برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
فقط خبرهاي مربوط به باشگاه پرسپوليس را در اين تاپيك قرار دهيد.

نظرات خودتون را در تاپیک هواداران و طرفداران باشگاه پرسپولیس قرار دهید تا این تاپیک ار بحث اصلی خارج نشود

با تشکر
دوست گرام خبر بود دیگه!!!!!

یعنی قرار بود بروند دبی به علت نداشتنه بودجه در همین ورزشگاه خودشان تمرین کردند!!!!!!!!
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
دوستان , تاپیک اخبار پرسپولیس رو با این تاپیک ادغام کردم , لطفا تاپیک جدید باز نکنید در این مورد.

ممنون از توجه شما.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
A0159445.jpg


انصاري فرد در نشست مطبوعاتي:

هواداران پرسپوليس داراي تسهيلات ويژه‌اي مي‌شوند

خبرگزاري فارس: صبح امروز درباشگاه پرسپولس نشت مطبوعاتي با حضور مديرعامل بانك سامان، معاون اداره پست و مديرعامل باشگاه جهت صدور كارت هواداري تشكيل شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، نشست امروز باشگاه كه به مناسبت صدور كارت هواداري بود، با يك ساعت تاخير برگزار شد.
در ابتداي مراسم مجيده قره‌گوزلو، مدير روابط عمومي به حضار در جلسه خير مقدم گفت و سپس محمد انصاري صحبت‌هاي خود را در اين باره ابراز داشت.
انصاري فرد اشاره مي‌كند كه از شش ماه قبل طرح جذب و ساماندهي هواداران را آغاز كرده و مي‌خواهد اين مسئله در سراسر ايران و خارج از ايران، اجرا شود. باشگاه پرسپوليس در فاز اول اين طرح توانسته يك ميليون هوادار را جذب و از آنها كسب اطلاع كند.
نامه اين يك ميليون در فايل هواداري حفظ مي‌شود. در اين راه بانك سامان به باشگاه پرسپولس كمك‌هاي شاياني كرده و هواداران هم مي‌توانند از كارت‌هاي الكترونيكي اين بانك استفاده كنند.
انصاري فرد به صحبت‌هايش اينگونه ادامه مي‌دهد: از روز شنبه 7/11/85 هواداران مي‌توانند به مراكز پستي و شعبه بانك سامان مراجعه و فرم ثبت نام را پر كنند. در مرحله اول هواداران مبلغ 20 هزار تومان بايد به حساب باشگاه واريز كنند. سپس كارت سامان بانك را دريافت و از خدمات گسترده استفاده كنند.
وي افزود: در اولين اقدام، باشگاه هديه‌اي به ارزش 15 هزار تومان براي هواداران ارسال مي‌كند كه اولويت به شش هزار نفري است كه در سال 83 اين پول را به حساب واريز كرده‌اند. هواداران بعد از 15 روز از ثبت نام مي‌توانند كارت‌هاي خود را دريافت كنند.
روي اين كارت‌ها علاوه بر ذكر واژه هواداران نام بانك سامان هم درج شده و با همان كارت، علاقه‌مندان مي‌توانند از تسهيلات بانك استفاده كنند.
انصاري فرد خبر داد كه همراه دريافت اين كارت، كتاب اول پرسپولس كه شامل آدرس فروشگاه‌ و مراكزي كه با باشگاه قرارداد دارند، اخبار روز تيم و پوستر بازيكنان به هواداران اهدا مي‌شود.
مديرعامل پرسپولس در اين باره توضيح داد: هر هواداري كه به مراكز تحت قرارداد باشگاه مراجعه و از تخفيف ويژه آن استفاده كند، در طول سال بين 500 هزار تا يك ميليون تومان تخفيف گرفته مي‌شود.
انصاري فرد با بيان اينكه هر هواداري مي‌تواند عكس خود را به باشگاه ارسال كند تا در كنار بازيكن مورد علاقه‌اش قرار گيرد، گفت: قصد داريم با همكاري اداره پست، عكس بازيكنان را كنار هوادار قرار داده و براي هواداران تمر شخصي چاپ كنيم. همچنين هواداران تحت پوشش بيمه حادثه قرار مي‌گيرند. براي هر بازي 100 نفر از بين متقاضيان قرعه كشي مي‌شود تا به صورت رايگان از بليت استفاده كنند. به قيد قرعه دو نفر براي حضور در تمرينات و اردوهاي خارجي انتخاب مي‌شوند.
ارسال اخبار را از طريق SMS و CD، عضويت در مدارس فوتبال با تخفيف ويژه، خريد از پايانه‌هاي بانك سامان، شركت در قرعه كشي ماهيانه بانك، شركت در نظرسنجي و ارسال سالنامه از ديگر برنامه‌هاي باشگاه براي هواداران است.
تنها صحبت محمد انصاري فرد درباره مسائل فوتبالي مربوط به طلبكاران بوده و مي‌گفت: طي امروز و فردا تمام طلبكاران را به باشگاه دعوت مي‌كنيم تا از اين اسپانسرهايي كه جذب كرديم، طلب‌ها را پرداخت كنيم.
انصاري فرد از خبرنگاران خواست تا سوال فوتبالي از او پرسيده نشود، در عوض قول داد تا هفته آينده يك نشست خبري درباره اتفاقات اخير برگزار كند.
پس از صحبت‌هاي انصاري فرد نوبت مديرعامل بانك سامان شد. وي گفت: از سال 1378 فعاليت خود را آغاز كرديم. استراتژي ما روي گسترش فرهنگ بانك الكترونيكي است و در اين راه، پرسپوليس پيش قدم شده كه بايد از آنها تشكر كنيم.


