برگزیده های پرشین تولز

آیا قصد دارید یه کسب و کار اینستاگرامی داشته باشید ؟

  • بله میخوام یک کسب و کار از اینستا گرام داشته باشم .

    Votes: 1 50.0%
  • خیر میخوام یک کسب و کار از اینستا گرام داشته باشم .

    Votes: 0 0.0%
  • نمیدانم نیاز به راهنمایی دارم .

    Votes: 1 50.0%

  • Total voters
    2

atilla_xan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2019
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
26
شرح ویدیو آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام
در این قسمت از صفحه میخواهیم توضیحاتی را در مورد این ویدیو آموزشی برایتان بازگو کنیم.

به صورت کلی اگر تازه میخواهید در اینستاگرام شروع به درآمد زایی کنید و تنها آشنایی سطحی با نحوه استفاده از اینستاگرام دارید به شدت این دوره آموزشی را برای شما توصیه میکنیم. با فراگیری این دوره آموزشی شما میتوانید به راحتی و با استفاده از ترفند هایی که در این ویدیو بازگو میشود اقدام به تبلیغ و فروش هر چه بیشتر محصولات خود کرده باشید.

چرا از اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده کنیم؟
ما در قسمت وبلاگ سایت خودمان در چند مقاله در مورد راه های افزایش فروش در اینستاگرام گفته ایم، اما باز هم میخواهیم توضیحاتی را در این مورد برایتان بگوییم. به طور کلی اینستاگرام با فیلتر شدن تلگرام محبوب تر و پر مخاطب تر از قبل شد و حال این شما هستید که باید از فرصت ایجاد شده به نحو احسن برای برندسازی و تبلیغ محصولات خود اقدام کنید.

Make-Money-From-Instagram.png


همانطور که میدانید ساختار و بستر اینستاگرام، عکس محور میباشد و قسمت های مختلف آن، کاربر را ترغیب میکند که عکس و ویدیو های منتشر شده توسط دیگر پیج ها را مشاهده کند. این قابلیت اهمیت ویژه ای را داراست زیرا میتوان از همین ویژگی در راستای اهدف خودمان استفاده کنیم.

برای مثال اگر ما محصولی را در پیج خود به فروش میرسانیم، میتوانیم با تولید محتوا و پست کردن تصاویر و ویدیو هایی از محصول خود، اقدام به تبلیغ محصولات خود کرده باشیم. شما این ویژگی را در کمتر شبکه اجتماعی میتوانید پیدا کنید نمونه آن پیام رسان تلگرام که در کشور خودمان بسیار محبوب شد و البته در حال حاضر هم همان محبوبیت خود را نگهه داشته اما آیا تلگرام برای تبلیغ و فروش محصول بستر مناسبی میباشد؟

اگر بخواهیم از قابلیت های برتری اینستاگرام نسبت به تلگرام در رابطه با تبلیغ محصول را بازگو کنیم میتوان امکانات ارتباطی با کاربران را مثال زد! آیا شما در تلگرام میتوانید با مشاهده یک محصول نظر خود را در رابطه با آن ارسال کنید (البته در قابلیت جدید تلگرام کامنت گذاری فراهم شده اما با شرایط خاص خود که باز هم از لحاظ ارتباط کاربری بسیار ضعیف میباشد)

اما عکس آن در اینستاگرام شما با مشاهده یک محصول به راحتی میتوانید زیر آن پست نظر خود را ارسال و یا از طریق دایرکت با ادمین پیج مربوطه ارتباط برقرار کنید. البته اگر پیج هدف شما اکانت خود را به بیزینس پروفایل تغییر داده باشد میتوانید از راه های ارتباطی همچون ایمیل و شماره در قسمت صفحه پروفایل آن پیج ارتباط برقرار کنید. اینها مواردی از مثال هایی میباشد که نشان میدهد اینستاگرام در زمینه کسب درآمد نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی برجسته و پر کاربردتر میباشد.

در این دوره از ویدیو آموزشی که برای شما آماده شده به جز اینکه از نحوه استفاده از اینستاگرام آشنا خواهید شد. بلکه میتوانید با فراگیری این دوره نحوه جذب مخاطب های هدفمند و در حیطه کاری خودتان را فرا گرفته و اقدام به جذب مخاطب های مد نظر خود کرده باشید.

البته در ادامه، راه های مختلف افزایش بازدید و فروش را، هم در این مقاله و هم در ویدیو آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام خواهیم گفت. از جمله مواردی همچون استفاده ازربات اینستاگرام و یا تولید محتوا و… میباشد.

