برگزیده های پرشین تولز

کفش هایی که خودشان را با سایز پایتان وفق می دهند

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
امروز می خواهیم کفشهای یرا برایتان معرفی کنیم که با سایز پای شما وفق پیدا می کنند و محصول کمپانی “نایکی” هستند. این کفشها که تازه به بازار راه یافته اند، یکی از محصولات آینده نگرانه ی خودش را که از دل فیلم های علمی-تخیلی و مشخصا مجموعه فیلم های بازگشت به آینده، بیرون آمده است را، اعلام کرد. در ادامه با ittl همراه باشید.
“نایکی” از کفش های ورزشی HyperAdapt 1.0 که مجهز به سیستمی است که بندهای آن به طور خودکار، محکم می شوند؛ رونمایی کرد. وقتی شما پای خود را درون این کفش قرار دهید، پاشنه ی پا سنسور کفش را فعال می کند و بندها به صورت خودکار، محکم می شوند. البته دو دکمه در کنار کفش قرار گرفته که به وسیله آنها می توانید بندها را شل یا محکم تر کنید.
“نایکی” این کفش را با این عبارات معرفی کرد :باورنکردنی، حالا تبدیل به واقعیت شده است. ما برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ وقتی مارتی مک فلای از کفش هایی با بند سفت شونده ی خودکار استفاده کرد؛ رویای به واقعیت پیوستن این فناوری را داشتیم.
151021115425-back-to-the-future-2-780x439.jpg


“مایکل جی. فاکس” هنرپیشه ی نقش “مارتین مک فلای” در سری “فیلم های بازگشت به آینده” اولین شخصی بود که موفق شد؛ سال گذشته کفش های تطبیقی “نایکی” را در روزی که او در فیلم دوم این مجموعه به آن در زمان سفر کرده بود را امتحان کند.
تینکر هَتفیلد – طراح ارشد نایکی – کفش های تطبیقی را بهترین راه حل برای ورزشکاران در طول رقابت های ورزشی می داند که شخص استفاده کننده از آن می تواند، با توجه به موقعیت خود، به راحتی بندهای کفش را محکم یا شل کنند. این روش، محکم کردن بندهای کفش های ورزشی به شیوه ی سنتی را به چالش می کشد.
کفش های ورزشی HyperAdapt بخشی از مجموعه گجت های ورزشی هستند که “نایکی” معرفی کرد و در نسخه‌های ورزشی و در سه رنگ برای مشتریانی که در وب‌سایت کمپانی حساب کاربری ساخته‌اند، در تعطیلات پیش روی امریکا عرضه می‌شود. شما در مورد این کفش های ورزشی تطبیقی چه نظری دارید؟


منبع:

کفش هایی که خودشان را با سایز پایتان وفق می دهند
 
بالا