برگزیده های پرشین تولز

کسب و کار اینترنتی را می توانم شروع کنم یا خیر؟

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
کسب و کار اینترنتی (internet business)؛ عبارت جذاب و دوست داشتنی. همه ما عاشقان اینکار وقتی این عبارت را در جایی می بینیم ناخودآگاه واکنش هیجانی درونمان ایجاد می شود. به راستی که چرا برخی کسب و کارهای آنلاین پیروز می شوند و میلیاردها تومان در ایران بدست می آورند و عده ای دیگر شکست می خورند؟ شما می دانید چه علتی دارد؟ شما چه تجربه ای در زمینه کسب و کار اینترنتی دارید؟ چه دستاوردهایی داشتید؟ چه زمان هایی به درآمدهای خوبی رسیدید؟ چه زمان هایی شکست خوردید؟



کسب و کار اینترنتی را اصلا باید از کجا شروع کنیم؟
ما می خواهیم یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم، پس بگذارید اول از خودمان شروع کنیم. ما می خواهیم شروع کنیم. دوست داریم شروع کنیم. اما دقیقا نمیدانیم که چگونه شروع کنیم؟ دقیقا نمیدانیم که چه کاری در کسب و کار آنلاین بیشتر جواب می دهد؟ دوستان عزیزم در این چند سال که سایت آترین وب را هدایت میکردم دوستان زیادی مثل شما عزیزی که در حال خواندن این مقاله هستید از من سوالات مشترکی می پرسیدند. از نقاط مختلف ایران تماس میگرفتند و درخواست راهنمایی در این زمینه داشتند. من امروز در مقاله کسب و کار اینترنتی را می توانم شروع کنم یا خیر؟ می خواهم نکات بسیار مهمی را با شما دوستان عزیزم در میان بگذارم. پس اگر می خواهید این نکات را از دست ندهید با من همراه باشید.



شرایط ما برای راه اندازی یک #کسب_و_کار_اینترنتی چگونه است؟
قبل از هر چیز شما باید یک سوال از خودتان بپرسید. چرا می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟ می دانم که در جواب می گوئید خب معلومه دیگه! واسه اینکه به درآمدهای عالی برسم. بله من هم می دانم می خواهید به درآمد عالی برسید. اما یک اتفاقی افتاده، یک انگیزه ای، یک جرقه ای در ذهن شما زده شده که به این فکر افتادید، درسته؟ خیلی از افرادی که با سایت آترین وب در ارتباط هستند اغلب می گویند که کارمند هستند و از کار کارمندی خسته شدند و می خواند از کار کارمندی نجات پیدا کنند. دوستان عزیزم می خواهم درباره حقیقتی با شما صحبت کنم. حقیقتی که شاید هیچ فرد دیگری به شما نگوید. راه اندازی یک کسب و کار، چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی بسیار سخت تر از کار کارمندی است. اگر تنها انگیزه شما این است که از کار کارمندی خسته شدید و می خواهید برای خودتان کار کنید این انگیزه کافی نیست. کسب و کار اینترنتی به ظاهر کار ساده ای است. به ظاهر با یک خط اینترنت هرجا که هستید درآمد بدست می آورید. اما داستان به این سادگی ها هم که شما فکر می کنید نیست.



