• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


سایپا – پرسپولیس؛ قدرتنمایی در کیلومتر35 ؟


9.jpg



سایت هواداران پرسپولیس : پیش بینی می شود امروز ورزشگاه انقلاب پر از تماشاگر شود ؛اتفاقی که می تواند روز فوتبالی خاصی برای پرسپولیسی ها در 35 کیلومتری تهران باشد.



بازی در کرج حال و هوای خاصی دارد.شاید برای پرسپولیسی ها هم بهتر باشد که ببینند تیم شان سرکی به شهر مجاور کشیده و برای اولین بار در ورزشگاهی به میدان می رود که قرار است برای اولین بار پر از تماشاگر شود!


بازی در کرج حتی اگر برای باشگاه پرسولیس نگرانی هایی داشته باشد اما برای همه پرسپولیسی های کرج و حومه که قطعا تعدادشان بیشتر از 15هزار نفر است بهترین اتفاق ممکن از زمان کوچ نارنجی ها به البرز خواهد بود.


پیش بینی می شود امروز ورزشگاه انقلاب پر از تماشاگر شود ؛اتفاقی که می تواند روز فوتبالی خاصی برای پرسپولیسی ها در 35 کیلومتری تهران باشد و البته آزمون بزرگی که باید دید برگزار کنندگان این مسابقه و سایپایی ها از پس آن بر خواهند آمد یا نه.


از کرج و میزبانی نخستش که بگذریم باید به چمن سبز و نیمکت ها خیره شویم که قطعا تعیین کننده نتیجه این بازی هستند.یک طرف سایپا را داریم ؛تیمی که خیلی زود کادر فنی و بازیکنانش را شناخت و به تبع همین شناخت اولین تیمی بود که تمریناتش را شروع کرد.در واقع انگین فیرات اولین سرمربی شناخته شده لیگ سیزدهم بود و در هفته اول تیر ماه استارت زد.


پرسپولیس و علی دایی هم کم از سایپای فیرات نداشتند و شاید به نوعی جدال فردا شب جدال تیم هایی باشد که بموقع کارشان را شروع کردند و بیشتر از حد نرمال تمرین و بازی تدارکاتی داشند تا فصل را شروع کنند.


فصل برای نارنجی ها با تساوی ،باخت سنگین و دوباره تساوی شروع شد که طبیعتا نتیجه خوشایندی برای آن شروع بموقع نبود و بدتر اینکه یک امتیاز از این دو امتیاز هم کسر شد تا قعلا تیم نارنجی البرز شرایطی بحرانی داشته باشد.


اما پرسپولیس حالا در یک قدمی صدر جدول است و برای قطعیت یافتن این اتفاق علی دایی باید تیمی را شکست دهد که 5 سال پیش در همین ورزشگاه قهرمانش کرده بود.در واقع آن قهرمانی که در نخستین سال مربیگری دایی به دست آمد و دروازه های تیم ملی را برایش گشود شاید مهمترین اتفاق کارنامه مربیگری او تا امروز باشد اما حالا چرخ روزگار طوری چرخیده که شهریار باید مقابل تیم سابقش و همراه آلمانی – ترکش که در سایپا و تیم ملی کنارش بود بایستد.


علی دایی در سایپا دوستان زیادی دارد و بدون شک مرد اول میدان کرج خواهد بود.تعداد زیادی از نارنجی ها که در بازی تدارکاتی پیش فصل با برد سه بر صفر دایی و شاگردانش را هوشیار کردند فردا با گل سراغ او خواهند رفت و حتما آغوش سرمربی سرخ ها برای آنها باز خواهد بود.


