برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

SherlockHolmes

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 می 2004
نوشته‌ها
3,068
لایک‌ها
825
پس بفرمایید سابقه دار هستید.
ولی قبل از فعالیتتون بهتره یه نگاهی به عنوان بالای تاپیک بندازین. طرفدران پرسپولیس نه طرفداران سابق پرسپولیس. معنی واژه طرفدار هم کاملا مشخصه. این وظیفه شماست که به حاضرین در این تاپیک و هنجارهاش احترام بذارید وگرنه باید برید همون تاپیک کذایی خودتون رو بزنید و توش فعالیت کنید.
علی دایی میاد و میره ولی این رفتار سلیقه ای شماست که پرسپولیس رو به رده دوازدهم جدول میرسونه. پرسپولیسی که با یه مربی معمولی هم میتونه خیلی راحت تو جدول تک رقمی بشه ولی به خاطر رفتار طرفداراش نمیشه.
اصلا اینکه من اینجا فعالیت میکنم یا نه در حیطه مسئولیت شما نیست عزیزم . جهت اطلاع منم فعالیت چندانی ندارم توی این تاپیک چون انگیزه ای ندارم , هر کسی باید با هم اندازه های خودش بحث کنه که متاسفانه سطح تحلیل ها داره در حد تحلیل های استادیومی و بازی با کلمات غیرت و تعصب و هوادار بلند شو و کپی پیست اخبار نزول میکنه . خوب واقعا منم لذت نمیبرم از این بحث ها .
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,159
پسر خوب دنبال حاشیه نباش اگه واقعا ی پرسپولیسیه اصیلی.اقای کریمی اگه واقعا موفقیت تیمو میخواد نباید با مصاحبه و پی ام گذاشتن تو کد هواداریش تیمو ب چالش بکشه.رفتار اقای دایی تو راه اهنو هم بنده تایید میکنم(نظر شخصیه منه) و خوشحالم.اینک سرمربی تیم من هر کجا ک باشه با جونو دلش کار میکنه.راجب بحثایی ک بین ایشون و سردار پیش اومده بود هم٬توضیح دادن اقای دایی.مصاحبه بعد بازی با مس رو مرور کنید دوست من. ب امید سربلندی پرسپولیس و پرسپولیسی
;)

حاشیه چیه بابا؟؟؟! یه جور میگین انگار من از خودم این حرفا رو دراوردم!! هوادار چه گناهی داره؟! این اقای دایی و کریمی اگه دلشون واسه تیم میسوزه اینقدر برای تیم حاشیه درست نکنن!! همین علی دایی که سنگشو به سینه میزنین خدایه حاشیست!! مگه مجبوره بیاد پشته سره علی کریمی حرف بزنه؟؟!! این از اون وقت که سرمربی نبود و هرچی از دهنش دراومد به رویانیان گفت اینم از الان که سرمربی شده بازم حاشیه درس میکنه!!
( علی دایی یه حرفی زده که به نظرم مسخره بود منم توضیح دادم! حالا چون سرمربی پرسپولیسه من نمی تونم از رو تعصبه کورکورانه هر حرفه غلطی میزنه رو بگم به به درسته!! )
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
رفقا اگه الان دایی با تیم 3 تا باخت اورده بود میخواستین چی بگین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دایی هر چی هست الان مربی تیمه و باید حمایت بشه!!!!!!!!!!!!


شما تو روزای سختی که در پیشه چجوری میخواین یار و غمخوار تیم باشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تیم رقیب و سپاهان تا دندون مسلحن و سایه ما رو با تیز میزنن!!!!!!!!!!! اینجوری هوا داری میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واقعا خجالت داره !!!!!!!! همه بدونن از مربی پرسپولیس باید حمایت بشه !!!!!!!!!! تیم حاشیه لازم نداره ............ هر کس هم از مربی پرسپولیس عقده داره بزارتش برای بعد !!!!!!!!!!!!


کریمی هم خصومت شخصی شو با مربی پرسپولیس باید بزاره برا بعد !!!!!!!!!!!


اگر مربی پرسپولیس حرفا شو با داد و بیداد جلو میبره به بازیکن تراکتور ربطی نداره.................
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

کدام خرید پرسپولیس بهتر عمل کرده است؟



ملت ایران: آخرين بازى هفته ى سوم با پيروزى دو گله
پرسپوليس مقابل شاگردان سرهنگ به پايان رسيد.

