برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
خلاصه بازی با جنوبی جم رو که دیدم یادم اومد چقدر به تیر دروازه کوبوندیم و چه توپهایی رو فروزان گرفت..
یه پنالتی هم دادیم به جنوبی جم که محمد نوری کوبوندش تو سینه آسمون!
شنبه بازی راحتی نداریم با سپاهان!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
  • با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم استقلال و سپاهان اصفهان معوقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

  • نوازی: یک نفر در فدراسیون فوتبال از پرویز مظلومی خواسته قید بنده و حسین کاظمی را بزند. من از این بابت مشکلی ندارم و برای آقای مظلومی در تیم جوانان ایران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم

  • نامه فیفا در خصوص شجاعیان آمده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد. با این‌حال فردا جلسه نهایی این موضوع در سازمان لیگ برگزار خواهد شد تا به صورت رسمی استقلال بتواند از شجاعیان در رقابت‌های پیش روی استفاده کند.

  • فرهاد مجیدی تصمیم دارد برای قایدی یک روانشناس استخدام کند تا این بازیکن بتواند دوباره از نظر ذهنی آماده درخشش در لیگ برتر شود.

  • میلیچ از باشگاه استقلال خواسته تا روادید سفر مادرش به تهران را فراهم کند. از این رو باشگاه استقلال اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده و منتظر صدور روادید است تا بتواند خواسته میلیچ را فراهم کند.

  • قرار است محمد دانشگر ظهر فردا در جلسه کمیته انضباطی استقلال حضور پیدا کند تا در صورتی که در این نشست مشکلات بین طرفین بر طرف شود دانشگر در تمرینات تیمش شرکت می کند.

  • سیاوش یزدانی این روزها تمرینات ویژه ای را انجام می دهد تا بتواند هر چه زودتر به آمادگی کامل رسیده تا خود را برای حضور در ترکیب اصلی آماده کند.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
دانشگر عفو خورد ولی ظاهرا یه باشگاه روسی خواستگار علی کریمی شده!!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
ورزش 3 با این نظرسنجی اش داره خط دهی میکنه به هوادارا که سر دوراهی فرهاد و قلعه نوعی مردد باشن!
این تردید و نظرسنجی برای ما که دنبال سهمیه و جام حذفی هستیم سم مهلکه!
 

