برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد بالا از آموزشگاه اینترنتی ئی زبان

Arasp

Registered User
تاریخ عضویت
31 می 2008
نوشته‌ها
255
لایک‌ها
80
سن
43
با سلام خدمت دوستان عزیز,

در خصوص آموزشگاه کاملا آنلاین ئی زبان که در سایت www.ezaban.com می تونین به صورت کامل اطلاعاتی رو در خصوص اون بخونین نیاز دارم که با برخی از شما عزیزان همکاری داشته باشم.

هدف از این همکاریدر مرحله اول شناساندن برند ئی زبان به مخاطبان ایرانی و در درجه دوم بیشتر کردن دانشجویان ئی زبان و در نتیجه درآمد موسسه می باشد.

ئی زبان تنها آموزشگاه کاملا اینترنتی زبان های خارجی در ایران هست که مانند آموزشگاه های سنتی هفته ای سه جلسه کلاس آنلاین برگزار می کنه و ... (بقیه رو توی سایت بخونین:)) و فعالیت ما تحت حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه الزهرا انجام میشه.

سایت های متفاوتی با ئی زبان همکاری داشته و دارند که آن جمله می توان به سایت آفتاب اشاره کرد.


احتمالا بیشترین سوالی که ممکنه پرسیده شه میزان درآمدی هست که از این سیستم حاصل میشه. خوب خیلی متغیر هست و به فعالیت خود شما بستگی داره. من یک اسکرین شات از چند روز از پرداخت هایی که در سیستم ثبت شده اینجا قرار میدم:

income.jpg

این ها نکاتی هست که ما در نظر داریم و دوست داریم که کسانی که حاضرند با ما همکاری کنند به این نکات توجه کنند:

1- سیستم ترک کردن افراد بر اساس کدهای تخفیفی خواهد بود که ما ارائه خواهیم کرد و شما این کدها را به کاربران خود ارائه می کنید و ما بر اساس این کدها متوجه می شویم که کدام یک از دانشجویان از طریق کدام همکار به ما ارجاع شده است و درصدی از شهریه پرداختی را در حساب همکار لحاظ می کنیم و با توجه به کارکرد همکار به صورت ماهیانه, هفتگی یا روزانه به او پرداخت می کنیم.

2- ما هیچ تمایلی به تبادل لینک و چیزی مشابه این نداریم. تمام لینک های خارجی در سایت ما Nofollow هستند.

3- ما هیچ تمایلی به پرداخت وجه و تبلیغ ئی زبان در سایت همکارانمان نداریم. کسانی که با ما همکاری می کنند مانند آفتاب و .... صرفا با اعتماد جلو رفته اند و نتیجه اش را نیز دیده اند. کاری که ما می کنیم کاملا فرهنگی و علمی هست و تلاش می کنیم که همکاری درست و سالمی با همکارانمان داشته باشیم.

4- شما وب سایت های خودتان را و مخاطبینی که دارید به ما اعلام کنید و ما را مختار بگذارید که انتخاب کنیم با چه افرادی همکاری کنیم و با چه افرادی همکاری نکنیم. منظور از افراد وبسایت های متفاوت می باشد. مخاطبین وب سایت های شما برای ما مهم هست که چه مخاطبانی هستند.

5- همکاری ما از کم شروع می شود و به تدریج افزایش میابد. برای سنجش قدرت فروش و توانایی بازاریابی شما ابتدا کد های کمی ارائه خواهد شد و اگر این کد ها به سرعت استفاده شد , کدهای بیشتری در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

6- اساس کدهای تخفیف ما بر این صورت خواهد بود که ما کد تخفیف را بر روی آزمون تعیین سطح موسسه به شما می دهیم. (اینکه چند درصد تخفیف می دهیم با توجه به سایت شما و قدرت بازاریابی شما و مخاطبین شما متغیر است, و حتی ممکن است تا 100% یعنی آزمون رایگان بالا برود) پس از آزمون پرداخت نهایی انجام می شود و ما بر روی پرداخت نهایی دانشجو درصدی از شهریه را به همکار خود پرداخت می کنیم که این درصد هم با توجه به شرایط متفاوت است.

7- کلیه پرداخت ها باید در سایت ئی زبان و سامانه پرداخت الکترونیک ئی زبان که به شبکه شتاب متصل است انجام شود. پرداخت از طریق شما انجام نخواهد شد و شما می توانید دانشجویان را با کدهای تخفیف به آموزشگاه زبان اینترنتی ئی زبان - نخستین موسسه آموزش زبان اینترنتی ارسال کنید.

8- ما تمایلی به پرداخت به ازای کلیک یا عضویت نداریم و تنها پرداخت ثبت نام شهریه دوره ها ملاک اصلی ما برای پرداخت به همکاران ما خواهد بود.

9 - اگر افرادی که از طریق وب سایت همکاران ما وارد ئی زبان می شوند به هر دلیلی از کد تخفیفی که از همکار ما گرفته اند استفاده نکنند و پرداخت کامل (بدون تخفیف) انجام دهند, ما نمی توانیم بفهمیم که پرداخت از طریق کدام همکار ما بوده است و طبیعتا پورسانتی هم نمی توانیم پرداخت کنیم. (معمولا افراد از کد های تخفیف خود استفاده خواهند کرد)

امیدوارم که بتوانیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم. همچنین از پیشنهادات و انتقادات شما استقبال می کنیم.

با تشکر,
 
بالا