قرمزها با اين پيروزى با يك تير ،سه نشان زدند.

اول،هم امتياز و هم تفاضل سپاهان درصدر شدند

دوم رکورد 15 بازی بدون شکست مس را از بین بردند

سوم طلسم 6 بازی بدون پیروزی مقابل مس را شکستند..

شاگردان على دائى اين مسابقه را هم با گلزنى مهره هاى تازه واردشان،يعنى صادقيان و دهنوى با پيروزى پشت سر گذاشتند.

هر چند نبايد از دو پاس زيباى ماهينى نيز بگذريم.به همين بهانه نگاهى خواهيم داشت به عملكرد مهره هاى جديد
پرسپوليس در اين فصل:


١-
ميثم حسينى: در سمت چپ خط دفاعى پرسپوليس در اين ٣ مسابقه عملكرد قابل قبولى داشت،هر چند دائى دامنه ى حركت او را محدود كرده،اما در همين يكى دو نفوذش ارسال هاى خوبى داشته و نشان داد كه مى تواند جاىگزين خوبى براى پولادى مصدوم باشد.


٢-
قاسم دهنوى: همانند حسينى در هر سه بازى پرسپوليس ٩٠دقيقه كار كرد.قاسم يك زوج خوب و هماهنگ را با حقيقى در جلوى خط دفاع تشكيل داده و همه ى توپ هاى اين منطقه را مال خود كرده اند. در فاز هجومى هم حضورى فعال داشته و تا حدود زيادى با بازي سازى خودش،بر نمايش ضعيف نورى صحه گذاشته است. دهنوى نشان داده با اين قد و قامتش يك بازيكن سرزن هم هست و يك گل زيبا به مس زد.


٣-
مهرداد كفشگرى: هافبك مود علاقه دائى كه پيوستنش به برسپوليس انتقاد هاى فراوانى را به همراه داشت،هنوز فرصت چندانى براى خودنمائى نداشته اما در ١٥ دقيقه اى كه مقابل مس و تراكتور به ميدان رفت نشان داد هافبك با دل و جرأتى است.


٤-
حميدرضا على عسگر:كاپيتان چهارم پرسپوليس كه در بازى مقابل مس براى اولين بار و آن هم در ٢٣ سالگى بازوبند گرانبهاى كاپيتانى پرسپوليس را بر دستانش بسته،در دو مسابقه خانگى پرسپوليس پس از بازگشتش از راه آهن،عملكرد متوسطى داشته است. او در مقابل تراكتور ضعيف عمل كرد اما در مقابل مس دوندگى و جنگندگى قابل توجهى داشت و در نهايت روى خطائى كه بدست آورد،پرسپوليس به گل رسيد.


٥-پيام
صادقيان:بهترين خريد پرسپوليس تا اينجاى كار كه از سه گل اين تيم ،اوليش را ساخته ى دومى را هم زده.اين هافبك ٢١ ساله كه به همراه ميلاد غريبى كشف على دوستى در تيم ملى نوجوانان بود(همان تيمى كه قهرمان آسيا شد و تا١/٤ نهائى جام جهانى صعود كرد) با حركات پا به توپش در مقابل مس و تراكتور بازى را در آورد.در برابر ذوب آهن هم با بدشانسى نتوانست دروازه ى تيم سابقش را بازكند.


٦-
سيد مهدى سيد صالحى: در بازى اول مقابل تيم سابقش يك گل سه امتيازى زد.اما در دو بازى بعدى عملكرد چشمگيرى نداشت.در واقع توپ خوبى نصيبش نگرديد.به هر حال دائى كه تعدادى از ويژگى هاى خود را در او مى بيند و انتظار بالائى از مهاجمش دارد.


٧-
محمد عباس زاده: آقاى گل فصل گذشته ليگ دسته ى ١،در بازى اول درست در لحظه ى ورودش سيدصالحى گلزنى كرد تا عنوان بد شانس ترين بازيكن هفته لقب گيرد.در هفته ى دوم هم فقط ٥ دقيقه بازى كرد اما در همان دقايق اندك يك خطا در درون قوس پشت محوطه جرينه گرفت ويك برگردان زيبا هم زد كه با اختلافى اندك از كنار دروازه به بيرون رفت.در مقابل مس هم فقط ٤ دقيقه بازى كرد و اينبار تنها يك ضربه ى آزاد پشت موحطه ى جريمه بدست آورد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
158.jpg
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