پرسپولیس می داند که برد در کرج می تواند حکم به صدرنشینی آنها بدهد و البته بعد از دو سه نمایش متوسط که البته امتیازات خوبی به همراه داشته شاید حالا وقت آن است که اعتماد هوادار برای انتظار کشیدن قهرمانی جلب شود.در این راه به غیر از تقابل دایی با سایپایی ها و انگین فیرات همه نگاه ها به فرم بازی تیم پرسپولیس خواهد بود که در یک بازی خارج از خانه – که شاید شبیه به دیگر بازی های خارج از خانه نباشد – چگونه با تیمی زخم خورده مواجه می شود و اینکه شایستگی لازم برای رسیدن به صدر را خواهد داشت یا نه.


آیا پرسپولیس و دایی می توانند در کرج و مقابل سایپای پرنوسان هم فوتبال خوبی ارائه دهند هم نتیجه ای بگیرند که منجر به نگاه های جدی تر به مجموعه امسال سرخ ها شود؟آیا پرسپولیس توان قدرتنمایی مقابل سایپا و کسب تمام امتیازهای این بازی نسبتا بیرون از خانه (!) را خواهد داشت؟
 

perspoli3

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2013
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
322
یعنی واقعا ایمون کاری کرد فوق العاده بزرگ بود

روند پیروزی های استقلال رو قطع کرد ! قهرمانی رو ازشون گرفت اگه اون فصل هم قهرمان میشدند 2 گانه میشد و از افتخارات ما جلوتر میفتیدند حالا

تیم ما رو از کلی حاشیه بیرون کشید

کلی امید داد

اگه اون دربی رو میباختیم احمال داشت فصل بعدش هم کاری نمیتونستیم بکنیم

و یک پیروزی حماسی دیگر رو برای ما به جا گذاشت


وقتی اولادی اخراج شد دیگه جون نداشتم واسه خطای زشتش داد بزنم


بعد از گل سوم انقد داد زدم که صدام تا چند تا خیابون رفت ' واقعا بدشانسی اوردیم دو دربی بعدش مساوی شد ...
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
وقتی اولادی اخراج شد دیگه جون نداشتم واسه خطای زشتش داد بزنم


بعد از گل سوم انقد داد زدم که صدام تا چند تا خیابون رفت ' واقعا بدشانسی اوردیم دو دربی بعدش مساوی شد ...
داداش همش تقصیر داور بودن اونهمه پنالتی رو یکیش رو هم برا ما نگرفت
به نظرم کار درستی نیست ...
چرا ؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
به نظرم کار درستی نیست ...

درخواست عجیب و نچسبیه!!! ظاهرا این انتقال در صورت انجام 5 میلیارد آب میخوره!

حالا گذاشتن لحظه اخر از هوادار کمک میخوان!!!؟؟؟:hmm:
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
برای کسی که این همه به ما بی احترامی کرد .. اصلن درست نیست پولی داده بشه .
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here

اول اینکه بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران در شرایط اقتصادی فعلی تحت فشار عشق و علاقه شون قرار میگیرن و این به نوعی سوء استفاده از احساسات اونهاست. اگر یه حساب کلی برای کمک به باشگاه ایجاد میکردن ایرادی نداشت و هرکس بنا بر اراده خودش به باشگاهش بطور کلی کمک میکرد نه برای یه مرد خاص.
دوم اینکه پول برداشتن از جیب هوادار آیا تعهدی برای خلعتبری ایجاد میکنه؟ طرفدار پرسپولیس چه حالی میشه اگر خلعتبری آزاد شده سال دیگه به پیشنهاد بهتر پاسخ بده و بره؟ خلعتبری چه تضمیتی داره برای این ایثار هواداران پرسپولیس؟
سوم اینکه اگر به هر دلیلی خلعتبری موفق به فسخ قراردادش نشد، آیا راهی برای بازگردوندن پولی که هوادار به حساب باشگاه ریخته هست؟ آیا هواداری که مبلغی برای جذب خلعتبری پرداخته ، راضی خواهد بود که پولش در راه دیگه ای هزینه بشه؟ به حرف اولم برمیگردم، اگر یه حساب کلی اعلام میکردن دیگه این مشکل وجود نمیداشت.


