برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
http://www.varzesh3.com/news/1347649/تیم-منتخب-هفته-سوم-لیگ-برتر
حسین ماهینی (پرسپولیس):


ماهینی مدافع راست جدید سرخ ها به خوبی جای رضاییان را پرکرده است و مسئولیت های دفاعی را اجرا می کند؛ حضور ماهینی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس برابر گسترش فولاد از دلایل گل نخوردن قرمزها بود. پرسپولیس اکنون صدر جدول لیگ را با ٧ امتیاز در اختیار دارد.



01127788.jpg
از بازیکنایی که هم با غیرته هم نقش مهمی تو تیم داره ولی بازیش زیاد به چشم نمیاد
یه بازی که نباشه اون وقت معلوم میشه چه جواهریه
...............
خدا کنه قضیه شکایت ریزه از طارمی به کسر امتیاز نکشه و بازیایی که بازی کرده 3-0 نشه
کاش برانکو این چندتا بازی رو بهش بازی نمیداد
 

Dragon2

Registered User
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2012
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
976
محل سکونت
کرج
http://www.varzesh3.com/news/1348011/گلر-جدید-پرسپولیس-در-تست-پزشکی
خوب اینم از گلر دیگه نمیشه نا اماده باشه این یکی دیگه تا همین هفته پیش بازی کرده:):)
با گرفتن این دیگه جا برا رضاییان نموند تنها راه حلش فسخ کردن با یه بازیکنه که احتمالا گولیچ که اونم کل حقوقش رو برا فسخ میخواد
هزینه فسخ +هزینه جذب رضاییان میشه یه هزینه فضایی برا گرفتن بازیکنی که با حماقتش باشگاه رو تو دردسر انداخته
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
برانكو تير خلاص رو زد و گفت نميخواد رضاييان رو ... همين كه حاشيه درست نشد و و باشگاه و برانكو رو به روي هم قرار نگرفتند خيلي عاليه ...
 

Dragon2

Registered User
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2012
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
976
محل سکونت
کرج
http://www.varzesh3.com/news/1348085/پایان-رضاییان-پرسپولیسی-نمی‌شود
برانکو تصمیم نهایی را گرفت؛

پایان/ رضاییان پرسپولیسی نمی‌شود

در حالی که رامین رضاییان امیدوار بود بعد از برگزاری جلسه با علی اکبر طاهری مسیر بازگشتش به پرسپولیس هموار شود، برانکو تصمیم نهایی درباره این بازیکن را گرفت و اعلام کرد نیازی به او ندارد.
01087633.jpg


به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در جلسه امروز هیات مدیره تصمیم نهایی خود را درباره جذب مجدد رامین رضاییان را اعلام کرد و نسبت به این بازیکن ملی پوش اعلام بی نیازی کرد تا حضور او در پرسپولیس منتفی شود.



سرمربی کروات پرسپولیس که لحظاتی پیش در جلسه هیات مدیره شرکت کرده بود در این باره گفت: قبل از هر چیز باید تشکر کنم از هیات مدیره و آقای طاهری که مرا دعوت کردند. خصوصا وقتی که مسائل مربوط به تیم و مسائل فنی تیم بوده است.

پی نوشت:و تمام شد بالاخره و دم برانکو گرمممممممممم
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
هوادار آگاه باش؛ می خواهند پرسپولیس را زمین بزنند

هر هفته یک موضوع را بررسی می کنند و در نهایت به این نتیجه می رسند که کار پرسپولیسی ها اشتباه بوده. اما چه زمانی بوده که البسه تیم هایمان اصل باشد؟ چه زمانی لژیونرها بدون دلالی به کشور آمده اند؟ بدون شک این اتفاقات برای تمام تیم ها وجود دارد اما چرا روی پرسپولیس زوم کرده اند؟ قطعا هدفشان زمین زدن پرسپولیس و دلسرد کردن هوادار است.

در این که مدیران پرسپولیس ناکارامدی هایی داشته اند و انتقادهایی به آن ها وارد است، شکی نیست اما چرا حالا که پرسپولیس در صدر است و در آماده ترین شرایط قرار دارد این موضوعات مطرح می شوند و از کاه کوه ساخته می شود؟ یک روز موضوع طارمی و رضاییان، یک روز لژیونرها، یک روز البسه و... .

