برگزیده های پرشین تولز

کشور زیبای ارمنستان

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
ارمنستان از جمله کشور هایی است که در شمال کشور ایران واقع شده است و از کشور های سرسبز جهان می باشد. در این کشور انواع جنگل ها و مناظر سرسبز وجود دارند که آدمی را به چالش می کشانندو باعث حیرت او می شود. همانطور که می دانید کشور ارمنستان در تاریخ جز بسیاری از امپراطوری ها بوده است و برای سالیان درازی این کشور جز خاک ایران بوده است. ارمنستان دارای موزه های زیادی می باشد که باید در سفرتان به این منطقه از آن ها دیدن کنید . این کشور به دلیل جنگلی بودن دارای مناطق زیبا و منحصر به فرد می باشد. سرتاسر آن ها تله کابین هایی وجود دارد که شما را از بالای این چشم انداز های زیبا می گذراند. اگر تا کنون برای دیدن این کشور کاری نکرده اید یا برای آن برنامه ای نداشته اید دیگر نوبت آن رسیده است که دست به کار شوید. شما می توانید در تور ارمنستان نوروز ۹۶ امسال شرکت کنیدو این ایام را در این کشور سپری کنید . شاید به این موضوع آگاهی داشته باشید که این کشور همچون کشور خودمان دارای مراسمات زیبا و قشنگی در نوروز می باشند و شما می توانید همزمان با شرکت در تور ارمنستان نوروز ۹۶ در این مراسمات شرکت کنید. برای افرادی که در تور ارمنستان شرکت کرده اند بی شک این منطقه یکی از زیباترین مناطق برایشان خواهد بود و می توانند خاطرات خوب و قشنگی را برای خودشان ایجاد کنند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

ارمنستان به واسطه نزدیکی که با دریای خزر دارد، در بیشتر طول سال بارانی می باشد از این رو سرتاسر آن را زمین های حاصلخیز تشکیل داده است. بیشتر کار و شغل مردم این منطقه کشاورزی بوده است ولی با توجه به رشد صنعت گردشگری این کشور در این چند ساله، مردم جهت گیری خاصی نسبت به این موضوع پیدا کرده اند و خود را با این هدف هم راستا کرده اند. از مواردی که باید در هنگام ثبت نام توجه داشته باشید قیمت تور ارمنستان نوروز ۹۶ می باشد، در این ایام با توجه به بالا بودن سفر های نوروزی تعداد تور ها خود به خود افزایش می یابد و این بدیهی است که هر شرکتی قیمت متفاوتی را ارائه می دهد چرا که هر کدام از آن ها در کیفیت خدماتی که در حین تور در اختیار مشتری قرار می دهند متفاوت هستند. از این رو شما باید علاوه بر این که تور ارمنستان نوروز ۹۶ ارزان را انتخاب کنید باید سعی داشته باشید توری را برگزینید که از نظر امکانات نیز در درجه قابل قبولی باشد.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

یکی از مناطق مشهور این کشورکه باید حتما از آن دیدن کنید رصد خانه کاراهونچ می باشد. این رصد خانه یکی از قدیمی ترین رصد خانه های جهان می باشد خود بنای این رصد خانه یکی از برترین بنا ها در جهان می باشد و جز شاهکار های مهندسی به شمار می رود. اطراف این رصد خانه بسیار دیدنی می باشد چرا که به دلیل اهمیت رصد ستاره ها این منطقه بر روی یک تپه بلندی واقع شده است که دارای چشم انداز های زیبایی می باشد .در این رصد خانه دانشمندان زیادی کار کرده اند که امروزه علم نجوم مدیون تک تک آن ها می باشد.

%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%87%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

این کشور همواره مدیون چشم انداز های زیبا و طبیعی خود بوده است چرا که به واسطه همین چشم انداز ها این کشورتبدیل به یکی از قطب های گردشگری جهان شده است. مردم کشور ما نیز نگاه ویژه ای به این کشور پیدا کرده اند و از اولین اهداف خود در جهان گردی، بازدید از این کشور زیبا می باشد. شما در این تور می توانید از جاذبه های معروف این شهر نیز بازدید کنید و برای خود خاطرات خوب و قشنگی بسازید.اگر تا به حال این کشور را ندیده اید و قصد سفر کردن دارید پیشنهاد ما به شما تور ارمنستان نوروز ۹۶ می باشد که می تواند هیجانات زیادی را برای شما و خانواده تان در طول این سفر ایجاد کند. امیدواریم که در این تور بهترین ها را تجربه کنید و خاطرات خوب و قشنگی را برای خود به ثبت برسانید و ایام خوب و قشنگی را در کنار خانواده خود سپری کنید.

%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

یکی از بنا های مورد احترام در کشور ارمنستان موزه و یادبود کشتار ارامنه می باشد. هر ساله هزاران نفر در این موزه جمع می شوند و به یادشهدای این کشور مراسمات خاصی برگزار می کنند و احترام خود را به این شهدا ثابت می کنند. این. مکان از جمله مناطقی می باشد که برای ارمنی ها خیلی مهم می باشد. آن ها به این مکان نگاه ویژه ای دارند و اگر شما به این منطقه سفر مردید حتما احترام این موزه را نگه دارید. در داخل این موزه سلاح ها و ابزار هایی از مردمی که در این واقعه قتل و عام شده اند قرار دارد و شما می توانید از آن ها در این موزه دیدن کنید.
کشور ارمنستان به واسطه داشتن سرزمین های سرسبز و پوشیده از درخت همواره چشم انداز های زیبایی را داشته است. یکی از جذابیت هایی که در تور نوروز ارمنستان می توانید برای خود انجام دهید استفاده از تله کابین می باشد. این تله کابین از روی جنگل های ارمنستان گذر می کند و در آن ارتفاع منظره دیدنی را به وجود می آورد. زیبایی این مکان غیر قابل توصیف می باشد و شما باید شخصا از این مکان دیدن کنید. گذر بر فراز تپه ها حس و حال عجیبی به آدمی می بخشد و شور و هیجانی در او پدید می آید که نظیر آن را هرگز در زندگی خود تجربه نکرده است.
شاید تا به حال اسم. مجسمه مادر ارمنستان را شنیده شید این مجسمه که نمادی از پایداری و آزادگی برای مردم ارمنستان دارد یکی از زیباترین نجسمه های جهان می باشد. محل ساخت این مجسمه بر فراز تپه های می باشد که هیبت آن را چند برابر کرده است. باید بدانید که بیشتر کشور های حوزه دریای خزر این مجسمه را دارند که از این کشور ها می توان به روسیه و گرجستان و ارمنستان اشاره کرد. در تور ارمنستان حتما از این مجسمه زیبا دیدن کنید.
 
بالا