برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد اینترنتی با سایت یوزبیت

Aliirezap

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
30
کسب درآمد اینترنتی با یوزبیت



امروز قصد داریم یک سایت بزرگ و معتبر برای کسب درآمد از اینترنت را معرفی کنیم . سایت یوزبیت ( www.Yoozbit.com ) که در حوزه تجارت الکترونیک و فناوری‎های مبتنی بر بلاک چین فعالیت میکند، در حال حاضر یکی از بهترین و مدرن ترین سایت‎های کسب درآمد اینترنتی در ایران است . همانطور که در قسمت درباره ما در سایت یوزبیت میخوانیم، شعار یوزبیت " تجارت الکترونیک آسان برای همه " هست و یوزبیت ادعا میکند که با در اختیار داشتن علوم تجارت الکترونیک و ابزارهای مدرن دیجیتال مارکتینگ پلتفرمی را بر بستر بلاک چین ایجاد نموده که تجارت الکترونیک را بصورت کامل و بسیار ساده شده در اختیار کاربرانش قرار داده است.درواقع یوزبیت یک شبکه تجارت الکترونیک ایجاد نموده تا هر فرد بر اساس توانایی ها و استعدادهای خود بتواند در این شبکه بزرگ به کسب درآمد از اینترنت بپردازد. روش‎ها و پلن‎های درآمدی در یوزبیت فراوان هستند : فروش محصولات، بازاریابی آنلاین، شبکه‎سازی، ارزهای دیجیتال و .....


2.jpg


شروع کسب درآمد اینترنتی با یوزبیت

برای شروع درآمد خود در یوزبیت باید ابتدا ثبت نام (https://yoozbit.com/register) کنید. در بخش مارکت یوزبیت میتوانید صفحه شخصی خود را بسازید. هر کاربر در یوزبیت دارای یک صفحه شخصی میباشد که البته این صفحات با ایجاد رابطه با یکدیگر میتوانند بهم متصل شوند. کاربران میتوانند در صفحات شخصی خود پست‎های متنوعی بگذارند. درواقع در زبان یوزبیت به پست‌ها " بیت " گفته میشود. هرگونه اطلاعاتی که کاربر تولید کند میتواند بفروش برسد. یوزبیت در ازای هر بیت اطلاعات به کاربران امکان فروش بیت‌ها را میدهد.

همانطور که احتمالا حدس میزنید، محصولات یا همان بیت‌هایی که در یوزبیت بفروش میرسند فقط اطلاعات محتوایی دیجیتال هستند. این اطلاعات میتواند ویدیو آموزشی، متون پی دی اف، کتاب صوتی، کدهای برنامه نویسی، یک مقاله و یا حتی پاسخ یک سوال و.... باشد.



مارکت یوزبیت چیست ؟

مارکت یوزبیت
ایجاد شده تا هر فردی بتواند براحتی با بکارگیری تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ به کسب درآمد اینترنتی مشغول باشد . در مارکت یوزبیت تولیدکنندگان بیت میتوانند در صفحه شخصی خود البته با کمک بازاریابان اینترنتی فعال در یوزبیت بیت‌های محتوایی خود را بفروشند. حتی کسانی که بیت ندارند نیز میتوانند با بازاریابی اینترنتی و شبکه‎سازی درآمد کسب کنند . بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال شاید نام‎های متفاوتی داشته باشد اما ماهیت همه آنها یکسان است . هر بیت در یوزبیت دارای یک لینک بازاریابی اختصاصی برای هر کاربر است. بازاریاب اینترنتی با فرستادن لینک به دوستان خود و انجام فروش پورسانت دریافت میکند. به همین ترتیب شبکه‎سازی نیز در یوزبیت انجام میشود، هر کاربر در یوزبیت دارای لینک اختصاصی بازاریابی خود است . کاربر شبکه‎ساز یوزبیت را به دوستان خود معرفی میکند و لینک اختصاصی خود را برای آنها ارسال مینماید، هر کاربری که از طریق این لینک وارد سایت شده و ثبت نام کند بعنوان شبکه کاربر شبکه‎ساز محسوب شده و 1% از درآمدش بصورت مادام‎العمر و بعنوان پورسانت به حساب کاربر شبکه‎ساز واریز میشود.