حالا دیگر هدفشان مدیران پرسپولیس نیست. حالا پروفسور را هدف گرفته اند و می خواهند نظر هواداران را در خصوص او تغییر دهند. این روزهاست که هوادار باید آگاه و هوشیار باشد و حامی تیم باشد. موضوعات جانبی را بیخیال شوید و تنها به حمایت از پرسپولیس و برانکو بپردازید /
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
#هشدار_اخر
به اقای به ظاهر عادل فردوسی پور

آیا فقط پرسپولیس این فصل بازیکن خارجی جذب کرده است؟

آیا بازی های این دو بازیکن اوکراینی رو دیده اید مگر نه اینکه مهدی طارمی هم نیمکت نشین پرسپولیس است ایا بازیکن بدی ست؟

اتفاقا ما هواداران پرسپولیس هیچ سؤالی از باشگاه در مورد جذب بازیکن نداریم چون این بازیکن ها با نظر مستقیم #برانکو جذب شده اند و بسیار خوشحالیم چون به برانکو بسيار اطمینان داریم

اقای به ظاهر عادل نه تنها شما بلکه گنده تر از شما هم نمی تواند برای پرسپولیس حاشیه درست کند چون ۴۰میلیون پرسپولیسی پشت این تیم است. قشنگ معلوم است هدف شما فقط به حاشیه بردن پرسپولیس است. یک روز بحث لباس پرسپولیس را مطرح ميكني، انگار بقیه تیم ها نایک و ادیداس مي پوشند! روز ديگر بازیکن خارجی!

اینکه در برنامه ات اعلام میکنی اقای طاهری، ترکاشوند و گودرزی قبلا با هم همکار بودند، در صدد اثبات چه چيزي هستي؟ اصلا چه دلیلی برای این کار بود؟ همکار بودن این سه چه مشکلی ایجاد میکند؟

حالا دیگر هدفشان مدیران پرسپولیس نیست. حالا پروفسور را هدف گرفته اند و می خواهند نظر هواداران را در خصوص او تغییر دهند. این روزهاست که هوادار باید آگاه و هوشیار بوده و حامی تیم باشد. موضوعات جانبی را بی خیال شوید و تنها به حمایت از پرسپولیس و برانکو بپردازید

ما هواداران پرسپولیس از اقای #برانکو و مدیریت اقای طاهری با همه کمبود ها حمايت ميكنيم پس این بازی های مسخره را کنار بگذاريد و با هواداران پرسپولیس رو در رو نشوید.
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
تصمیم نهایی درباره رضائیان در جلسه هیأت مدیره باشگاه و سرمربی
برانکو: تا نیم فصل بازیکنی نمی‌گیریم


برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با شرکت در جلسه هیأت مدیره افزود: قبل از هر چیز باید از آقای طاهری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که مرا برای حضور در این جلسه دعوت کردند. مخصوصا وقتی که قرار بر صحبت درباره مسائل فنی تیم بود.

وی افزود: در مورد رامین رضائیان هم صحبت کردیم. من نظر خودم را اعلام کردم. هیأت مدیره از من درباره کادر بازیکنان سوال کردند و اینکه آیا از نفرات موجود راضی هستم؟ من در پاسخ به این سوال، واقعیت را اعلام کردم. اینکه در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم که حداکثر انگیزه را دارند. می‌خواهند کار کنند و نتیجه بگیرند و یک آینده زیبایی پیش رو خواهیم داشت و در همین جلسه نتیجه قطعی درباره رامین رضائیان اعلام شد و تصمیم بر این شد که ایشان به تیم اضافه نشود.

برانکو تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بازیکنان بالای 23 سال پر است، بنابر این تا نیم فصل یعنی زمستان جا برای هیچ بازیکنی نداریم. همچنین با توجه به اینکه دروازه‌بان جدید ما رسید، این مشکل هم به طور کامل برطرف شد.