نامه باشگاه پرسپولیس به شورای تامین البرز ؛ نگران برگزاری دیدار با سایپا در ورزشگاه انقلاب هستیم




210x120xhavadaran.jpg.pagespeed.ic.wbZhfuhaeZ.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به شورای تامین استان البرز نگرانی خود را برای برگزاری بازی پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج اعلام کرد.
با تاکید مسئولان استان البرز و پیگیری‌های باشگاه سایپا،

سازمان لیگ موافقت خود را با برگزاری بازی پرسپولیس و سایپا در استان البرز اعلام کرد.
از همین رو باشگاه پرسپولیس نیز در نامه‌ای به شورای تامین استان البرز اعلام کرد با توجه به اینکه پرسپولیس در چند بازی خود در فصل

جدید نتایج خوبی را کسب کرده، شواهد نشان می دهد که بازی قرمزپوشان در هر جای ایران باشد هواداران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. از همین رو با توجه به اینکه استان البرز به تهران نزدیک است و با حدود 30 دقیقه

هواداران ما در تهران می‌توانند خود را به استان البرز برسانند قطعا از این بازی استقبال چشمگیری خواهد شد.
به همین دلیل و با توجه به سوابق قبلی بازی‌های سایپا در البرز مخصوصا در فصل گذشته مقابل گهر دورود و ملوان، ما

نگران برگزاری این بازی در ورزشگاه انقلاب البرز هستیم. ما نگرانی خودمان را اعلام می‌کنیم تا مسئولان با در نظر گرفتن تمهیدات، از بروز اتفاقات غیرمترقبه جلوگیری کنند. در این نامه آمده است: البته تیم فوتبال پرسپولیس

آمادگی ادامه دادن موفقیت‌های خود را در لیگ برتر دارد ولی شرایط ورزشگاه انقلاب و اتفاق‌هایی که قبلا در این ورزشگاه رخ داده موجب نگرانی ما شده است. امیدواریم که مسئولان به گوش باشند تا خدای ناکرده اتفاقات غیرقابل

پیش‌بینی نیفتد. قطعا با حضور هواداران فهیم در ورزشگاه،هیچ اتفاقی نمی‌افتد که منجر به حاشیه شود. این نامه به شورای تامین البرز و چند نهاد نظارتی فکس شده است.
در پایان نامه پرسپولیس به شواری تامین البرز آمده: ما

در پایان باز هم اعلام می‌کنیم ظرفیت ورزشگاه انقلاب کرج محدود است و نمی‌‌تواند پاسخگوی خیل عظیم هواداران باشد. از سوی دیگر تجارت گذشته نشان می‌دهد به دلیل کوچک بودن و کم تجربگی مسئولان ذیربط، همواره

اتفاق‌های تلخی در رویدادهای ورزشی در آن ورزشگاه رخ داده است. به عنوان مثال در فصل جاری هم هواداران سایپا به دلیل فحاشی با جریمه کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند. پس امیدواریم به این مسایل ریزبینانه توجه شود.


 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
پرسپولیسی‌ها فردا به کردان البرز می‌روند/ تذکر جدی دایی به بازیکنان



200x133xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg



پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی یک روزه، فردا (شنبه) به کردان کرج می‌رود.
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه در کرج میهمان سایپا است. از همین رو و با تصمیم

دایی، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) برای تشکیل اردویی یک روزه راهی کردان البرز خواهد شد.
پرسپولیسی‌ها فردا ساعت 16 از ورزشگاه درفشی‌فر با اتوبوس راهی کردان البرز خواهند شد.گفتنی است بازیکنانی که اهل

کردان البرز هستند نیز بدون اینکه به تهران بیایند در محل اردو حاضر خواهند شد.
دایی با تذکری جدی اعلام کرده هیچ بازیکنی حق ندارد با اتومبیل شخصی به کردان بیاید و همه باید با اتوبوس عازم کرج شوند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



نشست خبری دایی و فیرات در ورزشگاه شریعتی کرج





13920229000253_PhotoA.jpg



پرسپولیس
نیوز : نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار می‌شود.
نشست خبری علی دایی سرمربی پرسپولیس و انگین فیرات سرمربی سایپا روز شنبه ساعت 16 در

ورزشگاه شریعتی کرج ( محل هیئت فوتبال استان البرز) برگزار می‌شود.
جلسه هماهنگی این مسابقه نیز همان روز در ساعت 19 در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار خواهد شد.دیدار سایپا و پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر روز

یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. سایپا در این بازی میزبان است.
 
