برگزیده های پرشین تولز

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
سایت بونوس بیتکوین، یک سایت پرداخت بیت کوین رایگان است که به ازای هر کلیک بر روی دکمه Claim، با توجه به قیمت روز بیت کوین، به شما مقداری ساتوشی پرداخت می کند. فاصله زمانی میان هر بار کلیک کردن شما در سایت بونوس بیت کوین 15 دقیقه است. این سایت برای هر فردی که از طریق لینک مخصوص به شما در این سایت ثبت نام کند، به شما کمیسیون می پردازد. میزان این کمیسیون رقم باور نکردنی 50 درصد می باشد. همچنین این سایت قسمتی مربوط به انجام آفرهای گوناگون نیز دارد.
درآمد شما از این سایت به طور مستقیم به سایت یا میکرو والت کوین پات واریز میشود. کوین پات یک کیف پول واسطه است که شما میتوانید بعدا درآمد خود را از آن به کیف پول اصلی خود منتقل کنید. با باز کردن حساب خود در سایت بونوس بیتکوین به طور اتوماتیک حسابی برای شما در سایت کوین پات باز میشود که یوزرنیم- پسورد آن همان یوزرنیم- پسورد بونوس بیتکوین خواهد بود.
لینک سایت کوین پات
جوایز و پاداش سایت Bonus Bitcoin:
این سایت هر روز به اندازه 5 درصد از میزان ساتوشی که شما در سه روز گذشته (72 ساعت گذشته) در این سایت بدست آورده باشید را در پایان روز به موجودی شما به عنوان جایزه اضافه می کند. برای اینکه این 5 درصد هر روز به شما تعلق گیرد باید حتما در روز قبل آن یکبار در سایت Claim کرده باشید. به عبارتی در این سایت برای گرفتن این جایزه باید روزی یکبار حداقل بر روی Claim کلیک کنید.

برای ثبت نام در سایت بونوس بیتکوین ابتدا از طریق این لینک وارد سایت شوید. سپس در صفحه باز شده بر روی Register کلیک کنید. سپس فرم را مانند تصویر پایینی پر کنید.


Bonusbitcoin_1_.jpg

شکل شماره 1


Bonusbitcoin_2_.jpg

شکل شماره 2

پس از ثبت نام شما باید در همان صفحه اول سایت بر روی Sign in کلیک کرده و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.


Bonusbitcoin_3_.jpg

شکل شماره 3​


Bonusbitcoin_4_.jpg

شکل شماره 4​


سپس وارد صفحه اصلی اکانت خود در این سایت می شوید و چیزی شبیه شکل زیر را مشاهده خواهید کرد.

Bonusbitcoin_5_.jpg

شکل شماره 5​


در این صفحه شما برای به دست آوردن بیت کوین، تنها لازم است که بر روی Claim کلیک کرده تا تعدادی ساتوشی به موجودی شما در سایت کوین پات اضافه شود.

Bonusbitcoin_6_.jpg

شکل شماره 6​


Bonusbitcoin_7_.jpg

شکل شماره 7​

در آخر هم در تصویر بالا می بینید که میزان پرداختی به شما به ازای این بار Claim کردن را می نویسد که در اینجا 22 ساتوشی می باشد. در اینجا شما باید 15 دقیقه صبر کنید تا دوباره بتوانید Claim کنید. در پایان شما نباید از حساب خود خارج شوید، یعنی نباید بر روی Log off کلیک کنید و فقط می توانید صفحه را ببندید. به این دلیل که دفعه بعد که خواستید وارد سایت شوید مستقیما به صفحه کاربری خود وارد شوید و نیازی به Sign in و وارد کردن یوزرنیم و پسورد نداشته باشید.

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید
 

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
حتما برای افزایش درآمد خود از این سایت روزانه در آن کلیک داشته باشید.
 

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
شما میتوانید از درون سایت بونوس بیتکوین نیز وارد سایت کوین پات شوید و موجودی خود را دیده و درخواست برداشت دهید.
 

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
این نکته فراموش نشه:
با باز کردن حساب خود در سایت بونوس بیتکوین به طور اتوماتیک حسابی برای شما در سایت کوین پات باز میشود که یوزرنیم- پسورد آن همان یوزرنیم- پسورد بونوس بیتکوین خواهد بود.
 

hexman

Registered User
تاریخ عضویت
18 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,551
لایک‌ها
762
محل سکونت
Tehran
برا من تودهر claime شده 12 ساتوشی برا شما هم همینه؟
 
بالا