:D :) :D
 

K i IVI i K

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2007
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
2
پيشنهاد رسمي الاهلي به بايرن مونيخ:
كريمي را مي‌خواهيم

بالاخره مسوولان باشگاه الاهلي رسما خواستار انتقال علي كريمي از بايرن مونيخ به اين تيم شدند. پس از انتشار اخبار ضد و نقيض درخصوص "علي كريمي" هافبك ارزنده كشورمان سايت اختصاصي باشگاه بايرن مونيخ به نقل از اولي هوينس اعلام كرد:



اين باشگاه از سوي مقامات الاهلي امارات پيشنهاد رسمي مبني بر انتقال اين ملي پوش ايراني به تيم سابقش (الاهلي) را دريافت كرده است. البته هوينس گفته ما فعلا عجله‌اي نداريم و با توجه به خداحافظي ناگهاني دايسلر و شرايط جديد تيم آهسته و آرام و با دقت بيشتري در اين باره فكر مي‌كنيم و تصميم مي‌گيريم.




:)

دوست عزیز این مطلب چه ربطی به کلوپ پرسپولیس داشت؟؟
 

K i IVI i K

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2007
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
2
تيم پرسپوليس جمعه هفته جاري در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم الوصل مي رود. اين بازي در ورزشگاه اختصاصي النصر انجام مي شود و شبکه دبي اسپورت آن را بصورت مستقيم براي علاقه مندان به فوتبال پخش خواهد کرد. پرسپوليس امروز ساعت 14 به سوي امارات پرواز مي کند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
گزارش تمرین پرسپولیس

۲۸ دي ۱۳۸۵

آخرين تمرين پرسپوليس قبل از سفر پرماجرا به دبى، ديروز از ساعت ۱۱ در كارگران آغاز شد. الونگ كه هيچ كس از سرنوشتش مطلع نيست به اتفاق حاجى زاده، مامانى، نيكبخت، حقيقى و رضا جلالى كه به دنبال رضايتنامه مى دود غايب بودند. اسدى، واعظى، بادامكى و نورى به اتفاق ۲ تونسى در تمرين حاضر بودند و آژانس نقل و انتقالات مربوط به آنها يك مهاجم ۲۸ ساله صرب را هم به كارگران آورده بود.

استراكو به دليل اينكه بامداد به تهران رسيده بود با لباس شخصى تمرين را ديد و مدعى بود در دبى با تيم تمرين مى كند. مدير برنامه هاى او به زبان آلمانى توضيحاتى در مورد كارنامه اش به دنيزلى داد.


