برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد با فروش فایل و محصولات دانلودی

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
کسب درآمد با فروش فایل و محصولات دانلودی
کارآفرینان تجارت الکترونیک اغلب محصولات فیزیکی را بصورت آنلاین می فروشند. آنها فروشگاه های مخصوص فروشگاه خود را راه اندازی کرده و از سیستم عامل های مستقر برای فروش کالاهای خود استفاده می کنند.
با این حال ، فروش محصولات فیزیکی بصورت آنلاین نیاز به کار بیشتری در بخش فروشنده دارد از جمله :
  • تامین کالا و سرمایه گذاری
  • بروز رسانی پیوسته موجودی
  • بسته بندی محصولات برای حمل و نقل
  • باخبر کردن مشتری از پیشرفت حمل و نقل
  • رسیدگی به بازده و مبادلات
  • ذخیره موجودی اضافی
محصولات دیجیتال هیچ یک از این سردردهای فروش محصولات فیزیکی را ندارد.سرمایه شما ، دانش شماست ، انبار شما ، هاست شرکتی است که در آن محصولات خود را ارئه می کنید و بابت آن هزینه ای نمی پردازید.محصولات دیجیتال با فروخته شدن کم نمی شوند که لازم باشد انبار گردانی کنید و همواره موجودی خود را بروز نگه دارید. شما هیچ موجودی غیر از پرونده های ذخیره شده در رایانه خود ندارید ، و لازم نیست که به طور جسمی به مشتریان خود چیزی ارسال کنید.


آیا کسب درآمد بالا با فروش فایل امکان پذیر است؟
  • کاملا. تا زمانی که چند استراتژی اساسی را دنبال کنید ، می توانید تقریباً بلافاصله تولید درآمد را شروع کنید.
  • ویراستار شرکت جف هادن محصولات دیجیتال را “جذاب ترین مدل کسب و کار آنلاین” می نامد. وی به یک مطالعه موردی استناد می کند که در آن یکی از کارآفرینان آنلاین در اولین دوره آنلاین خود ۲۲۰،۰۰۰ دلار درآمد کسب کرده است.
برای فروش فایل قدرتمندانه ، چه کارهایی را باید انجام داد؟
  • مخاطبان خود را پیدا کنید. در رسانه های اجتماعی فعال شوید ، وبلاگ نویسی درباره حوزه تخصص خود را شروع کنید، برند و محصولات دیجیتالی خود را در رؤیت هرچه بیشتر افراد قرار دهید.
  • به دنبال کیفیت بیش از کمیت باشید.این روزها ، مصرف کنندگان آنلاین انتظار محصولات دیجیتال با کیفیت را دارند. قبل از رونمایی از آن برای مخاطبان خود وقت گذاشته و بهترین نسخه ممکن از محصول خود را ایجاد کنید.
  • قیمت های خود را منطقی تنظیم کنید.نه آنقدر زیاد که به محض دیدن قیمت محصول شما ، از صفحه محصول فرار کنند و نه آنقدر قیمت را پایین بگیرید که مشتریان شما ، فایل های شما را بی ارزش قلمداد کنند.
  • با مشتریان خود در تماس باشید. از مارکتینگ ایمیل ، بازاریابی پیامکی و رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا با افرادی که از شما خرید می کنند در تماس باشید. به نظرات آنها در وبلاگ خود پاسخ دهید و به انتقادات و پیشنهادات آنها با دقت گوش دهید. اگر روابط خود را با مشتریان حفظ می کنید ، اعتماد آن ها را جلب نموده اید و فروش های بعدی خود را تضمین نموده اید.
محصول سودمند دیجیتال برای فروش آنلاین

در حالی که صدها گزینه محصول دیجیتال وجود دارد ، موارد زیر از جمله پردرآمدترین و همچنین بهترین روش های افزایش فروش فایل می باشد:

فیلم ها و دوره ها
  • چه کار می کنید وقتی که یخچال و فریزر شما ناگهان متوقف شود؟ شما یک جستجو در Google انجام می دهید تا دریابید که آیا یک اصلاح آسان وجود دارد یا خیر.
  • شما هنگام باز کردن یک نرم افزار جدید ، چه کاری انجام می دهید؟ شما در وب سایت سازنده برای بخش راهنمای کاربر و آموزش جستجو می کنید.
  • همه دوست دارند یاد بگیرند ، پس چرا به مردم آن چه را که می خواهند ندهید؟
  • این روزها ، مردم انتظار دارند که اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنند ، اما به دنبال اطلاعات باکیفیت و متمرکز در یک مکان هستند.
  • آنها نمی خواهند ساعت ها برای پیدار کردن داده ها و دستورالعمل ها صرف جستجو کردن در Google شوند.
  • فیلم ها و دوره ها به شما امکان می دهند دانش خود را با جهان به اشتراک بگذارید. می توانید یک آموزش ویدیویی ، کتبی یا یک دوره مصور ایجاد کنید ، سپس آن را با قیمت واحد به هرکسی که مایل به خرید آن است ارائه دهید. هر موضوعی را که می دانید روی آن پوشش دهید.

