برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد در اینترنت، بدون نیاز به سرمایه گذاری و درآمدی منطقی با نگاه میانمدت به این شغل.

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
به نام حضرت دوست که هرچه از او رسد نیکوست.
با سلام به شما دوستان گرامی.
بدون هر نوع مقدمه چینی، اجازه می خوام که برم سر اصل مطلب و در مورد یه کار آنلاین، بدون نیاز به سرمایه گذاری و مطمئن براتون صحبت کنم.
صحبت من در مورد کاری هست که اصطلاحاً به پرداخت برای کلیک کردن یا همون Pay To Click مشهور هست.
منظور از این کار، دیدن آگهی برای مدتی محدود و در عوض، کسب درآمد هست.
شما با توجه به انواع آگهی که می بینید، مبالغ مختلفی رو دریافت می کنید و این مبالغ البته ناچیزه.
اگه فقط بخواید به این آگهی دیدن اکتفا کنید، شک نکنید که هرگز به درآمد قابل توجهی نمی رسید.
بذارید اینطور بهتون بگم که من کسی رو دیدم که فقط 1 دلار داره و کسی رو هم دیدم که الآن، حدود 700 هزار دلار تو این کار کسب کرده.
حالا بذارید به روشهای کسب درآمد تو این سایت اشاره کنم:
1. کلیک بر روی آگهی، مدتی صبر کردن و واریز شدن مبلغ مشخصی به حساب شما در اون وب سایت.
2. جذب زیر گروههایی که هر وقت اونها کلیک کنن، مبلغی هم به حساب شما واریز میشه.
3. خرید زیر گروه از طریق خود وب سایت که با کلیکهای اونها روی آگهیها، شما هم به درآمد می رسید.
نکته ی بسیار مهم: ما می تونیم از درآمدی که خودمون کسب کردیم، واسه خودمون زیر مجموعه بخریم و با کلیکهای اونها، صاحب درآمد بشیم.
در حال حاضر، برای خرید دست کم 3 نفر به عنوان زیر مجموعه، شما باید ماهیانه 60 سِنت پول بدید و می تونید این مدت رو تمدید هم بکنید که هرچی مدت تمدید خرید زیر مجموعه بیشتر باشه، از تخفیف بیشتری در خریدتون برخوردار می شید.
توجه داشته باشید که گاهی وقتها، به مناسبتهای مختلف، این کار با تخفیفهای خیلی بیشتری می تونه انجام بشه.
از جمله، به مناسبت وَلِنتاین، سال نو میلادی، کریسمس، سالروز افتتاح وب سایت، جشن هالوئین و غیره.
4. انجام کارهای کوچیک یا اصطلاحاً minijobs که خیلی بیشتر از آگهی به شما پول میده. البته این مورد متأسفانه به دلیل تحریم، برای هموطنان ساکن ایران امکانپذیر نیست.
5. انجام بازی که برای حد اقل هر دو دقیقه بازی، پولی معادل دیدن یک آگهی به حساب شما واریز میشه.
6. انجام تحقیق یا Survey که این هم برای ایران فعال نیست و البته خیلی بیشتر از آگهی پول گیرتون میاد.
7. جمعآوری سکه، یا offer و یا coin offer که بعداً می تونه به پول تبدیل بشه و به حسابتون واریز بشه.
منظور از این بخش، انجام بعضی کارها، شرکت در مسابقات و حل معما و نصب بعضی بازیها یا نرم افزارها روی سیستم عامل IOS و یا Android هست که در عوض، مقدار مشخصی به شما سکه تعلق می گیره که وقتی به مقدار مشخصی برسه، قابل تبدیل به پول هست که به حساب شما واریز میشه.
8. با کلیک روی هر آگهی، شما صاحب 4 فرصت برای کسب جایزه می شید که یا شانس و یا اقبال.
اگه خوش شانس باشید، در این مورد می تونید به جوایز زیر برسید: عضویت طلایی به ارزش 90 دلار، واریز پول نقد به حسابتون با مبالغی از 25 سِنت گرفته تا 50 دلار، دریافت امتیاز از 10 امتیاز گرفته تا 10 هزار امتیاز که این امتیازها، می تونه به عنوان خرید از وب سایت، از جمله خرید زیر مجموعه و یا تمدید زمانی که زیر مجموعه برای شما کار می کنه، به کار بره و خیلی خیلی ارزِشمنده.
