برگزیده های پرشین تولز

کراودفاندینگ چیست ؟ crawdfunding

crowdfunding

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
2
سن
43
کراود فاندینگ چیست ؟

crowdfunding.jpg



(crowdfunding) پروژه کراود فاندینگ در واقع فعالیتی است مردمی برای کمک به پیشرفت و توسعه پروژه های مردمی که از طریق اینترنت انجام می شود

کراود فاندینگ در واقع به منظور حمایت مالی از هنرمندان، کارآفرینان، صاحبان ایده و استارتاپ ها به وجود آمده است.

میتوان کراودفاندینگ را یکی از راه های نجات صنعت، تکنولوژی و هنر یک جامعه دانست. در یک پروژه ی کراودفاندیگ، فرد کارآفرین یا هنرمند، کمپین خود را ایجاد کرده و مردم از طریق حمایت های مالی خود (حتی به مقادیر بسیار اندک) سرمایه ی مورد نیاز وی را فراهم کرده و او را از فرایند بسیار دشوار جذب سرمایه از مراکز دولتی و یا خصوصی بی نیاز می کنند. به همین دلیل فرد کارآفرین یا هنرمند می تواند با خیالی آسوده تر و با تمرکزی بیشتر بر روی پروژه ی خود کار کند.

کیک استارتر یکی از کراودفاندینگ های موفق می باشد ، بیشترین کمک مالی که برای یکی از پروژه های مردمی جمع آوری شده بالغ بر 13 میلیون دلار بود که توسط یکی از کاربران سایت به نام Ryan Grepper طی 3 ماه جمع آوری شد .

وبلاگ CrowdFunding.blogfa.com
 

AMiR MASouD

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 جولای 2011
نوشته‌ها
93
لایک‌ها
98
محل سکونت
تهران
به نظرم یک ایده ی فوق العاده خوب و بکر هستش ولی نیاز به یک سری محرک هستش ... من 2-3 سالی هست رو این قضیه فکر کردم و اطلاعاتی رو هم جمع آوری کردم ... مشابه سایت های خارجی خیلی زیاد هستش و رو همه پروژه ها از تاسیس یک شرکت - صنعتی سازی یک ایده و یا محصول - اجرای کنسرت و ... تمرکز داره ، به نظرم اگه این ایده رو پخته تر کرد مثل عوض کردن حمایت به عنوان سرمایه گذاری و یا چندین کار دیگه تو ایران هم بشه ازش استفاده کرد.

اگر کسی رو این مبحث علاقه ای داشت خیلی خوشحال می شم بتونیم بیشتر راجبش صحبت کنیم.
 

mehrdad_za

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آپریل 2015
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
12
سن
32
دوستان این هم یک مطلب جالب پیرامون کارآفرینی هست، می تونه مفید باشه
http://tinyurl.com/oh7ceme
 

kurt790

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2007
نوشته‌ها
386
لایک‌ها
95
محل سکونت
بلاک چین
سایت جمع سپاری یا کراودفاندینگ ایده وال یکی از سایتهایی است که می توانید ایده آنلاین و یا غیر آنلاین خود را در معرض دید حامیان مالی از هر نقطه از جهان قرار داده و از طریق ابزارهای وب سایت کمپین خود را تبلیغ نمایید.

اگر پیشنهادی در این زمینه دارید با ایمیل [email protected] مکاتبه فرمایید.
باتشکر
 
بالا