برگزیده های پرشین تولز

کدام کشور ها برای سفر کردن خانم ها مناسب تر است ؟

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
کدام کشور ها برای سفر کردن خانم ها مناسب تر است ؟
اگر قصد سفر به نقاط مختلف جهان را دارید و برای انتخاب مقصد مورد نظرتان سردرگم هستید، میتوانید توسط مقاله هایی که در سایت نت تورز ارائه میشود، مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید. یک راه ساده تر برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید ظرف چند دقیقه بهترین مقصد را مطابق با روحیات و خواسته هایتان در بازی عشق و سفر انتخاب کنید و لذت یک سفر مناسب با روحیات خود را تجربه نمایید. با ما همراه باشید.

در گذشته سفر کردن برای خانم ها، آن هم به تنهایی شاید مسئله ای غیر قابل باور و ترسناک بنظر میرسید و اولین چیزی که مطرح میشد بحث امنیت، در باورهای عمومی بود که بدون وجود همراه مرد قطعا به خطر می افتاد. اما امروزه وضعیت فرق کرده است و در بسیاری از کشور ها زنان به تنهایی سفر میکنند بدون اینکه ترسی از امنیت داشته باشند. اگر چه هنوز هم هستند کشور هایی که سفر یک خانم به تنهایی به آنها، خطر آفرین است. اما در مقابل، برخی کشور ها نیز هستند که خانم ها میتوانند با خیال راحت به آنها سفر کنند و به تنهایی و بدون وجود همراه آقا، خوش بگذرانند. در این لیست میتوانید نام 10 کشور را بخوانید که از جمله مکان های امن برای مسافرت بانوان شناخته شده اند.


1) رم - ایتالیا

اولین کشوری که میتوانید با خیال راحت به آن سر بزنید، رم پایتخت ایتالیا است. رم، شهری است که بخاطر مد، مردم زیبا، غذاهای خوشمزه و داستان های عاشقانه اش معروف شده است. وقتی خانمی تنها به این شهر سفر میکند، با خیال راحت میتواند در شهر قدم بزند بدون اینکه جلب توجه کند. این شهر باستانی پر از مراکز خرید است و این برای خانم ها که عاشق خرید هستند، بهترین فرصت برای گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید را فراهم میکند. رم پر از جاذبه های گردشگری است. خانم ها و باقی گردشگرانی که به این شهر سفر میکنند میتوانند از خانه پاپ در واتیکان، ، معبد پانتئون، میدان ناوونا، کلیسای سنت پیتر، فواره‌ی تروی، کلوسئوم و خیلی از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنند.

%D8%B1%D9%85%281%29.jpg




2) هوکایدو - ژاپن

جزیره زیبای هوکایدو، مقصد بسیاری از خانم های خوش سفر و خوش سلیقه است که ژاپن را برای سفر کردن انتخاب کرده اند. طبیعت و زیبایی های هوکایدو شما را شگفت زده میکند. امکانات گردشگری در کنار امنیت حاکم بر این جزیره، خانم ها را ترغیب میکند که زمان زیادی را در این بهشت کوچک بگذرانند.

%D9%87%D9%88%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%88.jpg



3) کانادا - ونکوور

تقریبا به همه جای کانادا که سفر کنید، با مناظر نفس گیر و زیبایی رو به رو میشوید. کانادایی ها به رفتار دوستانه خود معروف هستند و شما به عنوان یک خانم، هرگز احساس غریبی در این شهر نمیکنید. فستیوال بین المللی فیلم های کوتاه شما را سرگرم میکند و سالن های تئاتر و موسیقی بهترین اوقات را برای شما به ارمغان می آورد. آبشار نیاگارا، رودخانه Campbell، خلیج فاندی از جمله مکان های دیدنی کانادا ست.

