• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
چرا؟:D
حالا بیا و این بازی رضایی نباشه و ببازیم
127fs3556139.gif

بجای اینکه دلمون بخواد نباشه .......... براش ارزوی موفقیت کنیم ! بخوایم که بهترین بازیهاشو برامون انجام بده ...........;)
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


اختصاص 80 درصد سکوها به هواداران پرسپولیس/ مدیرورزشگاه انقلاب: استقبال بیشتر از 15 هزار نفر باشد، به مشکل می خوریم




220xNxazadi.jpg.pagespeed.ic.eGpZ8wO1jc.jpg



پرسپولیس
نیوز : مدیر اجرایی ورزشگاه انقلاب کرج گفت: اگر استقبال بیش از 15 هزار نفر باشد، به مشکل می خوریم.

رضا جمالی درباره وضعیت این ورزشگاه قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: اقداماتی که مربوط به برگزاری مسابقه در داخل استادیوم بوده، انجام داده ایم. ورزشگاه را پاکسازی کرده ایم و سکوها آماده هستند. امیدوارم بازی در کمال آرامش برگزار شود اما اگر استقبال بیش از 15 هزار نفر باشد، به مشکل می خوریم.


وی ادامه داد: با توجه به اعتراض پرسپولیسی ها به پمپ بنزینی که در نزدیکی ورزشگاه قرار دارد، شورای تامین هماهنگی هایی انجام داد که این پمپ یکشنبه عصر تعطیل شود تا مشکلی پیش نیاید. ما حدس می زنیم استقبال بیش از 15 هزار نفر باشد چراکه اولین بار یک بازی پخش مستقیم در کرج برگزار می شود و از طرفی نزدیک به 7 هزار نفر از تهران برای تماشای بازی به کرج می آیند.


جمالی در پایان درباره میزان تقسیم سکوها میان هواداران دو تیم افزود: بی تردید هواداران پرسپولیس بیشتر از سایپا خواهند بود. قانون می گوید فقط 10 درصد از سکوها باید به تیم میهمان برسد اما این قانون در ورزشگاه آزادی هم اجرا نمی شود. ما برای هواداران سایپا 20 درصد از سکوها را در نظر گرفته ایم و مابقی به پرسپولیسی ها می رسد.



اینم نمای بالا :
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پرسپولیس با ۲۰ بازیکن به اردو رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیست 20 نفره پرسپولیس برای دیدار فردا با سایپا به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا حقیقی، نیلسون، نورمحمدی، جلال حسینی، بنگر، خانزاده، کنعانی، میثم حسینی، ماهینی، علی عسگر، عباس زاده، عالیشاه، سیدصالحی، رضا حقیقی، نوری، دهنوی، کفشگری، صادقیان، نوروزی و غریبی.

فردا و پیش از بازی دو نفر از این لیست خط می‌خورند.

دیدار سایپا و پرسپولیس ساعت 20:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
باشگاه پرسپولیس در پاسخ به گل‌محمدی: این راه دریافت مطالبات نیست بلکه توهین است

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات گل‌محمدی درباره مطالباتش در نشست خبری اظهار داشت: رویانیان در چند وقت اخیر همیشه گل‌محمدی را به عنوان یک مربی خوب، بااخلاق و کاردان نامیده است و در دورانی که او در پرسپولیس بود همیشه حمایت‌های خود را نشان داد.

وی افزود:مصاحبه‌هایی که گل‌محمدی در نشست‌های خبری خود برای دریافت مطالباتش انجام می‌دهد یک نوع توهین است و این راه رسیدن به مطالباتش نیست.

قدوسی ادامه داد: رویانیان بابت این موضوع بسیار ناراحت است و ما به گل‌محمدی پیشنهاد می‌کنیم در یک نشست مشکلات پیش‌آمده را حل کند چون باز هم تاکید می‌کنیم مدیرعامل باشگاه دوست ندارد شان هیچ پیشکسوتی از بین برود و بهتر است گل‌محمدی این موضوع خانوادگی را به نشست‌های مطبوعاتی نکشاند تا افراد دیگر سوءاستفاده کنند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


عکس/ نیمکت پرسپولیس؛ 15 سال قبل







[FONT=tahoma !important]این عکس نیمکت مربیگری تیم پرسپولیس در سال 1377 را نشان می دهد که ایویکا مت کوویچ در کنار دستیاران خود، ناصر محمدخانی و فرشاد پیوس، و محمود خوردبین نشسته و البته عابدینی مدیر باشگاه هم در این عکس

دیده می شود.

بعد از جدایی استانکو از این تیم، عابدینی یک مربی کروات به نام ایویکا مت کوویچ را جانشین وی کرد. این مربی نسبتاً ناموفق 3 هفته بعد از شروع لیگ آزادگان 77-78 جای خود را به پروین داد. علی پروین سرمربی سابق

پرسپولیس
بعد از 5 سال خانه نشینی دوباره به این تیم بازگشت و طی 4 سال موفق به کسب 3 جام قهرمانی لیگ و یک جام حذفی شد.