او «رادوشوویچ» نام دارد. در دبرسین مجارستان بازی می‌کرد و با 27 سال سن در بهترین سن فوتبال قرار دارد. فکر می‌کنم دروازه‌بانی است که رقابت سالم و سازنده‌ای با بیرانوند خواهد داشت و دروازه‌بانی که هر لحظه نیاز باشد آمادگی این را دارد که درون دروازه بایستد. تجربه کافی دارد و طبیعی است که کیفیت ایشان تضمینی برای کیفیت کل تیم است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا خودش را آماده پاسخگویی برابر شائبه‌هایی که بعضی درباره این بازیکن ایجاد خواهند کرد تا برای پرسپولیس حاشیه ایجاد شود، کرده است یا نه، اظهار داشت: این سوال‌ها همیشه وجود دارد. به ویژه در زمان نقل و انتقالات مطرح می‌شود. مهمترین مساله این است که اینجا همه چیز شفاف است و مشخص است که هر کسی چه کار می‌کند و این تضمینی برای کار و فکر محترمانه است. مهم این است که همه ما در راستای منافع پرسپولیس کار می‌کنیم و این صحبت‌ها همیشه خواهد بود. برای دروازه‌بان هم فقط روی این گزینه نظر نبود، بلکه هفت، هشت گزینه داشتیم. بعضی را نتوانستیم جذب کنیم و به نظر من در حال حاضر یکی از بهترین راه حل‌های ممکن بود.

پ .ن : خوب کاری کردن بنظرم ،با اون مسخره بازی هایی که در آورده بود خیلی بهتر شد که نیومد . هر چقدر هم که بزرگ باشه هیچ بازیکنی از باشگاه بزرگتر نبوده و نیست. حتی اگر جلو ما رونالدو بشه و بهترین بازیکن این فصل هم بشه دیگه واسه من یکی که ارزشی نداره این بازیکن ،
برانکو هم ثابت کرد که به همین بازیکن های حال حاضر اعتقاد داره. ایشاله ماهینی و محرمی هم کاملا راه میفتن تا اصلا جای خالیش احساس نشه. یادتون نرفته که پارسال رضاییان نیم فصل اول بد بود و خیلی راه نیفتاده بود و کم کم خوب شد ایشاله بازیکن های جدید هم خودشون رو ثابت میکنن
 

omidss3

Registered User
تاریخ عضویت
24 مارس 2014
نوشته‌ها
1,016
لایک‌ها
1,324
همون بهتر که نیومد،میگه اولویت اول و دوم و سومم پسرپولیسه ولی یه هفته اخیر با تراکتور مذاکرده کرده هم با مربی و هم با مدیر عامل
به نظرم با یه قرار داد قرضی بدیمش به یه تیم دیگ،اگه راحت رضایت نامه بدن واقعا خرن :|
 

ashkan4030

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
525
لایک‌ها
1,202
بنظر منم رضاییان بازیکن خوبیه ولی بخاطر رفتار غیرحرفه ایش و به حاشیه بردن تیم حقش بود که یه گوش مالی بهش بدن...برانکو با این کارش ثبات خودش رو اثبات کرد...واقعا خیل عظیمی از روزنامه ها و خبرگزاری ها منتظر این بودن که رضاییان برگرده و ثبات باشگاه و سرمربی و کل تیم و رو دوباره ببرن تو حاشیه....
باید بدانیم این باشگاه است که به یک بازیکن شخصیت می‌دهد نه بازیکن به باشگاه. پرسپولیس کاروانسرای دو در نیست که هر بازیکنی هر وقت دلش خواست برود و برگردد.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
تو رو خدا این رضاییان رو ول کنید یه عده نمیدونم بلا نسبت احمق تو اینستا رفتن گفتن تجمع کنیم جلوی باشگاه !!! تو مغز اینا فکر کنم پهنه . به درک که رفت . تیم صدر جدول خوب بازی میکنه همه چی امادست برای قهرمانی یه عده بیکار تجمع تجمع میکنن سر کی آخه رامین رضاییان !!! برای علی کریمی این حرکت ها رو نمیزدن !
 