Last edited:

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
خیلی دوست دارم بدانم که مقصود و هدف رفقا از کوبیدن علی دایی چه هست؟ چه منفعتی دارد که مدام نقاط ضعفش را برملا کنید یا بگویید به درد نمی خورد؟! الان پرسپولیس چه سرمایه ای دارد؟ سراغ کدام مربی پیشکسوت سرخ باید می رفتند که ملت راضی شوند؟ حمید درخشان؟ فرشاد پیوس؟ ضیای عربشاهی؟ یا دوباره حمید استیلی... کدام؟ کدام یک از اینها مقبولیت دارند و می توان پذیرفت که بدون مشکل کارشان را پیش ببرند و پرسپولیس رو به سرمنزل مقصود برسانند؟؟ ....

من با دوست استقلالی مان حسین یاور خیلی موافقم که گفت "باید از سرمربی فعلی حمایت کنید و دایی در حال حاضر بهترین گزینه تان است" ... بله، درست هست که تیم دایی هنوز کاملا تیم نشده، در فاز حمله و خط میانی هنوز مشکل داره، هنوز چرخ دنده ها روان نیستند ولی شکل کلی تیم و ابزارهایی که انتخاب کرده از سال گذشته در مجموع بهتر هست، خود علی دایی هم اذعان داشته که تیمش خیلی جای کار داره و به تدریج در حال بهتر شدن هست. الان وقت حمایت هست نه چوب لای چرخ گذاشتن و بد وبیراه گفتن، پرسپولیسی های واقعی سعی می کنند در همه حال پشتیبان و یاور تیم شان باشند و با سنگ اندازی های گاه و بیگاه عملا آب به آسیاب رقبا نریزند ...

نوع نگاه تان را عوض کنید دوستان؛ پرسپولیس امروز بیش از هر روزی نیازمند حمایت همه جانبه هوادارنش است، همان هوادارانی که همه بهش می نازیدیم و هنوز هم می نازیم ولی نگرانیم که انگار واقعا دارد از آن تعداد میلیونی شان کاسته می شود ...

سلام . من نظر شما رو خوندم . من نمیتونم مثل شما گذشته رو فراموش کنم و من با علی دایی خیلی خیلی مشکل دارم . اما قبول دارم فعلن متاسفانه مربی تیم محبوبم شده چاره ای نیست اما من میگم برای چی بخواهیم یکی رو گنده کنیم میاییم به بازیکن دیگه بی احترامی میکنیم . همین آقایی که میگه علی کریمی 5 سال تو تیم هست چی شد یعنی چی یعنی اینکه تقصیر علی کریمی بود که ما تو این 5 سال موفق نشدیم . اینا طرفدارای علی دایی هستن موقع جواب دادن ما میرن پشت تیم خودشونو قائم میکنن . در صورتی که در 5 سال گذشته حاشیه ها و بازیکن های بی کیفیت دخیل بود .

من یادم میاد بعضیا میگفتن ما اگر تو فلان بازی علی کریمی رو نداشتیم فلان میشد. واقعن 5سالی که ما نتیجه نگرفتیم خیلی عوامل بود نه اینکه این بنده خدا بوده باشه منتها ما کلن مردمی هستیم سریع همه چی یادمون میره .
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



آماده باش به خانزاده و علی عسگر/ دفاع چپ و راست قرمز مصدومند








ارتش سرخ دات كام :
در حالی که به بازی حساس پرسپولیس مقابل سایپا فقط دو روز باقی مانده هر دو مدافع کناری سرخپوشان با مصدومیت روبه رو هستند. حسین ماهینی و میثم حسینی که در بازی با مس کرمان دچار مصدومیت شده بودند دیروز (پنجشنبه) در تمرینات گروهی و ریکاوری شرکت نکردند و تلاش کادر پزشکی پرسپولیس برای آماده سازی آن ها ادامه دارد.​



کادر پزشکی سرخپوشان در خصوص وضعیت این دو بازیکن اعلام کرد: حسین ماهینی از ناحیه مچ پا مصدوم شده است و ما سعی می کنیم با کم کردن زمان درمان، او را هر چه سریع تر در اختیار کادر فنی قرار دهیم.همچنین میثم حسینی در این دیدار از ناحیه کتف دچار مشکل شد و ما به او استراحت فعال دادیم و ریکاور سبک داشت و با فیزیوتراپی سعی می کنیم برای بازی با سایپا آماده شود.​