کتابهای الکترونیکی

کتاب الکترونیکی به افراد امکان می دهد اطلاعاتی را که ایجاد کرده اید با قالب دیجیتال بخوانند. آنها ممکن است آن را در رایانه های شخصی یا لپ تاپ خود بخوانند ، اما می توانند آن را روی رایانه های الکترونیکی ، تبلت ها و حتی تلفن های هوشمند خود بارگذاری کنند.

عکس
  • وب سایت های عکاسی همچنان در حال گسترش هستند. مردم وقت و تخصص لازم برای طراحی، عکاسی و ادیتت عکس های حرفه ای خود را ندارند ، بنابراین عکس های آماده خریداری می کنند تا بارها و بارها از آن استفاده کنند.
  • اگر یک عکاس حرفه ای هستید ، بهترین کار خود را بصورت آنلاین بفروشید. شما می توانید کار خود را به وب سایت های عکاسی سهام ارسال کنید ، آنها را از سایت خود به عنوان هنرهای زیبا بفروشید .
  • علاوه بر این ، می توانید در دوره های آنلاین خود از عکس های خود استفاده کنید تا جذاب تر و عملی تر شوید. بسیاری از عکاسان دوره های آنلاین خود را برای آموزش روشهای تولید ، ترکیب یا نورپردازی خود ایجاد کرده اند. بخش هایی از مجموعه مهارت های عکاسی خود را پیدا کنید که ممکن است دیگران بخواهند یاد بگیرند ، سپس آن را آموزش دهید.

عناصر وب گرافیکی

  • از نمادها و مدلهای گرفته تا بسته بندی شرکتها و آرم ها ، مشاغل برای عناصر وب گرافیکی گرسنه هستند. آنها نه می خواهند و نه می توانند طراحی خود را انجام دهند ، بنابراین طراحان گرافیک را استخدام می کنند یا کیت های رسانه ای را به صورت آنلاین خریداری می کنند.
  • پس از شروع به تولید دارایی های دیجیتال برای فروش ، می توانید به مردم یاد دهید که چگونه می توانند با مهارت طراحی گرافیک خود ، همین کار را انجام دهند. بسیاری از هنرمندان می خواهند یاد بگیرند که چگونه عناصر وب گرافیکی خود را بفروشند ، بنابراین دوره ای را بسازید که دقیقاً به آنها یاد دهد که چگونه این کار را کردید.
  • همچنین ، از یک دوره برای آموزش دقیق تر یک برنامه نرم افزاری خاص ، مانند Adobe Illustrator یا Photoshop ، به یک هنرمند مشتاق استفاده کنید. گزینه های تقریبا بی حد و حصر است.


نحوه فروش محصولات دیجیتال با استفاده از فروشگاه فروش فایل

  • پس از آماده شدن محصولات دیجیتال بصورت آنلاین ، به یک بستر و راهی برای ارتباط با مخاطبان خود نیاز دارید. با استفاده از سیستم فروش فایل ، می توانید تجارت آنلاین خود را فوراً راه اندازی کنید. این کار یا با ساخت فروش فایل و یا با استفاده از سیستم های رایگاه فروش فایل که فراوان هم است امکان پذیر می باشد.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,995
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

parsianforum62

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
21
کجا خوبه برای اینکار؟

سلام
خودم چون تجربه خوبی از کسب درآمد بالا با فروش فایل داشتم این شیوه را یکی از روش های خود کسب درآمد اینترنتی می دانم . زمانی که حقوقم زیر هفتصد تومان در شرکت بود تا یک میلیون از فروش فایل درآمد داشتم منتهی یک اشتباهی کردم و ایده کسب درآمدم را به یکی از اقدامم گفتم و کسب و کارم در آن زمینه خراب شد . ایشان به تقلید از من پرداخت و به چند نفر دیگر هم گفت کپی برداری از فایل های ارزشمند من کردند و دیگه درآمد تنزل کرد اما دو سه سالی درآمد عالی داشتم .
قبول دارم در سالهای اخیر فروش فایل به دلایلی کم شده ولی باز می شود کسب درآمد کرد هنوز هم کسب درآمد دارم البته مثل قبل زیاد نیست و کار خاصی هم انجام نمی دهم خود سیستم برایم می فروشد.
می توانید با خواندن این مقاله روش های افزایش فروش فایل هم شروع کنید.
شاد باشید.
 
بالا