برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
دربی احتمالی تهران به تعویق افتاد

jpg_306a809798_207.176.218.gif



برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بلاروس باعث شد تا کمیته برگزاری مسابقات تصمیم به تعویق در زمان برگزاری یکی از بازی های جام حذفی در تاریخ 13 بهمن ماه بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس برنامه فدراسیون فوتبال تیم پیروز دیدار مقاومت بسیج فارس - استقلال باید در تاریخ 13 بهمن ماه به مصاف پرسپولیس برود اما برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با بلاروس در تاریخ 18 بهمن ماه باعث شد تا فدراسیون فوتبال تصمیم به تعویق زمان این بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بگیرد.

علی کاظمی دبیرسازمان لیگ برتر درتوجیه اتخاذ این تصمیم به خبرنگارمهرگفت: پیش از این روز دوم اسفند ماه از سوی فیفا برای برگزاری بازی های دوستانه انتخاب شده بود که زمان آن به هجدهم بهمن ماه تغییر کرد .

وی با تاکید براهمیت برگزاری بازی های دوستانه در روزهای مدنظر فدراسیون جهانی فوتبال، ادامه داد: از آنجایی که تیم ملی می تواند در این تاریخ از وجود تمامی بازیکنان بهره مند شود باید راهکاری اتخاذ می شد تا تیم ملی بدون مشکل از این فرصت در جهت برگزاری یک بازی تدارکاتی مناسب استفاده کند. به همین خاطرزمان برگزاری مسابقات تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی که قرار بود در تاریخ هجدهم بهمن ماه برگزار شود را تغییر دادیم.

دبیر سازمان لیگ برتر اذعان داشت: در برنامه جدید، تیم های استقلال و پرسپولیس همانند دیگر تیم ها در روز جمعه سیزدهم بهمن ماه بازی های هفته هجدهم خود را برگزارمی کنند و تنها در زمان برگزاری یکی از مسابقات جام حذفی که بین تیم های پرسپولیس با برنده دیدارمقاومت بسیج فارس - استقلال برگزارمی شود تغییراتی اعمال خواهد شد.

وی در خاتمه از تعیین زمان برگزاری بازی یاد شده جام حذفی پس از انجام مسابقه مقاومت بسیج فارس - استقلال خبر داد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
حضور دو بازيكن تونسي در تمرين پرسپوليس

A0191315.jpg


خبرگزاري فارس: دو بازيكن اهل تونس كه از طريق داماد علي پروين به تهران آمده‌اند، در تمرين امروز پرسپوليس شركت كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در حاليكه گفته مي‌شد امروز 4 بازيكن از اروپا و آمريكاي جنوبي در تمرين پرسپوليس حاضر مي‌شوند، دو بازيكن تونسي به دنيزلي معرفي شدند.
يكي از اين بازيكن در خط حمله و ديگري در خط دفاعي بازي مي كنند.
اين دو به همراه آرش فرزين (داماد علي پروين) در ورزشگاه كارگران حاضر شدند.
 

HES@M

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2006
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
1
این بازیکنی که صحبتش رو میکنید بازیکن انگلیسی پرسپولیس " آلن ویتل" هستش که اون موقعها در خط حمله بازی میکرد گلزن بدی هم نبود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
افتخارات باشگاه

همانطور که میدانید پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایران می باشد . این تیم با کسب هشت قهرمانی در لیگ سراسری ایران و چهار قهرمانی در جام حذفی ایران و چندین قهرمانی در باشگاه های دسته اول تهران ، از نظر افتخارات با اختلاف زیادی بالای سر تیم های دیگر قرار دارد . نکته جالب اینکه پرسپولیس قهرمان اولین دوره لیگ تخت جمشید ، اولین لیگ ایران بعد از انقلاب ، اولین دوره جام حذفی ایران ، قهرمان اولین دوره جام در جام آسیا و قهرمان اولین دوره لیگ برتر ایران در سال گذشته می باشد . در ویترین قهرمانی های پرسپولیس فقط جای جام قهرمانی آسیا خالیست که انشالله در سال های آتی به این عنوان هم نائل خواهد آمد . به امید سر بلندی ارتش سرخ فوتبال ایران