نکته: مقدار جایزه، در مُناسِبَتهایی که برای اِعمال تخفیف بالاتر گفتم، روی میزان جوایز هم اثر می ذاره و گاهی برای دیدن هر آگهی شما صاحب 6 فرصت دیدن و کلیک روی جوایز میشید.
قبل از اینکه وارد جزئیات بیشتری بشم، چند سؤال رو جواب بدم که احیاناً برای دوستان ابهامی به وجود نیاد:
1. آیا این وب سایت قانونیه؟ بله. این وب سایت از سال 2008 فعاله و به پادشاه سایتهای PTC یا همون Pay To Click مشهوره. گرچه از سایتهای دیگه کمتر پول میده، ولی شکی در مورد اسپم نبودنش نداشته باشید.
بنده خودم از این وب سایت پول گرفتم و دست کم خودم از جعلی نبودنش کاملاً مطمئن هستم.
2. این سایت کجا فعالیت می کنه؟
مقر این وب سایت در ابتدا کشور پرتغال بود ولی به دلیل محبوبیت فراوونش، دفتر مرکزی وب سایت به آمریکا و شهر نیویورک منتقل شد و دارای پروانه های انجام کار از کشور آمریکا هست.
3. منظور از عضویت طلایی چیه؟
وب سایت اَشکال خاصی از عضویت، از جمله عضویت طلایی و امکان خرید بسته های مختلف مثل بسته ی طلایی، الماس، نهایی و غیره رو به شما میده.
عضویت طلایی باعث میشه هم مقدار بیشتری آگهی روزانه برای شما به نمایش در بیاد، هم پول بیشتری از آگهی بگیرید و هم پول بیشتری به دلیل کلیک زیر مجموعه هاتون بهتون تعلق بگیره.
4. آیا برای داشتن زیر مجموعه، چه به صورت خرید زیر مجموعه از وب سایت و یا جذب زیر مجموعه از بین دوستان، محدودیتی وجود داره؟
بله. با توجه به نوع عضویتتون و همینطور، روزهایی که عضو شدید، این محدودیت وجود داره که باید از خود وب سایت مطالعه کنید.
5. هر شخص چند تا آگهی می تونه در روز ببینه؟
معمولاً برای اعضای استاندارد که عضو رایگان و معمولی هستن، بین 12 الی 22 آگهی در طول 24 ساعت ممکنه قابل کلیک باشه. البته این مقدار حتی بیشتر از این هم می تونه بشه.
6. نحوه زمانبندی کلیک روی آگهیها چطور باید باشه؟
آگهیها زمانبندی مبنی بر 24 ساعت دارن. تا زمانی که شما زیر مجموعه ندارید، خیلی مهم نیست که چه زمانی روی آگهیها کلیک کنید. ولی وقتی زیر مجموعه دارید، باید از ساعت 12 نیمه شب به وقت سرور که در بخش آگهیها براتون نشون داده میشه، روی آگهیها کلیک کنید.
بذارید براتون بهتر توضیح بدم:
وقتی شما عضو میشید، به طور تصادفی یه زمان برای بارگذاری آگهیهای جدید برای شما ثبت میشه که به هیچ وجه قابل تغییر نیست. این زمان برای ریسِت شدن آگهیها، به وقت محلی کشوری محاسبه میشه که شما تو اون زندگی می کنید و اونجا عضو شدید. حالا وقتی اون زمان به وقت محلی شما فرا برسه، شما دوباره آگهیهای جدید رو می بینید. اما 4 تا از آگهیها یا به قول وب سایت، Fixed Advertisements که در انتهای لیست قرار داره، فقط و فقط باید بعد از ساعت 12 نیمه شب به وقت سرور کلیک بشه. در صورت عدم رعایت این قاعده، یعنی امکان اینکه شما دو بار در یک روز به وقت سرور روی اون 4 تا آگهی کلیک کرده باشید، باعث میشه که از کلیکهای زیر مجموعه هاتون درآمدی برای روز بعد نصیبتون نشه.
معمولاً دو گروه تحت عنوان fixed advertisements وجود داره که منظور ما، اون گروه دوم هست که برای اعضای استاندارد، فقط 4 آگهی در این بخش نشون داده میشه و مانعی برای کلیک روی آگهیهای بخش بالاتر که بیش از 4 تا هم هستن، پیش از نیمه شب به وقت سرور وجود نداره.
