برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
اگه اوکی بشه خیلی خوبه ... یه محک جدی قبل از شروع لیگ

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
بازیکنان استقلال برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در ایفمارک حاضر شدند



c0vw_photo_2017-07-19_11-30-03.jpg
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
میگم این لنگیا که خودشون رو به آب و آتیش زدن تا با لغو دربی و فرار از شکست احتمالی یه جام بی ارزش رو به دست بیارن و یه ستاره دیگه هم به ستاره جعلیشون اضافه کنن الان خیلی خوشحالن!
با دمشون گردو میشکنن!
تیمی که در تاریخ بی ارزشش اینقدر داغون بوده که به همون فینال های به گفته خودشون داغونی که ما رسیدیم نرسیده ببین دیگه چه تیم مزخرف و باشگاه تخماتیکی بوده!

اینم عکس فینال سال ۱۹۹۹ بازی استقلال و تیم داغون جوبیلو ایواتای ژاپن!
5674912246b5a6.28253031.jpg


ss.jpg
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
ابر و باد و مه و خودشید و فلک و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و حراست وزارت ورزش و چسطوره باشگاه منحله و مجعول استیل آذین در کارند تا تیم لنگ بتونه یک جام پوشالی به ویترین افتخارات نداشتش اضافه کنه!

خیلی جالبه واقعاً. تیمی که نه وضعیت مربی و بازیکناش معلومه ، نه مشخصه که مالک و متولیش دقیقاً کیه ، نه تمرین درست و حسابی داشته ، نه بازی تدارکاتی به درد بخور داشته و در یک کلام هیچ چیزش به یک تیم فوتبال شباهت نداره ، از یک بازی بی هویت که معلوم نیست یکهو از کجا خلق شد ، انصراف نمیده (یا شاید هم اجازه انصراف دادن بشون نمیدن) تا لنگی ها حسرت بی جامی براشون حناق نشه!
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
الان به نظرتون این سوپر جامشون عادلانه برگزار میشه؟
تیم نفت کاملا از هم پاشیده!!! اون کریمی که استفعا داده و رفت! درخشان شده سرمربی!!! بازیکنا گفتن کریمی نباشه ما نیستیم!!!

خب برای چی بازی میخواید برگزار کنید! جام رو بدید به عقده ای ها دیگه!!! چون امکان نداره نفت فردا ۱ ٪ بازی کنه !


درخشان سرمربی نفت تهران شد - سرمربی جدید مقابل پرسپولیس روی نیمکت نمی نشیند تا در یک شاهکار بزرگ نفت بدون مربی در سوپرجام مقابل پرسپولیس حضور یابد !!
 

ali_men2004

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2010
نوشته‌ها
1,187
لایک‌ها
1,191
محل سکونت
مشهد
خداروشکر که تیم محبوبم اولین تیم ایران اینقدر جام اونم جوانمردانه برده که بی جامی برای هیچ کدوم از طرفدارهامون عقده نشده.
 

Arash365

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2014
نوشته‌ها
858
لایک‌ها
2,434
سن
124
محل سکونت
Goodbye P.T
نحوه اطلاع رسانی یه خبرگزاری مریض و سادیسمی
http://www.khabaronline.ir/detail/689050/sport/premiere-league
آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی بازیکنانی هستند که از استقلال به AFC شکایت کردند
و خواستار لغو پروانه حرفه ای این باشگاه و محرومیت استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شده اند!