leo.unique

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2009
نوشته‌ها
3,148
لایک‌ها
2,716
هواداران استقلال در همان لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم فهمیدند که دوره ژنرال دیگر تمام شده و این نتیجه‌ای است که خیلی‌ها چند سال بعد و در لیگ نوزدهم، تازه در سپاهان به آن رسیده‌اند!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
دکتر یزدانی برای ما بازیکن نمیشه!
اونم از مصدومیت‌های پی در پی
اون از کرونا گرفتنش
اون از محرومیتهاش
اینم از آزمون دکترا و جنجالی که درست کرده
بعید میدونم سرجمع 10 تا بازی برای استقلال بازی کرده باشه
ما امسال بهترین خط حمله لیگ رو داشتیم و داریم ولی بخاطر این نخاله هایی که مثل سیاوش یزدانی و دانشگر گرفتیم گل خورده مون کم نیست! کاش پژمان منتظری رو این فصل داشتیم!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
حیف شد! شاید سالها منتظر یه همچین روزی بودم....تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه نوعی....ولی متاسفانه امیرخان نمیتونه تیمشو همراهی کنه تو آزادی و حتی از تلویزیون هم نمیتونه بازی تیمشو ببینه......یادمه اون اواخر امیرخان برخلاف میلی باطنی اش به استنباط من، و شاید هم چون مجبور بود فرهاد مجیدی رو دعوت کرد به استقلال....اون روزها از حمایت و طرفدارای از فرهاد مجیدی توسط هوادارا نگران بود...شایدم نبود..نمیدونم...از همون موقع دوست داشتم یه بار این دو نفر تو کسوت مربیگری با هم زورآزمایی کنن.......جالبه که هر دو نفر ، یعنی فرهاد رو بخاطر جونیش و امیرخان رو به خاطر جام نیاوردن و بزعم یه عده کاربر معلوم الحال و اهل کوفه تموم شدن قلعه نوعی مورد انتقاد هستند در بعضی موارد منطقی و بیشتر موارد غیر منطقی...
امیرخان فصل قبل در اولین فصل حضورش در سپاهان نایب قهرمان شد..سپاهانی که فصل قبل چهاردهم جدول بود و نزدیک بود سقوط کنه..وقتی سپاهان نایب قهرمان شد نیم ما سوم شد! پرسپولیس هم بخاطر برانکو قهرمان شد...برانکویی که تجربه خوبی از کار کردن در ایران داشت و به ثبات نسبی خوبی رسیده بود....پس من اینطور نتیجه میگیرم که امیرخان تموم نشده.....نایب قهرمانی فصل قبل سپاهان اینقدر ارزشمند بود که به اندازه قهرمانی ارزشمند بود...تیم چهاردهم رو بیاری دومش کنی! اولی در یک جمله میگم قهرمان اون فصل از لحاظ بودجه و بازیکن چیزی کم نداشت و چه بسا دستش پرتر هم بود...
این فصل هم امیرخان بد کار نکرده...البته امیرخان در مورد تیم پرسپولیس واقعا حساس شده ...به علتش کاری ندارم میتونه فحاشی های داخل استادیوم باشه یا مسائل دیگه....ولی در کل حساسه...استدلالم هم اینه که امیرخان با تجربه متاسفانه امسال در رویایی با تیم پرسپولیس دچار کینه توزی شد و اومد زرنگ بازی دربیاره و در اصفهان با پرسپولیس بازی نکنه! بازی ای که معلوم نبود برنده پرسپولیس باشه..چه بسا سپاهان برنده میشد! اون سپاهانی که پرسپولیس کالدرون رو 2-0 تو آزادی برده بود!
از اون بازی که 3-0 به ضرر سپاهان اعلام شد سیر نزولی سپاهان شروع شد..کرونا هم بی تاثیر نبود..مگر کرونا رو تیم ما تاثیر منفی نداشت؟ هر چند الان هم همپای استقلاله داره میاد...ولی خب کرونا به نفع بعضی تیمها شد و به ضرر بعضی تیمهای دیگه....
ولی در کل هر تیمی که امیرخان گرفته اکثرا بالای جدول بوده و بقول خوش تیمای 13 هم و 14 هم جدول رو گرفته و در بالای جدول تحویل داده....امیرخان حداقل برای من تموم نشده و بنظرم لیگ ایران رو بخوبی میشناسه..کاش با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی موافقت میکرد....الان وضعیتش بهتر بود..همین که اونو انتخاب کرده بودند برای سرمربیگری یعنی یه چیزی تو چنته اش هست...پس امیرخان تموم نشده!
شجاعیان هم فیفا موافقت کرده با بازیش فدراسیون قبلو نداره! شاه میبخشه شاهقلی نمیبخشه! اینم جالبه
مجیدی هم ظاهرا میخواد بعد بازی با سپاهان صحبت کنه..بابا تو حداقل یه جام بگیر، بذار عرقت خوش بشه بعد!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
برای قلعه نویی آرزوی سلامتی می کنم
نامجومطلق: به ما گفته بودند شجاعیان مشکلی ندارد
مربی استقلال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش در بازی با سپاهان موقعیت هایشان را هدر ندهند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از با سپاهان اصفهان حضور یافت و صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:


**مجیدی قول داد بعد از سپاهان حرف بزند
قبل از هر چیز باید بگویم که مجیدی به دلیل عدم شرکت در کنفرانس عذر‌خواهی کرد ولی قول داد بعد از بازی حرف‌های شنیدنی با اصحاب رسانه در میان بگذارد. برای امیر قلعه‌نویی هم آرزوی سلامتی می‌کنم.


**زمان کمی برای ریکاوری داشتیم
سپاهان تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد و قطعا فردا بازی سخت و دشواری در پیش خواهیم داشت. ما بازی عقب افتاده با پارس جنوبی را برگزار کردیم و زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم اما قطعا با انگیزه کامل وارد زمین خواهیم شد.


**شانس کسب سهمیه را به حداکثر رساندیم
ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فردا در یک بازی سخت به موفقیت برسیم. اگر استقلال در بازی فردا به برتری برسد شانس گرفتن گرفتن سهمیه را به حداکثر رسانده ایم. این مسابقه مثل 3 بازی بعد برای ما حساس است اما امیدوارم با تمرکز و آمادگی به پیروزی برسیم.


**موقعیت های هدررفته به خاطر عدم تمرکز است
در بازی گذشته در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشت و به جرات می‌توانم بگویم بالای 8-9 موقعیت صد در صد را از دست دادیم و این فقط به دلیل نداشتن تمرکز است. ما باید در بازی‌هایمان از فرصت‌ها استفاده کنیم تا به برتری برسیم.


**ابتلا به کرونا به استقلال ضربه زد
یکی از درخواست‌ های من پیرامون داریوش شجاعیان است. خواهش عاجزانه من این است که فدراسیون به تیم ها کمک کند، آن هم در این شرایط کرونا. ما به همراه فولاد بیشترین درگیری را در بحث کرونا داشتیم و تعداد زیادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. وقتی یکسری بازیکن خوب می‌شدند چند نفر دیگر دچار مشکل می‌شدند. همین الان 2 بازیکن ما دچار مشکل شده‌اند که یکی از آنها در تیم ملی جوانان دچار مشکل شده است.


