• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

nowak

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,705
لایک‌ها
466
محل سکونت
همینجا ! (مشد)

خدا کنه بی حاشیه این بازی رو هم ببریم بلکه جو آوم تر شه و همه به مربی اعتماد کنن و از حاشیه بپرهیزند
اگه جو آروم باشه مطمئن باشین کسی جلودار این تیم نیست
آرامش و حمایت
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
فردا شب میریم اوللللللللللللللللل
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]نامه رسمي پرسپوليس به باشگاه عجمان[/h]
[h=2] مسئولان باشگاه پرسپوليس امروز 10 آگوست در نامه‌اي به باشگاه عجمان خواستار به خدمت گرفتن محمد‌رضا خلعتبري شدند.[/h]
00945216.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير ديدار و گفت‌وگوهايي را با محمد‌رضا خلعتبري مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان داشتند و نظر مثبت اين بازيکن را براي حضور در پرسپوليس گرفتند. خلعتبر‌ي مورد تائيد علي دايي نيز قرار گرفت.

به نقل از فارس،با توجه به اينکه اماراتي‌ها نام ليگ خود را به نام مجعول خليج ع ر ب ي نامگذاري کرده‌اند خلعتبري نيز تصميم گرفته تا فوتبالش را در ايران دنبال کند. به همين دليل پس از جلسات متوالي بالاخره باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي رسمي به باشگاه عجمان خواستار لغو قرارداد خلعتبري با عجماني‌ها و در اختيار گرفتن اين بازيکن شد.

اين نامه به باشگاه عجمان فرستاده شده و عجماني‌ها نيز با پيگيري مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کردند به زودي جلسه هيئت‌مديره خود را تشکيل داده و در اين خصوص تصميم‌گيري خواهند کرد.

گفتني است امروز 10 آگوست آخرين روزي بود که پرسپوليسي‌ها مي‌توانستند به صورت رسمي خواستار حضور خلعتبري در پرسپوليس باشند که به وعده خود عمل کردند.

رويانيان هم در گفت‌وگويي اعلام کرده از روز دوشنبه آماده گرفتن کمک‌هاي مردمي براي رفع مشکل خلعتبري و پرداخت پولش است.



پ ن : خلعت در یک قدمیه پرسپولیسه دوستان
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
بلاتکلیف ترین بازیکن پرسپولیس در سیستم دایی - shahrkhabar.ir|شهرخبر

بانک ورزش، غلامرضا رضایی مهاجم محبوب علی دایی است که توسط خود او به پرسپولیس آورده شد. رضایی در هر سه بازی این فصل پرسپولیس فیکس بوده اما هنوز نتوانسته فرم مطلوب خود را پیدا کند. رضایی در بازی با مس در سیستم ۱-۳-۲-۴ در سمت چپ خط سوم بازی را آغاز کرد اما پس از ۲۰ دقیقه علی دایی جای او و پیام صادقیان را عوض کرد تا رضایی به راست برود. رضایی در مدتی که در زمین بود، توپ را زیاد دریافت کرده و در مناطق مختلف هم پا به توپ شده است.
رضایی با اینکه حدود ۳۰ دقیقه پایانی بازی را در زمین حضور نداشت اما بیش از سیدصالحی و صادقیان صاحب توپ شد. با این حال صادقیان یک گل زد و سیدصالحی هم دو پاس کلیدی در جریان بازی داد. رضایی اما از ۲۶ پاس‌ای که داد، ۱۰ بار دچار خطا شد و توپ را لو داد. در واقع رضایی حدود ۴۰ درصد توپ‌های دریافت‌شده را لو داد. رضایی یک بار هم پاس کلیدی نداد.
* کدام پست، کدام وظیفه؟
مهم ترین مسئله در مورد غلامرضا رضایی این است که در هیچ یک از چهار پست لوزی تهاجمی در سیستم ۱-۳-۲-۴ گزینه مطلوب نیست اما به دلیل سرعت و انرژی بالایی که دارد، دایی در هر بازی از او در ترکیب اصلی استفاده می‌کند. رضایی زمانی که در راست بازی می‌کند (مثل بازی با مس) به ندرت برای شوت‌زنی به عرض می‌زند و به ندرت شوت می‌زند و در سمت راست هم به ندرت ارسال‌های مناسب انجام می‌دهد.
از این رو رضایی زمانی که در کانال‌های میانی صاحب توپ می‌شود، بیشتر پشت به دروازه حریف است و پاس‌های ساده می‌دهد و خطر چندانی برای حریف ایجاد نمی‌کند. علی دایی باید در مورد رضایی به نتیجه قطعی برسد که در کدام پست می‌خواهد از او استفاده کند و چه وظایفی برعهده رضایی است.
* سیستم دایی، بلاتکلیفی رضایی
رضایی فصل پیش گاهی کنار کریم انصاری‌فرد در سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کرد. به عنوان مهاجم تیپ ۲ که بیشتر در فضای خط دفاع و هافبک حریف صاحب توپ می‌شد. در این فرم بازی رضایی کارایی بیشتری در فاز حمله داشت و پاس‌های کلیدی بیشتری هم به زوج تهاجمی خود می‌داد.
دایی اما ترجیح می‌دهد از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کند. از یک سو دایی نمی‌تواند از توان رضایی در فاز دفاع و انرژی او بگذرد و از سوی دیگر رضایی تاثیر چندانی در یک سوم تهاجمی پرسپولیس در فاز حمله ندارد. لو دادن ۴۰ درصد توپ‌ها و ندادن پاس کلیدی در طول حدود ۶۰ دقیقه حضور در زمین نشان‌دهنده بلاتکلیفی رضایی در پرسپولیس این فصل است؛ مشکلی که هرچه زودتر دایی باید آن را حل کند.