وقتی یه بازیکنی شکایت میکنه پولشو میخواد یا محرومیت تیم رو ؟

این سایت :general502: بارها ثابت کرده 2زار نمی ارزه
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz
دوستان گرامی
این چند مدت با اینکه تک تک پست ها رصد میشد بجز ریپورت ها زیاد کاری نداشتیم تا فضای آزاد تری باشه و خیلی از دوستان که قبلا از محدودیت ها گله مند یودن این فضا رو هم تجربه کنند ...
خارج از اینکه خیلی ها پیام دادن و ابراز نارضایتی کردن از این وضع کار بجایی رسیده که از این ملایمت به شدت سواستفاده شده و خیلی ها هم انواع و اقسام توهین ها رو انجام دادن
از این به بعد هر پستی مخالف قوانین باشه به شدت برخورد میشه
همکاران جدید بخش هم تا چند روز دیگه معرفی میشن...
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
خطر ابطال مجوز حرفه‌ای استقلال و حذف از آسیا

کاوه رضایی، مهاجم فصل گذشته استقلال و آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال بابت مطالبات‌شان از این تیم به AFC نامه زده‌اند.
مطالبات این دو از استقلال کمتر از یک میلیارد تومان است و ظاهرا این دو بازیکن حکم محکومیت باشگاه استقلال را به AFC جهت اطلاع از بدهکار بودن باشگاه استقلال، ارسال نموده‌اند.
اقدام این دو بازیکن می‌تواند باعث ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و عدم راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا شود.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
تیموریان:به خاطر باشگاه استقلال حسابم مسدود شد و ممنوع الخروج شدم


وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق استقلال گفت:به خاطر باشگاه استقلال و اینکه آقایان جواب هیچ‌ کدام از نامه های من را ندادند حسابم مسدود و ممنوع‌الخروج شدم اما تا امروز یک بار اعتراض و صحبت نکردم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، آندرانیک تیموریان درباره درخواست دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: لازم است جهت تنویر افکار عمومی تاکید کنم که این درخواست به سال ها پیش برمی گردد و من از مدت ها قبل خواستار دریافت مطالباتم شده بودم و این موضوع تازه ای نیست. باشگاه استقلال نیز از مدت‌ها قبل در جریان درخواست های به حق من قرارداشت. اکنون نیز باید بگویم که در جریان تصمیم های کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مراجع درباره باشگاه استقلال نیستم و پاسخ این سوال را باید از باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بپرسید.
هافبک سابق تیم ملی ایران درباره اینکه بابت پرداخت نشدن مالیاتش توسط باشگاه استقلال مدتی ممنوع الخروج شده بود گفت: خیلی ها در جریان اتفاقاتی که در زندگی شخصی من رخ داده نیستند. اما برخود واجب می دانم که در این باره شفاف سازی کنم. من به خاطر خودداری باشگاه استقلال از پرداخت مالیاتم مدتی ممنوع الخروج بودم که این موضوع در زندگی شخصی‌ام تاثیر بسیاری داشت و اگر این مالیات توسط خودم پرداخت نمی شد قطعا نمی‌توانستم تیم ملی کشورم را در بازی های برون مرزی همراهی کنم اما مالیات حقوقی که نگرفته بودم را پرداخت کردم تا بتوانم تیم ملی فوتبال ایران را دربازی های خارجی همراه کنم. حتی به واسطه پرداخت نشدن این مالیات مدتی حساب شخصی من مسدود شد که تا به امروز حتی یک بار هم درباره این موضوع حرفی نزده بودم، چون نمی خواستم باشگاه استقلال تحت فشارقراربگیرد.
وی با اشاره به میزان طلبی که ازباشگاه استقلال دارد،گفت: حدود ۸۰۰ میلیون از طلب من باقی مانده است. دراین مدت بارها به صورت کاملا محترمانه از طریق مدیربرنامه هایم باشگاه استقلال را درجریان خواسته ام قراردادم و به آن ها گفتم لااقل طلبی که مالیاتش را هم پرداخت کرده ام را به من برگردانند اما آن ها هیچ توجهی به درخواست های مکرر من نداشتند.
تیموریان در ادامه با انتقاد از برخی رفتارهای مسئولان باشگاه استقلال گفت: فوتبال حرفه ای شده و کسی که در مسند کارقرار می گیرد باید دیدگاهی کاملا حرفه ای داشته باشد. در این زمان مسئولان باشگاه استقلال حتی جواب نامه های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را هم ندادند که این رفتارها کاملا غیرحرفه ای است. لازم است به این موضوع مهم اشاره کنم که در ماه های اخیر چند فقره نامه از طریق مدیربرنامه هایم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال ارسال شد که درکمال تعجب و شگفتی، پاسخ هیچ کدام ازاین نامه ها را نداده اند. آن ها حتی جواب تلفن های ما را هم نمی دهند و در کمال ناباوری وقتی مدیربرنامه های من به صورت حضوری در باشگاه حاضرشد تا تکلیف این مسائل مشخص شود، پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرد.
تیموریان با ابراز نگرانی از رفتاری که برخی باشگاه ها با بازیکنان ایرانی دارند گفت: بازیکنان نسبت به باشگاه ها یک تعهدی دارند و باشگاه ها هم موظفند به تعهدات حرفه ای خود نسبت به بازیکنان عمل کنند. بسیاری از بازیکنان ایرانی از باشگاه ها طلب دارند اما باشگاه ها همواره نسبت به پرداخت حقوق آن ها کوتاهی می کنند درحالی که مطالبات ضعیف ترین بازیکنان خارجی که وارد فوتبال ایران شده اند و هیچ کارایی فنی مناسبی هم برای فوتبال ایران نداشته اند، تا ریال آخر پرداخت شده است. درقوانین جدید، کنفدراسیون فوتبال آسیا اما در مقابل این مسائل برخورد سختگیرانه ای می شود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز درجریان قوانین جدید قراردارد.