7. اگه یک یا چند نفر از زیر مجموعه ها روی آگهیها کلیک نکنن و درآمدی نصیب ما نشه چی؟
در این مورد، شما دو راه دارید: الف. انتظار برای بازیابی زیر مجموعه به طور خودکار از طرف وب سایت. این کار در صورتی انجام میشه که یه زیر مجموعه به مدت 14 روز هیچ آگهیی رو کلیک نکنه.
ب. بازیافت زیر مجموعه به شکل دستی یا manual recycle که برای هر شخص، باید 7 سِنت پرداخت کنید.
8. چطوری پول به حساب ما واریز میشه؟
معمولاً باید در یکی از حسابهای آنلاین Skrill, Neteller و یا Aire TM باید حساب داشته باشید. در حال حاضر برای ایجاد این حسابها، ایران تحریم شده و به نظر من، ما دو راه فقط برای دریافت پول برای هموطنان داخل کشور داریم:
الف. ساخت و تأیید حساب به وسیله ی ویپی ان و یا شرکتهایی در داخل ایران که اینجور حسابها رو می سازن و پول رو هم برای شما نقد می کنن.
ب. از یکی از دوستان و یا آشنایان بخواید که به نام خودشون یه حساب تو اون بانکهای مجازی یا آنلاین برای شما بسازن، رمز و نام کاربری رو به شما بدن تا این حساب رو به وب سایت معرفی کنید تا پول به حساب آنلاین شما واریز بشه. هر وقت هم که پولی واریز شد، شما باید از دوست یا فامیلتون خواهش کنید که پول رو برای شما نقد کنه و به دستتون برسونه.
البته من معتقدم که به این کار، به عنوان یه سرمایه گذاری درازمدت و یا میان مدت فکر کنید و مطمئن باشید که با تغییر سیستم ایران که بانکهای بین المللی ایران رو هم به عضویت برسونن، شما به راحتی به پولتون می رسید.
لزومی نداره از همون ابتدای عضویت، شما حساب مجازی یا آنلاین رو به وب سایت معرفی کنید و بعداً می تونید این کار رو با ورود به حساب کاربریتون انجام بدید.
9. حد اقلی که ما می تونیم بعد از کسب درآمد از وب سایت تقاضای واریز پول داشته باشیم، چقدره؟
برای اولین درخواست واریزی، شما باید دست کم 2 دلار کسب کرده باشید. این مبلغ، بعدها با هر بار تقاضا، یک دلار بالاتر میره تا اینکه در دهمین بار، به حد اقل 10 دلار میرسه. از این زمان به بعد، به طور ثابت، باید دست کم 10 دلار کسب کرده باشید تا بتونید درخواست واریز پول رو بدید.
10. شرایط و نحوه محاسبه ی داشتن زیر مجموعه های مستقیم چگونه است؟
شما در وهله ی نخست، پس از دارا بودن شرایط زیر می توانید نسبت به جذب زیر مجموعه های مستقیم اقدام فرمایید:
الف. دست کم 15 روز از زمان عضویت شما گذشته باشد.
ب. دست کم 100 آگهی را کلیک کرده باشید.
پس از احراز شرایط فوق، تعداد اعضای زیر مجموعه ی مستقیم، در وهله ی نخست، به این ترتیب خواهد بود:
عضو استاندارد، 30. عضو طلایی، 200. عضویت نهایی که بالاترین درجه ی عضویت هست، نامحدود. افزایش این تعداد، بر مبنای تعداد روزهایی که شما عضو سایت بودید، منهای 30، تقسیم بر 4 هست. معنی این سخن اینه که هرچی عضویت شما قدیمیتر باشه، تعداد مجاز برای داشتن زیر مجموعه های مستقیم هم بیشتر میشه.
11. آیا برای عضویت قوانین خاصی وجود داره؟
بله. قوانینی وجود داره که اگه شما اونها رو رعایت نکنید، عضویتتون و هرچی که درآمد کسب کردید، از بین میره.
پس با دقت، این موارد رو بخونید و رعایت کنید:
الف: به هیچ وجه از ویپی ان و یا پِراکسی استفاده نکنید.