برای کسی که این همه به ما بی احترامی کرد .. اصلن درست نیست پولی داده بشه .

این بحث دیگریست ...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]تغيير زمان ديدار پرسپوليس و سايپا[/h]
[h=2]ديدار دو تيم پرسپوليس و سايپا ساعت 19:30 فردا برگزار مي‌شود.[/h]
00034235.jpg


ديدار دو تيم پرسپوليس و سايپا از هفته چهارم ليگ برتر که قرار است فردا( يکشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. به جاي ساعت 20 و 30 دقيقه در ساعت 19 و 30 دقيقه برگزار خواهد شد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي بعد از ظهر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که غيبت غلامرضا رضايي در ديدار فردا قطعي شد.[/h]
00945240.jpg


آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از ديدار مقابل سايپا از ساعت 18:20 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج محل بازي فردا برگزار شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين
پرسپوليسي‌ها به مرور آخرين کارهاي تاکتيکي پرداختند.

*حسين ماهيني در تمرين امروز بدون مشکل با سرخپوشان تمرين کرد.

*غلامرضا رضايي به دليل مريضي غيبتش در بازي فردا مقابل سايپا قطعي شد.

*ميثم حسيني به دليل مصدوميت در تمرين امروز تمرين کم‌فشار انجام داد.

*در فوتبال دست‌گرمي دايي با ترکيب بازي گذشته خود مقابل مس اين تيم را با کاورهاي رنگي در زمين چيد و معلوم بود او به ترکيب تيم برنده‌اش در هفته گذشته دست نزده است.

*در ابتداي تمرين حدود 20 هوادار و خبرنگار به داخل ورزشگاه انقلاب از درب پشتي وارد شده بودند که با درخواست مسئولين
پرسپوليس ورزشگاه را ترک کردند.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
من تا جایی که شنیدم آخرین بار که تو هواپیما بوده به سخره برگشته گفته این بار دیگه میرم پرسپولیس .. دو بار هم اینو تکرار کرده البته فکر کنم اینو یکی از بچه ها اینجا گفت نمیدونم ولی دقیق یادمه این حرفشو قبلش هم که یادتون باشه هر فصل قرار بود بیاد اما ... واقعن اگر پولی میخوان بدن همون پول رو بدن برای دارو برای بچه های سرطانی خوب خوبشون محک هست که الان وضعش متاسفانه ... دیگه وای به حال جاهای دیگه. و پول خلعت رو هم فدراسیون بده مثل اون بازیکنه .
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
43 سال رقابت مستقیم پرسپولیس و استقلال در تاریخ فوتبال ایران (1390-1347)

دهه 1350


گفتار هفتم: سال 1356 (1977)

تیم مردمی پرسپولیس با این همه عاشق در هر بازی باید می برد و در هر جامی باید قهرمــان می شد و هر نتیجه ای به جز این دو یعنی فاجعه برای تیمی که در طول تاریخ لقب «همیشه قهرمان» را یدک کشیده است. پس از نایب قهرمانی پرسپولیس و حذف از اولین دوره جام حذفی ایران که به قهرمانی ملوان انزلی توأم شد و به دنبال نتایج ضعیف پرسپولیس در پایان فصل1355 لیگ کشور، مسؤولان وقت پرسپولیس کونوف روسی را از مربی گری تیم کنار گذاشتند و منصور امیر آصفی[1] را جایگزین او کردند. جالب اینکه پرسپولیس در سال 55 توسط پاس حذف شد و قهرمانی لیگ را هم به این تیم تقدیم کرد.

