برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد برای تو که زیرمجموعه میگیری و قدرت اهرم را میدونی. بیا ببین

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
درود بر شما

مولتی لول مارکتینگ، بحث داغ و مفصلی است که طرفداران زیادی در سطح دنیا و از جمله ایران دارد. برای دادن تعریفی مناسب از نتورک مارکتینگ یا MLM یا بازاریابی شبکه ای!! باید تعریفی از یک سری مطالب دیگر داشته باشیم.

برای شروع نگاهی به اصل نتورک مارکتینگ یا MLM می اندازم: نتورک مارکتینگ یا MLM در واقع زیرمجموعه کانال توزیعی به نام فروش مستقیم هستند؛ در فروش مستقیم، کالا یا خدمات مصرفی، خارج از مکان ثابت خرده فروشی، یعنی مغازه ها و فروشگاه ها، به طور مستقیم به مصرف کننده فروخته می شود. یعنی به جای عبور کالا از زنجیره ای از واسطه ها تا رسیدن به دست مغازه دار و از آنجا به مصرف کننده، کالا به فروشنده مستقیم (که می تواند هر کسی باشد) فروخته می شود و وی آن را با درصد سود مجازی که توسط شرکت تعیین می گردد به مصرف کننده نهایی می فروشد.

طرحهای چند سطحی یا Multi Level: دقیقاً موضوع بحث ما یعنی نتورک مارکتینگ یا مولتی لول مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای یا بازاررسانی شبکه ای یا MLM!!! در طرحهای پاداش چند سطحی به فروشنده مستقیم اجازه داده می شود تا علاوه بر دریافت سود از فروشهای افرادی که مستقیماً به طرح معرفی نموده (فرض می کنیم که اینها a باشند) (یعنی در طرح پاداش به عنوان معرف آنها شناخته می شود)، از فروشهای افرادی که توسط a معرفی می شوند نیز سود دریافت نمایند. البته بسته به نوع طرح پاداش شرکت، امکان دریافت پورسانت از فروشهای سطوح بیشتری نیز وجود خواهد داشت. به هر حال، نتیجه آن که به هر طرحی که در آن به فرد بابت فروشهای گروهی از افراد (حال چه فروش محصولات مصرفی چه خدمات مصرفی) بطور مستقیم به مصرف کنندگان و خارج از هر نوع فروشگاه (چه فروشگاههای فیزیکی معمول چه فروشگاههای آنلاین) پورسانت پرداخت می شود، نتورک مارکتینگ یا مولتی لول مارکتیگ یا MLM یا فروش مستقیم چند سطحی یا بازاریابی شبکه ای و یا بازاررسانی شبکه ای گفته می شود. به این شکل توجه کنید:
mlm.jpg


mlm.jpg

تو برای شروع محصول نوشیدنی های سلامت گیاهی را خرید میکنی و استفاده میکنی
افراد را دعوت میکنی که زیر مجموعه بگیری . اونها زیرمحموعه بگیرند. این مورد دیگه همه میدونیم سیستم زیرمحموعه گیری چطور کار میکنه



و اما شما میتونی در کنار زیرمجموعه گیری و درصدی که شرکت از خرید محصولات زیرمجموعه هات به شما میده
خودت هم محصولات را مستقیم از شرکت به مصرف کننده های بیشتری بفروشی و سود داشته باشی

زیرمحموعه های شما هر ماه خرید میکنند محصولات نوشیذنی های سلامت . برای مصرف خودشان و برای حتی فروش محصولات

شما و زیرمحموعه هات طبق پلن شرکت درآمد کسب میکنی

برای شروع 4 زیرمحموعه میگیری
زیرمحموعه های تو 4 زیرمحموعه میگیرند
زیرمحموعه های زیرمحموعه ت 4 زیر محموعه میگیرند
و همینطور ادامه دارد...

آموزش ثبت نام در شرکت نیوشا اینجا کلیک کنید

در باره شرکت نیوشا
شرکت پارس "نیوشانیک" یکی از قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که به فاصله کوتاهی از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران، با پیشینه ای آمیخته از تدریس و تجارت، نیوشانیک را با هدف فروش مستقیم محصولات شرکت نیوشاداریان تأسیس نمود. این شرکت بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون **** صنفی کشور موفق به اخذ پروانه کسب دائم به شماره 0426924780 گردیده است.