پ ن : خدا کنه تو بازی بعدی رو نیمکت باشه و عالیشاه یا غریبی جای این بازی کنن
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
دايي: خودمان را به بالاي جدول مي چسبانيم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سعي مي کنيم با گرفتن سه امتياز خودمان را به بالاي جدول بچسبانيم و در آن بالا بمانيم.


















نامه باشگاه سايپا به سازمان ليگ


باشگاه سايپا با ارسال نامه‌اي به سازمان ليگ نسبت به نامه رويانيان به شوراي تامين استان البرز انتقاد کرد.




















فيرات: براي دايي سوپرايز دارم


سرمربي تيم فوتبال سايپا با بيان اين که از علي دايي به اندازه کافي شناخت دارد، مي‌گويد برايش سوپرايز آماده کرده است.














00944662.jpg
00026753.jpg
00943846.jpg
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]خلعتبري: منتظر روشن شدن وضعيتم هستم[/h]
[h=2]مهاجم مد نظر باشگاه پرسپوليس گفت: فعلا در رامسر هستم و با هماهنگي باشگاه عجمان به ايران آمدم.[/h]
00031843.jpg


از مدتها پيش بحث فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبري با باشگاه عجمان امارات مطرح شده و پرسپوليسي‌ها سفت و سخت خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ملي پوش باشگاه عجمان هستند.

خلعتبري در گفت‌وگويي کوتاه با خبرنگار فارس، در خصوص اينکه به چه دليل به ايران آمده است گفت: در آخرين بازي دوستانه‌اي که در امارات براي عجمان به ميدان رفتم دچار آسيب ديدگي شدم و از ناحيه مچ پا احساس درد ‌کردم.

وي افزود: به همين دليل با مشورت و هماهنگي باشگاه اماراتي به ايران آمدم و هم اکنون در رامسر در کنار خانواده‌ام حضور دارم و پايم را هم مداوا مي‌کنم.

خلعتبري در خصوص اينکه سرانجام تکليفش با تيم اماراتي چه شد و آيا تصميمي براي حضور و بازگشت به فوتبال ايران گرفته يا خير گفت: فعلا در شمال کشور هستم و منتظر مي‌مانم تا تکليفم روشن شود. همانطور که پيش از اين گفتم

افتخار مي‌کنم که در کشورم بازي مي‌کنم ولي من يک فوتباليست حرفه‌ام هستم و بايد تا زمان روشن شدن وضعيتم به قراردادم پايبند بمانم ولي اميدوارم بهترين اتفاق برايم رخ دهد.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]رضايي: مشکل فقط زدن گل اول است[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تابع سيستم سرمربي تيم هستم و سعي مي‌کنم به مرور زمان خودم را با اين سيستم هماهنگ کنم.[/h]
00944482.jpg


غلامرضا رضايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: شرايط کلي تيم ما با توجه به تمرينات منظم و ريکاوري‌هاي به موقع بسيار خوب و عالي است. اکنون هم فقط به بازي حساس مقابل سايپا که تيمي خوب و يک دست است فکر مي‌کنيم. ما کار بسيار سختي را در پيش داريم چون سايپا تيمي است که هم امکانات مناسب و هم بازيکناني بسيار مستعد و حتي جوياي نام دارد.