قرار است همه چيز در مورد اين بازيكنان تا زمان عقد قرارداد مخفى بماند.
جالب اينكه ساير بازيكنان پرسپوليس معتقد بودند اين خارجى ها به درد پرسپوليس نمى خورند و حتى اگر خوب باشند بعد از يكى دو هفته بازى، مثل الونگ هيچ خبرى از آنها نمى شود و فقط شكايت شان براى باشگاه مى ماند. بازيكنان با گرمكن هاى جديد گرم كردند و با حركات كششى آماده آغاز تمرين شدند. سپس نوبت به حركات سنگين هوازى و قدرتى رسيد كه شامل دوهاى سرعتى و عبور مارپيچ از لابه لاى يكديگر بود. در اين بين برخورد آنها با هم صحنه هاى خنده دارى را در كارگران ايجاد مى كرد. در مرحله بعد بازيكنان در يك گروه پاس هاى عرضى و قطرى كوتاه و بلند را انجام دادند و سايرين سپك تاكرا بازى كردند. آقا وسط در ۳ تيم با كرى خوانى فراوان قسمت بعد بود. بعد از اين مراحل تمرين سانتر از جناحين صورت گرفت كه زارعى و پروين از راست و ساها و معدنچى از چپ وظيفه آن را برعهده داشتند.

ارسال هاى خوب اين ۴ نفر تشويق هاى حدود ۵۰ هوادار و دنيزلى را به همراه داشت. توپ هاى فرستاده شده را بازيكنان با ضربات سر و پا كه اكثر آنها نمايشى بود، راهى دروازه مى كردند.

فوتبال دستگرمى پايان بخش تمرين بود كه اسدى از حضور در آن معاف شد و پس از ۲۰ دقيقه كار اختصاصى با نورالدين به سالن فيزيوتراپى و وزنه رفت. در بازى سبز و سفيد هر تيمى كه گل مى خورد بايد شنا مى رفت كه بيشتر بازيكنان به خصوص خرسندى از پذيرفتن جريمه طفره مى رفتند. بازى با ۲ گل صلاح و گل هاى پروين و اولادى براى سبز در مقابل ۲ گل خرسندى و آشوبى با نتيجه ۴-۲ به پايان رسيد.

صلاح حسن با توجه به رفت و آمد مهاجمان خارجى جديد انگيزه فراوانى داشت و آماده هم نشان مى داد. سرپرست و مسؤولان نقل و انتقالات تيم هم در تمرين حاضر بودند. تمرين پرسپوليس درصورتى كه در دبى زمين تمرين به پرسپوليس بدهند، امشب انجام مى شود




:D :) :D
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
عزتم را بیشتر از کار کردن دوست داشتم

استیلی: تا دنیزلی هست، بازگشتم غیرممکن است​

851020Estili_1.jpg




همشهری آنلاین - استيلي بعد از چند روز جدايي از پرسپوليس در گفت ‌و گويي گوشه ‌هايي از مكنونات قلبي‌ اش را بازگو مي ‌كند.

* بعد از جدايي از پرسپوليس چه احساسي داري؟
- پرسپوليس را با تمام وجود دوست دارم، جدايي از پرسپوليس واقعاً براي من سخت بود، اما به خاطر تيم سعي كردم بي‌ سر و صدا با اين مسئله كنار بيايم.


* يعني واقعاً با اين موضوع كنار آمده ‌ايد؟
- ببينيد، چند بار تيم در بحران بدي قرار داشت، اما با تمام وجود كمك كردم تا از اين مسائل خارج شود، اوج اين مسائل بحران مالي تيم بود و مسائل ديگر كه با همه توان كمك كردم و بازيكنان را نسبت به شرايط حساس تيم آگاه ساختم.


* از جلسه دنيزلي با انصاري ‌فرد در مورد بركناري خودتان قبل از سفر سرمربي تيم خبر نداشتيد؟
- نه اصلاً، بعداً از اين موضوع باخبر شدم، بعد از تعطيلي چند روزه زماني كه مي ‌خواستم بر سر تمرينات حاضر شوم، مديرعامل باشگاه به من گفت كه به تمرين نروم و من هم به اين موضوع گردن نهادم و متوجه بسياري از مسائل شدم.


* پس چرا بعد از نرفتن بر سر تمرينات مصاحبه كرديد و عليه دنيزلي موضع گرفتيد؟
- به هرحال من دوست داشتم اگر مسئله‌ اي وجود داشت، بين من و دنيزلي حل شود، دوست نداشتم همه از اين موضوع باخبر شوند و آخر همه خودم از موضوع مطلع شوم. فكر مي‌ كنم اگر رودررو صحبت مي ‌كرديم مسئله به شكل بهتري حل مي‌ شد.


* اختلافات دنيزلي با شما از كجا شروع شد؟
- واقعاً نمي ‌دانم از كجا ناراحتي ايشان شروع شد، اما مهم اين بود كه هيچ وقت به خود من چيزي در مورد ناراحتي‌ و گلايه ‌اش نگفت تا مسائل به شكل اخير درآمد.