نیوشانیک نماینده انحصاری عرضه و فروش محصولات سهامدار و شرکت مادر خود، نیوشاداریان، است که به جای اینکه محصولات "نیوشا" را از روش های مرسوم ارائه کند، از روش بازاریابی شبکه ای برای ارائه محصولات استفاده می کند و از این طریق، هم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و هم فرصت ویژه و ممتازی از کسب درآمد و کارآفرینی برای نمایندگان خود فراهم می کند.

about 6.jpg

نیوشانیک در واقع یک کسب و کار پیش آماده است که یک فرصت شغلی غیراستخدامی پاره وقت یا تمام وقت را در اختیار افراد جامعه علی الخصوص بانوان و جوانان قرار می دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه، تجارت های کوچک و بزرگ خود را در این بستر بسازند. نیوشانیک، کسب و کاری آموزش محور است و نمایندگان در ابتدا باید مهارت های اجرایی و ذهنی لازم برای موفقیت در این حرفه را از حامیان و مربیان خود بیاموزند و به کار ببرند و سپس با آموزش این مهارت ها به زیرمجموعه های تحت حمایت خود، سازمان فروش خود را بسازند.

نیوشانیک با فراهم کردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم، این امکان را به نمایندگان فروش خود می دهد تا به شکلی عادلانه و در عین حال نامحدود، بر اساس طرح درآمدزایی خاص و ویژه نیوشانیک، از فروش محصولات توسط خود و اعضاء سازمان خود درآمد کسب کنند.

با اینکه نیوشانیک یک بنگاه تجاری است، اما همیشه نگاه ویژه ای به مسئولیت های خود نسبت به جامعه و مردم دارد و بر اساس همین مسئولیت پذیری اجتماعی، طی سال های گذشته بارها با مشارکت نمایندگان و مربیان نیوشانیک، به شیوه های خلاقانه و در عین حال مؤثر، حمایت و همبستگی خود را از اقشار مختلف جامعه اعلام کرده است. از جمله برگزاری کمپین های سراسری خیرخواهانه در راستای همبستگی و حمایت از بیماران ام.اس که با همکاری جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران که در سال های گذشته به مرحله اجرا درآمده است.


about 5.jpg

اهداف ما:

هدف ما این است که نیوشانیک را به برندی جاودانه و ماندگار در حوزه کارآفرینی و ایجاد تجارت مستقل برای بانوان ایران زمین تبدیل کنیم.



مأموریت ما :

مأموریت ما این است که با همکاری راهبران و بنیانگذاران و مربیان بستری مناسب، مدرن، کارآمد، قانونی و امن برای شکوفا شدن استعدادها و ظرفیت های خدادادی آحاد افراد جامعه علی الخصوص بانوان و جوانان، بسازیم. بستری که به شکل اخلاقی و منصفانه، ضمن ارتقاء نگرش و مهارت های اعضاء خانواده بزرگ نیوشانیک، زمینه ساز آزادی مالی و زمانی و رشد شخصی آنها شود.


محصولات نیوشا

1.JPG

22.JPG

33.JPG

و موارد دیگر


تصمیم شما چیست؟
این کار رو دوست دارید؟
 
Last edited:

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
zarib.JPG

چطوری این مقدار فروش از محصولات در حساب کاربری من ایجاد شود؟
 

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
peresent.JPG

شما 4 نفر در ماه اول زیرمجموعه بگیر
زیر مجموعه شما در ماه بعد هر کدام 4 نفر زیر مجموعه بگیرند
و
و
و


ماه یازدهم طبق ضریب درآمد ی شرکت نیوشا شما فقط با خرید 100000 تومانی زیرمجموعه ها
3867000 تومان درآمد داری

این مقدار ناچیزترین قیمت فروش هر نفر هست. 100000 تومان برای هر نفر چیزی نمیشه . بیشتر از این مقدار میتونند محصولات را بفروشند
 
بالا