به دنبال حضور آصفی در شایعه حضور «پرویز قلیچ خانی» هم در پرسپولیس قوت گرفت. پرویز قلیچ خانی که سابقه حضور در تیمهای بسیار چون کیان، شاهین، تاج، پاس، عقاب و دارایی را داشت در این سال به پرسپولیس و مکتب زنده شاهین تیم سابقش پیوست. قلیچ خانی که یک کاپیتان بالفطره بود و حتی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم تاج را در سال 47 و سن 23 سالگی داشت در تیم ملی سالها کاپیتان بود، اما در پرسپولیس پشت سر پروین به میدان آمد و در واقع تنها نقطه ای که او کاپیتان نبود، همین تیم پرسپولیس بود. پرویز قلیچ خانی پرسروصداترین انتقال برای باشگاه پرسپولیس در سال 1356 بود. علاوه بر پرویز قلیچ خانی، پرسپولیس در این سال واژگن صفریان، از آرارات را به خدمت گرفت تا او را جایگزین بهرام مودّت کند که در پرسپولیس رکوردار گل نخوردن در بیش از 9 بازی بود که هنوز هیچ دروازبانی این رکورد را نتوانسته است بشکند و در آسیا این رکورد دست نیافتنی مانده است. عابدزاده و حجازی تا زدیکی های او آمدند ولی نتوانستند این رکورد را بشکنند. مودّت به سپاهان پیوست. ابراهیم آشتیانی و فریدون معینی دو سرخ پوش قدیمی به تیم نوظهور اکباتان پیوستند. پرسپولیس در دفاع راست در غیاب ابراهیم آشتیانی، (دکتر) محمد دادکان نوظهور و تازه به اوج رسیده را داشت و در خط میانی با غیبت معینی مشکلی نداشت چرا که پرویز قلیچ خانی، پروین، اصغر ادیبی، خلعتبری، مایلی کهن، علیرضا عزیزی، اسماعیل حاج رحیمی پور و حمید درخشان جوان 19 ساله را در خدمت داشت. در واقع پرسپولیس قدرتمند ترین تیم فوتبال ایران برای کسب چهارمین قهرمانی در هفتمین دوره لیگ ایران شناخته می شد.

اسفند 55 آغاز لیگ هفتم ایران در سال 1356 بود. بازی اول با نتیجه ای عجیب و شوک آور 1-0 به داریی قدرتمند باخت. پرسپولیس تا خواست قد راست کند در دور رفت لیگ سه بار دیگر هم باخت. دردناک تر از همه شکست 3-0 سرخ پوشان در برابر تاج (استقلال) در روز 18 اردیبهشت 56 بود. در این روز پرسپولیس با یک ترکیب قدرتمند آماده بود تا تاج جوان شده که دیگراز حضور ناصر حجازی، محمدرضا عادلخانی، غلامحسین مظلومی، مسعود مژدهی، عزت اله جانکلکی، کارو حق وردیان و اکبر کارگرجم بی نصیب بود را شکست دهد. تفاوت دو تیم مانند بازی 6-0 سال 52 بود و همه انتظار داشتند تاج آن بازی را ببرد که پرسپولیس معجزه کرد و این دیدار به نوعی انتقام تاج بود که پرسپولیس قدرتمند را غافلگیر کرد و تاج 3-0 بازی را از این تیم برد.

پرسپولیس با حسین قراخانلو در دروازه، جمشید رشیدی، ذوالفقارنسب، فاطمی مقدم و دادکان در خط دفاع، علی پروین، قلیچ خانی و مایلی کهن در خط میانی و اسماعیل حاج رحیمی پور، خوردبین و علیرضا عزیزی آمده بود تا شکست سنگینی در امجدیه به تاج تحمیل کند، اما همه چیز بر خلاف انتظار رقم خورد و در پایان آنچه نصیب سرخ پوشان شد یک شکست سنگین 3-0 بود.