وثوق‌احمدی: رضایی و تیموریان شکایتی به AFC نکرده‌اند!

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: مرجع رسیدگی به شکایت دو بازیکن سابق استقلال فدراسیون فوتبال ایران است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، روزبه وثوق‌احمدی در خصوص شکایت ۲ بازیکن استقلال از این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا با موضوع طلب آنها از استقلال اظهارداشت: اصولاً این نامه به صورت شکایت مطرح نشده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش در نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو اعلام کرده بود که باشگاه‌هایی که بدهی دارند باید در این خصوص تا ۹ شهریور تعیین تکلیف کرده چون در غیر این صورت مجوز حرفه‌ای آنها صادر نمی‌شود و این به معنای عدم صدور مجوز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی ادامه داد: بنابراین تیموریان و رضایی به AFC نامه زده‌ و این موضوع را یادآور شده‌اند و این یعنی به این کنفدراسیون اعلام کرده‌اند که شمایی که گفته‌اید تا بدهی‌ها تسویه نشود، تیم‌ها نمی‌توانند در آسیا بازی کنند، ما هم جزء طلب‌کاران استقلال هستیم و این تیم باید پول ما را بدهد.

وثوق احمدی گفت: این یک درخواست حقوقی نبوده و این دو بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط اطلاع‌رسانی کرده‌اند که ما هم جزء طلبکاران هستیم و طبق دستورالعمل باید استقلال با ما هم تسویه حساب کند ضمن اینکه در AFC برخلاف فیفا هیچگاه کمیته‌ای جهت بدهی به بازیکنان وجود ندارد. از سوی دیگر فیفا هم وقتی حکم یک بازیکن به صورت داخلی اعلام شد دیگر وارد موضوع نمی‌شود که بر همین اساس حکم تیموریان سال‌ها پیش توسط کمیته انضباطی صادر شده است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در خصوص اظهارنظر توفیقی مبنی بر اینکه مرجع رسیدگی به شکایت رضایی و تیموریان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است و او از کمیته تعیین وضعیت درخواست کرده تا این موضوع را مشخص کند، گفت: بنابراین تعیین تکلیف تیموریان و رضایی با فدراسیون فوتبال است و این موضوع هیچ ارتباطی به AFC ندارد.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
شکایت نکردند راپورت دادند!! از آندو که انتظاری نمی رفت. از کاوه بعید بود با اینکه دست تیم رو در حنا گذاشت و حتی ذره ای احترام به کادر فنی و هواداران نذاشت که از قبل بگه من دارم میرم از تیم...و وقتی رفت هم همه باههاش خوب رفتار کردن!!! و در حالی که ۹۰٪ طلبش رو گرفته بود این به اصطلاح اطلاع رسانی رو انجام بده.
آفرین!
 

