برگزیده های پرشین تولز

کاشی و سرامیک

alireza-res

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
2
سن
31
وقتی صحبت از کاشی سرامیک در بین افراد خانواده پیش می آید ، بیشترین توجه اعضا به طرح و رنگ است که چه رنگی ؟ چه طرحی ؟ بخریم. نگاهشان به اینست که رنگ مبلمان یا پرده و یا دکور به چه رنگ کاشی و سرامیک تناسب دارد . البته این مورد هم آنچنان بد نیست ، چون طبق سلیقه سرامیک کف را می توان هم از طرح و رنگ ساده انتخاب کرد و هم از مدلهای سرامیک با طرحهای پازلی . اما در بین این افراد که فقط طرح و نقش برایشان مهم است هستند کسانی که ابتدای خرید سوالاشان از فروشنده اینست که : این درجه چند؟ تولید کدام کارخانه است ؟ از چه نوع خاکی تولید شده ؟ ابعاد سرامیک چند هست ؟ خرید کاشی چقدر است؟
پرکاربرد ترین و بهترین سنگی که برای نمای ساختمان در ایران استفاده میشود سنگ تراورتن است. ایران از لحاظ تنوع رنگی در تراورتن در رتبه اول در جهان قرار دارد و شما شاهد تولید و فروش رنگ های بسیار متنوعی از این سنگ هستید. در محصولات زیر انواع سنگ تراورتن را همراه با تصاویر و مشخصات فنی مشاهده می کنید. سنگ های از جمله (تراورتن عباس آباد، تراورتن حاجی اباد، تراورتن طرق، تراورتن محلات و آتشکوه) را در انواع سورت بندی ها و کیفیت ها ملاحظه کنید.
 

ceramstor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 جولای 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
25
کاشی و سرامیک از جمله رایج ترین و پرکاربرد ترین متریال در صنعت ساختمان می باشد. از این متریال به عنوان پوشش نهایی برای روی جداره های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع متریال جزء محصولات سرامیکی و سفالین است و در ابعاد مختلف برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان و همچنین به عنوان عایق رطوبتی استفاده میشود. از گذشته تا امروز کاشی ها نوعی دیوارپوش برای حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه در نظر گرفته شده اند و در انواع گوناگون تولید میشوند. کاشی ها بر اساس استفاده یا عدم استفاده از لعاب از یکدیگر متمایز میشوند. مواد تشکیل دهنده لعاب ها اغلب شامل فلدسپات‌ها، کائولینیت، کوارتز و افزودن اکسید آهن و گچ میباشد. این متریال ها بعد از پودر شدن توسط دستگاه بر روی کاشی کشیده، سپس پخته میشوند.
 
بالا