* و حالا با كنار گذاشتنت كنار آمده ‌اي؟
- باور كنيد هواداران پرسپوليس هرجا مرا مي ‌بينند، دليل جدايي ‌ام را مي ‌پرسند. توضيح اين مسئله براي من سخت است، اما به خاطر نتيجه ‌گيري پرسپوليس دوست دارم خيلي از مسائل را بازگو نكنم. مهم اين است كه هميشه سعي كرده ‌ام خالصانه كار كنم و در كار مربيگري ‌ام صادق باشم. حرف نزدم، چون دوست ندارم پرسپوليس با حاشيه جديدي مواجه شود.


* صحبت ‌هايي در مورد بازگشت مجدد شما شنيده شد؟
- ديگر بر نمي ‌گردم، حداقل تا زماني كه دنيزلي هست، حضور من در پرسپوليس غيرممكن است. فكر مي‌ كنم احترام بين من و سرمربي از بين رفته است.


* انصاري ‌فرد گفته مشكل شما و دنيزلي را حل خواهد كرد...
- اين موضوع در اين فصل امكان‌پذير نيست، به همان دلايلي كه گفتم و برايتان توضيح دادم، اما...


* اما چي؟
- من به همه بزرگ ‌تر ها و افرادي كه با آنها كار كردم، احترام مي ‌گذارم. مطمئن باشيد با وجود اين مسئله در آينده هم به دنيزلي احترام مي‌ گذارم و از ايشان تعريف مي‌ كنم، چون به اصول اخلاقي پايبند هستم.


* شما رفتار توهين ‌آميز دنيزلي را دليل اصلي جدايي ‌تان عنوان كرديد، در حالي كه مدت تقريباً زيادي را با ايشان كار كرديد؟
- دوست نداشتم به هر دليل از پرسپوليس جدا شوم، اما بعدا شرايط به گونه ‌اي پيش رفت كه امكان ادامه همكاري وجود نداشت.


* واضح‌ تر صحبت مي ‌كنيد؟
- خيلي سعي كردم با اخلاق دنيزلي كنار بيايم، اما عزتم را بيشتر از كاركردن دوست داشتم، هرچه گذشت شرايط بدتر شد. هر روز يك موضوع جديد را به من نسبت مي ‌داد؛ باند و باندبازي و ... به همين دليل بايد از پرسپوليس جدا مي ‌شدم، پس از آن رفاقت من و كريم باقري و دست آخر رابطه من با آري ‌هان، بهانه دنيزلي براي جدايي من عنوان شد.


* چه زمان متوجه شديد كه ديگر قادر به كاركردن با دنيزلي نيستيد؟
- در بازي با ذوب ‌آهن. رفتار دنيزلي در اين بازي كاملاً با من تغيير كرده بود. ناصر صادقي شاهد اين مسائل است. ناراحتي ‌هاي قبلي ‌ام در بازي ذوب ‌آهن به اوج خود رسيد و تحمل آن امكان‌ پذير نبود.


* چرا بعد از جدايي ‌ات قديمي ‌هاي پرسپوليس از تو حمايت نكردند؟
- من به همه احترام مي ‌گذارم، اما احتياجي به حمايت كسي ندارم، چون در واقع طوري زندگي كرده ‌ام كه نيازي به حمايت شخص خاصي ندارم.


* يعني مثلاً از عدم حمايت پروين ناراحت نشدي؟
- حقيقتاً قدري از اين موضوع ناراحت شدم، اما گفتم پروين شايد به خاطر يك سري مسائل از من حمايت نكرد.


* انصاري‌ فرد گفته دنيزلي سخت ‌گير است، اما توهين نمي ‌كند، يعني دقيقاً برخلاف صحبت ‌هاي شما؟
- رفتار ايشان با من توهين ‌آميز بود. برخوردش را در روي نيمكت و در حين تمرينات مي‌ ديدم و نمي ‌توانم اين مسائل را انكار كنم.


* رفتارهايش با شما اصلاح نشد؟
- چرا، اتفاقاً كمتر شد. زماني كه يكي از روزنامه ‌ها نوشت، ايشان به نوع بدي با بازيكنان و مربيان ايراني برخورد مي‌ كند، دنيزلي در رفتارش تا حدودي تجديدنظر كرد، اما كلاً اخلاقش آن طور كه بايد و شايد تغيير نكرد.