13-8-9-1654111.jpg


[/FONT]
 

A Z A D

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,176
لایک‌ها
576
محل سکونت
یزد
بازی کریم انصاری فرد برای ما، دوسر باخت بود...

واقعا... بیخود رضایت نامشو دادن. باید تا نیم فصل نیمکت نشینش میکردن که درسی بشه برا بقیه که پرسپولیس رو سرکار نذارن...
 

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
حـــیــــــــــــــــفــــــــــ !
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]اسامي 20بازيکن پرسپوليس برابر سايپا[/h]
[h=2] 20بازيکن سرخپوش براي مصاف با سايپا در چارچوب هفته چهارم مسابقات ليگ برتر از سوي کادر فني تيم پرسپوليس مشخص شدند.[/h]
00938887.jpg

علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس فهرست 20 بازيکن را براي ديدار با سايپا در هفته چهارم ليگ برتر اعلام کرد.

عليرضا حقيقي، نيلسون، رضا نورمحمدي، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، حسين ماهيني، خانزاده، کنعاني، رضا حقيقي، محمد نوري، قاسم دهنوي، مهرداد کفشگري، پيام صادقيان، ميلاد غريبي، هادي نوروزي، سيد مهدي سيدصالحي، محمد عباس‌زاده، اميد عاليشاه و حميدرضا علي‌عسگر 20 بازيکني هستند که علي دايي آن‌ها را انتخاب کرده است.

بديهي است دو بازيکن از اين فهرست پيش از بازي فردا خط مي خورند.

غلامرضا رضايي از شب گذشته دچار مشکل گوارشي شده و با تشخيص پزشکان در اين بازي به ميدان نمي‌رود. پرسپوليسي‌ها از امشب در کردان کرج به اردو رفته‌اند.

ديدار دو تيم در هفته چهارم ، فردا يک‌شنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار مي‌شود.



امیدوارم امید عالیشاه جزء 18 نفر باشه و بره تو زمین ببینیم چیکار میکنه!!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اول اینکه بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران در شرایط اقتصادی فعلی تحت فشار عشق و علاقه شون قرار میگیرن و این به نوعی سوء استفاده از احساسات اونهاست. اگر یه حساب کلی برای کمک به باشگاه ایجاد میکردن ایرادی نداشت و هرکس بنا بر اراده خودش به باشگاهش بطور کلی کمک میکرد نه برای یه مرد خاص.
دوم اینکه پول برداشتن از جیب هوادار آیا تعهدی برای خلعتبری ایجاد میکنه؟ طرفدار پرسپولیس چه حالی میشه اگر خلعتبری آزاد شده سال دیگه به پیشنهاد بهتر پاسخ بده و بره؟ خلعتبری چه تضمیتی داره برای این ایثار هواداران پرسپولیس؟
سوم اینکه اگر به هر دلیلی خلعتبری موفق به فسخ قراردادش نشد، آیا راهی برای بازگردوندن پولی که هوادار به حساب باشگاه ریخته هست؟ آیا هواداری که مبلغی برای جذب خلعتبری پرداخته ، راضی خواهد بود که پولش در راه دیگه ای هزینه بشه؟ به حرف اولم برمیگردم، اگر یه حساب کلی اعلام میکردن دیگه این مشکل وجود نمیداشت.




این بحث دیگریست ...

حالا اینهمه سردار برای ما زحمت کشیده یه بار به ما ها رو انداخته پول خواسته 20 تومن بریزیم به حساب باشگاه چیزی میشه ؟

فوقش هم باشگاه در راه درست خرج میکنه

الان همه باشگاه های سطح 1 دنیا اینطورریه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] تجلیل باشگاه سایپا از علی دایی/ جلسه شورای تامین کرج با هیات فوتبال برگزار شد [/h]

پرسپولیس نیوز : شورای تامین استان البرز با مسئولان هیات فوتبال این استان جلسه ای را برگزار کرد.
با توجه به اینکه برای اولین بار قرار است دیدار سایپای البرز و پرسپولیس در کرج برگزار شود، شورای تامین این استان تمهیدات ویژه ای را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقه در نظر گرفته است. در همین خصوص عصر امروز(شنبه) مسئولان شورای تامین البرز با دست اندرکاران هیات فوتبال این استان جلسه ای را برگزار کردند و درباره مسائل مربوط به مسابقه بحث و تبادل نظر انجام دادند. باشگاه سایپا در نظر دارد بین دو نیمه بازی فردا از سرمربی پرسپولیس تجلیل کند.

مسئولان باشگاه سایپا در نظر دارند در بین دو نیمه دیدار تیمشان مقابل پرسپولیس از علی دایی، کریم باوی، مسعود مرادی، حسین یدی و خانواده مرحوم ایرج ******* که اسفندماه 1387 در 62 سالگی به دیار باقی شتافت، تقدیر به عمل آورند.