افتخارات
نایب قهرمانی جام حذفی ایران
1347
مقام دوازدهم باشگاه های تهران
1348
قهرمانی مسابقات مقدماتی جام منطقه ای
1350
نایب قهرمان باشگاه های تهران
1350
مقام سوم لیگ منطقه ای ایران
1350
نایب قهرمان جام باشگاه های تهران
1350
قهرمان اولین دوره لیگ تخت جمشید
1352
نایب قهرمان دومین دوره لیگ تخت جمشید
1353
قهرمان سومین دوره لیگ تخت جمشید
1354
نایب قهرمان چهارمین دوره لیگ تخت جمشید
1355
نایب قهرمان پنجمین دوره لیگ تخت جمشید
1356
نایب قهرمان ششمین دوره لیگ تخت جمشید
1357
قهرمان جام شهید اسپندی
1358
نایب قهرمان جام حذفی تهران
1360
قهرمان جام وحدت
1360
قهرمانی در دسته اول تهران
1360
قهرمان جام حذفی تهران
1361
قهرمان جام باشگاه های تهران
1361
نایب قهرمان جام باشگاه های دسته اول تهران
1362
قهرمان فوتبال باشگاه های دسته اول تهران
1365
قهرمان فوتبال باشگاه های دسته اول تهران
1366
قهرمان جام حذفی تهران
1366
قهرمان جام حذفی ایران
1366
قهرمان باشگاه های دسته اول تهران
1367

قهرمان باشگاه های دسته اول تهران
1368

نایب قهرمان اولین دوره لیگ آزادگان
1368

قهرمانی در فوتبال دسته اول تهران
1369

قهرمان اولین دوره جام در جام آسیا
1369-70

نایب قهرمانی در فوتبال دسته اول تهران
1370

قهرمانی جام حذفی ایران
1370

مقام سوم در لیگ ازادگان
1370

قهرمان جام حذفی کشور
1370-71

نایب قهرمان لیگ ازادگان
1371

قهرمان سوپرجام تهران
1371

نایب قهرمان سومین دوره جام در جام آسیا
1371

نایب قهرمان لیگ کشور
1372

مقام چهارم لیگ آزادگان
1373

قهرمان لیگ ازادگان
1374

مقام چهارم جام باشگاه های آسیا
1374

قهرمانی لیگ کشور
1375

مقام سوم جام باشگاه های آسیا
1375

قهرمان لیگ آزادگان کشور
1377

قهرمانی جام حذفی کشور
1377

مقام سوم جام باشگاه های آسیا
1378

قهرمان لیگ آزادگان کشور
1378

نایب قهرمان لیگ آزادگان کشور
1379

قهرمان اولین دوره لیگ برتر ایران1381
مقام سوم جام باشگاه های آسیا

1380
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
ساها با اجازه دنیزلی تمرین کرد/ حضور دو بازیکن تونسی و ادامه غیبت الونگ
IPNA_2007115132839819.jpg


تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس با غیبت 9 بازیکن و حضور مجدد رابرت ساها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین که از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه کارگران برگزار شد، رابرت ساها برای اولین بار پس از تعطیلات نیم فصل در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد.

وی قبل از آغاز تمرین، دلیل غیبت خود را بیماری فرزندش اعلام کرد که دنیزلی این موضوع را موجه دانست و اجازه حضور ساها را در این تمرین صادر کرد. الونگ الونگ هم که قرار بود در این تمرین شرکت کند بار دیگر جزو نفرات غایب بود تا همچنان غیبت این بازیکن کامرونی غیر موجه باشد.

همچنین علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری و حسین بادامکی سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس هم به علت خستگی از دنیزلی تا روز شنبه مرخصی گرفته اند و پس از آن در تمرینات شرکت می کند.

به غیر از این نفرات علیرضا حقیقی به علت حضور در اردوی تیم ملی امید و ابوالفضل حاجی زاده به علت مصدومیت در این تمرین حضور نداشتند. ضمن اینکه جواب آزمایش MRI محمدرضا مامانی نشان داد که این بازیکن حداقل دو هفته نمی تواند در کنار سایر سرخپوشان تمرین کند به همین دلیل در تمرین صبح امروز غایب بود.

ابراهیم اسدی که با لباس شخصی در این تمرین شرکت کرده بود با اجازه دنیزلی به فیزیوتراپی پرداخت و واعظی هم به علت کمردرد تنها به وزنه زدن اکتفا کرد.

