برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد از اینتزنت

ایران نشر

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2012
نوشته‌ها
218
لایک‌ها
21

دارندگان سایت و یا وبلاگ، می توانند با عضویت در سایت ایران نشر و بازاریابی برای فروش فایل ها، کسب درآمد قابل توجهی داشته باشند.
کافی است پس از عضویت در سیستم بازاریابی ، وارد پنل بازاریابی خود شوید و کدهای بازاریابی فایل ها را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و یا از بخش تصاویر تبلیغاتی ، کدهای تصاویر را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
اگر کسی به واسطه کلیک روی تبلیغاتی که شما در سایت یا وبلاگتان قرار دادید وارد سایت ایران نشر شود و فایلی را خرید کند ، پورسانت بازاریابی آن فایل برای شما منظور شده و به حساب کاربری شما واریز می شود.
توجه: حتی بعد از گذشت یک هفته اگر کاربری از سایت یا وبلاگ شما وارد سایت ایران نشر شده باشد و اقدام به خرید محصولی نماید ، پورسانت و کارمزد فروش آن محصول به شما تعلق میگیرد.

لینک بازاریابی لینکی است که مختص شماست و بوسیله کد اختصاصی شما مشخص می شود. هروقت کسی روی آن کلیک کنید و بوسیله آن وارد سایت ایران نشر شود، مشخص می شود که این بازدیدکننده از طرف شما به سایت معرفی شده است و اگر خریدی انجام دهد، پورسانت خریدش به شما می رسد.
بازاریابی و کسب درآمد: (با توضیح خلاصه، کوتاه و مفید)
آیا می دانید کسب درآمد در سایت ایران نشر چقدر آسان است؟
آیا می دانید افراد زیادی در سایت ایران نشر با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟

شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و در پایان لینک همکاری را بزنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید و یا بنر سایت ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. …:::… همین !
اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید فرصت مناسبی برای تبلیغ در اختیار دارید. می توانید با گذاشتن بنر سایت ما و یا درج لینک بازاریابی در سایت یا وبلاگتان با عناوین مناسب، اقدام به بازاریابی و فروش خدمات و در نتیجه کسب درآمد نمایید.
هر گاه یک مشتری با کلیک بر روی بنر ما و یا لینک بازاریابی شما وارد سایت ایران نشر شود و یک سفارش جدید می دهند، درصدی از قیمت آن سفارش (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول ۲۵۰٫۰۰۰ تومان قیمت داشته باشد و پورسانت آن ۱۰% باشد، بنابراین ۲۵٫۰۰۰ تومان به حساب شما افزوده می شود.



درخواست واریز به حساب بانکی:
شما می توانید در هر زمان با ورود به سیستم، دکمه دریافت وجه را کلیک نمایید. حداکثر تا انتهای همان روز ، مبلغ ، به حساب بانکی شما واریز می شود. جهت درخواست، لازم است مبلغ قابل برداشت شما حداقل ۱۰,۰۰۰ تومان باشد.

در مورد لینک بازاریابی: (نمونه: http://www.iranashr.com/?ref=2)
این لینک بیانگر آن است که شخصی با کد ۲ به عنوان همکار و بازاریاب با ما فعالیت می کند. چنانچه یک مشتری بر روی این لینک کلیک نماید و وارد بخش سفارش آن محصول شود و در نهایت محصول را سفارش دهد ۱۰ درصد قیمت آن محصول، به حساب کد ۲ در سایت ایران نشر افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری در آن لحظه محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم به حساب کد ۲ به عنوان معرف وی ثبت خواهد شد و در صورت سفارش آن محصول، پورسانت آن به کد ۲ تعلق می گیرد و جالبتر اینکه حتی بعد از گذشت یک هفته اگر کاربری از سایت یا وبلاگ شما وارد سایت ایران نشر شده باشد و اقدام به خرید محصولی نماید ، پورسانت و کارمزد فروش آن محصول به شما تعلق میگیرد.


 
Last edited:

lem.fan22

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 دسامبر 2016
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
1
سن
26
سلام
میشه یکم بشتر توضیح بدین.
 

ایران نشر

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2012
نوشته‌ها
218
لایک‌ها
21
سلام
میشه یکم بشتر توضیح بدین.

بطور ساده و خلاصه بخواهم توضیح دهم

شما ابتدا میاید تو سیستم همکاری در فروش ایران نشر عضو میشوید
در پنل بازاریابی لینک مخصوص بازارایابی محصولات یا بنر های تبلیغاتی را دریافت و در سایت ها-بلاگ ها-انجمن ها و ... قرار میدهید
هر کسی روی این لینک ها یا بنرها کلیک کنه و بیاد تو سایت ایران نشر و محصولی خرید کنه درصدی از فروش به برای شما واریز میشود
مثلا اگر محصولی ۲۵۰٫۰۰۰ تومان قیمت داشته باشد و پورسانت آن ۱۰% باشد، بنابراین ۲۵٫۰۰۰ تومان به حساب شما واریز می شود.
 
بالا