برگزیده های پرشین تولز

کانال تلگرام یا سایت تفریحی(عکس)؟! مسئله این است!

The Counselor

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 آپریل 2014
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
23
محل سکونت
ایران
سلام خدمت دوستان عزیز، وبمستران قدیمی و جدید :general609:
تقریبا تا ۲-۳ سال پیش یک سری سایت تفریحی (تفریحی، عکس، موزیک) داشتم که آمار نسبتا خوبی داشتن و درآمد مناسبی هم بود، دست آخر تا حد بسیار زیادی از تبلیغات پاپ آپ و مشکل با همکاری در فروش ها و ... خسته شدم گذاشتمشون کنار، الان بعد از این مدت با همه گیری تلگرام و احتمال بسیار زیاد فیلتر نشدنش (و همچنین امید به رفع فیلتر توییتر و ... :general107::eek::D) مجدد میخوام به عرصه برگردم!
حالا سوالی که مطرح هست، به نظر شما با شرایط فعلی عاقلانه تره که آدم عمده تمرکزش رو بزاره روی کانال تلگرام یا بزاره روی سایت؟!
دوتا کار میتونم بکنم،
گزینه اول: بیام یه سایت عکس از صفر بیارم بالا و از باب سئو و میزبانی و ... همه چیزش رو در بهترین حالت ممکن قرار بدم و توی کی‌ورد های پربازدید بیارمش بالا (مثلا عکس خنده دار(هنوز کسی از اینا سرچ میکنه؟ : ))) ) و ... یا کی‌وردهای اسم بازیگران مثل الناز شاکردوست و ... ) روزی هم حداقل ۵-۶ تا مطلب باکیفیت و شیک و سئو شده بزنم توش و با کمک این سایت هرچی بازدیدکننده اومد رو هدایت کنم به کانال تلگرام(مابقی وقت رو هم بزارم روی پست زدن توی کانال).
گزینه دوم: کلا بیخیال دردسرهای سایت و سئو و گوگل و هاست و دیداس و ساماندهی و هزار و یک جور اعصاب خردی بشم و کانال تلگرام رو بزنم و همه وقتم رو بزارم برای کاناله و از سوراخ سنبه های دیگه مثل پاپ آپ روی سایت همکاران و دوستان و ... و یا تبلیغ دادن تو کانال های تلگرام دیگه عضو بگیرم.
سوال: حالا به نظر شما کدوم راه عاقلانه تر و به صرفه تر هست؟
هم اینک نیازمند یاری سبزتان و پاسخ های کامل شما هستیم :X

پانوشت اول: منظورم از کانال تلگرام بیشتر یه کانال طنز و خنده دار (توییت های خوب، عکسهای درست درمون، کلیپ های کوتاه و GIF) باکفیت و تروتمیز(مخصوصا از سایت ها و پیج های انگلیسی) هست نه صرفا کپی پیست! چیزی طرف میاد توش روح و روانش شاد بشه!
پانوشت دو: از باب بالا اوردن سایت توی کی‌وردهای خاص و بالا کشیدن ورودی گوگلش مشکلی ندارم ولی دنبال عاقلانه ترین و بهترین حالت ممکن هستم که هم دردسر کمتری داشته باشه و هم توجیه اقتصادی داشته باشه!
پانوشت سه: همچنین اگر درباره تجربتون از درآمد از سایت(پاپ آپ، بنر، بک لینک، همکاری در فروش و ...) و کانال تلگرام بگید و یه مقایسه ای بکنید بسی خوش حال میشیم، دوستانی مثل منصور که میلیاردر شدن دیگه تحویل نمیگیرن :eek::eek::oops::oops: انشاالله که شما تحویل بگیرید :دی
تشکر فراوان :X
 

siavashx

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2014
نوشته‌ها
3,756
لایک‌ها
6,661
محل سکونت
خورآسان
سایت تفریحی الان دیگه جواب نمیده به اون صورت
چون واسه اینجور مطالب ملت ریختن تو تلگرام

جواب سوال منو ندادی؟تو خودشی؟
 

hanijafari

Registered User
تاریخ عضویت
20 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,295
لایک‌ها
567
با نظر دوستمون موافقم و الان اکثر ملت اینجور مطالب رو از تلگرام دنبال میکنن.

اما به نظر من اگر قصد سرمایه گذاری روی اینموارد رو دارید ، به ریسکهای اونا هم فکر کنید ، چون سر خودم اومده

صبح یهو بلند میشی میبینی سایتت شیل تر شده

کانال تلگرام فعلا اینجور داستانا نداره ، اما فعلا ، یهو میبینی فردا بیدار شدی و با یک شعار مرگ بر تلگرام از توی اخبار مواجه میشی و میبینی بلای وایبر و برنامه های دیگه سر تلگرام هم اومد و اونجا هم پررررر.

چون هیچ تضمین و ثباتی در این کشور وجود نداره
 

saeidweb

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2016
نوشته‌ها
300
لایک‌ها
126
محل سکونت
Kansas City
هیچکدام:D
 

R_e_z_a

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
2,647
لایک‌ها
1,803
اگه وقت دارید، و همین دوتا گزینه رو فقط میتونید انجام بدین گزینه اول ولی با سبک منصور قیامت ( تبادل نظرات) و استفاده از امکانات جدید تلگرام.
باید کاربر هاتون رو بشناسید و بر اساس همون محصول مناسب بهشون پیشنهاد بدین .
 

arashdownload

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,442
لایک‌ها
1,043
این مدل فعالیت ها فقط به این درد می خوره که برای سک جوان بی سرمایه یه سرمایه جور کنه و ببره بیرون بزنه تو کارای مختلف و الا این فرم فعالیت ها نمی تونه یه بنگاه اقتصادی به صرفه باشه اما اگر راهکاری تخصصی در نت پیاده کنید خیلی خیلی موفق خواهید بود چون خیلی از دردسرها تو بحث های تخصصی نیست
 
بالا