اگر این دو بازیکن بازی یکشنبه در کرج را از دست بدهند، علی دایی برای پر کردن جای خالی آن ها گزینه های زیادی در اختیار نخواهد داشت. محمدرضا خانزاده که سابقه بازی در دفاع راست را دارد می تواند جانشین احتمالی ماهینی باشد و در دفاع چپ هم دایی فقط می تواند روی حمید علی عسگر به عنوان جانشین میثم حسینی حساب کند.​
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
پس بفرمایید سابقه دار هستید.
ولی قبل از فعالیتتون بهتره یه نگاهی به عنوان بالای تاپیک بندازین. طرفدران پرسپولیس نه طرفداران سابق پرسپولیس. معنی واژه طرفدار هم کاملا مشخصه. این وظیفه شماست که به حاضرین در این تاپیک و هنجارهاش احترام بذارید وگرنه باید برید همون تاپیک کذایی خودتون رو بزنید و توش فعالیت کنید.
علی دایی میاد و میره ولی این رفتار سلیقه ای شماست که پرسپولیس رو به رده دوازدهم جدول میرسونه. پرسپولیسی که با یه مربی معمولی هم میتونه خیلی راحت تو جدول تک رقمی بشه ولی به خاطر رفتار طرفداراش نمیشه.

این چه حرفیه شما میزنید 12 هم شدن فقط به خاطر یه عده ای بود که میگفتن علی دایی علی دایی.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
سلام . من نظر شما رو خوندم . من نمیتونم مثل شما گذشته رو فراموش کنم و من با علی دایی خیلی خیلی مشکل دارم . اما قبول دارم فعلن متاسفانه مربی تیم محبوبم شده چاره ای نیست اما من میگم برای چی بخواهیم یکی رو گنده کنیم میاییم به بازیکن دیگه بی احترامی میکنیم . همین آقایی که میگه علی کریمی 5 سال تو تیم هست چی شد یعنی چی یعنی اینکه تقصیر علی کریمی بود که ما تو این 5 سال موفق نشدیم . اینا طرفدارای علی دایی هستن موقع جواب دادن ما میرن پشت تیم خودشونو قائم میکنن . در صورتی که در 5 سال گذشته حاشیه ها و بازیکن های بی کیفیت دخیل بود .

من یادم میاد بعضیا میگفتن ما اگر تو فلان بازی علی کریمی رو نداشتیم فلان میشد. واقعن 5سالی که ما نتیجه نگرفتیم خیلی عوامل بود نه اینکه این بنده خدا بوده باشه منتها ما کلن مردمی هستیم سریع همه چی یادمون میره .


کاپیتان علی گرامی ............ اگر اینجا همه رو طرفدار پرسپولیس بدونیم !!!!!!! ار دعوای بین دو پرسپولیسی کی ضرر میکنه؟

فقط و فقط خود پرسپولیس و بس!!!!! اگه حرف من اشتباهه شما بگو من قبول میکنم!!!!

الان تیم وضعیت خوبی داره بعد از مدتها صدر جدوله!!! دلیل این سمپاشیها چیه؟ عملا نیروهایی که باید پشت تیم باشن ....دو دسته میشن ...........طرفدار کریمی و طرفدار دایی برای یه پرسپولیسی واقعی معنی نداره!!

الان دشمنای پرسپولیس از درگیزی بین دو علی بهترین سود رو میبرن و تیم بجای تمرکز باید دنبال جوابیه یه پرسپولیسی به یه پرسپولیسی دیگه باشه ................ واقعا باید تاسف خورد!!!!!!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
این چه حرفیه شما میزنید 12 هم شدن فقط به خاطر یه عده ای بود که میگفتن علی دایی علی دایی.

مگه دایی تو 2 سال حضورش تو پرسپولیس 2 تا جام حذفی نیاورد؟؟؟؟ خدایی تیم خیلی شاخی داشتیم اون موقع؟؟؟؟ الان شایسته این همه حمله هست؟؟؟ نمک خوردیم و نمکدون شکستیم!!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



رویانیان: دایی زیر بار استفاده از بازیکن خارجی نمي رود/ مصدومیت پولادی یک ماه دیگر به پایان می رسد








ارتش سرخ دات كام :
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: سیاست کاری دایی به طوری است که از بازیکن غیر ایرانی کمتر استفاده می کند. سه، چهار گزینه خارجی داریم اما دایی زیر بار نمی رود که از بازیکن خارجی استفاده کند.

