برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد ماهیانه از طریق فروش و استفاده خودتان ازمحصولات اعتباری

hassan_bht

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2005
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
محل سکونت
تهران
سلام به همه

سیستم کسب در آمد از طریق فروش و استفاده خودتان ازمحصولات اعتباری شامل خدمات اپراتوری(خرید شارژ و بستههای اینترنت، پرداخت قبوض)، بلیطهای فرهنگی (تئاتر، سینما و کنسرت)، بلیطهای مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، هتل)، انواع بیمه و سایر محصولات اعتباری مانند کدهای فعال‌سازی انواع نرم افزارها و نیز گیفت کارت‌ها می‌باشد

۷۰۳۰ خدمات خود را در قالب وب سایت و اپلیکیشن ارائه می‌دهد و مدل تبلیغات و بازاریابی آن برپایه‌ی شبکه‌های اجتماعی و مکانیزم‌های طبیعی بازار است، به این صورت که هزینه تبلیغات به جای استفاده در روش‌های متداول و سنتی مانند تلویزیون، بنر، بیلبورد و … از طریق دعوت مشتریان جدید توسط مشتریان فعلی و تقسیم سود بین بازاریابان و تبلیغ کنندگان انجام میپذیرد. هفتاد سی، ۷۰% از سود خود را به کاربران، فعالان و معرفان اختصاص می‌دهد

چگونه درآمدزایی کنم؟

شما ضمن اینکه خریدهای خود را از طریق سیستم بهینهی ۷۰۳۰ انجام میدهید، با ارسال لینک دعوت خود (که حاوی کد معرف شماست) به دوستانتان از طرق مختلف، و ثبت نام آنها در سامانه، به شبکه مخاطبین ۷۰۳۰ میپیوندند و شما نیز از این موضوع مطلع خواهید شد و در صورتی که آنها را ترغیب به جذب مخاطب و استفاده از خدمات ۷۰۳۰ کنید، تا۷ سطح از کاربرانی که وارد سامانه میشوند، در سود حاصل از تراکنشهای آنها سهیم میشوید. مقدار سود اختصاص یافته به شما در این مورد ۱۰% از سود تراکنش‌های کاربران جذب شده از سوی شما میباشد.

تشریح پلن درآمدزایی سیستم فوق‌العاده قدرتمند 7030 :

اگر هر شخصی که وارد سیستم میشه فقط و فقط ۷ نفر از افراد خانواده یا دوستان و نزدیکانش رو وارد سیستم کنه که از این به بعد شارژ و اینترنت شون رو از اینجا تهیه کنند و با این پیش فرض که هر شخص در ماه فقط و فقط ۱۰ هزار تومن مصرف شارژ و اینترنت داشته باشه،

با هم حساب کنیم که این سیستم و تصاعد چه قدرتی دارند؛

شما

سطح یک: ۷ نفر

سطح دو: ۴۹

سطح سه: ۳۴۳

سطح چهار: ۲۴۰۱

سطح پنج: ۱۶۸۰۷

سطح شش: ۱۱۷۶۴۹

سطح هفت: ۸۲۳۵۴۳ نفر

محاسبه درآمد شما با پیش فرض ماهی ۱۰ هزار تومن خرید شارژ و اینترنت:

(طبق قوانین هر شارژ ده هزار تومنی ۳ درصد یعنی ۳۰ تومن برای فروشنده سود داره که 7030 ، در هفت سطح و در هر سطح ۱۰ درصدش رو به شما پرداخت میکنه یعنی هر ۱۰هزار تومن فروش شارژ ، ۳۰ تومن برای شخص شما سود داره)


درآمد شما

سطح یک: ۲۱۰ تومان

سطح دو: ۱,۴۷۰

سطح سه: ۱۰,۲۹۰

سطح چهار: ۷۲,۰۳۰

سطح پنج: ۵۰۴,۲۱۰

سطح شش: ۳,۵۲۹,۴۷۰

سطح هفت: ۲۴,۷۰۶,۲۹۰ تومان

یعنی در مجموع ۲۸,۸۲۳,۹۷۰ تومن درآمد در طول یک ماه

یک نکته:

طبق آمار بالای ۵۰ میلیون کاربر آنلاین در ایران وجود داره که هر کدوم در ماه بیشتر از ۳۰ هزار تومن هزینه شارژ و اینترنت پرداخت میکنند؛