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7.jpg



4) ملبورن - استرالیا

ملبورن یکی از بهترین مکان ها برای زنانی است که به تنهایی سفر میکنند. پایتخت فرهنگی استرالیا، با باغ های سرسبز، پارک های بزرگ، تئاترها، گالری ها، موزه ها، مراکز خرید گسترده و معماری دوران ویکتوریا یکی از بهترین شهرهای دنیاست که توریست ها به آنجا سفر میکنند. شما میتوانید در استرالیا از جزیره فیلیپ، خانهٔ پارلمان، گالری ملی ویکتوریا، زندان قدیمی شهر ، تئاتر پرینسس و خیلی از دیگر مکان های زیبای آن دیدن کنید.

%D9%85%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D9%86.jpg



5) ریکجاویک - ایسلند

شهر Reykjavík از شهرهای کشور ایسلند و از توریستی ترین شهرهای این کشور می باشد. پایتخت ایسلند، یکی از بهترین مکان هایی است که خانم ها میتوانند به تنهایی به آنجا سفر کنند. کشور ایسلند همواره به دلیل طبیعت زیبا و خیره‌کننده‌‌ اش مورد توجه گردشگران بوده است.

%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg



6) بارسلون - اسپانیا

بارسلون پایتخت کاتالونیا و از پرجمعیت‌ ترین شهرهای اسپانیا به شمار میرود. تفاوتی ندارد که به عنوان خانم تنها یا همراه با گروه یا خانواده خود به این شهر سفر کرده اید، چرا که بارسلون برای همه سلایق، صدها مکان گردشگری زیبا دارد که می توانید از آنها بازدید کنید. در این شهر تاریخی میتوانید از آثار آنتونی گادی، موزه‌ی تاریخ بارسلون، موزه‌ی پیکاسو، خیابان La Rambla، محله‌ی Barri Gotic و بسیاری از دیگر جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%86.jpg



7) آمستردام - هلند

این شهر به عنوان شهری لیبرال برای زنانی که تنها قصد سفر کردن دارند مقصدی مناسب به شمار میرود. این شهر پایتخت هلند و از پرجمعیت ترین شهرهای هلند است. قایق‌ سواری در کانال‌ های داخل شهر یکی از مورد علاقه ترین کارهایی است که گردشگران در این شهر انجام میدهند. موزه ملی، میدان رامبراند، میدان دام، آسیاب بادی دِ خووایا، پل لاغر و بازار گل از جمله مکان های زیبای هلند هستند که شما میتوانید از آنها بازدید کنید.

%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg



8) کپنهاگ - دانمارک

این شهر پایتخت دانمارک و از پرجمعیت ترین شهرهای آن به شمار میرود. سالانه بسیاری از گردشگران دنیا به این کشور سفر میکنند که در بین آنها، خانم های تنها نیز دیده میشوند. قلعه‌ی کرونبورگ، منطقه‌ی Nyhavn، گالری ملی دانمارک و کلیسای Our Saviour از جمله مکان هایی هستند که گردشگران از آنها بازدید میکنند.

%DA%A9%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%DA%AF.jpg



9) اوکلند - نیوزیلند

آوکلند پایتخت نیوزیلند و پر جمعیت‌ ترین شهر این کشور است. این شهر به عنوان شهر بادبان شناخته میشود و یکی از امن ترین مقاصد گردشگری برای بانوان است. شما میتوانید از قایقرانی در سواحل زیبای این کشور لذت ببرید و از مکان های گردشگری این کشور نظیر محله‌ی Ponsonby، آکواریوم حیات دریایی Kelly Tarlton، اسکای تاور (برج آسمان)، پارک اوکلند دامین و دیگر مکان های گردشگری این کشور دیدن کنید.

%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg



10) هیلو - هاوایی

آخرین شهر در این لیست متعلق به ایالت متحده آمریکاست. شهرهای این کشور، همگی از جمله مکان هایی هستند که شما میتوانید در کمال امنیت به آنها سفر کنید. اما هیلو در هاوایی نـسبت به همه این شهر ها، امن تر است. هیلو یکی از جزایر هاوایی و یکی از بزرگ ترین منایق مسکونی آن به شما میرود. هنگام بازدید از هیلو حتما از آبشار 120 متری آکاکا دیدن کنید.

%D9%87%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg
 
بالا