ب. به هیچ وجه زمانی که با کاربرهای دیگه می خواید در انجمن صحبت کنید، از توهین، الفاظ رکیک، حرفهایی که بوی تبعیض نژادی میده، گذاشتن تبلیغ و لینک ای میل و غیره استفاده نکنید.
ج. اگه 30 روز در سایت فعالیت نکنید، عضویت شما به طور موقت مسدود میشه و کلیه ی درآمدهاتون از بین میره. اگه 60 روز غیر فعال باشید، کلاً عضویتتون لغو میشه.
نکته: شما وقتی عضو سایت میشید، عضو استاندارد هستید و اگه نوع عضویت تغییر کنه، این مقدار برای عدم فعالیت و بسته شدن حساب تغییر میکنه.
د. از یک کامپیوتر و یک کانکشن اینترنتی، فقط یک حساب کاربری و یا اکانت بسازید و اگه غیر از این باشه، تمام حسابهایی که از اون کامپیوتر ساخته شده، از بین میره.
بنابر این، اگه کسی تو خانواده می خواد عضویت جدید داشته باشه، باید از یه کانکشن دیگه و یه حساب کاربری دیگه و همینطور یه کامپیوتر مجزا استفاده کنه.
ه. برای دیدن و کلیک بر روی آگهیها، فقط از کامپیوتر استفاده کنید و به هیچ وجه از گوشی استفاده نکنید که حسابتون مسدود میشه.
البته برای بازیها، می تونید از گوشیهای اندروید و یا آیفون استفاده کنید.
توصیه می کنم برای بازی از مرورگر Edge بر روی گوشی استفاده کنید.
و. فقط یک دستگاه به طور همزمان می تونه وارد حساب شما بشه و وقتی که از یه دستگاه دیگه وارد حسابتون بشید، به شکل خودکار، دستگاههای دیگه از حساب کاربری خارج میشن.
ز. برای ورود به حساب کاربری، می تونید از یه کامپیوتر دیگه یا یه گوشی دیگه برای بازی کردن در زمان ورود به حسابتون هم استفاده کنید. البته در طول ده روز، نباید از بیشتر از 3 کامپیوتر یا دستگاه برای ورود به حسابتون استفاده کنید.
ح. در صورت مسافرت به خارج از کشور محل اقامتتون، مشکلی برای استفاده از این وب سایت وجود نداره. فقط توصیه میشه که از همون کامپیوتری استفاده کنید که در کشور خودتون هم برای کلیک از اون استفاده می کردید و یا اینکه اگه از کامپیوتر دیگه ای استفاده می کنید، مطمئن بشید که به پراکسی یا ویپی ان متصل نباشه که باعث بسته شدن حسابتون میشه.
ط. شما همیشه هر فرد رو که به عنوان زیر مجموعه می خرید، به مدت 30 روز اجاره می کنید و اگه تا پیش از اتمام این مدت نسبت به تمدید این زمان اجاره اقدام نکنید، اون فرد به شکل خودکار از زیر مجموعه های شما حذف میشه.
نکته: میزان تمدید، در بازه های زمانی 15، 30، 60، 90، 150 و 240 روز قابل تمدید هست و بهترین زمان تمدید، 240 روز هست که برای این کار، شما 32 درصد به ازای هر نفر که تمدید کنید، تخفیف در تمدید اجاره دریافت می کنید.
توصیه ی مهم: بهتره که ابتدا زیر مجموعه های فعلی رو تا زمان قابل قبولی تمدید کنید و بعداً به فکر خرید زیر مجموعه های جدید باشید که متضرر نشید.
برای عضویت، روی این لینک کلیک کنید:
https://www.neobux.com/?r=joojoopartalay
بعد از کلیک کردن روی لینک بالا، یعنی
https://www.neobux.com/?r=joojoopartalay
وارد صفحه ای می شید که با کلیک روی لینک register, می تونید ثبتنام کنید.
در ثبت نام، با نوشتن نام کاربری که لزومی نداره نام خودتون باشه (Username), رمز عبور و تکرار رمز (password), سال تولد و ایمیل معتبر، تیک زدن دو تا گزینه به نشانه ی موافقت با اصول کار در وب سایت و نوشتن کد تصویری یا کپچا و کلیک روی لینک Continue, به مرحله ی بعد میرید.
