برگزیده های پرشین تولز

کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا

netaantalya

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2016
نوشته‌ها
203
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
آنتالیا
کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا
کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا از جاذبه های تاریخی می باشد که دارای معماری فوق العاده ای است این منطقه از شهر های قدیمی آنتالیا می باشد. در خیابان سنگی کالیسی خانه های چوبی قدیمی و رستوران ها و هتل هایی با سبک دوران عثمانی به چشم می خورد که برای گردشگران تور آنتالیا پر جاذبه است.



کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا در زمان رومی ها در بندر قدیمی آنتالیا ساخته شد و در دوره های دیگر نبز مورد بازسازی قرار گرفت. ازمهمترین ویژگی های این منطقه دیوارهای بلند آن که از سنگ هستند و درهای ورودی آن می باشد. دروازه ی این شهر که هادرین نام دارد نمونه ای از معماری روم می باشد.



مسافران تور آنتالیا می توانند از سواحل آفتابگیر این شهر تاریخی بازدید کنند و صنایع دستی کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا را به عنوان سوغات خریداری کنند. این شهر هنوز هم شکل و شمایل قدیمی را دارد و در هنگام باران در کوچه های آن خانه های خشتی عطر خوبی به خود می گیرد.



در شهر راهنما گردشگری شما را بیشتر با این منطقه آشنا می کند و می توانید شناخت بیشتری نسبت به این شهر پیدا کنید. مسافران تور آنتالیا می توانند در رستوران های ترکی و یا محلی کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا انواع غذاهای ترکی را میل کنند.


 
بالا