور همچنین بالاتر از میانگین‌های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه قرار می‌گیرد، هم برای تعداد افراد مشغول به کار و هم برای تعداد کسانی که اشتغال موقت دارند.
سوئیس

سوییس در سه شاخص جداگانه‌ی گلس‌دور در میان سه کشور برتر قرار می‌گیرد اما هنوز نمی‌تواند به ۵ رتبه‌ی اول این فهرست برسد. این کشور واقع در منطقه‌ ی آلپ بالاترین امتیاز را هم برای نرخ عدم اشتغال هماهنگ و هم برای نرخ عدم اشتغال جوانان کسب کرد. همچنین امتیاز ۰.۸ را برای تغییر در نرخ اشتغال‌ اش از سال ۲۰۰۷ به‌دست آورد.
 
بالا