برگزیده های پرشین تولز

کسب در امد واقعی از سایت neobux :D

bornaspl

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2009
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
محل سکونت
Sweden
قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه کسب درآمد به روش PTC یا همان کلیکی وجود دارد سایت NeoBux است. این سایت با داشتن بیش از 3 میلیون کاربر بی رقیب تربن سایت حال حاضر به شمار می رود. هر کسی که در زمینه سایتهای درآمدزا فعالیتی داشته باشد با این سایت آشناست. در این مطلب قصد معرفی سایت NeoBux را نداریم بلکه بیشتر به روشهایی که باعث افزایش درآمد در این سایت می شود می پردازیم. در ابتدا به توضیح مختصری در مورد این سایت می پردازیم برای آن دسته از دوستانی که تا به حال با سایتNeoBux کار نکرده و یا آشنا نیستند:
این سایت فقط در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند و پورسانت این سایت بابت هر کلیک 1 سنت است برای کلیک زیر مجموعه ها 50% پرداخت می کند که البته در صورت ارتقاع حساب این مبالغ تا 2 سنت افزایش می یابد. حداقل پرداخت این سایت 2 دلار می باشد که به آلرت پی و پی پال قابل انتقال است. از اعتبار این سایت هم هر چه بگوییم کم است. نکته مهم و اساسی در مورد این سایت این است که به کاربران ایرانی نیز بدون هیچ مشکلی خدمات ارائه می دهد.
حال به سراغ اصل مطلب یعنی روش افزایش سرمایه در سایت NeoBux می رویم.
۱. شما بدون هیچ گونه سرمایه اولیه و با بالانس صفر وارد عمل می شوید.
در این قسمت شما عضو سایت می شوید و از آنجایی که توانایی بالایی در کسب زیرمجموعه ندارید فقط ۳ نفر را می توانید زیرمجموعه خود کنید. از آنجا که این سایت ۱ سنت در ازای کلیک و 0.5 سنت در ازای کلیک زیرمجموعه می دهد و روزانه ۴ کلیک دراختیار شما می گذارد درآمد روزانه شما به صورت زیر می شود.
4 + 3*4*0.5 = 0.1$
به این ترتیب شما پس از 10 روز 100 (1 دلار) سنت خواهید داشت که می توانید 100سنت(1 دلار) را در همین سایت سرمایه گذاری کنید و با 90 سنت ۳ زیرمجموعه برای یک ماه کرایه کنید. در این صورت درآمد روزانه شما به صورت زیر می شود.
0.1 + 3*4*0.5=0.16$
شما پس از کرایه زیرمجموعه تنها پس از گذشت یک هفته می توانید مجددا زیرمجموعه کرایه کنید. در این صورت پس از گذشت هفته دوم 0.16*7 = 1.12$ خواهید داشت. در نتیجه ۳ زیرمجموعه دیگر کرایه می کنید.

به همین ترتیب درآمد شما به صورت تصاعدی رشد پیدا می کند.

به این ترتیب اگر درآمد روزانه تان را در ۳۰ ضرب کنید ماهانه 382.2$ درآمد خواهید داشت که باز هم قابل ارتقا است و پس از گذشت ۹ ماه شما ۲۰۰۰ زیرمجموعه خواهید داشت که درآمدتان ماهانه 1320$ خوهد بود.
ممکن است بپرسید زیرمجموعه ها کرایه ای بودند و چطور پس از گذشت یک ماه کم نشدند. شما می توانید پس از کرایه در هر زمانی قبل از گذشت یک ماهشان آنها را برای ماه دیگر تمدید کنید.
چند نکته مهم:
در نظر داشته باشید که این درآمد با فرض ناتوان بودن شما در کسب زیرمجموعه حساب شد و اگر به جای ۳ زیر مجموعه تعداد بیشتری کسب کنید به مراتب و همان طور که گفتم به صورت تصاعدی بسیار بالاتر خواهد شد.
ممکن است بپرسید چرا وقتی ۱۰۰۰ زیرمجموعه دارید باز هم باید روزی ۴ سنت کلیک کنید. جواب اینجاست که اگر شما روزی ۴ کلیکتان را انجام ندهید، روز بعد هیچ درآمدی از زیرمجموعه هایتان به شما نمی رسد که این کار برای فعال ماندن تمام اعضای سایت هست.

زیرمجموعه هایی که خودتان به سایت معرفی می کنید هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توانید هر تعدادی که بخواهید زیرمجموعه داشته باشید.

دوستان باز هم تاكید میكنم در این سایت، وقتی پولتون رو درخواست كردین همون لحظه دریافت میكنید. یعنی حتی یك ثانیه هم زمان انتظار نداره.

مطمئن باشید که شما نمیتوانید زیر مجموعه خارجی عضو این سایت کنید چون آنها به کیفیت و صداقت و عجیب بودن این سایت پی بردن اما خوشبختانه یا متاسفانه ایرانی های کمی در این سایت عضو هستند پس نگران زیر مجموعه نباشید.

البته از خود سایت نیز میتونید زیرمجموعه اجاره کنید.

برای اطمینان از دریافت درآمدهایتان می توانید به فروم سایت مراجعه کنید و تمام کسانی که دریافت داشته اند را هم ببینید.



برای عضویت از لینک زیر استفاده کنید:

www.neobux.com

banner1.gif
 
بالا