از اینجا بود که بین منصور امیر آصفی و بسیاری از بازیکنان از جمله اصغر ادیبی، علی پروین اختلاف رخ داد. منصور آصفی اعتقاد بسیاری به استفاده از جوانان و مردانی نظیر (دکتر) دادکان، درخشان و دکتر زادمهر در ترکیب اصلی داشت؛ مغضوب برخی از بازیکنان به خصوص علی پروین واقع شد تا جایی که ادامه کار برای رأس اول کیان در پرسپولیس غیر ممکن شد و امیر آصفی در میانه راه و در شرایطی که پرسپولیس از بازیهای درو رفت 7 برد، 4 مساوی و 4 باخت را داشت با 18 گل زده و 11 گل خورده؛ جای خود را به محراب شاهرخی داد. محراب شاهرخی[2] در تابستان 56 مربی پرسپولیس شد. او که در ابتدای فصل 54 از جمع سرخپوشان به عنوان بازیکن جدا شده بود حالا پس از 2 سال و نیم دوری به پرسپولیس باز می گشت. او که در سالهای دوری مربی تیم توانمند شهباز با ستارگان معروفش بود پس از تجربه حضور در یک فیلم سینمایی به پرسپولیس بازگشت. عمو محراب، در فیلم «علف‌های هرز» به کارگردانی فرزان دلجو و امیر مجاهد بازی کرد.

با بازگشت عمو محراب به تیم نتایج خوب هم به تیم برگشت. قبل از حضور شاهرخی، در غیاب امیر آصفی، پرویز قلیچ خانی در چند بازی پرسپولیس را هدایت می کرد و بالاخره با رفتن پرویز قلیچ خانی به آمریکا و مخالفت فدراسیون برای حضور حشمت مهاجرانی در پرسپولیس در نهایت این شاهرخی بود که بر کرسی مقدس مربی گری پرهوادارترین تیم ایران نشست. پرسپولیس در نیم فصل دوم روال عادی بردهایش را آغاز کرد و راه آهن، هما، ماشین سازی، شهباز، برق شیراز، نفت آبادان و تاج (استقلال) را یکی پس از دیگری از پیش روی برداشت.در 18 آذر 56 و پس از صعود تیم ملی به جام جهانی 1978 آرژانتین پرسپولیس به مصاف تاج (استقلال) رفت و با دو گل صفر ایرانپاک که آخرین سالهای حضور در فوتبالش را سپری می کرد در برابر یک گل حسن روشن در دقایق پایانی 2-1 تاج (استقلال) را شکست داد. پرسپولیس نایب قهرمانی سال قبل را تکرار کرد و در این سال بهترین گلزن پرسپولیس آلن ویتل انگلیسی (خرید از اورتون انگلستان) با 8گل شد و بعد از آن پروین با 7 گل دومین بازیکن گلزن پرسپولیس بود. علاوه بر ویتل پرسپولیس یک مرد اسکاتلندی بنام ویلیام مک کلور را نیز خریده بود.

پاس با 40 امتیاز و کمترین باخت و بهترین خط دفاع و بیشترین برد قهرمان شد. پرسپولیس با بهترین خط حمله 45 گل در 30 بازی با اختلافی خیره کننده از سایر حریفان در گل زده و 38 امتیاز دوم شد. ملوان انزلی با 37 امتیاز سوم شد و تاج (استقلال) با 35 امتیاز و 9 باخت چهارم شد.

فوتبال باشگاهی ما در این سال تحت تاثیر مسابقات مقدماتی جام جهانی 1978 آرژانتین بود و در روز 4 آذرماه 1356 ایران با شکست استرالیا به سان 8 آذر 1376 صعودش را به جام جهانی قطعی کرد. پرسپولیس در این سال علی رغم قهرمانی ها و دو نایب قهرمانی اخیرش در لیگ ایران سهم اندکی در صعود تیم ملی داشت و علی پروین یار ثابت در کنار بیژن ذوالفقار نسب بودند و دادکان و علیرضا عزیزی نیز ذخیره بودند. در این بین تاج 4 بازیکن ثابت به نام آندریانیک اسکندریان، حسن نظری، حسن روشن و ایرج دانایی فر در تیم ملی داشت و پاس هم با 4 بازیکن ثابت؛ حسین کازرانی، محمد صادقی و محمود حقیقیان و حسین فرکی در تیم ملی داشت. شهباز نیز با دو بازیکن ثابت: ناصر حجازی و نصرالله عبدالهی و در نهایت هما با نایب آقا، خورشیدی، خبیری و نورایی تیم ملی را قبضه کرده بودند.

