برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد میلیونی با فروش کارت ویزیت الکترونیکی

mostafarousta

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
36
سلام و درود بسیار خدمت تمام دوستان
اگر به دنبال راهی برای افزایش فروش محصول خود و یا کسب درآمد روزانه از 100 هزار تومان تا 1 میلیون هستین ما کارت ویزیت الکترونیکی رو به شما معرفی می کنیم.
این محصول در واقع یک پنل اس ام اس با ویژگی های منحصر به فرد است که علاوه بر اون شما می توانید یک کارت ویزیت الکترونیکی هم داشته باشید . این کارت در واقع یک کد CRM است که اطلاعات تماس و شغل شما در آن قرار می گیرد و زمانی که مشتری اسم فروشگاه یا کسب و کار شما رو به 10008590 ارسال کند یک پیام برای وی ارسال می گردد که در واقع همان مشخصات حرفه و کسب و کار شماست . برای مثال اگر شما چاپ و تبلیغات پارسیس (که حرفه خود من هست ) رو به 10008590 ارسال نمایید تمام اطلاعات کاری من برای شما اس ام اس می شود . این پیام رایگان می باشد و هزینه ای از شما کسر نمی شود .
با این روش مشتریانی که به شما پیام میفرستن شماره های آنها در پنل شما ذخیره می شود و شما می توانید برای همیشه به مشتریان خوددسترسی داشته باشید و در روز تولدشان با یک پیام نام برند خود را برای همیشه در ذهن آنها ماندگار کنید .
علاوه بر پنل وکارت ویزیت الکترونیکی شما می توانید کسب و کار خودتون رو در ربات این سامانه نیز به همراه یک عکس ثبت نمایید با این روش و کارت ویزیت الکترونیکی می توانید کانال ،سایت یا هر شبکه اجتماعی که دارید رو به مشتری معرفی کنید .
از ویژگی هی دیگر این پنل ارسال 100 درصد به شماره بلک لیست میباشد .
با داشتن این پنل شما می توانید از آی مپ که یک بخش برای ثبت نقشه گوگل و کسب و کار شماست نیز استفاده نمایید . علاوه بر این از خدمات آی تراول که برای سفر به کشورهای دیگر و یا سفر به شهرهای ایران عزیزمون هست استفاده نمایید و چندین کاربرد دیگر مانند اخبار ارز،سکه،موبایل ،خودور و ...
برای خرید (البته به نظر من سرمایه گذاری) این پنل می توانید به کانال ما مراجعه نمایید و با ادمین در ارتباط باشید .
یکی از ویژگی های مهم این پنل هم این هست که شما می توانید به عنوان نماینده فروش در این پنل فعالیت نمایید و 30 درصد از فروش این پنل و کارت ویزیت الکترونیکی رو به محض فروش در پنل خودتون دریافت نمایید . تمام فعالیت های این پنل زیر نظر مخابرات و دارای مجوزهای لازم از ارشاد و ساماندهی و سازمان های ذی ربط می باشد با اعتماد کامل و با خیال راحت می توانید ازاین پنل استفاده نمایید .
شاد و پیروز باشید .
قیمت هر پیامک 13 تومان
برای اطلاع از قیمت کدها به این کانال مراجعه نمایید : https://t.me/joinchat/AAAAAEHwvgy-ZMgKEDXDew
 

فایل های ضمیمه

بالا