برگزیده های پرشین تولز

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,583
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
نحوه فعالیت به چه صورت خواهد بود؟
نحوه کار بسیار ساده و نیاز به تخصص خاصی ندارد، شما اگر کسانی را میشناسید که این نوع مشاغل را دارند اعم از فروش موبایل، عطر و ادکلن، پزشک ، سالن های آرایشی، عینک و یا خدماتی که با واسطه اینترنت نیاز به مشتری دارند رو معرفی کنید به ازای هر تبلیغی که ثبت کنند 20 درصد کمیسیون دریافت میکنند و این کمسیون با هر بار تمدید به شما تعل خواهد گرفت و کار یک بار دوبار نیست.
تمام کسانی که بازاریاب من بودند و الان هستند هنوز هم موفق هستند و درآمد پایدار و مناسبی دارند.
کافی است ثبت نام کنید و لینک رو بهشون بدهید تا ثبت نام کنند.
من خودم به شخصه توانستم 160 تا آگهی زیر مجموعه خودم کنم.
هر فردی که که در سایت تبلیغ بده شک نکنید 5 تا 20 برابر خود تبلیغ دهنده نفع میبره چون ما روی محصولات آنها کار میکنیم. شما میتوانید از کسانی که تبلیغ داده اند سوال کنید و از مزایایی که دارند جویا شوید. من برای رسیدن به درآمد شمارو کمک خواهم کرد...
agahi1.jpg

اگر دارای سایت هستید میتوانید بنرهای مخصوص خودتان را پس از ثبت نام بردارید و در سایت و یا وبلاگ خودتان درج کنید. زین پس هر فردی که روی بنرها کلیک نماید و اقدام به تبلیغ و پرداخت نماید اتوماتیک پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.
agahi2.jpg

من علاقه به بازاریابی دارم اما نه سایت دارم و نه وبلاگ چطوری کسب درآمد نمایم؟ این یک سایت تجاری میباشد که برای تمام اقشاری که شغل و یا خدمات دارند بسیار مناسب است. این سایت نیازمندی با دیگر سایتهای نیازمندی دیگر تفاوت دارد، بدین معنی است که هر فردی در این سایت تبلیغات کند به بهبود رتبه شغلی و یا خدمات خودش تاثیرگزار خواهد بود. پس شما میتوانید با ثبت نام در این سایت به افرادی که دارای کسب و کار هستند پیشنهاد تبلیغات بدهید و پس از بازاریابی به درج تبلیغات در سایت اقدام نمایید. هرچقدر که میزان پرداختی در سایت افزایش یابد، مشتری بیشتری توسط ما به کسب و کار معرفی شده ارسال خواهد شد. پس بهتر است پلان های 5 ستاره به بالا رو به مشتریان خودتان سفارش بدهید.


من در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارم: هر فردی که از لینک اختصاصی شما وارد سایت و اقدام به تبلیغ نماید پورسانت آن به شما تعلق خواهد گرفت

برای ثبت نام لینک زیر
ثبت نام درج آگهی

کسب درآمد راحت از ایران امیر
 
بالا