در اینجا کدی به آدرس ای میل شما ارسال میشه که بدون اینکه صفحه رو ببندید، ایمیل خودتون رو باز کنید، اون کد رو از توی ایمیلی که براتون ارسال شده پیدا کنید و در محلی که باید این کد رو وارد کنید، کپی و پیست کنید و بعد با تموم کردن ثبت نام، با استفاده از لینک
https://www.neobux.com/?r=joojoopartalay
دوباره به صفحه ی اصلی بر می گردید.
در اینجا، با کلیک روی لینک Login و نوشتن نام کاربری و رمز عبور، می تونید وارد پنل کاربری خودتون بشید.
در اینجا، اگه روی View Advertisements کلیک کنید، می تونید با نگه داشتن ماوس روی آگهیها و کلیک روی نقطه ی قرمز، منتظر بمونید تا حد اکثر ظرف 30 ثانیه آگهی تأیید بشه و پولش به حساب شما اضافه بشه.
ضمناً با کلیک روی لینک AdPrize و یا AP, می تونید روی جایزه ها هم که قبلاً توضیح دادم هم کلیک کنید.
هر بار یه عدد از جایزه کم میشه و با کلیک روی لینک Next, می تونید شانستون رو با جایزه ی بعدی امتحان کنید.
در زمان کلیک روی جایزه ها، دو حالت وجود داره:
Advertisement validated. nothing this time! good luck next time.
این پیغام نشون میده که چیزی برنده نشدید و باید پیش برید تا آخرین جایزه که شاید برنده بشید.
من خودم با کلیک کردن منظم روی جایزه ها، 3 ماه طول کشید تا اولین جایزه رو ببرم و بعد از 5 روز، دومین بار برنده ی جایزه شدم.
اما با کلیک روی لینک Summary, خلاصه ای از صورت وضعیت حسابتون رو می تونید ببینید.
با کلیک روی لینک Offer که بعضی وقتها هم به شکل Coin Offer نشون داده می شه، می تونید به جمعآوری سکه بپرازید که خودتون می تونید متوجه روندش بشید.
امیدوارم موفق باشید و بتونید در این وب سایت جالب و هیجان انگیز کار کنید و روزی برسه که به درآمد هنگفتی برسید.
هیچ وقت آرزوهاتون رو دست کم نگیرید.
هر کس آرزوهاش رو مسخره بگیره، قطعاً به هیچ آرزویی هم نمی رسه.
برای عضویت، به این لینک سر بزنید:
https://www.neobux.com/?r=joojoopartalay
 

mozafarrr

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2013
نوشته‌ها
637
لایک‌ها
262
یمدت فکر میکردم ادپرایز هم 0.001 اضافه میکنه ولی فقط میزنه مبلغ اضافه شد و احتمالا کمتر بشه!
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
با سلام دوباره.
باید خدمتتون عرض کنم که adprize چیزی از حساب شما کم نمیکنه.
فقط و فقط یه شانسه که شاید با اون بتونید جایزه ببرید و بس.
من تا به حال سه بار خودم جایزه بردم.
البته فعلاً عضویت طلایی نبردم ولی شک ندارم که اینرو هم میبرم.
خوشبین باشید، انرژی مثبت حتماً به سراغتون میاد.
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
با سلام به دوستان گرامی.
من سعی می کنم مطالبی رو که به نظرم میاد و احتمالاً هنوز برای دوستان ابهام داره، زیر همین پست و به عنوان پاسخ اضافه کنم. پس لطفاً پیگیری کنید و اگه سؤالی داشتید، بپرسید و اگه بلد باشم، در خدمتم.
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
با سلام دوباره.
وقتی با استفاده از گزینه ی Login خواستید وارد حسابتون بشید، لازم نیست روی کادر secondary password چیزی بنویسید.
این بخش، در حقیقت، رمز عبور ثانویه هست که وقتی وارد حسابتون شدید، با تعریف رمز دوم، اگه از این به بعد بخواید وارد حسابتون بشید، باید دوتا رمز رو علاوه بر نام کاربریتون بنویسید.
من تا به حال نیازی به تعریف رمز دوم احساس نکردم و با همون رمز اصلی و فقط داشتن یه رمز وارد حسابم میشم.