آیا شما عاشق هستید؟

شما قبل از هر چیز باید عاشق باشید! عزیزم ذهنت را پیش جنس مخالف خودت نبر منظورم اینه که باید عاشق کسب و کار اینترنتی باشید. آره منظورم همینه شما باید دیوانه این کار باشید. کار اینترنتی فراز و نشیب های خودش را دارد و شما باید عاشق باشید تا بتوانید مشکلات را پشت سر بگذارید. دوست عزیزم اگر به طور کلی بخوام بگم کارآفرینی اینترنتی یا کارآفرینی غیر اینترنتی عاشقان خودش را می طلبد. قبل از هر چیز باید روحیه کارآفرینی داشته باشید. یک کارآفرین به خاطر مشکلات پیش رو غر نمیزنه! دنبال راهکار برای حل مشکل می باشد. یک کارآفرین برای تک تک قدم هایی که برمیدارد برنامه ریزی دارد. یک کارآفرین اگر ۱۰۰۰ بار هم شکست بخورد باز هم ادامه می دهد. مشکلی که اکثر ما داریم اینه که وقتی یک کاری را شروع می کنیم به محض اینکه با یک مشکل بزرگ روبرو می شویم پس از مدتی مقاومت آن کار را رها می کنیم. می دانید چرا؟ چون عاشق آن کار به معنای واقعی نیستیم. برای خودم بارها اتفاق افتاده است که کاری را شروع کردم و نصفه نیمه رها کردم. می دانید چرا؟ چون عاشق آن کار نبودم. پس سوال کلیدی این است که آیا عاشق کارآفرینی هستید؟ آیا حاضرید یک سال بدون فکر کردن به حتی ۱۰۰۰ تومان درآمد برای کسب و کار اینترنتی خودتان تلاش کنید؟


کسب و کار اینترنتی چه زمانی شیرین می شود؟
کسب و کار اینترنتی کار بسیار شیرینی است. درسته از سختی ها برای شما گفتم. شاید رویای شیرین و تصورات شیرین شما در زمینه کسب و کار اینترنتی را خراب کرده باشم. اگر چنین است من را واقعا ببخشید. چاره ای نداشتم جزء اینکه حقیقت را با شما در میان بگذارم. اما پیام امروز من با خودش امیدی دارد که اگر صبور باشید تا ته ماجرا را می روید. دوستان عزیزم شاید بپرسید پس چرا همه می گویند که کسب و کار اینترنتی راحت است. بشین خانه و با اینترنت پول دربیار. خب دوستان عزیزم مثل اینکه خیلی از این سوالات در ذهنتان دارید. من به شما کاملا حق می دهم و کاملا شرایط شما را درک می کنم. یاد زمانی افتادم که خودم روزی دنبال رویای کسب و کار اینترنتی بودم. نقطه شیرین ماجرا کجاست؟ شروع کسب و کار اینترنتی راحت نیست و صبوری خیلی بالایی را می طلبد. اگر عاشق باشید و بتوانید سختی های ابتدای راه را پشت سر بگذارید آن وقت است که می توانید خودتان در سفر و تفریح باشید و به حسابتان پول واریز شود. یعنی اگر مرحله اولیه را پشت سر بگذارید آن زمان است که هیچ درآمدی لذت بخش تر از درآمد اینترنتی نخواهد بود.





من می گویم ۲ – ۲ تا می شود ۴ تا! تو هم بگو می شود ۴ تا

خیلی افراد تصور می کنند که کسب و کار اینترنتی یک راز است. اینکه برخی سایت ها موفق می شوند یک رازی دارند. همین الان به شما پاسخ میدم خیر. کسب و کار اینترنتی یک ۲ – ۲ تا ۴ تای سادست. فکر میکنید شعار میدم؛ ببینید دوستان عزیزم تا به امروز محتوای مختلفی در زمینه کسب و کار اینترنتی در سایت آترین وب منتشر شده است و همیشه تلاش کردم دوستانی که همراه آترین وب هستند را در این زمینه آگاه کنم. البته اگر شما هم جزء همراهان همیشگی آترین وب باشید می دانید که اهل شعار دادن نیستم و قبلا از هر چیز همیشه تلاش کردم خودم حرفی را که می زنم را تجربه کرده باشم. به نظر شخص خود من موفقیت در یک کسب و کار آنلاین یک دو دو تا چهارتای سادست. فقط مهم این است که این دو دوتا چهارتای ساده را همیشه و به صورت منظم انجام بدهید. مشکل اکثر افرادی که در این زمینه به موفقیت نمی رسند این است که یک کاری را ۲ یا ۳ ماه انجام می دهند و بعد رها می کنند. یعنی خیلی زود دلسرد می شوند. می دانید چرا؟ چون آن ها عاشق نیستند.