ویدیو آموزش کسب درآمد از اینستاگرام برای کدام افراد مناسب میباشد؟
این دوره از ویدیو آموزشی برای افرادی که میخواهند کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام گسترش دهند و یا افرادی که سال هاست در این برنامه فعالیت میکنند اما پیشرفت آنچنانی را تجربه نکرده اند مناسب میباشد.

Video-Make-Money-From-Instagram.png


شاید در ذهن خود بگویید کسب و کار من کوچک میباشد و نمیتوانم در فضای مجازی از بستری مثل اینستاگرام استفاده کنم! که این فکر از اساس اشتباه میباشد. اصلا چنین برنامه هایی ایجاد شده اند برای شما، بله شمایی که مثلا در فضای واقعی برای نمونه مغازه ای برای ارائه محصولات خود ندارید اما با استفاده از برنامه هایی چون اینستاگرام میتوانید به راحتی هر چه تمام و در مقابل آن با صرف هزینه کمتر و دردسر هایی بسیار کمتر از فضای واقعی خودتان اقدام به فروش محصولات خود کرده باشید.

واقعا استفاده نکردن از بستری همچون اینستاگرام خودکشی محض میباشد. این ویدیو آموزشی که برای شما عزیزان آماده شده قابل استفاده برای هر قشری از جامعه میباشد که میخواهند در فضای مجازی کسب و کار خود را گسترش دهند و همانطور که گفتیم به جد توصیه میکنیم افراد تازه کار و افرادی که کسب و کار کوچک یا خانگی دارند از این بسته آموزشی استفاده کنند.

البته در طرف مقابل اگر در اینستاگرام فعال هستید و فروش های زیادی را در این برنامه داشته اید توصیه میکنیم با مشاهده این دوره آموزشی پیش از پیش محصولات خود را در معرض عموم قرار داده و با فراگیری ترفند هایی که در این دوره برای شما بازگو میشود حرفه ای تر از قبل در اینستاگرام فعالیت خود را ادامه دهید.

شروع کسب و کار در اینستاگرام
همانگونه که گفتیم احتمالا شما اصلا تا به این حال در اینستاگرام فعالیت نکرده اید و تازه با این برنامه آشنا شده اید و در حال جمع کردن اطلاعات در این مورد میباشید. خب حال از خود میپرسید برای شروع یک کسب و کار خوب در اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم؟

Start-an-Instagram-business.png


برای شروع باید در اینستاگرام ثبت نام کنید و بعد از باز کردن یک اکانت، اقدام به آماده سازی قسمت های مختلف پیج خود کرده باشید. از جمله قسمت پروفایل پیج که برای خودش یک دنیاست که در این دوره از آموزش کسب درآمد از اینستاگرام تمامی مراحل به ترتیب برای شما به صورت عملی نشان داده خواهد شد.

البته میتوانید برای شروع فروش آنلاین خود در اینستاگرام از پیج های آماده با فالوور بالا نیز استفاده کنید.که قابل ذکر میباشد خود این پیج ها به صورت مستقیم در فروش هرچه بیشتر محصولات شما تاثیر نخواهد داشت. زیرا فالوور های این پیج ها واقعی نبوده و صرفا برای جلب اعتماد اولیه بین شما و مشتری هایتان تاثیر گذار میباشد.

ناگفته نماند که شما برای بالا بردن بازدید هدفند پیج خود میتوانید از ربات اینستاگرام که فعالیت پیج شما را بر اساس علایق و نیاز های شما بالا میبرد و در پی آن باعث افزایش فروش محصولات شما میشود نیز استفاده کنید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه چندی از موارد مهم که شما با فراگیری این دوره آموزشی به دست خواهید آورد را مثال بزنیم، میتوانیم به نحوه فعالیت در اینستاگرام و تولید محتوا و بازاریابی در اینستاگرام اشاره کنیم.

جمع بندی
این دوره اموزشی برای هر کسب و کاری که در آن مشغول هستید مناسب میباشد و تنها کافی ایست کمی زحمت به خرج داده و اکانت خود را در اینستاگرام باز کرده و سپس با مشاهده فیلم آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام اقدام به تولید محتوا و بازاریابی صحیح به صورت گسترده در این برنامه پر طرفدار را شروع کنید.
منبع
 
Last edited:

_hosein

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2017
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
4
محل سکونت
تهران
سلام قیمت این ویدیو آموزشی چقدره؟
 
بالا