ali_men2004

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2010
نوشته‌ها
1,187
لایک‌ها
1,191
محل سکونت
مشهد
دیگه بازیکنها اون عِرق و تعصب رو به تیم ندارند و فقط به فکر پول و پیشرفت خودشون هستن.البته از حق نگزریم وقتی میگیم باشگاها و لیگ حرفه ای هست باید قراردادها و رفتارمون هم حرفه ای باشه نه فقط اسمشو یدک بکشیم.
هنوز که هنوزه تیمها تمام پول قرار داد رو نمیدن فقط کافیه پروندهای ایران تو فیفا رو ببینید 99 درصدش طلب بازیکنها هستن .حالا اگه قدیم بازیکنها یا مربی ها از طلب خودشون میگزرن نباید این موضوع باعث سواستفاده مدیرها مون بشه و اونهارو پرو کنه و همیشه بدهکار بازیکنها باشه.حالا دمشون گرم فقط به afc شکایت کردن من بودم به فیفا شکایت میکردم.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
یعنی مدیران باشگاه شرف ندارن اگه تیمو از لیگ کنار نکشن!!
کمیته انضباطی به چه حقی محروم کرده اینا رو مگه روز فیفا دی بوده که باشگاه موظف باشه بازیکن بده به تیم ملی؟ دوس نداشته بازیکن بده!
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz
احتمالا روزبه چشمی رو دفاع وسط میزاره تو تیم امید هم دفاع وسط بازی کرده
اینا محروم هم نمیشدن ما در طول فصل در دفاع باز به مشکل بر میخوریم
مگر منصوریان یه تاکتیک خاصی داشته باشه و گرنه در سال های اخیر هر تیمی خط دفاعی خوبی نداشته جام از دستش پریده چه ایران چه اروپا
هرچی داشتیم رفتن هافبک خریدن !!!
 

GlobalTech

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,311
لایک‌ها
4,756
بهترین کار اینه که از این به بعد بازیکن ها برن تمرین تیم امید ولی تو تمرین قدم بزنن و خمیازه بکشن و بگن و بخندن و خوش باشن تا هم کمیته انضباطی و حسن زاده درس بگیرن هم سرپرست تیم ملی امید، دپارتمان جوانان، کمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی ادب بشن! اینطوری دیگه هوس نمیکنن که بازیکنان استقلال رو به زور ببرن تیم امید.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
38
b0j7_photo_2017-07-22_23-35-30.jpg



در تصویر بالا اسامی ۲۳ بازیکن دعوت شده به تیم ملی امید را مشاهده می کنید که توسط AFC‌ منتشر شد

در اتفاقی نادر! در حالی که تنها نام سید مجید حسینی و آرمین سهرابیان از استقلال در این لیست به چشم می خورد امید نور افکن و مهدی قائدی به عنوان بازیکنانی که تیم ملی امید را در این سفر همراهی نکرده اند محروم شدند!

عجیب تر اینکه آرمین سهرابیان هم همراه تیم ملی به این مسابقات نرفت اما حکم محرومیت شامل او نشد و آقایان فقط ۳ بازیکن اسمی و کلیدی استقلال را محروم کردند!

اگر دلیل محروم شدن نور افکن و قائدی انصراف از اردوی دو هفته ای در تهران است که این حکم کاملا غیر قانونی است زیرا این اردو در روزهای غیر از فیفا دی برگزار شد و عملا بازیکن ذر اختیار باشگاه است!

هوادار استقلال در برابر این تصمیم های سفارش شده سکوت نخواهد کرد
 
بالا