تصمیم با شماست که چقدر دوست دارید در این بازار وسیع سهیم باشید؛

یک پیشنهاد:

مثال بالا رو با تعداد نفرات مختلف و با مبالغ مختلف تغییر بدید و چند بار محاسبه کنید، خوشحال میشم

یادآوری مهم:

هیچ محدودیتی برای ثبت نام تعداد نفرات مستقیم وجود نداره یعنی هر شخصی میتونه حتی تا چند صد نفر رو بصورت مستقیم با کدمعرف یا شناسه خودش ثبت نام و وارد سیستم کنه و تعداد هفت نفر در مثال بالا فقط یک مثال بود.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/skarimi

شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: skarimi

آیا ۷۰۳۰ قانونی است؟

بله، بازاریابی به این شیوه هم اکنون در سایر حوزه ها مرسوم بوده و در حال انجام می‌باشد. از طرفی در بدنه ی وزارت صنعت ، معدن و تجارت آیین نامه مخصوص موضوع خاص هفتاد سی تدوین نشده و آین نامه های موجود قابل تطبیق بر هفتاد سی نمی باشد با این حال مسئولان ۷۰۳۰ در ارتباط کامل و مستمر با سازمانهای متولی این امر بوده و تابع قوانین اعلامی در آینده خواهد بود از طرف دیگر سایت ۷۰۳۰ تمام مجوزهای موجود و لازم برای کسب و کار آنلاین از جمله ثبت شرکت با موضوع فعالیت تجارت الکترونیک در **** قضایی و سازمان ثبت شرکتها، مجوز نظارت بر کسب و کارهای دیجیتال وزارت صنعت، معدن و تجارت (Enamad)، مجوز مرکز ساماندهی رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و مجوز انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی را دریافت کرده است.

آیا ۷۰۳۰ سیستمی امن و قابل اطمینان است؟

بله، هفتاد سی با استانداردها و تکنولوژی روز و امنیت بالا طراحی و پیاده سازی شده است و در پرداخت‌های خود نیز از درگاههای امن بانکی استفاده میکند. هفتاد سی صرفاً یک واسطه و رابط بین فروشنده و خریدار میباشد و اطلاعات بانکی حساب شما به هیچ وجه در سرورهای هفتاد سی ذخیره نمیشود، بلکه تماماً مربوط به خود درگاههای بانکی است.

با توجه به سود کم محصولی مانند شارژ، آیا ارزش دارد وقت خود را صرف این کار کنیم؟

بله، در بازار فعلی، فروش شارژ سیمکارتهای اعتباری سودی حدوداً معادل ۴۰ میلیارد تومان در ماه و در سال حدود ۷۲۰ میلیارد تومان می‌باشد. در صورتی که ما بتوانیم حتی یک درصد از بازار شارژ را پوشش دهیم، در سال مبلغ ۷.۲ میلیارد تومان سود داشته که ۷۰% از این مبلغ یعنی، ۵ میلیارد تومان به شبکه بازاریابان تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه پرداخت‌های قبض و بسته‌های اینترنتی نیز هر کدام تقریبا همین‌ مقدار سود دارد.

برای درآمد ماهیانه ۲ میلیون تومان چکار باید کرد؟

شما اگر با صرف چند دقیقه از وقتتان در روز و هفته، بتوانید به روشهای مختلف ۵ نفر را عضو سامانه کنید و نیز از آنها بخواهید که این زنجیره را تداوم بخشند، بعد از ۷ سطح این افراد به رقم چشمگیر ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید که اگر به طور میانگین هر کاربر در ماه ۲ شارژ خریداری کند شما از این طریق به درآمد ۱۰ میلیون تومان در ماه خواهید رسید. حال برای درآمد ۲ میلیون تومان در ماه حتی در صورتی که شبکه به آن خوبی هم رشد نکند و با وجود سایر محصولات در فروشگاه، همچنان دست یافتنی است.

آیا این سود به خود افرادی که جذب کرده ام هم می رسد؟

بله، هر کدام از کسانی که به دعوت شما در سیستم آمده است نیز دقیقاً به اندازه‌ی شما از سود تراکنشهای کاربران مدعو‌ خود بهره‌‌مند خواهد شد.

از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

https://7030.ir/r/skarimi

شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: skarimi
 
بالا