Dragon2

Registered User
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2012
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
976
محل سکونت
کرج
دقیقا والا انقدر این چند روزه من تعریف شنیدم از رضاییان که اره اگه نیاد قهرمان نمیشیم اسیا از دست رفت و... رفتم سایت ها چک کردم ببینم فیلیپ لام قرار بوده بگیریم شاید که انقدر تاثیر گذاره به نظر دوستان:general304::general304:
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
طاهری: رضاییان گفته نمی‌خواهد بماند

در حالی که رامین رضاییان اعلام کرده به هر طریقی به دنبال بازگشت به پرسپولیس است، سرپرست این باشگاه مدعی است او نمیخواهد در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

01130958.jpg


به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان، بازیکن جنجالی پرسپولیس که در اتفاقی عجیب بدون اجازه باشگاه قراردادش را فسخ کرد و راهی ترکیه شد، با نظر قطعی برانکو راهی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت و پر شدن لیست این تیم نیز تمام مسیر منتهی به بازگشت او را قطع کرده است.



رضاییان که البته نشان داده تصمیماتی که می گیرد برخلاف ادعاهای او در صفحه شخصی و مصاحبه هایش است، اینبار نیز اعلام کرده تمام تلاش خود را برای اینکه برانکو او را برای بازگشت به این تیم مورد بخشش قرار دهد انجام خواهد داد و به این مساله امیدوار است.


با این حال علی اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه نظر دیگری دارد و اعلام کرده بازیکن ملی پوش سابق تیمش تصمیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد: ا به دنبال راهکار های مناسب در ارتباط با رامین رضاییان بودیم. در این ارتباط آقای علی پروین با تمام بزرگی که دارند با خود من در این ارتباط تلفنی صحبت کردند. رضاییان هم امروز به اتفاق آقای استیلی به باشگاه مراجعه کرد و جلسه ای داشتیم.


رضاییان که حمید استیلی و علی پروین را نیز در کنار کریمی و پدرش واسطه بازگشت به پرسپولیس کرده در این جلسه گویا به نقطه نظر مشترک برای بازگشت نرسیده و همین مساله باعث شده اعلام کند علاقه ای به ادامه همکاری با این تیم ندارد. طاهری در این باره گفته: در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حفظ این بازیکن در پرسپولیس وجود داشت مطرح شد که آقای استیلی هم عنوان کردند پیشنهادهای خوبی است اما رامین رضاییان با وجود اظهار نظر های قبلی که داشت اعلام کرد حاضر نیست در پرسپولیس بماند و به هر قیمتی که شده می خواهد از پرسپولیس برود.


پرسپولیس در حال حاضر حسین ماهینی و صادق محرمی را در اختیار گرفته و به همین منظور و با توجه به پر شدن لیست سرخپوشان به نظر می رسد داستان رضاییان و پرسپولیس به پایان رسیده است.
 

ashkan4030

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
525
لایک‌ها
1,202
از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی حاشیه‌سازی‌های به نظر سازماندهی شده طی روزها و هفته‌های اخیر علیه این باشگاه که پس از صدرنشینی پرسپولیس در مسابقات لیگ تشدید و باعث مشوش ساختن ذهن هواداران نسبت به ارائه اطلاعات نادرست شده است، همچنین با توجه به مطالب مطرح شده در برنامه ۹۰ تلویزیون، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
پرسپولیس با تلاش‌های مستمر همه‌ی اعضای باشگاه، کادر فنی و تیم و با حمایت‌های هواداران که اوج آن در روزهای سخت فصل گذشته رقم خورد اکنون به تیمی بدل شده که جدا از نمایش‌های در خور تحسین در زمین فوتبال به گواه دوست و بیگانه از کم حاشیه‌ترین تیم‌های سال اخیر بوده است.

همگان به یاد دارند، فصل گذشته در هفته‌های ابتدایی وقتی تیم برای هماهنگی نیاز به زمان داشت، با اشتباهات مکرر داوری امتیازات ارزشمندی از دست رفت تا سرخپوشان در جدول بازی‌ها شرایط خوبی نداشته باشند اما این حمایت و اعتماد سرسختانه هواداران بود که به تیم آرامش، اعتماد به نفس و انگیزه شرایط تغییر داد.

اکنون به نظر می‌رسد کاملا هدفمند و هوشمندانه همین ابزار قدرتمند پرسپولیس مورد هدف قرار گرفته است. در شرایطی که پرسپولیس به صدر جدول بازی‌ها رسیده است و باید تمرکز سرخپوشان و کادر فنی روی حفظ این موقعیت در ماراتن سخت لیگ برتر باشد، حاشیه‌های گوناگون با عناوین مختلف در حال تولید است و با مشوش ساختن ذهن هواداران تلاش می‌شود، همین مساله توسط آنها، افکار عمومی و رسانه‌ها به تیم منتقل گردد.