* و حرف آخر؟
- من با باشگاه قرارداد دارم، پرسپوليس خانه من است، روي نيمكت تيم نيستم، اما دليل نمي ‌شود از كمك به باشگاهخودم دريغ كنم، مطمئناً مجدداً به پرسپوليس باز مي ‌گردم. زمان آن دير نيست...
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
نشست خبري طرح جذب و ساماندهي هواداران پرسپولیس برگزار شد

QD4F1278.JPG


نشست خبري طرح جذب و ساماندهي هواداران پرسپولیس ظهر امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اين نشست خبري كه با حضور بيش از 50 خبرنگار برگزار شد مديرعامل باشگاه پرسپولیس جزئيات طرح جذب و ساماندهي هواداران را تشريح كرد. علاوه بر آن كشاورز معاون فني شركت پست جمهوري اسلامي ايران و ضرابي معاون بانكي و مديرعامل شركت پرداخت الكترونيك بانك سامان نيز توضيحاتي درباره نحوه مشاركت خود با باشگاه پرسپولیس ارائه كرد.خبرنگاران نيز سوالات خود، درباره نحوه صدور كارت هواداري و ارائه خدمات به هواداران را از مديرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح كردند.
جزئيات پروژه جذب و ساماندهي هواداران پرسپولیس كه از سوي محمدحسن انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام شد به شرح ذيل مي باشد:


تشریح جزئیات پروژه جذب و ساماندهی هواداران پرسپولیس

باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس به منظور برقراری ارتباط مستقیم با هواداران ،ارج نهادن به
حمایت های همه جانبه و مشارکت آنها در شکوفایی باشگاه و همچنین بهره بردن از پتانسیل عظیم خانواده 20 میلیون نفری پرسپولیس" طرح جذب و ساماندهی هواداران پرسپولیس" را از خرداد ماه سال جاری با تشکیل کمیته ها و کارگروههای مختلف دردستورکار قرارداده و اینک امیدواراست با همیاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، بانک سامان ، رسانه های سمعی- بصری و نوشتاری و همچنین استقبال هواداران، این طرح را به مرحله اجرا درآورد. بدون شک این طرح نوین که درعرصه باشگاهداری فوتبال ایران بی سابقه بوده و با تحقیقات و رایزنی های گسترده به "نقطه شروع" رسیده است می تواند سرآغاز تحولی بزرگ درتاریخ فوتبال باشگاه پرسپولیس باشد.
اجرای این پروژه علاوه بر دستیابی به اهداف ورزشی ، فرهنگی می تواند سرفصل جدیدی در
"فرهنگ سازی استفاده بهینه" از تجارت الکترونیک باشد.
درذیل برای آشنایی ازجزئیات طرح جذب و ساماندهی هواداران پرسپولیس خلاصه ای از نحوه عضویت و خدمات پیش بینی شده برای ارائه به هواداران را می خوانید.
نحوه عضویت:
هوادارانی که مایل به دریافت کارت عضویت هستند از روزشنبه 7/11/85 با مراجعه به کلیه مراکزپستی سراسر کشورو شعب بانک سامان فرم ثبت نام را دریافت کرده و بعد از تکمیل فرم و واریزمبلغ 20 هزارتومان به حساب باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس علاوه بر دریافت کارت هواداری – بانکی ازخدمات گسترده ای که درنظرگرفته شده بهره مند شوند. هواداران پرسپولیس می توانند برای واریز مبلغ و ارائه فرم وتحویل مدارک مورد نیاز به کلیه شعب بانک سامان و مراکزپستی سراسر کشورمراجعه نمایند.
ارسال هدیه برای هواداران بعد از عضویت
باشگاه پرسپولیس بعد از دریافت مدارک هواداران متقاضی ازشرکت پست درگام اول هدیه ای نفیس به ارزش پانزده هزارتومان برای هواداران ارسال خواهد کرد وهمراه با آن هدیه کاتالوگی برای هواداران فرستاده می شود. این کاتالوگ در برگیرنده کلیه خدماتی است که اعضای این طرح ازآن بهره مند خواهند شد.
زمان دریافت کارت هواداری
باشگاه پرسپولیس با همکاری شرکت پست و بانک سامان از15 الی 20 روز بعد از تاریخ عضویت، کارت هوادارای را برای متقاضی ارسال خواهد کرد. این کارت که نام هوادارروی آن درج شده علاوه بر کارت هواداری "کارت بانک" بانک سامان نیز می باشد. هواداران پرسپولیس می توانند با واریز وجه به حساب این از کلیه خدمات بانکی ازقبیل : دریافت و پرداخت وجه ، قبوض ، شرکت در قرعه کشی ،... سایرخدماتی که درذیل به آن اشاره خواهد شد بهره مند شوند. همچنین همراه با کارت هواداری ، کتاب اول پرسپولیس نیزبرای متقاضیان ارسال خواهد شد که در برگیرنده آدرس تمامی بنگاههای اقتصادی و فروشگاههایی است که هواداران می توانند با ارائه کارت هواداری از تخفیف های ویژه استفاده کنند. دراین کتاب تازه ترین اخبار، مصاحبه ها و همچنین پوسترهای ورزشی نیز گنجانده شده است .
صدور تمبرشخصی
دارنده کارت بانکی – هواداری می تواند با ارسال عکس خود یا یکی از اعضای خانواده (همسرو فرزندان) و همچنین انتخاب یکی از اعضای تیم پرسپولیس تمبرشخصی دریافت کند. براساس این طرح شرکت پست تمبرشخصی را برای هواداران پرسپولیس صادر خواهد کرد. دراین طرح هواداران می توانند علاوه بر عکس خود ، عکس تیم یا یکی از بازیکنان مورد علاقه خود را درکنار هم سفارش دهند.
فهرستی از سایرخدمات