آخر چه شد؟ سخت است یا آسان؟

من می گویم یک فرمول ساده دارد. فقط کافیست این فرمول ساده را به صورت منظم و مستمر انجام بدهید. پس چرا می گویم سخت است؟ برای اینکه همین فرمول ساده را اکثر افراد حاضر نیستند ۶ ماه یک سال به صورت منظم انجام بدهند و زود ناامید می شوند. در اینکار قرار نیست بیل بزنید و یا اینکه بروید سر ساختمان یا معدن کار کنید. بخش عمده سختی اینکار، روحی روانی است. برای این است که می گویم باید روحیه کارآفرینی داشته باشید. باید صبور باشید و در نهایت باید یک عاشق واقعی در این راه باشید.





صحبت پایانی

کسب و کار اینترنتی یکی از هیجان انگیزترین کارهای دنیاست. من که عاشق اینکار هستم؟ شما چطور؟ … به نظرم یکبار بنشینید و با خودتان رو راست باشید. آیا واقعا می خواهید در این راه پر هیجان وارد شوید؟ آیا واقعا می خواهید در این راه موفق بشوید؟ آیا می توانید صبوری به خرج بدهید؟ آیا اگر شکست خوردید حاضرید بازهم ادامه بدید؟ به نظرم قبل از اینکه ببینید بازار هدف چی میگه، چه ایده ای داشته باشید, چی خوبه و چی بد است، تکلیفتان با خودتان را مشخص کنید. چه خوشت بیاد و چه نیاد این دست نوشته، بخشی از حقایق اینکار بود. امیدوارم شما جزء افرادی باشید که تصمیمتان را به صورت جدی گرفته باشید. یا آری و یا خیر. راستی نظر شما درباره این راه پرهیجان چیست؟ به نظر شما چه افرادی باید وارد شوند و چه افرادی نباید وارد شوند؟ شما چه تجربیاتی دارید؟ زیر همین دست نوشته نظرتان را بنویسید.
منبع: آموزش کسب و کار اینترنتی
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,714
لایک‌ها
13,909
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

shirazboy

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
499
لایک‌ها
310
محل سکونت
NET
دوست عزیز سعی کنید پستاتون رو خلاصه و مفید کنید
اطمینان داشته باشید که هیچ کس این متن رو نمیخونه
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
بله, عاشق اسپم !!
بنظرت کسی حال و حوصله خوندن این متن رو داره؟!
سلام و ممنونم به خاطر نظری که گذاشتید
دوست عزیزم به اینکار اسپم نمیگویند. این یک مطلب آموزشی برای افرادی است که عاشق اینکار هستند
کسی که عاشق باشد کاملا می خواند. این مطلب هم برای افرادی نوشته شده است که عاشق کسب و کار اینترنتی هستند
به هر حال از نظر شما سپاسگزارم
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
دوست عزیز سعی کنید پستاتون رو خلاصه و مفید کنید
اطمینان داشته باشید که هیچ کس این متن رو نمیخونه
سلام بر شما دوست عزیزم
بله من هم با شما موافق هستم. این مطلب برای افرادی نوشته شده است که عاشق اینکار هستند.
کسی که واقعا به این محتوا نیاز داشته باشد با کمال میل می خواند
از نظر شما هم بسیار خرسند شدم
پیروز باشید
 

kurt790

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2007
نوشته‌ها
386
لایک‌ها
95
محل سکونت
بلاک چین
ممارست و پیگیری مهمترین عامل پیشرفت در هر زمینه ای است ،
در زمینه کسب و کار اینترنتی پیشنهاد می کنم کتابهای اسپنسر جانسون را مطالعه کنید.
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
ممارست و پیگیری مهمترین عامل پیشرفت در هر زمینه ای است ،
در زمینه کسب و کار اینترنتی پیشنهاد می کنم کتابهای اسپنسر جانسون را مطالعه کنید.
سلام دوست عزیزم
خیلی سپاسگزارم به خاطر نظر ارزشمندی که گذاشتید
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
ممنون از مطلب خوبت باعث شد یه تلنگر بهم وارد بشه
سلام خواهش میکنم دوست عزیزم
هدف چنین دست مطالبی آگاهی سازی است و به قول خود شما یک چور تلنگر است
پیروز باشید
 
بالا