اقدامات علیه پرسپولیس این روزها ابعاد گوناگونی پیدا کرده است. گاهی هواداران، گاهی اعضای تیم و کادر فنی و گاهی هم مسائل اقتصادی باشگاه هدف قرار می‌گیرد. در این فضا پرسپولیس بیش از هر زمانی به حضور و هوشیاری هوادارانش نیاز دارد.

در شرایطی که پرسپولیس با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر در تمام ابعاد در حال اوج گرفتن است، بعضی تلاش دارند با تحت تاثیر قرار دادن سرمایه اصلی پرسپولیس یعنی هواداران، فعالیت‌های اقتصادی باشگاه و حامیان مالی آن، پرهای پرواز پرسپولیس را بچینید.

از جمله این اقدامات می‌توان به موضوع سامانه پیامکی باشگاه اشاره کرد که با موج گسترده هواداران پرسپولیس به جایی رسید که حال ناخوش احوالان چه در بیرون و چه در درون فوتبال نسبت به آن طمع کرده‌اند و قصد بر هم زدنش را دارند.

باشگاه پرسپولیس بدون دریافت هرگونه کمک دولتی یا استفاده از منابع عمومی و بیت‌المال که تیم‌های به مراتب کم‌طرفدارتر و غیر قابل مقایسه با پرسپولیس بزرگ از آنها بهره می‌برند، با همین سامانه و حامیان مالی در فصل گذشته، خود را اداره کرد و علاوه بر اینها دست به اقداماتی چون پرداخت مطالبات چند ساله کشتی گیران، فوتسال بانوان یا دهها هزار دلار طلب بازیکنان خارجی که سالها به دلیل ضعف مدیریت بلاتکلیف رها شده بود اقدام نمود تا هم کوله بار بدهی‌های باشگاه کم شده و هم از کسر امتیازات جلوگیری شود.

امروز شاهد هستیم در شرایطی که باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس شرایط نسبتا آرام پایدار و رو به رشد پیدا کرده‌اند، جریان‌هایی نامرئی پرسپولیس و مهمتر از آن هوادارانش را نشانه گرفته‌اند و تلاش می‌کنند در هر دو بخش، فعالیت‌های اقتصادی و تیم فوتبال فاصله بیندازند. این حرکت‌های هدفمند با علم به این مساله انجام می‌شود که برای آسیب زدن به پرسپولیس، مخدوش کردن اعتماد فی مابین باشگاه و هواداران است و این بهترین شیوه‌ای است که اقتدار را از این باشگاه بزرگ دور خواهد کرد، ابتدا باید پرسپولیس را جدای از هوادارانش محاصره کنند. گویا هواداران پرسپولیس حق ندارند هیچگاه روز خوش داشته باشند.

موضوع به همین جا ختم نمی‌شود. فعالیت‌های اقتصادی پرسپولیس و حامیان مالی در شرایطی مورد حمله واقع می‌شود که این اقدامات در جهت خودکفایی مالی، حرکت در مسیر سیاست‌های کلی **** جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم ***** در راستای اقتصاد مقاومتی قرار دارد تا بار دیگر این باشگاه با بحران‌های مالی روبرو شده و وابسته به منابع دولتی و عمومی گردد که البته با توجه به موانع قانونی محدودیت‌‌های فراوانی برای آن وجود دارد. حاشیه‌سازی برای حامیان مالی که همین حالا با دو باشگاه بزرگ پایتخت همکاری دارند و فراری دادن‌شان از نتایج اقداماتی است که در برنامه ۹۰ شاهد بودیم.

از سوی دیگر بحرانی جلوه دادن پرسپولیسی که در صدر جدول است و حاشیه‌سازی برای آن، بازیکنان و سرمربی تیم، در زمانی صورت می‌گیرد که به جام جهانی نزدیک می‌شویم. بی‌تردید شرایط نامناسب پرسپولیس، باعث افت مجموعه فوتبال و تیم ملی خواهد شد. بویژه که با توجه به بعضی اقدامات در حوزه مقابله با سامانه ۳۰۹۰، باشگاه‌های دیگری چون استقلال و تراکتورسازی را نیز تحت تاثیر قرار داده و این امر تضعیف تیم ملی ایران و دور شدن مردم از فوتبال و ورزشگاه‌ها را موجب خواهد شد.