این تمرین با حرکات کششی که 15 دقیقه به طول انجامید آغاز شد. پس از آن 15 دقیقه تمرین سپک تاکرا و سپس 50 دقیقه تمرینات سنگین بدنی در دستورکار بازیکنان سرخپوش قرار گرفت. پایان بخش این تمرین 20 دقیقه بازی درون تیمی در نیمی از زمین بود که گلهای زیادی بین دو تیم رد و بدل شد.

ضمن اینکه هشام بل خالد و نبی عیسایی دو بازیکن تونسی بودند که در این تمرین شرکت کردند اما عملکرد قابل قبولی نداشتند. البته در بازی درون تیمی عیسایی با تکل معدنچی دچار مصدومیت شد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
موافقت دنیزلی با سفر به امارات و جذب بازیکنان جدید/ جلالی به پرسپولیس پیوست

محمدحسن انصاری فرد و مصطفی دنیزلی در نشستی 90 دقیقه ای درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه نشست های هفتگی ظهر امروز درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس با یکدیگر گفتگو کردند.

دراین جلسه درباره وضعیت جاری تیم، سفر پرسپولیس به دبی و بازی تدارکاتی با الوصل، جذب دو مدافع و یک مهاجم خارجی، آخرین وضعیت بازیکنان آسیب دیده، برنامه های آماده سازی تیم قبل از شروع نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر و ... بحث و تبادل نظر شد.

مصطفی دنیزلی دراین نشست با سفر دو روزه پرسپولیس به امارات و بازی تدارکاتی با تیم الوصل در روز پنج شنبه یا جمعه موافقت کرد و تأکید نمود که مدت زمان این سفر بیش از 2 روز نباشد. بر این اساس اعضای تیم پرسپولیس ظهر روز پنج شنبه عازم دبی خواهند شد و بعد از بازی با الوصل در ظهر روز جمعه ، روز شنبه به تهران برمی گردند.

درباره وضعیت بازیکنان تونسی هم مباحثی مطرح شد و مقرر گردید برخلاف نظر مهاجم صربستانی که خواهان عقد قرارداد قبل از حضور در تمرینات پرسپولیس است این بازیکن بعد از حضور در تست فنی و در صورت تأیید کادر فنی با پرسپولیس قرارداد ببندد. همچنین یک مدافع زیر 20 سال سوریه ای که در تیم الاتحاد سوریه و تیم ملی زیر 23 سال این کشور عضویت دارد از روز شنبه در تمرینات تیم شرکت می کند تا در صورت تأیید کادر فنی نسبت به عقد قرارداد با وی اقدام شود.

دنیزلی در این جلسه اعلام کرد که با جذب محمدرضا جلالی مدافع تیم استقلال دزفول موافقت کرد و مقرر گردید در صورت توافق مالی باشگاه با این بازیکن نسبت به عقد قرارداد اقدامات لازم بعمل آید. جلالی که فصل جاری در 11 بازی تیم استقلال دزفول در لیگ دسته اول جام آزادگان و 2 بازی جام حذفی حضور کاملی داشته است در تمرینات توانسته است نظر مساعد دنیزلی را جلب کند. این مدافع فصل گذشته نیز در تیم استقلال کیش عضویت داشت و در 18 بازی از 21 بازی این تیم در لیگ دسته اول جام آزادگان به طور کامل بازی کرد و تنها در یک بازی تعویض شد.

در این نشست درباره اضافه شدن یک مربی جدید هیچ مذاکره ای بین طرفین انجام نشد و صحبت درباره آن به نشست جداگانه ای طی روزهای آتی موکول شد.
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
اول قرار بود برن دبی

بعد شد جزیره کیش

حالا شد باشگاه کارگران
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
این بازیکنی که صحبتش رو میکنید بازیکن انگلیسی پرسپولیس " آلن ویتل" هستش که اون موقعها در خط حمله بازی میکرد گلزن بدی هم نبود.