نکته ی دیگه اینه که شاید سؤال براتون پیش بیاد که آیا باید همش حواستون به سایت باشه تا در صورت اومدن آگهی جدید روی آگهی کلیک کنید؟
در پاسخ باید عرض کنم که لزوماً نیازی به این کار نیست.
با توجه به مرورگرتون که احتمالاً Firefox, Google Chrome, Safari و یا Opera باشه، شما می تونید وقتی وارد حسابتون شدید، با کلیک روی لینک "AdAlert", افزونه ی مناسب برای مرورگرتون رو دانلود کنید و به این شکل، هر وقت یه آگهی جدید براتون اومد، تو هر سایتی هم که باشید، یه پیام براتون نمایش داده میشه تا اگه خواستید، یه سر به نیوباکس بزنید و اون آگهی رو هم کلیک کنید.
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
با سلام.
ضمناً توجه داشته باشید که وقتی روی Login کلیک کنید تا وارد سایت بشید، می تونید برای امنیت از صفحه کلید مجازی هم که در سمت راست قرار داره استفاده کنید و به این ترتیب، نام کاربری و رمز عبورتون رو تایپ کنید.
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
با سلام دوباره.
آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux:
در این قسمت می خوام در مورد حساب کاربری تون و قسمت های اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه.
بعد از اینکه ثبت نام کردید و با استفاده از Username و Password که دارید، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربری تون شدین، توی صفحه حسابتون (قسمت بالای صفحه)، می تونید یوزرنیم تون را ببینید، روی Username کلیک کنید و در اینجا، با کلیک روی لینک Summary, اطلاعات مختلفی رو در قالب چند جدول ببینید.
در جدول اول، نوع عضویت اعم از استاندارد، طلایی و نهایی یا غیره رو می تونید ببینید.
علاوه بر این، میزان درآمد خودتون، تعداد کلیکهاتون، کلیکهای زیر مجموعه هاتون اعم از اجاره ای یا مستقیم، میزان پولی که به عنوان Main Balance, یا بخش اصلی دارید و غیره رو ببینید.
منظور از Main Balance, اون مقداری هست که قابل برداشته.
از این بخش همیشه می تونید مبالغی رو برای کارهای دیگه نظیر اجاره ی زیر مجموعه، تمدید زیر مجموعه، بازیابی یا جایگزینی زیر مجموعه های اجاره ای که به شکل دلخواه شما کار نمی کنن و غیره به طور مستقیم استفاده کنید یا به بخش Rental Balance انتقال بدید که اگه این کار رو کردید، اون مبلغ فقط برای اهدافی که گفتم قابل استفاده هست و نمی تونید اون رو نقد کنید و قابل

برداشت نیست.
در صفحه ی اصلی، تصویر به شما 2 تا آدمک رو نشون میده .
آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم رو می تونید ببینید و اگه سمت راستی رو کلیک کنید، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ای رو می تونید ببینید، البته وقتی که زیرمجموعه بگیرید این آدمک ها رو که کلیک کنید اطلاعات زیر مجموعه هاتون توشون هست و اگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمک ها رو نمی بینید .
زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن Rented referral.
زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن Direct referral .
Referral statistic, ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیکهایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید .
عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست، یعنی تنظیمات شخصی، با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه ی تنظیمات شخصی حسابتون می شید، در واقع جایی هست که ایمیل هاتون هست و همچنین پسورد دوم حسابتون، البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید .
Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه ی Logout کلیک کنید که از حسابتون خارج بشید .
تصویر یک قفل رو می بینید که کلید هم نداره ( J )، وقتی می خواهید حسابتون رو برای چند لحظه قفل کنید، روی این قفل کلیک می کنید، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا Secondary Password یا رمز عبور دوم هم برای حسابتون تعریف کنید، چون وقتی قفل می کنید، برای ورود مجدد باید پسورد دوم رو بزنید .
معمولا اکثرا توی خونه کار می کنید و نیازی ندارید که حسابتون رو قفل کنید.
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سر و کار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه می تونید به صفحه ی تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتون میاد.
برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید . ضمناً، همونطور که گفتم، فعلاً این گزینه به علت تحریم، برای ایران قابل دسترس نیست.
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .
FAQ, به معنی سؤالات پر تکرار یا مکرراً پرسیده شده هست و اگه انگلیسی بلدید، مطالعه ی این بخش رو به شدت بهتون توصیه می کنم.