محمد رویانیان در گفتگویی گفت: حق پخش تلویزیونی باید به مبلغ 170 میلیارد تومان افزایش پیدا کند پیش از این قرار بود حق پخش تلویزیونی 17 میلیارد باشد اما این موضوع هم عملی نشد.

به نظرم این پول زیادی نیست. حتی یک سوم درآمد هم نصیب باشگاه ها نمی شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: موضوع خنده داری است ، تبلیغات دور زمین و حق پخش تلویزیونی با هم یک میلیارد شده است با این حال هیچ پولی به باشگاهی داده نشد.

وی افزود: در دوران قبلی کمک بیشتری به فوتبال ایران شد اما ما می گوییم می شود کاری کرد تا خیلی بیشتر از اینها فوتبال درآمدزایی داشته باشد و هزینه های جانبی فوتبال را از این راه تأمین کرد.

رویانیان در خصوص صحبت های فردوسی پور تصریح کرد: فردوسی پور از قول من گفته که رویانیان عذرخواهی کرده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: از جریان تست دوپینگ برای تیم مس اطلاعی ندارم. من این خبر را تازه شنیده ام اما قرار نیست از کسی تست دوپینگ گرفته شود.

وی اظهار داشت: مصدومیت پولادی تا یک ماه دیگر به پایان می رسد علی رغم اینکه پیش بینی می شد 6 ماهی طول می کشد تا وی به تیم برگردد اما امیدوارم زمان کمتری برای بازگشت وی به تیم لازم داشته باشیم.

رویانیان خاطر نشان کرد: سیاست کاری دایی بر این منوال است که از بازیکن غیر ایرانی کمتر استفاده می کند به طوری که ما سه، چهار گزینه خارجی داریم اما دایی زیر بار نمی رود که از بازیکنان خارجی استفاده کند چون هر چقدر لیست به وی می دهیم باز کار خودش را می کند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
هوادارا عزیز و فهیم بیاییم این بار نیز به حاشیه تن در ندهیم و به حرمت

علاقه قلبی که به تیم محبوبمان داریم بگذاریم این دو اسطوره عزیزمان

روزی این اختلافات را کنار گذاشته و این قضیه نیر ختم به خیر شود
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
از قبل همه به یاد داریم که:

ورود ما به اختلافات میان این افراد روز های شومی را برای عشق همیشه

سربلندمان پرسپولیس عزیز رقم زده بود و نتیجه اش شد فصلی کابوس وار

و نتایجی نا امید کننده کهتا چند ماه قبل هم چوب همان دخالت بی جا و

حاشیه سازی و حمایت از شخص به جای

حمایت از تیم را می خوردیم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
این که من طرف این را بگیرم و تو طرف آن گره ای از مشکلات باز خواهد کرد ؟

فکر می کنید حل شدن این مسئله به دست من و تو هوادار امکان پذیر است ؟

هواداری که قصد تخریب چهره دایی را با حرف های ضد و نقیض دارد یا

هواداری که علی کریمی را با طعنه و کنایه می کوبد می تواند سر راست کند

و با سینه ای ستبر بگوید هدفم از این اقدامات نگرانی برای پرسپولیس

عزیزمان است؟؟؟
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
مگه دایی تو 2 سال حضورش تو پرسپولیس 2 تا جام حذفی نیاورد؟؟؟؟ خدایی تیم خیلی شاخی داشتیم اون موقع؟؟؟؟ الان شایسته این همه حمله هست؟؟؟ نمک خوردیم و نمکدون شکستیم!!!

جلوی چه تیم هایی آخه بازی کرد . چرا خودتون رو گول میزنید . اصن بیخیال بابا امیدوارم علی دایی نتیجه بگیره .
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اختلافی که منفعتی برای هیچ یک از دو طرف این ماجرا ندارد و در صورت

دامن زدن به آن می تواندروز های آرامش را از پرسپولیس و هواداران

فهیمش بگیرد و بار دیگر نوید دهنده حاشیه و تلاطم در این دریای سرخ

باشد.
 
بالا