**به ما گفته بودند مجوز شجاعیان صادر می شود
شجاعیان بازیکنی است که تمرینات خوبی انجام می‌دهد و امیدوارم شرایطی پیش نیاید که بعد از این بازی مشکل او حل شود.پیش از این بازی به ما گفته بودند می‌شود از شجاعیان استفاده کنیم ولی حالا در آستانه این بازی چنین اجازه‌ای به ما ندادند. امیدوارم این مسائل ارتباطی به هم نداشته باشد! همه بازیکنان ما واقف هستند که 30 میلیون هوادار با برد خوشحال می‌شود و با ناکامی ما اشک می‌ریزد. این خودش می‌تواند برای تیم ما انگیزه باشد.


**برای قلعه نویی آرزوی سلامتی می کنم
قطعا قلعه‌نویی مربی خوبی است در این سال‌ها یکی از مربیان تاثیرگذار فوتبال ما محسوب می‌شود. من برای او که دوست و همبازی سابقم است آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم.


**بعد از سپاهان روی حذفی برنامه ریزی می کنیم
من چند هفته پیش اینجا عنوان کردم که ما 6 فینال داریم و بر اساس هر بازی هدفگذاری می‌کنیم. حالا هم شرایط همین است، در حال حاضر همه تمرکزمان معطوف به این بازی است و بعد از پایان این مسابقه روی بازی جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.


**امیدوارم فردا از موقعیت هایمان استفاده کنیم
اگر منظور شما به 2 بازی گذشته ما مقابل تراکتور نساجی بر می‌گردد که باید بگویم ما در بازی با تراکتور و نساجی فوتبال خوب و روانی بازی کردیم. در بازی با پارس جنوبی هم باهوش و مدبرانه کار کردیم. ما موقعیت‌های بیشماری را در این بازی از دست دادیم و فوتبال جای این نیست که موقعیت‌های زیادی را از دست بدهید. امیدوارم فردا از موقعیت‌هایشان نهایت استفاده را کنند. البته فوتبال با تماشاگرانش زنده است و قطعا نبود هواداران در روند تیم ما که تماشاگران زیادی دارد تاثیر می‌گذارد اما با توجه به اینکه هواداران تیم‌های دیگر هم در ورزشگاه حضور ندارند این روند می‌تواند برای همه یکسان باشد.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
به گزارش خبرورزشی، چند هفته است که مسئولان استقلال در حال رایزنی با سازمان لیگ هستند تا بتوانند مجوز بازی داریوش شجاعیان را از سازمان لیگ بگیرند.

این بازیکن در نیم فصل اول مسابقات در دیدار با سایپا از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت و نام او از فهرست استقلال خارج شد. در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چند ماهه مسابقات، شجاعیان روند درمان را طی کرد و آماده بازی شد اما سازمان لیگ با بازگشت این بازیکن به فهرست استقلال مخالفت کرد.

استقلالی‌ها معتقدند می‌توانند شجاعیان را در همان یک جای خالی سهمیه آزاد فیفا قرار بدهند در ادامه بازی ها از این بازیکن استفاده کنند اما سازمان لیگ با این موضوع مخالف است. یک راه دیگر نیز وجود داشت که باشگاه استقلال باید نامه فسخ قرارداد این بازیکن را در همان تاریخ خروج وی از لیست به سازمان لیگ ارسال می‌کرد که در آن صورت می‌شد شجاعیان دوباره به لیست این تیم برگردد اما با توجه به اینکه مسئولان استقلال چنین نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال نکردند در شرایط فعلی باز هم با بازگشت وی به فهرست آبی پوشان مخالفت شده است.

مسئولان استقلال همچنان در تلاش هستند تا بتوانند مجوز بازی شجاعیان را دریافت کنند و در این راستا نامه‌نگاری‌هایی نیز انجام داده‌اند.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
باریکلا فریدون زندی
دستیار مربی در تیم دینامو درسدن شد
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
امروز همه بازی‌ای مدعیان مساوی شده
فردا هر کی بازی رو ببره میره رده دوم
دوتا بازی مهم داریم با سپاهان امیدوارم جفتشو ببریم
راسو و دوستاشم تو جنگل زندگی میکردند. اگر دفاع مثل بازی با صنعت نفت منسجم باشه راحت میتونیم ببریم.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری.





