برگزیده های پرشین تولز

کاشت دندان با استفاده از ایمپلنت

jahansite95

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
5
کاشت دندان با استفاده از ایمپلنت

روکش کردن دندان ها و کاشت دندان با استفاده از ایمپلنت می تواند راه حلی مناسب برای افزایش طول عمر دندان هایی که ازبین رفته اند باشد و تنها روشی است که از تحلیل استخوان جلوگیری کرده و به نوعی باعث بازسازی آن شده.
افرادی که ایمپلنت دندان می کارند می توانند از آن به عنوان دندان طبیعی حس کنند و به همان صورت عمل کرده و هیچ تفاوتی وجود نداشته و بعد از گذاشتن ایمپلنت فرد می تواند به همان شیوه ی قبلی غذاهای مورد علاقه خود را بجود و از آن لذت ببرد و به همان **** غذایی سالم خود برگدد و به مانند دندان های طبیعی عمل کرده و شما به خوبی می توانید مسواک بزنی و یا نخ دندان بکشید و مانند دندان های طبیعی مراقبت کرده تا طول عمر آن ها افزایش یابد.
 

unname9813

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2019
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
تاثیر استفاده از داروهای ضد پوکی استخوان بر ایمپلنت
پوکی استخوان
پوکی استخوان (osteoporosis ) نوعی بیماری که در آن به مرور استخوان ها ضعیف میشوند. این وضعیت برای بسیاری از بخش های بدن از جمله استخوان فک مخرب است. پوکی استخوان میتواند استخوان فک را درگیر کند که به عنوان یک عامل موثر بر ایمپلنت دندان مطرح است. پوکی استخوان باعث به تحلیل استخوان و افزایش خطر شکستگی میشود.

تاثیر داروهای ضد پوکی استخوان بر ایمپلنت
تحقیقات نشان میدهد داروهای ضد پوکی استخوان تاثیرات منفی بر روی ایمپلنت دارد. یکی از شایع ترین مشکلات، سندروم خشکی دهان است.

داروی Bisphosphonate برای پوکی استخوان مصرف میشود. این دارو روی زیبایی استخوان های فک هم تاثیر میگذارد و موجب ضخامت استخوان بیرونی و تراکم مواد معدنی استخوان ها میشود. تغییرات در ساختار استخوان فک میتواند به ایمپلنت صدمه جدی وارد کند.

بیمارانی که بیش از چند سال از داروهای پوکی استخوان استفاده میکنند، قبل از شروع ایمپلنت باید با پزشک خود مشورت کنند تا در صورت ضرورت برای مدت کوتاهی مصرف دارو خود را قطع کنند.
برای سلامت دهان و دندان میتوان از تخفیف های دندان پزشکی استفاده کرد.

بیماری پوکی استخوان علامتی برای عدم کاشت دندان نیست ولی باید به بیمار در مورد وضعیت قبل از عمل اطلاعات داده شود. پوکی استخوان نباید مانعی برای بیمارانی باشد که به دنبال مراقبت از دندان هستند.
 

hassanh403

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
29
سلام خیلی مطلب زیبایی بود. ولی کاش در مورد روش های کاشت دندان به ویژه روش های کاشت ایمپلنت بدون درد هم مطالبی میزاشتید. من مطالب مفیدی داخل مطلب دکتر سعید کریمی پیدا کردم که توصیه میکنم شما هم مطالعه کنید.
https://bit.ly/39jZ82o
 
بالا