یوزبیت و بلاک چین

وبسایت یوزبیت یک سایت معمولی نیست، بلکه یک تکنولوژی مبتنی بر بلاک چین است. بیت‌هایی که در یوزبیت تولید می‌شوند و همچنین مراودات مالی که در سایت انجام میشوند همگی متصل به شبکه امن بلاک چین بوده و بصورت اتوماتیک انجام میگیرند.

یوزبیت برای اولین بار در دنیا یک مارکت آنلاین را با بلاک چین ادغام کرده است. این امر چندین مزیت دارد :

شبکه بلاک چین بسیار ایمن بوده و امکان هیچگونه هک، دستکاری یا تقلب در آن وجود ندارد.

تمام اعمال انجام شده در این شبکه بصورت اتوماتیک انجام میشود

با استفاده از بلاک چین یک قرارداد هوشمند بین کاربران بسته میشود و در صورت تایید، مفاد قرارداد اجرا میشود

امکان هیچگونه تغییر یا برگشت در مفاد قرارداد هوشمند وجود ندارد

تکنولوژی بلاک چین امکان استفاده آسان و ایمن از توکن یا ارز دیجیتال را به کاربران میدهد



یوزکوین ( Yoozcoin )


همانطور که گفتیم همه مراودات مالی در یوزبیت مبتنی بر بلاک چین هستند. در همین راستا یوزبیت یک توکن دیجیتال متصل به بلاک چین را ایجاد نموده است. این توکن که اختصاصی شبکه یوزبیت میباشد تمام مراودات مالی شبکه را بر عهده گرفته است. در واقع کسب درآمد کاربران در یوزبیت بصورت دیجیتالی انجام میشود.

توکن یوز بر بستر بلاک چین اتریوم و با استاندارد ERC-20 ایحاد شده و یک توکن بهادار میباشد. ارز مبادلاتی و روش پرداخت‌ها در یوزبیت توکن یوز است.

اما یوز چگونه به ریال یا ارزهای دیگر تبدیل میشود ؟

از آنجایی که توکن یوز بر بستر تکنولوژی بلاک چین فعال است پس تمام ویژگی‌های یک ارز دیجیتال را داراست. از همین رو توکن یوز از طریق صرافی‌های دیجیتال و همچنین صرافی اختصاصی یوزبیت قابل تبدیل به ریال و ارزهای دیگر است.

یوزکوین علاوه بر کاربردهای فراوان در سایت یوزبیت، دارای ارزش بوده و قابلیت ترید شدن و خریدوفروش را داراست . درهمین راستا یوزکوین میتواند در صرافی‎های معتبر ایرانی و بین‎المللی لیست شود.


coin copy.png


کسب درآمد با یوز

علاقه‎مندان به کسب درآمد با ارزهای دیجیتال و فعالین و سرمایه‎گذاران حوزه ارز دیجیتال اخیرا به این توکن دیجیتال توجه نشان داده و علاقه خود به فعالیت با یوزکوین را اعلام نموده‎اند .

همانطور که گفتیم یوزکوین قابل ترید شدن و خریدوفروش و همچین سرمایه‎گذاری می‎باشد پس یکی از روش‎های کسب درآمد از ارز دیجیتال در وبسایت یوزبیت ترید و سرمایه‎گذاری بر روی یوزکوین است.

در حال حاضر و تا مدت بسیار محدود توکن‌های یوز بصورت پیش‌فروش و با قیمت پایین عرضه می‌شوند و سپس در فاز دوم فعالیت و همزمان با ارائه نسخه دوم و همچنین راه‌اندازی صرافی یوزبیت، قیمت این توکن بر اساس قیمت پایه و بالاتر از قیمت پیش فروش عرضه خواهد شد.

همچنین توکن یوز یک توکن کاربردی و بهادار است و مسلما با رشد و پیشرفت شبکه یوزبیت، کاربرد یوز بیشتر شده و به دنبال آن تقاضای برای یوز نیز افزایش میابد که اینها خود دلایلی بر افزایش بیشتر قیمت یوز میباشند.

مقاله‎ای که مطالعه نمودید مقدماتی بود درباره سایت یوزبیت که میتواند مدرن‎ترین و بهترین سایت برای کسب درآمد آنلاین نام بگیرد. در آینده مقاله‎های بیشتری در مورد این سایت و عملکردش منتشر خواهد شد .

حالا وقتتان را بیشتر از این هدر ندهید، همین حالا وارد سایت یوزبیت (www.yoozbit.com) شوید و کسب درآمد آسان را آغاز کنید.
 
بالا