اینایی که از استراماچونی بت ساختن و هنوز درفراغش ناله ها سر میدن، ببینیم که چه بازیکنی رو از استقلال انداخت بیرون!
چقدر آرمین سهرابیان بدرد مون میخورد تو این روزها:
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
واقعا چه سازمان لیگ بیکاری داریم! دوباهر میخواد از فیفا استعلام بگیره! خا رو شکر حالا داریوش رو تو بازیهای آسیایی میتونیم داشسته باشیم..کاش لااقل داریوش به حذفی برسه
سعید رمضانی:«مسئولان سازمان لیگ زیر بار این مساله نمی روند اما قرار است آنها بار دیگر از فیفا استعلام هایی بگیرند تا مشخص شود که می توانیم در آینده از شجاعیان استفاده کنیم یا خیر. منتهی داریوش قطعا مقابل سپاهان غایب است.»
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
مهدی فنونی زاده:
من دلیل این حجم از انتقادات را متوجه نمی‌شوم. اگر دوستان به دنبال رسیدن به نیمکت استقلال هستند باید صبر کنند، چون راهش انتقاد از فرهاد مجیدی نیست. مجیدی نمی‌تواند ۴۰۰ نفر را روی نیمکت استقلال بنشاند. مجیدی، نامجومطلق را به نیمکت استقلال اضافه کرده و تیم جوان و خوبی را درست کرده است. نباید آن‌ها را با این انتقادات ناامید کنیم. آقای میم. نون؛ منظورم دقیقا شما هستید. هر رسانه‌ای را می‌بینیم، اظهارنظری از شما به چشم می‌خورد. چرا این‌قدر علیه استقلال و مجیدی سمپاشی می‌کنید؟

فنونی‌زاده در پایان گفت: دوستان نباید از سکوت ما سوء استفاده کنند. ما هم حرف‌های زیادی علیه آن‌ها در دل داریم، اما به خاطر مصلحت استقلال هیچ صحبتی نمی‌کنیم. پرسپولیسی‌ها آنقدر از استقلال انتقاد نمی‌کنند که خود استقلالی‌ها و این آقای میم. نون علیه استقلال موضع می‌گیرند. امیدوارم اینگونه رفتار‌ها علیه استقلال را دیگر در فوتبال نبینیم، چون واکنش بدتری نشان خواهم داد.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
عجب پوستر هوشمندانه ای...من که با کلی دقت تو عکس متوجه شدم!

01515810.jpg
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
شعور یه آدم چقدر میتونه پایین باشه بهش میگی نمیخوام ببینمت بعد هی کوتت میکنه بعد کوتش میکنی بهش اخطار میدی مگیه اگر دوست نداشتی چرا کوت کردی؟ به یکی میگن در حالت دراز کش و دمر آب نخور عقلت کم میشه...طرف میپرسه عقل چیه؟ بهش میگن هیچی تو راحت باش به کارت ادامه بده!
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
تقابل استقلالی‌ها و سپاهانی‌های سابق

آی اسپورت - استقلال و سپاهان امشب در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که 7 بازیکن تجربه بازی در تیم مقابل را داشته اند.
سپاهان با در اختیار داشتن 3 بازیکن اسبق استقلال یعنی امید نورافکن، سجاد شهباززاده و علی قربانی به تهران می آید البته این سه بازیکن بر خلاف نیم فصل اول این روزها در فرم خوبی قرار ندارند. قربانی و شهباززاده بعد از شکست 2-1 مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در بازی بازی برابر صنعت نفت در هفته بیست و ششم جایی در لیست سپاهان نداشتند و برای بازی هفته گذشته خط خوردند. امید نورافکن هم که به کرونا مبتلا شده بود با روزهای آرمانی خود فاصله زیادی دارد و در بازی هفته گذشته سپاهان برابر صنعت نفت در دقیقه 60 از زمین مسابقه خارج شد.
در لیست استقلال اسم 4 بازیکن اسبق سپاهان به چشم می خورد که نقش پر رنگی در ترکیب استقلال دارند. وریا غفوری و علی کریمی که جزو بازیکنان اصلی استقلال در سالهای اخیر بودند. عارف غلامی و سیاوش یزدانی دیگر بازیکنان استقلال هستند که پیش از این پیراهن سپاهان را بر تن کرده اند.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
یا جواد خیابانی:) امشب واجب شد بازیو بیینم

خیابانی گزارشگر دیدار استقلال و سپاهان شد


آی اسپورت - رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان می رسد که در مهمترین و حساس ترین دیدار هفته، تیم های استقلال و سپاهان به مصاف هم می روند. بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه سوم سیما، این دیدار را جواد خیابانی گزارش خواهد کرد.
با توجه به توقف تیم های مدعی کسب سهمیه یعنی تراکتور و شهر خودرو در دیدارهای دیروزشان، اکنون جدال استقلال و سپاهان به اوج حساسیت خود رسیده و برنده این دیدار می تواند گام بلندی را برای کسب سهمیه آسیایی بردارد. این دیدار از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی و با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.
 
بالا