Forum, به معنی انجمن وب سایت هست و اونجا می تونید در گروههای مختلف، مسائل رو به زبانهای مختلف که البته متأسفانه فارسی شامل اون زبانها نیست، مطرح کنید و از سایر اعضا و یا مدیران انجمن و وب سایت، پاسخ درخور رو دریافت کنید.
در صفحه ی اصلی، یه جا هم عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور می شه، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه، البته اگه با زبان های دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید، می تونید تغییرش بدید.
گزینه ی Upgrade: هر زمان که بخواید نوع عضویتتون رو در Neobux ارتقا بدید باید از این گزینه استفاده کنید، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت استاندارد به طلایی تبدیل بشید و بالاتر.
گزینه ی Advertise یعنی آگهی یا همون تبلیغ: اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید که البته فکر نمی کنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .
Referral: یعنی زیرمجموعه، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rented referrals, باید از این گزینه استفاده کنید.
Your Payment یعنی پرداختی شما: هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز می شه یعنی فعال می شه و شما می تونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودی تون رو به حساب شخصی تون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه.

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت 2 دلار هست .
 

pesaremehraboon2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
46
View Advertisements یا همون دیدن آگهی ها:
برای شروع کار باید روی آگهی های موجود در حساب تون کلیک کنید و پول دریافت کنید .
از طرف سایت نیوباکس، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما که این آگهی ها به چند دسته تقسیم می شوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حساب تون که می تونید با چک کردن موجودی حساب تون این مورد رو ببینید،

قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده.
شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار می تونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟
اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حساب تون رو کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حساب تون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد آگهی ها ، نوع آگهی ها و نوع عضویت شما دارد ).
هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقت شریفتون را خواهد گرفت .
ولی کجاست پول میلیونی که من می گم؟ پول زیاد به شرط داشتن عضویتهای ویژ] مثل عضویت طلایی، داشتن زیر مجموعه های زیاد اعم از مستقیم یا اجاره ای، بازی کردن، بردن جایزه که تو پست بالاتر توضیح دادم، گرفتن سکه، انجام کارهای کوچیک یا همون Minijobs که فعلاً برای ایران قابل انجام نیست و غیره به دست میاد.
اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار می تونیم در بیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد؟
وقتی وارد حساب کاربری تون توی سایت Neobux شدید، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .
وقتی روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحه ی آگهی ها می شید.
و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .
وقتی روی یک آگهی کلیک می کنیم، یک دایره قرمز رنگ روش ظاهر می شه و باید روی اون دایره کلیک کنید تا آگهی توی صفحه جدید باز بشه.
وقتی روی دایره ی قرمز روی آگهی کلیک کنیم یک پنجره ی جدید باز می شه که مختص اون آگهی هست و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر می شه
همون طور که می بینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی (Waiting for the advertisement to load...), در طول این مدت نباید هیچ صفحه ی جدیدی باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید .
وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که Advertisement Validated. در اینجا شما با کلیک روی لینک Close, می تونید این پنجره رو ببندید و دوباره به صفحه ی آگهیها برگردید.
حالا کار این آگهی تموم شد و می تونید روی گزینه ی Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید سراغ آگهی بعدی. گاهی اوقات با زدن روی گزینه ی Close, پنجره بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید .
خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت می ذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک می کنید و پولش هم همون لحظه میاد به حساب تون .
آگهی هایی که برای شما میاد، در واقع نوع شون فرق می کنه و قیمت شون هم بر اساس نوع عضویت شما و نوع آگهی هست که می زنید. برای مثال کسی که عضویتش طلایی (Golden) باشه و روی یک آگهی نارنجی رنگ به نام Fixed Advertisement کلیک کنه ، 0.01 دلار به حسابش میاد .

نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) در سایت نئوباکس:
برای این کار، از صفحه ی اصلی، روی لینک Banner کلیک کنید و لینک اختصاصی خودتون رو می تونید ببینید.
اگه این لینک رو به دوستان، اعضای فامیل، انجمنهایی که در وب سایتها عضو هستید، شبکه های اجتماعی یا هر جا که مایلید بدید، می تونید عضوهای مستقیم بگیرید و درآمدتون رو روز به روز افزایش بدید.
 
بالا