به گزارش فارس،رضايي ادامه داد: بدون شک همه فوتبال را مي‌بينند تا از آن لذت ببرند پس من اميدوارم در کرج شرايط مناسب براي يک بازي خوب باشد، با اتفاقاتي که قبلا در ورزشگاه کرج افتاده نگران نيستيم اما بايد شرايط براي بازي فردا مهيا باشد. شک نکنيد ما هم فقط به کسب سه امتياز فکر مي‌کنيم تا جايگاه خود را در بالاي جدول از دست ندهيم.

مهاجم قرمزپوشان درباره بسته بودن دروازه
پرسپوليس در سه بازي گذشته تاکيد کرد: اگر الان پرسپوليس گل خورده ندارد به خاطر اين است که کل تيم در سازمان دفاعي عالي و خوب کار کرده است. مطمئن باشيد هر 11 نفر در زمين با تلاش و کوشش زياد به وظيفه خود عمل کردند، در دفاع شريک هم بودند و در حمله هم کمک يکديگر و نتيجه آن هم سه بازي و گل نخوردن است.

وي درباره عدم گلزني خودش نيز گفت: درست است در سه بازي نتوانستم دروازه حريفان را باز کنم اما مطمئن باشيد سختي کار همين گل اول است اگر يک گل بزنم راه مي‌افتم، البته در چند بازي با توجه به شرايط تيمي موقعيت چنداني نداشتم ولي مطمئن باشيد با ايجاد فرصت پايم را خيلي زود به گلزني باز مي‌کنم، البته گل هم نزنم مطمئنا پاس گل مي‌دهم.

مهاجم قرمزها در پايان در مورد حضورش در ترکيب
پرسپوليس با توجه به تاکتيکهاي دايي خاطر نشان کرد: من در نوک حمله و سيستم دايي بازي نمي‌کنم، سيستم سرمربي‌مان 1-2-3-4 است يعني بيشتر در گوش چپ و راست بايد بازي کنم و در نوک حمله نيستم بايد تلاش بيشتري کنم تا خودم را به منطقه خطر دروازه حريف برسانم. البته بالاخره سيستم سرمربي تيم اين است و من هم تابع آن خواهم بود. سعي مي‌کنم به مرور زمان خودم را با سيستم سرمربي هماهنگ کنم.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]پرسپوليس در غياب رضايي راهي کرج شد[/h]
[h=2]کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 16:50 امروز در غياب غلامرضا رضايي که دچار کسالت شده، عازم کرج شد.[/h]
00944482.jpg


با تصميم علي دايي تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز براي تشکيل اردوي يک روزه و تمرين در ورزشگاه انقلاب کرج راهي اين شهرستان شد.

به نقل از فارس، در اين سفر تمام بازيکنان
پرسپوليس حتي مصدومان همراه سرخپوشان حضور داشتند اما غلامرضا رضايي به دليل کسالت شديد که از صبح امروز گريبانگير او شد همراه سرخپوشان به کرج نرفت و با تشخيص پزشکان به استراحت و درمان خود پرداخت. اين در شرايطي است که بازيکنان و کادر فني‌اي که اهل استان کرج هستند پس از حضور سرخپوشان در اين شهرستان به جمع ساير بازيکنان و کادر فني اضافه خواهند شد. همچنين علي دايي نيز که براي کنفرانس مطبوعاتي به کرج رفته بود مستقيم به ورزشگاه انقلاب رفت تا به سرخپوشان بپيوندد.

پرسپوليسي‌ها امشب در کردان کرج اقامت خواهند داشت.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
واکنش باشگاه پرسپوليس به ناراحتي سايپا


حسين قدوسي با انتقاد از نامه باشگاه سايپا مي گويد پرسپوليس بي‌احترامي به اين باشگاه نکرده است.
00944748.jpg

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در واکنش به نامه باشگاه سايپا، اظهار کرد: ضمن احترامي که به مديران باشگاه سايپا قائل هستيم، بايد چند نکته را بگويم. اولا هيچ بي احترامي در نامه باشگاه

پرسپوليس
شوراي تامين استان البرز وجود نداشته است. اين که گفته‌اند نامه پرسپوليس وهن آميز بوده حرف نادرستي است و پيگيري دارد. مسئولان پرسپوليس چه بي‌احترامي به مردم کرج

کرده‌اند؟




به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: باشگاه
پرسپوليس فقط با ارسال نامه‌اي نگراني خود را از برگزاري اين بازي در ورزشگاه "انقلاب" اعلام کرده و دو موضوع را به عنوان دلايل نگراني خود مطرح کرده است.