و اما در برنامه ۹۰ این هفته نیز متاسفانه با مواردی روبروی شدیم که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد.
در این برنامه، مجموعه‌ای از اطلاعات نادرست، واهی و استنتاج‌های غیر اصولی با کنار هم قرار دادن موارد گوناگون را شاهد بودیم. برای این رفتار، تفسیری غیر از تلاش در جهت تشویش اذهان عمومی اعم از هواداران و رسانه‌ها نسبت به پرسپولیس نداریم.

در جریان این برنامه تلاش شد با کنار هم قرار دادن پاره‌ای موارد که البته پنهان هم نبود، ابهام و شائبه در ذهن مخاطب به وجود آید و مطالبی که مد نظر خودشان بود را القاء کنند که خارج از هرگونه اصول اخلاقی، حرفه‌ای و قانونی است. متاسفانه این اقدامات علیه پرسپولیس که تبعات آن همانطور که عنوان شد منافع ملی و حرکت باشگاه در مسیر سیاست‌های کلی **** را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد در تلویزیون ملی ایران اتفاق افتاده است.

به عنوان یک نمونه بسیار مشهود می‌توانیم به تصویر پخش شده‌ای اشاره کنیم که به استناد آن عنوان شد دو بازیکن اوکراینی و مدیر برنامه‌های آنها برخلاف ادعایی که از سوی آنها مطرح می‌شود در محل باشگاه با برادر آقای گلستانه حضور داشتند. حال آنکه فرد مورد نظر یکی از کارمندان باشگاه است که معرف حضور خبرنگارانی که در محل باشگاه حاضر می‌شوند بوده است. همین مساله پس از پخش برنامه دست آویز خبرنگاران واقع شد و باعث شوخی و خنده آنها در محل باشگاه گردید.

در این برنامه تاکید بسیاری روی یکسری مسائل بدیهی شده بود. مثلا اینکه افرادی با یکدیگر ارتباط دارند. قابل درک نیست، ارتباط داشتن مجموعه‌ای از ایرانی‌ها در یک کشور خارجی چه معنای بدی دارد؟ این ارتباط چه اشکالی ایجاد کرده است؟ هر یک از ما با افراد زیادی در یک حوزه کاری خودمان ارتباط داریم و همیشه می‌توان برای افراد انواع سناریوها را ساخت و تفسیرهای واقعی استخراج کرد.
شخص آقای عادل فردوسی‌پور با بسیاری از واسطه‌ها و مدیر برنامه‌ها در فوتبال به جهت ماهیت شغلی خود ارتباط دارد. بعضی از آنها بازیکنانی را به ما معرفی کردند که جذب نکردیم. بعضی هم اردوهایی را در نظر گرفتند که نرفتیم. آیا ما باید فقط به جهت ارتباط و آشنایی وی با این افراد، او را مورد قضاوت قرار بدهیم و درباره دلایل پخش این برنامه نتیجه‌گیری کنیم؟
در جریان جذب بازیکنان خارجی و داخلی پرسپولیس در هیچ موردی نه تنها هیچ اتفاق خارج از عرف و قانون حاکم بر فوتبال ایران روی نداد بلکه همه چیز شفاف هم بوده است. با این اوصاف این همه ابراز شائبه و هم افزایی ناخودآگاه گروهی از رسانه‌ها چه مفهومی دارد؟
در برنامه ۹۰ نیز، همین موضوع را مطرح می‌کنند و ذهن هواداران را بر هم می‌ریزند و هیچ ارزشی برای پاسخ‌هایی که پیش از این ارائه شده یا دیگر رسانه‌ها دریافت کرده‌اند قائل نمی‌شوند. تمام این موارد در حالی اتفاق می‌افتاد که در این مدت سرمربی تیم بارها پاسخگو بوده و مدیریت باشگاه نیز در کنفرانس خبری به سوالات جواب داده است.