سلام


یه عکس دیگه از این بازیکن نداری بزاری ببینیم؟

دوستان هر کس از این بازیکن عکسی داره بزاره تا ما هم ببینیم






:D
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
ویتل متولد روز ۱۰ مارس سال ۱۹۵۰ در بندر لیورپول و زمان حضور در ایران ۲۷ساله بود. او فوتبال را به صورت كارآموز در لیورپول آغاز كرد و سپس به كریستال پالاس رفت. لیتون اورینت تیم بعدی او بود. ویتل از این تیم به پرسپولیس آمد. در پرسپولیس، ویتل دوران خوبی را سپری كرد و مكمل خوبی برای خوردبین، ایرانپاك و زادمهر در خط حمله سال های ۵۵ تا ۵۷ پرسپولیس شد. اما به دنبال پیروزی انقلاب و تعطیلی فوتبال و اوج گیری احساسات توده ا ی ضد انگلیسی و آمریكایی ویتل به انگلستان برگشت و بعد از مدت كوتاهی حضور در تیم پورتسموث انگلستان فوتبالش را در استرالیا به پایان برد. ویتل در سال ۱۹۷۲، وقتی ۲۲ ساله بود، توسط سر الف رمزی به تیم ملی انگلستان دعوت شد. او در حال حاضر جزء مراجعین دائمی و پروپا قرص سایت تیم فوتبال اورتون انگلستان است.
منبع: روزنامه شرق
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
اول قرار بود برن دبی

بعد شد جزیره کیش

حالا شد باشگاه کارگران

فقط خبرهاي مربوط به باشگاه پرسپوليس را در اين تاپيك قرار دهيد.

نظرات خودتون را در تاپیک هواداران و طرفداران باشگاه پرسپولیس قرار دهید تا این تاپیک ار بحث اصلی خارج نشود

با تشکر
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
مربیان پرسپولیس به ترتیب زمانی از قدیم به جدید:

پروین دهداری
رجب فرامرزی
حسین فکری
الن راجرز (انگلیس)
همایون بهزاری
الن راجرز (انگلیس)
همایون بهزادی
بیوک وطن خواه
ایوان کونوئف (روسیه)
منصور امیر آصفی
مهراب شکرخواه
علی پروین
مسعود مومنی
علی پروین
محمد پنجعلی
لادیسلاو بگوویچ (صربستان)
حمید درخشان
یورگن گده ( آلمان)
استانکو پاکلوپویچ (کرواسی)
حمید درخشان
ایوان متکویچ ( کرواسی)
علی پروین
وینکو بگوویچ (کرواسی)
رینر زوبل (آلمان)
علی پروین
آری هان (هلند)
مصطفی دنزیلی (ترکیه)

که در این بین سلطان ارتش سرخ (علی پروین) بیشترین دوران مربیگری را در باشگاه داشته .
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
نيكبخت:غيبت من مشكلي به وجود نمي‌آورد
پرسپوليس انتقام سختي از ابومسلم مي‌گيرد

FootballIran_20071169628260.jpg


خبرگزاري فوتبال ايران – عليرضا واحدي‌نيكبخت از محروميت خود استفاده كرد و براي چند روز ايران را به مقصد امارات ترك كرد.

نيكبخت‌واحدي كه در حال حاضر براي استراحت در دبي به سر مي‌برد در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران اظهار داشت: غيبت من براي پرسپوليس در مقابل ابومسلم مشكلي به وجود نمي‌آورد، هرچند كه به علت محروميت قادر نبودم براي پرسپوليس بازي كنم.

وي در ادامه افزود: به نظر من بازيكنان پرسپوليس از لحاظ كيفيت تفاوت چنداني با يكديگر ندارند و ساير بازيكنان تيم در غياب من و بادامكي از عهده ابومسلم برمي‌آيند.

نيكبخت در پايان تصريح كرد: بازي رفت در شرايطي به ابومسلم باختيم كه در آن ديدار به هيچ‌وجه مستحق باخت نبوديم اما حال شرايط ما نسبت به اولين بازي ليگ كاملا تفاوت پيدا كرده. مطمئن باشيد در ورزشگاه آزادي انتقام سختي از ابومسلم خواهيم گرفت تا نيم‌‌فصل دوم را با روحيه بالا براي قهرماني آغاز نماييم. مطمئن هستم بازيكنان تيم از عهده اين انتقام برمي‌آيند، به اين موضوع شك ندارم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پروين: اميدوارم‌ دوستان‌ دوباره‌ بهانه‌ دست‌ فيفا ندهند از تفکرات‌ على‌آبادى‌ در مورد ورزش‌ لذت‌ بردم‌