يکي فاصله کم تهران تا کرج و ديگري هم ظرفيت محدود ورزشگاه انقلاب کرج است که باعث مي‌شود تعداد زيادي از هواداران خود را به اين ورزشگاه برسانند، اما بايد پرسيد کجاي اين نامه وهن آميز

است؟ چرا مسئولان باشگاه سايپا با نامه خود مي‌خواهند مديران
پرسپوليس را رو در روي مردم کرج قرار دهند؟ چرا فرافکني مي‌کنند؟



قدوسي گفت: من بايد مسئولان باشگاه سايپا را به اتفاق مهمي که فصل گذشته رخ داد رجوع دهم. سال گذشته قرار بود بازي تيم‌هاي
پرسپوليس و گهر در هفته‌ سوم ليگ در ورزشگاه تختي تهران

برگزار شود. من به درخواست مديرعامل باشگاه شخصا نامه‌اي به شوراي تامين استان نوشتم و در آن توضيح دادم که گهر براي اولين بار است به ليگ اول صعود کرده و علاوه بر اين که طرفداران زيادي

در تهران دارد، بخش ديگري از هواداران اين تيم هم از استان لرستان به تهران مي‌آيند. در آن سو
پرسپوليس بازيکنان جديد زيادي گرفته و هواداران اين تيم دوست دارند بازيکنان جديد خود را ببينند.

پيش‌بيني ما اين است که اين بازي بيشتر از 30 هزار نفر تماشاگر خواهد داشت و بنابراين ورزشگاه تختي ظرفيت پذيرايي اين تعداد هوادار را ندارد.



مدير روابط عمومي باشگاه
پرسپوليس ، گفت: همه ديدند که براي اين بازي 70 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. حال بايد اين سوال را پرسيد که اگر ما نگراني خود را به شوراي تامين اعلام نمي کرديم چه

اتفاقاتي ممکن بود بيفتد. در واقع
پرسپوليس با آن نامه جلوي يک فاجعه بزرگ را گرفت. آيا کسي آمد بگويد دست شما درد نکند! همه به سراغ اين رفتند که آيا گل گهر سالم بود يا نه.

قدوسي در پايان گفت: بايد به مديران محترم سايپا بگوييم که ميزباني حق شماست و
پرسپوليس بحثي در آن ندارد. ان‌شاءالله فردا با نظارت مسئولان و نهادهاي ذيربط مشکلي به وجود نمي‌آيد و

ميزباني شما به گونه‌اي مي‌شود که بازي‌هاي بعدي
پرسپوليس و استقلال با سايپا هم در همين ورزشگاه برگزار شود. باز هم مي گوييم که پرسپوليس به قانون تمکين مي‌کند و هيچ توهين و

بي‌احترامي در کار نبوده است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]ميثم حسيني بازي با سايپا را از دست داد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مصدوميت بازي با سايپا را از دست داد.[/h]
00944863.jpg


ميثم حسيني به دليل مصدوميت از ناحيه کتف بازي مقابل سايپا را از دست داد اما حسين ماهيني بدون مشکل فردا به ميدان مي‌رود.

به نقل از فارس، خبر ديگر از سرخپوشان اينکه تعدادي از ليدر‌هاي باشگاه
پرسپوليس بعد از ظهر امروز با حضور مقابل درفشي‌فر اعتراض شديد خود را به صحبت‌هاي امير جعفري يکي از هنر‌پيشه‌هاي صدا و سيما که در برنامه ماه عسل اعلام کرده بود فيلمي از بازي استقلال و پرسپوليس و آن شش گل معروف وجود ندارد، موضع نشان دادند. آنها به اين هنر‌پيشه اعلام کردند که مراقب حرف‌ زدن‌هايش باشد تا در آينده دچار مشکل نشود.

خبر ديگر از
پرسپوليس اينکه آخرين تمرين سرخپوشان قبل از ديدار با سايپا با مساعدت مسئولان هيئت فوتبال کرج بعد از ظهر امروز در ورزشگاه انقلاب محل بازي فردا برگزار خواهد شد به همين دليل دايي از مسئولان هيئت فوتبال کرج تقدير و تشکر کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
چقد صاحب این پیرهنو دوس دارم...:D

یعنی واقعا ایمون کاری کرد فوق العاده بزرگ بود

روند پیروزی های استقلال رو قطع کرد ! قهرمانی رو ازشون گرفت اگه اون فصل هم قهرمان میشدند 2 گانه میشد و از افتخارات ما جلوتر میفتیدند حالا

تیم ما رو از کلی حاشیه بیرون کشید

کلی امید داد

اگه اون دربی رو میباختیم احمال داشت فصل بعدش هم کاری نمیتونستیم بکنیم

و یک پیروزی حماسی دیگر رو برای ما به جا گذاشت
 
بالا