*
هواداران پرسپولیس می توانند با ارائه کارت هواداری از تخفیفات ویژه دربنگاههای اقتصادی، فروشگاهها ، اماکن ورزشی و... که طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس و بانک سامان هستند
بهره مند شوند.
هواداران تحت پوشش بیمه حادثه ای (فوت ، نقص عضو، هزینه های پزشکی) قرارمی گیرند. باشگاه پرسپولیس به همین منظور با چند شرکت معتبر بیمه درایران مذاکراتی انجام داده است تا هواداران با تخفیف ویژه تحت پوشش بیمه حادثه( در24 ساعت) قرارگیرند.
ارائه بلیط رایگان بازیهای پرسپولیس به قید قرعه برای 100 هواداردرهر بازی
همراهی تیم پرسپولیس درسفرهای برون مرزی و بازیهای داخلی خارج از خانه (2نفربه قید قرعه )
ارسال هدایای رایگان ازقبیل پیراهن، پرچم ، شال و کلاه پرسپولیس، CD صوتی ، تصویری ، پوستر، بولتن باشگاه پرسپولیس و... به طوررایگان
*
بهره بردن از تخفیف ویژه برای خرید های اینترنتی از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و سایت های خرید اینترنتی بانک سامان وسایربنگاه های اینترنتی که طرف قرارداد با باشگاه
پرسپولیس هستند.

· ارسال اخبار و اطلاعات برای هواداران از طریق مجله ، CD و SMS
· ارائه مشاوره ورزشی رایگان برای رده های سنی مختلف
· عضویت درمدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس با تخفیف ویژه
· هواداران می توانند در125 هزار مکانی که پایانه فروشگاهی (pos ) بانک سامان و
"بانک های عضو شتاب" درآن نصب شده است با ارائه کارت هواداری- بانکی خرید کرده و بدون همراه داشتن پول نقد از خدمات ویژه بانک سامان بهره مند شوند .
· قرعه کشی ماهیانه واهدای جوایزویژه
· شرکت در نظر سنجی به منظورمشارکت در برخی از تصمیم گیری های باشگاه پرسپولیس و دریافت جوایز به قید قرعه
· ارسال سالنامه ، CD های تصویری از تیم فوتبال و ستاره های تاریخ فوتبال پرسپولیس ، سرود پرسپولیس و... باتخفیف ویژه
· بهره بردن از مراکز توریستی ، تورهای سیاحتی - زیارتی و هتل های طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس
· هواداران می توانند با خرید هایی که ازطریق کارت هواداری – بانکی انجام می دهند از جوایز ماهیانه بانک سامان بدون قرعه کشی بهره مند شوند. این جوایز ماهیانه شامل یکدستگاه خودرو206، سه سفر خارجی ، سه سفر داخلی و بیش از صد جایزه نقدی می باشد.​
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
طرفداران و عاشقان واقعی پرسپولیس هم اکنون نیازمند یاری سرخ شما هستیم