حدود ساعت‌ 20/9 صبح‌ سه‌شنبه‌ پژو 405 سيلور مقابل‌ در ورودى‌ سازمان‌ تربيت‌ بدنى‌ مى‌رسد تا پروين‌ به‌ همراه‌ يکى‌ از دوستانش‌ به‌ دفتر على‌آبادى‌ برود. او رأ‌س‌ ساعت‌ 30/9 با رئيس‌ سازمان‌ تربيت‌ بدنى‌ قرار ملاقات‌ دارد و مثل‌ هميشه‌ سر موقع‌ در دفتر على‌آبادى‌ حاضر مى‌شود و البته‌ جلسه‌ معاون‌ رئيس‌جمهور با تنى‌ چند از همکارانش‌ به‌ موقع‌ تمام‌ مى‌شود. خلاصه‌ گفتگوى‌ يک‌ ساعته‌ آنها حتماً‌ شنيدنى‌ و خواندنى‌ است.
اسماعيل‌ حيدرپور
على‌آقا چطور شد به‌ ملاقات‌ رئيس‌ سازمان‌ رفتيد؟!
من‌ رفاقت‌ و دوستى‌ ديرينه‌اى‌ با آقاى‌ مهندس‌ على‌آبادى‌ دارم‌ که‌ مربوط‌ به‌ سال‌ 67 است. ايشان‌ آن‌ زمان‌ مثل‌ من‌ جوان‌ بودند و وظيفه‌ سرپرستى‌ تيم‌ پرسپوليس‌ را عهده‌دار بودند. اتفاقاً‌ در جلسات‌ مختلفى‌ مثل‌ هيات‌ مديره‌ پرسپوليس‌ با ايشان‌ ديدار کرده‌ بودم‌ اما بالاخره‌ ايشان‌ در مراسم‌ ختم‌ مرحوم‌ برادرم‌ حضور يافتند و از طريق‌ دوست‌ مشترکمان‌ قرار گذاشتيم‌ و بنده‌ هم‌ مثل‌ ساير اهالى‌ ورزش‌ که‌ با ايشان‌ ملاقات‌ دارند، به‌ ديدار ايشان‌ رفتم.
با رفتن‌ به‌ سازمان‌ شايعه‌ حضور شما در تيم‌ملى‌ مطرح‌ مى‌شود.
ببينيد اولاً‌ تکليف‌ تيم‌ملى‌ و تيم‌ المپيک‌ روشن‌ است. قلعه‌نوعى‌ و بگوويچ‌ در حال‌ خدمت‌ به‌ فوتبال‌ ملى‌ هستند. از اين‌ گذشته‌ بنده‌ هميشه‌ گفته‌ام‌ على‌ پروين‌ در هر شرايطى‌ حاضر است‌ به‌ فوتبال‌ مملکت‌ کمک‌ کند و هرگاه‌ مشاوره‌اى‌ با بنده‌ شده‌ اطلاعات‌ وتجربياتم‌ را در اختيار فوتبال‌ قرار داده‌ام.
با على‌آبادى‌ راجع‌ به‌ تيم‌ملى‌ هم‌ حرف‌ زديد؟
ما بيشتر راجع‌ به‌ مسائل‌ کلى‌ ورزش‌ حرف‌ زديم‌ البته‌ خاطرات‌ گذشته‌ در پرسپوليس‌ را هم‌ مرور کرديم.
آن‌ قضيه‌ که‌ گفته‌ بوديد «على‌آبادى‌ از قيافه‌ شما خوششان‌ نمى‌آيد» چى‌ بود؟
اتفاقاً‌ سؤ‌تفاهم‌ برطرف‌ شد چون‌ ايشان‌ فکر مى‌کرد من‌ اين‌ حرف‌ را زده‌ام‌ و من‌ هم‌ فکر مى‌کردم‌ آقاى‌ على‌آبادى‌ چنين‌ حرفى‌ در مورد من‌ زده‌ است‌ اما در نهايت‌ سؤ‌تفاهمات‌ برطرف‌ شد و اصلاً‌ چنين‌ چيزى‌ صحت‌ نداشت‌ بلکه‌ از ديدگاه‌هاى‌ خوب‌ ايشان‌ در مورد ورزش‌ لذت‌ بردم.
راجع‌ به‌ پرسپوليس‌ چه‌ صحبتهايى‌ کرديد؟