Persepolis%20-%20Esteghlal%2040%20years%20Competition_Page_43.jpg

قهرمان: پاس تهران نایب قهرمان: پرسپولیس بهترین گلزنان: عزیز اسپندار (ملوان) 16 گل، حسین فرکی(پاس) 12 گل، محمد رضا عادلخانی(شهباز)، حسن روشن (تاج )، پرویز مظلومی (تراکتور سازی)، حسین فداکار (دارایی)، آلن ویتل (پرسپولیس) 9 گل، هادی نراقی (تاج )، حسین زمانیان (بانک ملی) 8 گل

دومین دوره جام حذفی ایران در این سال برگزار شد و در نهایت تاج (استقلال) و هما به فینال رسیدند و تاج (استقلال) 2-0 پیروز شد و قهرمان جام حذفی ایران شد.

ترکیب تیم های قهرمان و نایب قهرمان هفتمین دوره لیگ ایران - 1356 ، لیگ تخت جمشید پاس (قهرمان):رضا قفلساز، مجید حلوائی، محسن هوشنگی، حسین کازرانی، مهدی دینور زاده، محمود حقیقیان، مهدی مناجاتی، همایون شاهرخی (کاپیتان)، محمد صادقی، فرامرز عزتی، مائیس میناسیان، حسین فرکی، حبیب شریفی، مصطفی شعبانی، بهروز صحابه وحسین ضرابی. مربی: حسن حبیبی

پرسپولیس تهران (نایب قهرمان): قره خانلو، صفریان، رزمجو، بیژن ذوالفقارنسب، بهرام میر شیبانی، صفر ایرانپاک، قلیچ خانی، یعقوب فاطمی مقدم، علی پروین، رشیدی، احد دیانی، محمد رضا خلعتبری، محمود خوردبین، محمد مایلی کهن، جهانگیر فتاحی، محمد دادگان، علیرضا عزیزی، اسماعیل حاج رحیمی پور، محمد زادمهر، رضا وطنخواه، محمد دستجردی
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مصدومیت مشکوک مهاجم عجمان؛ کار خلعتبری با پرسپولیس تمام شده؟

سایت هواداران پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری در حالی به بهانه مصدومیت به ایران بازگشته که گفته می شود مصدوم نیست.


به گزارش نامه، محمدرضا خلعتبری در شرایطی به تیم عجمان امارات پیوست که چندی بعد اعلام شد لیگ این کشور در فصل جدید با نام جعلی لیگ خلیج ع ر ب ی برگزار خواهد شد.



به خاطر اعلام این خبر، فدراسیون فوتبال از ممنوعیت حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات خبر داد و این در حالی بود که خلعتبری از قبل قرارداد بسته بود.

اکنون عنوان شده که مسئولان عجمان یک میلیون دلار برای فسخ قرارداد این بازیکن طلب کرده اند و پرسپولیسی ها نیز به دنبال تهیه این مبلغ هستند.

در حالی که هنوز خبری از توافق منتشر نشده خلعتبری به ایران بازگشت و تاکید کرد به خاطر مصدومیت و با اجازه عجمانی ها به ایران آمده است اما نزدیکان وی معتقندند که این بازیکن مشکلی ندارد و بازگشتش به ایران ارتباطی به مصدومیت ندارد.

به نظر می رسد بحث حضور وی در پرسپولیس جدی تر از هر زمان دیگر است و ترک اردوی عجمان و حضور در تهران می تواند نشانه قطعی شدن حضور این بازیکن در پرسپولیس باشد.

پ ن : ما آخرش نفهمیدیم به بهانه مصدومیت آمده یا تعطیلات عید فطر؟
 
بالا