من که شنبه این مبلغ ناچیز رو به حساب باشگاه واریز خواهم کرد .شما هم این کارو بکنید
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
این بهترین فرصت برای کمک به تیم محبوبمان پرسپولیس میباشد
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
منم حتما این کار را خواهم کرد


پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله



:) :D :D :D :)
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
تیم فوتبال پرسپولیس به امارات رفت

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ظهر روز پنجشنبه برای برگزاری یک بازی دوستانه راهی امارات شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تصمیمی که در جلسه مشترک محمدحسن انصاری فرد و مصطفی دنیزلی گرفته شده بود اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به منظور برگزاری یک بازی دوستانه ظهر دیروز راهی امارات شدند. در این سفر ابوالفضل حاجی زاده و محمدرضا مامانی به علت مصدومیت و صلاح حسن و احسان خرسندی به علت عدم صدور ویزا و الونگ الونگ به این علت که خودش را به باشگاه و سرمربی تیم معرفی نکرده، پرسپولیس را در این سفر همراهی نمی کنند.

البته صلاح حسن ظهر دیروز همراه با سایر بازیکنان تیم به فرودگاه بین المللی امام ***** (ره) رفت اما به دلیل حل نشدن مشکل خروجی اش نتوانست همراه با سایر بازیکنان راهی امارات شود. محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با چند ساعت تأخیر دیشب راهی امارات شد.

باشگاه پرسپولیس هزینه های سفر دو روزه تیم فوتبال به امارات را با جذب اسپانسر تأمین کرده است. کاروان پرسپولیس ظهر روز شنبه به تهران برمی گردند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
حریف پرسپولیس تغییر کرد/ سرخپوشان امروز به مصاف العین می روند

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال العین امارات می رود.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود عصر روز پنج شنبه برای انجام یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم الوصل امارات برود بدلیل تغییر برنامه سفر، عصر روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی العین به مصاف این تیم مطرح اماراتی می رود.

بازی پرسپولیس- الوصل بدلیل تأخیر در صدور ویزا و عدم موافقت باشگاه اماراتی با برگزاری بازی دوستانه در روز جمعه منتفی شد. در این راستا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رایزنی های فراوان مشکل صدور ویزای اعضای تیم را برطرف کرد و بازیکنان پرسپولیس ظهر روز پنجشنبه راهی امارات شدند.

از سویی دیگر بدنبال لغو بازی پرسپولیس- الوصل و توافق بعمل آمده بین دو باشگاه پرسپولیس و العین ، مقرر گردید این دو تیم عصر روز جمعه برای برگزاری یک بازی تدارکاتی به مصاف هم بروند. این بازی رأس ساعت 17:30 در ورزشگاه اختصاصی العین برگزار می شود.

به همین منظور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 13 روز جمعه دبی را به مقصد شهر العین ترک می کنند تا ساعاتی قبل از شروع بازی به ورزشگاه العین برسند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس در امارات/ تلاش برای پخش مستقیم دیدار با العین


مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند موافقت تلویزیون ایران برای پخش مستقیم دیدار تدارکاتی برابر العین را بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر ، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته به محض رسیدن به فرودگاه بین المللی دبی عازم هتل 4 ستاره رامادای دبی شدند و در این هتل با امکانات، اسکان یافتند. قرار بود که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز تمرین سبکی داشته باشند اما مصطفی دنیزلی با تغییر برنامه به بازیکنان تیمش استراحت داد.

بنابراین گزارش اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته میهمان حسین عبدی کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس بودند حسین عبدی با حضور در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس و طی تماسی با محمدحسن انصاری فرد همه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس را به ضیافت شام در یکی از رستورانهای دبی دعوت کرده بود.

از سوی دیگر طبق مذاکرات بعمل آمده بین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مسئولان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران احتمال دارد بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و العین به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود.

صداوسیما موافقت اولیه خود با پخش این دیدار دوستانه را اعلام کرده تا در صورت برطرف شدن مشکلات فنی این بازی به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود.