*علی دایی و بهمن دهقان بعد از تمرین امروز سرخپوشان به پاساژ مهستان کرج و فروشگاه ورزشی که سرمربی پرسپولیس در این پاساژ دارد، سر زدند.

* یکی از نکات قابل توجه تمرین روز شنبه سرخپوشان در ورزشگاه انقلاب کرج این بود که دایی منتظر ماند تا خبرنگاران حاضر و دو دونده ای که مشغول تمرین بودند، از زمین خارج شوند و بعد از آن کارهای تاکتیکی را آغاز کند.

* برخی هواداران امروز برای خرید بلیت بازی فردا به ورزشگاه انقلاب کرج رفتند اما باجه ای برای خرید بلیت پیدا نکردند. تعدادی از این هواداران از تهران به کرج رفته بودند.

* در کرج بسیج عمومی صورت گرفته تا اولین بازی پخش مستقیم به بهترین شکل ممکن در این شهر انجام شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رئیس هیئت فوتبال استان البرز: دیدار سایپا و پرسپولیس در امنیت کامل برگزار می‌شود/ اجازه نمی‌دهیم بازار سیاه راه بیفتد [/h]

پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: دیدار امروز (یکشنبه) سایپا و پرسپولیس در امنیت کامل برگزار خواهد شد.
محمود محمودی در مورد ابراز نگرانی باشگاه پرسپولیس پیرامون امنیت دیدار این تیم با سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد و شاید تنها نگرانی مسئولان باشگاه پرسپولیس از نظر گنجایش ورزشگاه باشد چراکه کرج به تهران نزدیک است و هواداران از تهران می‌توانند به ورزشگاه بیایند و از سوی دیگر تماشاگران کرجی نیز به طور قطع از این دیدار استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: با این حال این اطمینان خاطر را می دهیم که امروز (یکشنیه) مشکلی پیش نخواهد آمد و تمامی تمهیدات برای برگزاری هرچه بهتر این بازی پیش بینی شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز درباره تعداد بلیتی که برای این بازی فروخته خواهد شد تصریح کرد: تعداد بلیتی که برای این بازی فروخته خواهد شد در جلسه شورای تامین مشخص می شود اما برای بلیت فروشی بازی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و قیمت بلیت بازی هم 8 هزار تومان خواهد بود.

محمودی درباره آغاز بلیت فروشی از ساعت 8 صبح خاطرنشان کرد: این موضوع را برای تماشاگرانی که امکان دارد از صبح به ورزشگاه بیایند پیش بینی کردیم.

وی درباره تمهیدات برای جلوگیری از به راه افتادن بازار سیاه در این دیدار گفت: تماشاگرانی که بلیت دریافت می‌کنند، بلافاصله وارد ورزشگاه می‌شوند و اگر از ورزشگاه خارج شوند دیگر حق بازگشت مجدد را نخواهند داشت، این اقدام را برای جلوگیری از به راه افتادن بازار سیاه انجام داده‌ایم و اجازه نخواهیم داد چنین فضایی در ورزشگاه شکل بگیرد.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز درباره امکانات ورزشگاه انقلاب کرج تصریح کرد: تمامی امکانات از جمله جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه و میکسدزون آماده است و همه شرایط را برای میزبانی کامل و آبرومندانه آماده کرده‌ایم.

محمودی درباره شرایط نور ورزشگاه انقلاب گفت: شرایط نور ورزشگاه برای بازی در شب آماده و ظرفیت آن از 600 لوکس به 1200 افزایش یافته است.

وی در مورد برنامه های در نظر گرفته شده برای نخستین دیدار پرسپولیس در کرج اظهار داشت: در حاشیه این دیدار قصد داریم از برخی ورزشکاران و چهره‌های موفق ورزش استان تقدیر کنیم.
 

perspoli3

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2013
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
322
از خلعت هم خبری نشد


واقعا بازیکن تاثیر گذاریه تو این لیگ بی کیفیت ما
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رونمایی از سیم کارت پرسپولیس در هفته جاری[/h]
پرسپولیس نیوز : مسئولان پرسپولیس با شرکت همراه اول برای توزیع سیم کارت پرسپولیس به توافق رسیده‌اند.
محمد رویانیان در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که روز دوشنبه سامانه‌ای از طریق همراه اول را برای کمک‌های اقتصادی به باشگاه به هواداران معرفی خواهند کرد و چندین خبر خوش نیز برای هواداران دارد.

یکی از این این خبرها، رونمایی از سیم کارت پرسپولیس است.

مسئولان پرسپولیس در همین رابطه رایزنی های لازم را با شرکت همراه اول انجام داده اند و قرار است در هفته جاری مراسم رونمایی از سیم کارت پرسپولیس برگزار شود.

دو سال پیش اعلام شد که سیم کارت های استقلال نیز تحت عنوان "بلوسل" به بازار عرضه خواهد شد که سرانجامی نداشت و باید دید این اتفاق برای پرسپولیسی ها نیز تکرار می شود یا خیر.
 
بالا