ببينيد پرسپوليس‌ تيم‌ بزرگى‌ است. البته‌ آقاى‌ على‌آبادى‌ در جايگاهى‌ هستند که‌ بيشتر به‌ فکر اعتلا و موفقيت‌ هر دو تيم‌ هستند و سخت‌ در تلاشند تا مشکلات‌ مالى‌ اين‌ دو تيم‌ را به‌ حداقل‌ برسانند همين‌ که‌ اعضاى‌ هيات‌مديره‌ پرسپوليس‌ و استقلال‌ را طورى‌ انتخاب‌ کرده‌اند که‌ از دست‌اندرکاران‌ دولت‌ هستند، معلوم‌ مى‌شود که‌ ايشان‌ به‌ فکر رفع‌ مشکلات‌ اين‌ دو تيم‌ هستند.
خيلى‌ها معتقدند سازمان‌ با حضور پروين‌ در پرسپوليس‌ مخالف‌ است.
شايد گاهى‌ خود من‌ هم‌ چنين‌ تصورى‌ دارم‌ اما با حرفهايى‌ که‌ با مهندس‌ زدم‌ متوجه‌ شدم‌ که‌ چنين‌ حرفى‌ صحت‌ ندارد. اتفاقاً‌ آقاى‌ على‌آبادى‌ مى‌گفتند امثال‌ من، حجازى‌ و... سرمايه‌هاى‌ ملى‌ اين‌ دو باشگاه‌ هستند.
نظر شما در خصوص‌ شايعه‌ استعفاى‌ صفايى‌فراهانى‌ و مسئله‌ تعليق‌ مجدد فوتبال‌ چيست؟
باور کنيد اسم‌ تعليق‌ را که‌ مى‌شنوم‌ حالم‌ گرفته‌ مى‌شود. اميدوارم‌ اختلاف‌ نظرها هرچه‌ زودتر برطرف‌ شود. يادمان‌ باشد که‌ همه‌ ما ايرانى‌ هستيم‌ و در وهله‌ اول‌ بايد به‌ فکر منافع‌ ملى‌ کشور خودمان‌ باشيم. در واقع‌ ما و حتى‌ اعضاى‌ شش‌ نفره‌ کميته‌ انتقالي، اول‌ عضو خانواده‌ بزرگ‌ فوتبال‌ ايران‌ هستيم‌ و بعد فيفا پس‌ منيت‌ها را بايد کنار بگذاريم‌ و اجازه‌ سؤ‌استفاده‌ به‌ خارجى‌ها را ندهيم‌ چون‌ آنها دلشان‌ براى‌ فوتبال‌ ما نمى‌سوزد. من‌ اميدوارم‌ آقاى‌ صفايى‌فراهانى‌ با ديگر همکارانش‌ بهانه‌اى‌ دست‌ فيفا ندهند اگرچه‌ مطمئن‌ هستم‌ صفايى‌فراهانى‌ هم‌ مثل‌ من‌ معتقد است‌ که‌ اول‌ عضو خانواده‌ فوتبال‌ ايران‌ است‌ بعد فيفا.



:)
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پيشنهاد رسمي الاهلي به بايرن مونيخ:
كريمي را مي‌خواهيم

بالاخره مسوولان باشگاه الاهلي رسما خواستار انتقال علي كريمي از بايرن مونيخ به اين تيم شدند. پس از انتشار اخبار ضد و نقيض درخصوص "علي كريمي" هافبك ارزنده كشورمان سايت اختصاصي باشگاه بايرن مونيخ به نقل از اولي هوينس اعلام كرد:



اين باشگاه از سوي مقامات الاهلي امارات پيشنهاد رسمي مبني بر انتقال اين ملي پوش ايراني به تيم سابقش (الاهلي) را دريافت كرده است. البته هوينس گفته ما فعلا عجله‌اي نداريم و با توجه به خداحافظي ناگهاني دايسلر و شرايط جديد تيم آهسته و آرام و با دقت بيشتري در اين باره فكر مي‌كنيم و تصميم مي‌گيريم.




:)
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
با سلام خدمت دوستان


دوستان نظر خودشونو درباره رفتن یا نرفتن علی کریمی به الاهلی اعلام کنند.



ممنون



:)
 
بالا