دیدار تدارکاتی دو تیم فوتبال پرسپولیس و العین امارات ساعت 30/17 دقیقه امروز به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی العین برگزار خواهد شد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
حمید استیلی پس از جدایی از پرسپولییس:
به آینده پرسپولیس خوشبین نیستم / دنیزلی باید در رفتار و تمریناتش تجدید نظر کن

مربی جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در صورتیکه مصطفی دنیزلی در رفتار و تمریناتش تجدید نظر نکند این تیم در نیم فصل دوم به موفقیتی دست پیدا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، حمید استیلی که هفته گذشته به خاطر اختلاف نظر با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از کادر فنی این تیم جدا شد پس از یک هفته سکوت خود را شکست و دلایل این جدایی را تشریح کرد.

استیلی که دنیزلی را متهم کرده بود با بازیکنان بدرفتاری می کند دراین مورد گفت: او درابتدای فصل رفتار خوبی با بازیکنان نداشت و با آنها به تندی رفتار می کرد اما به مرور زمان تغییر کرد و رفتارش بهتر شد.

مربی جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس درادامه خاطر نشان کرد: ایشان درحالی انجام مصاحبه را اصلی ترین دلیل برای جدایی من می داند که من در مصاحبه هایم هیچ حرفی علیه دنیزلی نزده ام و تنها در مورد تیم صحبت کرده ام که فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد.

استیلی ادامه داد: در تمامی تمرینات گذشته پرسپولیس که در غیاب دنیزلی برگزار می شد شرکت کردم اما ایشان عنوان کرده اند هر وقت در تمرینات حضور نداشته اند من هم غیبت می کردم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مصدومیت های پرتعداد بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: متاسفانه بازیکنان تیم ما به خاطر تفکرات آقای دنیزلی باید هفته ای سه بازی تمرینی سنگین انجام دهند که این امر باعث بالا رفتن درصد مصدومیت آنها می شود.

استیلی در جواب این سوال که در نیم فصل دوم چقدر به موفقیت پرسپولیس امیدوار است خاطر نشان کرد: مطمئن باشید اگر دنیزلی در رفتار و تمریناتش تجدید نظرنکند این تیم به موفقیتی دست پیدا نخواهد کرد. من از صمیم قلب دوست دارم پرسپولیس موفق شود اما با شرایطی که الان تیم دارد بعید به نظر می رسد این تیم در نیم فصل دوم به جایگاه شایسته ای برسد. دنیزلی باید در رفتار و تمریناتش تجدید نظر کند تا شاید پرسپولیس از وضعیت فعلی خارج شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان صحبت هایش گفت: متاسفانه بها دادن بیش از اندازه به مربیان خارجی باعث شده است که آنها هم چند برابر مربیان ایرانی پول بگیرند و هم به مربیان ما توهین کنند و بگویند از فوتبال چیزی نمی فهمند. امیدوارم مسئولان فوتبال کشور نسبت به این موضوع هوشیار باشند و اجازه ندهند مربیان خارجی اعتبار و فرهنگ مربیان داخلی را زیر سوال ببرند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
استقلال هم باخت به مرصاد شیراز رو به باخت مقابل پرسپولیس ترجیح داد :D :lol:
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
كاظميان در اردوي پرسپوليس

FootballIran_2007119103120791.jpg


خبرگزاري فوتبال ايران – مهاجم ايراني الشعب جمعه شب اردوي پرسپوليس حضور يافت و با هم تيمي هاي قديمي ديدار کرد.

به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ جواد كاظميان كه در حال حاضر در تيم الشعب حضور دارد، در ضيافت شامي كه از سوي حسين بدي، بازيكن سابق پرسپوليس و دو اسپانسر ديگر اين تيم ترتيب يافته بود، در رستوراني در كنار برج معروف دبي شركت كردند.

حضور كاظيمان در كنار بازيكنان پرسپوليس باعث تجديد خاطرات گذشته شد.دنيزلي استقبال گرمي از جواد كاظميان داشت و به گرمي به خوش‌وبش با او پرداخت
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
اولادي تا پايان فصل در پرسپوليس مي‌ماند

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با ارائه يك راه حل تازه، تا پايان فصل در اين تيم مي‌ماند.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به دوبي، مهرداد اولادي قصد دارد با گرفتن دفترچه اعزام به خدمت سربازي، جواز بازي تا پايان فصل در پرسپوليس را بگيرد.
اين بازيكن كه مشمول خدمت سربازي است، مي‌تواند با دريافت دفترچه اعزام به خدمت براي مدت شش ماه نسبت به اقدام براي معرفي خود به مراكز **** وظيفه صبر كند. بنابراين، از اين طريق اولادي مي تواند تا پايان فصل در پرسپوليس باقي بماند.
 
بالا