در اینجا صحبت از افرادی است که تجارت‌های کلان را در اختیار دارند و اینکه بخواهند به دنبال منافع مالی چون سهم از قرارداد یک بازیکن باشند. توهین، افترا و در حد یک شوخی خواهد بود. آیا باید باور کنیم در برنامه ۹۰ با بررسی‌هایی که کردند و در نهایت نکته قابل تاملی به دست نیاورند اشرافی روی این مسائل وجود نداشت با اینکه آگاهانه از کنار این موارد گذشتند تا در ذهن مخاطب سوال و ابهام شکل بگیرد.

باز هم این سوال را مطرح می‌کنیم که اگر قرار باشد عادل فردوسی‌پور را مانند خودش قضاوت کنیم با ارتباط‌هایی که دارد چه تصوراتی می‌توان درباره دلایل موجود برای طرح چنین مسائلی داشت؟ اگر اینگونه استنتاج درست باشد، پس باید توجه ویژه‌ای هم به حرف و حدیث‌های مختلف درباره شخص ایشان کرد. بویژه در زمانی که چهره‌هایی خاصی در خارج و داخل ایران را برای حضور در تیم ملی ایران برجسته می‌کند.

آیا ما هم باید حاشیه‌سازی برای آقای ایوانکوویچ را تسویه حسابی با سرمربی پرسپولیس به تلافی اختلاف مربی مورد حمایت عادل فردوسی‌پور بدانیم، فقط برای اینکه آنها با یکدیگر ارتباطی داشته‌اند یا وی به جهت باورش از ایشان پشتیبانی می‌کند؟ اینگونه استنتاج که نادرست است و القای اینگونه مطالب هم اخلاقی نیست. با این اوصاف سازندگان برنامه ۹۰ به جهت این همه اجحاف نسبت به پرسپولیس چه پاسخی دارند.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است چنین نگاهی نسبت به مسائل، بویژه نسبت به این باشگاه تغییر کند.

در پایان از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم به جای توجه به چنین مسائل مبهم و موهومی که با اهدافی مشخص صورت می‌گیرد حمایت‌های خود از تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی تیم را ادامه دهند. فراموش نکنیم پرسپولیس دوران سخت گذشته را به آسانی پشت سر گذاشت و اکنون کوچکترین لغزش می‌تواند باعث خسران غیر قابل جبران شود و حمایت از سرخپوشان فقط به تشویق‌ها در ورزشگاه ختم نمی‌شود. پرسپولیس در تمام فضاها وابسته به حمایت هواداران خود خواهد بود. بدیهی است باشگاه حقوق قانونی خود را از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.
 

r3374

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2014
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
254
سن
37
محل سکونت
بوشهر سیتی
خدایا صد هزار مرتبه شکرت که پرسپولیسیم
و یه صد هزار مرتبه دیگه شکرت که این رامین رضاعیانو (عدا با ع نوشتم) نیاوردنش
در اینکه بازیکن خوبیه شکی نیست
ولی یادش رفته کجا به این درجه از خوبی رسید
اخلاق همیشه تو پرسپولیس توی اولویته
منکر بی اخلاقیای گذشته و حال و آینده نمیشم توی هر تیمی هم هست و احتمالا خواهد بود ولی اون بازیکنایی که بی اخلاقی کردن الان کجان و پرسپولیس الان کجاست؟
این اون تیمیه که من دوستش دارم
دراخر امیدوارم هوادارا احساسی برخورد نکنن چون جو کلا علیه پرسپولیسه
اگه همینروزا شنیدین طاهری رو برداشتن خیلی به دل نگیرین فقط از تیم حمایت کنین
طاهری هم ادم خوبیه ولی حیف که گاهی از حق پرسپولیس راحت میگذره
چرا از 90 شاکی نمیشن اینا؟
چرا رضایتنامه بازیکنایی که قراردادشونو فسخ میکنن یه طرف رو راحت میدن؟
چرا قراردادای کشکی میبندن؟
بگذریم
صدرنشینی چه بهمون میاد!!!
 

a13

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2009
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
2,263
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:نسبت به تخلفات گذشته رضاییان گذشت کرده بودیم اما به او القا شده بود که ما فریبش داده ایم.
به گزارش کاپ،علی اکبر طاهری درباره جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت:اخلاق من این نیست که خیلی مسائل بیان شود.دنبال این هستم حفظ آبرو شود اما با رفتار رامین رضاییان تفاهمات از بین رفت.من در حضور استیلی از رضاییان خواستم بماند و پرسپولیس او را به باشگاهی که می خواهد بدهد و در ادامه بازگردد.این پیشنهادی بود که مورد تایید استیلی هم قرار گرفت.به هر حال نام پرسپولیس نام بزرگی است و هر کسی لیاقت پوشیدن پیراهنش را ندارد.

