برگزیده های پرشین تولز

کامل‌ترین برنامه‌ریزی تعطیلات تابستان سال ٢٠١٨

payasan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 می 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
32
راهنمای شما برای انتخاب مقصد و پس‌انداز برای سفر تابستان

تعطیلات تابستان. بسیاری از ما سعی داریم میان روز یادبود تا روز کار برای سفر‌های تفریحی، دیدار با خانواده، سفر به منظور شرکت در عروسی، سفر در تعطیلات آخر هفته و سفرهای کاری زمانی بیابیم. فکر می‌کنم تنها من نیستم که از نگاه کردن به تقویمم از میانه ماه مه تا میانه سپتامبر دچار نگرانی می‌شوم.
اما جای نگرانی نیست. قول می‌دهم که به شما کمک کنیم مسافران عزیز. علاوه بر تعطیلات، تابستان بزرگترین بازه زمانی برای سفر در طول سال است. خوشبختانه، ما میلیون‌ها جستجو و رزرواسیون از سال گذشته را جمع‌آوری کردیم تا بتوانیم توصیه‌هایی در مورد برنامه‌ریزی و رزرو سفرهای تابستان برای شما داشته باشیم، و امیدواریم برای این کار نیازی به خالی کردن حساب بانکی‌تان نباشد. پس، سفر کنید. به مکان‌های تاریخی بروید و خاطره بسازید. به هر حال استوری‌های صفحه اینستاگرام شما خود به خود ساخته نمی‌شوند.

فهرست پیشنهادهای خوب شما

1. بلیط خود را حداقل ٣٠ روز زودتر رزرو کنید. نگاهی به سفرهای هوایی سالانه اکسپدیا نشان می‌دهد خرید بلیط‌های لحظه آخری می‌تواند هزینه بیشتری از خرید زودهنگام بلیط داشته باشد. شانس خود را با خرید بلیطی که روز یکشنبه حرکت می‌کند بهتر کنید. یکشنبه‌ها به صرفه‌ترین روز برای سفر هستند.
2. هفته‌های شلوغ را بشناسید. داده‌های ما نشان می‌دهد به طور متوسط بلیط هواپیما در ماه آگوست ارزان‌تر از ژوئیه و ژوئن است. به صورت دقیق‌تر، دو هفته آخر ماه آگوست به طور متوسط نسبت به هفته آخر ژوئن تا هفته اول ژوئیه ارزانتر هستند. این فاصله گرانترین زمان برای خرید بلیط در تابستان است.
3. مجموعه، مجموعه، مجموعه. اگر سفر شما نیازمند بیش از یک مورد است، قیمت‌های تک موردی را با قیمت‌های پکیج مقایسه کنید. این شامل هر گونه رزرو جمعی از پرواز +هتل، ماشین +هتل و دیگر موارد می‌شود. در اکسپدیا، براحتی جمع کردن پرواز با هتل به طور متوسط نزدیک به ٦٠٠ دلار برای شما ذخیره خواهد کرد.
4. از جوایز استفاده کنید. اگر تا بحال این کار را انجام نداده‌اید، در تمام برنامه‌های کاربران وفادار ثبت نام کنید. مایل‌های پروازی، امتیازات هتل‌های خود را جمع کنید، و درجوایز اکسپدیا ثبت نام کنید. به این ترتیب برای تمام رزروهای خود امتیاز جمع می‌کنید و می‌توانید فورا از آنها استفاده کنید.
اما حالا موضوعات جذاب. به کجا باید سفر کنید؟


پرطرفدارترین مقاصد تابستانی

در اینجا ٥ مقصد پرطرفدار تابستان در امریکا براساس داده‌های پروازی سال ٢٠١٧:
1. نیویورک
2. لوس آنجلس
3. شیکاگو
4. اورلاندو
5. لاس وگاس


بهترین پیشنهادات تابستانی

امریکایی‌هایی که عادت دارند کمی دور از خانه گشت و گذار کنند، تابستان امسال خوش شانس هستند. در میان بهترین پیشنهادات در تابستان براساس داده‌های پروازی گذشته بارسلونا، پاریس، لندن و ریکیاویک وجود دارند. در اینجا پنج مقصدی که بیشترین مقدار کاهش قیمت نسبت به سال گذشته را شاهد بودند براساس ماه می‌بینید:
ژوئن
1. بارسلونا (بیش از ٢٠ درصد)
2. زوریخ (نزدیک به ٢٠ درصد)
3. پاریس (نزدیک به ٢٠ درصد)
4. لندن (نزدیک به ٢٠ درصد)
5. تایپه (نزدیک به ٢٠ درصد)
ژوئیه
1. پاریس (نزدیک به ٢٠ درصد)
2. لندن (نزدیک به ٢٠ درصد)
3. سینسیناتی( نزدیک به ٢٠ درصد)
4. هو چی مین (بیش از ١٥ درصد)
5. ری کیاویک (بیش از ١٥ درصد)
آگوست
1. لندن (نزدیک به ٢٥ درصد)
2. بارسلونا (نزدیک به ٢٥ درصد)
3. ریکیاویک (بیش از ٢٠ درصد)
4. پاریس (بیش از ٢٠ درصد)
5. آمستردام (نزدیک به ٢٠ درصد)


ارزان‌ترین پروازها در امریکا

در آخر برای افرادی که فقط می‌خواهند از شهر خارج شوند و قصد ندارند برای این کار حساب بانکی خود را خالی کنند و یا از پاسپورت استفاده کنند. این‌ها ارزان‌ترین مقاصد برای پرواز در تابستان براساس متوسط قیمت بلیط هستند:
1. فورت لادردل
2. اورلاندو
3. میرتل بیچ
4. آتلانتا
5. لاس وگاس
6. شیکاگو
7. وست پالم بیچ
8. تامپا
9. دالاس
10. دنور

برای خواندن مطالبی مرتبط و جذاب میتوانید به سایت پی آسان مراجعه بفرمایید
 
بالا