وی ادامه داد:رضاییان حرف هایی زد که مشخص شد هیچ عرق و علاقه ای به پرسپولیس ندارد.او خیلی سریع گفت که اصلا نمی خواهد در پرسپولیس بماند و هرگز حاضر نیست در جایی بازی کند که بیش از یک سال طول بکشد.پدر رضاییان هم می گفت که او باید در پرسپولیس بماند و اشتباه فکر می کند.ما نسبت به تخلفات گذشته رضاییان گذشت کرده بودیم اما به او القا شده بود که ما فریبش داده ایم.

طاهری افزود:هرگز دوست نداشتم کار به اینجا برسد.رضاییان خودش اصرار کرد که وارد این مرحله شویم و با اصراری که داشت امیال شخصی اش را نشان داد.امیالی که نشان می داد کوچکترین تجانسی با پرسپولیس ندارد.من در این 3،4 روز بیشترین وقتم را به رضاییان اختصاص داده بودم.برخی فکر می کردند باشگاه کوتاهی می کند.ما همه زحمات مان را کشیدیم اما رضاییان با اصراری که داشت از باشگاه پرسپولیس جدا شد.


پ .ن : چقدر این روزها از رضاییان و طاهری مصاحبه زدن خبرگزاری ها ! خدا میدونه کدومش راسته و کدومش توهم نویسنده است !
ولی چیزی که یکبار برای ما مشخص شده عرق و تعصب رضاییان به پرسپولیسیه !!! کسی که با داشتن قرار داد رفت ترکیه و....
توی این یکی دو هفته ای چه هجمه سنگینی علیه باشگاه راه انداختن رسانه ها از نود بگیر تا خبرگزاری ها ، خیلی جاله حالا تیم صدره و دراه نتیجه میگیره انگار واسه خیلی ها ضرر داره و هرجوری هست به بهانه ها موهمی و من درآوردی تیم رو میخوان ببرن به حاشیه
خدا کنه این حواشی روی کار تیم و مربی توی بازی امروز تاثیر نذارن
 

کدخدا

کاربر فعال فوتبال
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
536
لایک‌ها
18,562
سن
34
محل سکونت
قم
درود

امروز ميرم ورزشگاه دوستانی هم که دسترسی دارن بیان دیدن بازی های پرسپولیس از نزدیک لذتبخش.

به امید پیروزی پرگل
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
ورزشگاه باس يك صدا هم طاهري هم برانكو رو تشويق كنند كه همه رسانه ها و خبرگزاريها و فدراسيون و تاج و ... متوجه بشن
مطمئن باشيد دست بزارن روي طاهري هر كسي بياد تيم به فنا رفته و نفر بعدي برانكو و بازيكنا رفتن ...
لذا حمايت از طاهري كه انصافا خوب و بي حاشيه بوده از همه چيز مهم تر هست
 

shifter

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2007
نوشته‌ها
892
لایک‌ها
1,087
سلام به دوستان گل پرسپولیسی...
دارم میرم ورزشگاه...
جای همتون خالی...ایشالا با یه برد مشتی هممون شاد میشیم...
و ببینیم بقیه از ته جدول تکونی میخورن یا نه:))

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
 

apple iphone

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
446
لایک‌ها
486
سلام به دوستان گل پرسپولیسی...
دارم میرم ورزشگاه...
جای همتون خالی...ایشالا با یه برد مشتی هممون شاد میشیم...
و ببینیم بقیه از ته جدول تکونی میخورن یا نه:))

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
ایول
منم انتخاب رشته کردم دیگه گواهی نامم بیاد حله میام دنبالتون بریم ورزشگاه:D
 
بالا