برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پروين: بازى‌ پرسپوليس‌ با سايپا سرنوشت‌ساز است‌ از پيروزى‌ بچه‌ها لذت‌ بردم

تيم‌ پرسپوليس‌ توانست‌ در يک‌ بازى‌ خوب‌ سپاهان‌ را شکست‌ دهد تا با کسب‌ سه‌ امتياز فاصله‌ خود را با استقلال‌ کمتر کند. در دورانى‌ که‌ پرسپوليس‌ بد نتيجه‌ مى‌گرفت، اين‌ تيم‌ يک‌ حامى‌ بزرگ‌ مثل‌ پروين‌ داشت. به‌ طور حتم‌ او حالا از اين‌ پيروزى‌ بسيار خوشحال‌ است. اين‌ گفتگو را بخوانيد:

على‌آقا، بالاخره‌ پرسپوليس، سپاهان‌ را شکست‌ داد.
بازى‌ بچه‌ها را به‌ دقت‌ ديدم. آنها خوب‌ بازى‌ کردند و تا قبل‌ از زدن‌ گل‌ براى‌ پيروزى‌ عطش‌ گلزنى‌ داشتند اما وقتى‌ موفق‌ شدند دروازه‌ حريف‌ را باز کنند، انگار اشباع‌ شدند و کمى‌ عقب‌ کشيدند. نتيجه‌ آن‌ هم‌ همين‌ شد که‌ پرسپوليس‌ گل‌ خورد اما خوب‌ شد که‌ بچه‌ها مثل‌ بازى‌ با برق‌ در دقايق‌ پايانى‌ با تلاش‌ مضاعف‌ از تساوي، پيروزى‌ ساختند تا پرسپوليس‌ در دقايق‌ پايانى‌ به‌ تيمى‌ خطرناک‌ تبديل‌ شود. به‌ عقيده‌ من‌ اين‌ يک‌ اتفاق‌ جالب‌ است‌ که‌ پرسپوليس‌ در دقايق‌ پايانى‌ يک‌پارچه‌ حمله‌ مى‌شود و از تساوي، پيروزى‌ مى‌سازد. در خصوص‌ بهترين‌ بازيکن‌ ميدان‌ هم‌ بايد بگويم‌ بچه‌ها زحمت‌ زيادى‌ کشيدند. دست‌ همه‌ آنها درد نکند چون‌ با اين‌ پيروزى‌ همه‌ هواداران‌ خوشحال‌ شدند. البته‌ معدنچى‌ چيز ديگرى‌ بود. اين‌ بچه‌ فوتبالش‌ بيشتر از همه‌ به‌ چشم‌ آمد.

با تساوى‌ استقلال، فاصله‌ پرسپوليس‌ با اين‌ تيم‌ کم‌ شد اما با سايپا 10 امتياز اختلاف‌ دارد.
ببينيد 12 بازى‌ ديگر باقى‌ مانده‌ و من‌ مطمئن‌ هستم‌ پرسپوليس‌ با ادامه‌ اين‌ روند فاصله‌اش‌ را کم‌ مى‌کند ضمن‌ آنکه‌ بازى‌ پرسپوليس‌ با سايپا هم‌ حياتى‌ است. اگرچه‌ نمى‌شود استقلال‌ را هم‌ فراموش‌ کرد اما نکته‌ مهم‌ اين‌ است‌ که‌ پرسپوليس‌ زيباتر از استقلال‌ بازى‌ مى‌کند و مى‌برد.
 

rd-ailam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 فوریه 2007
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
0
سلام من يه پرسپوليسي جديدم :f34r:
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
علي سعيدلو: برآورده كردن توقعات هواداران وظيفه ملي هيأت مديره پرسپولیس است


رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پنجاه هزار هوادار در بازي پرسپولیس و سپاهان بار ديگر وظيفه ما و اعضاي تيم فوتبال پرسپولیس را در قبال مردم فوتبالدوست كشورمان را سنگين تر كرد و ما بايد با برنامه ريزي همه جانبه كاري كنيم كه توقعات هواداران برآوره سازيم.

دكتر علي سعيد لو در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپولیس افزود: پيروزي مقابل سپاهان از اين لحاظ كه تيم پرسپولیس همچنان در كورس قهرماني باقي بماند اهميت زيادي داشت و ما خوشحاليم كه تيم عليرغم غيبت 7 بازيكن اصلي توانست هواداران را راضي و خوشحال كرده و همچنان در جمع مدعيان باقي بماند. به اعتقاد بنده اگر پرسپولیس اين انسجام و انگيزه را حفظ كند مي تواند هر تيمي را مغلوب كرده و نه تنها در جام حذفي بلكه در ليگ هم مدعي شماره يك قهرماني باشد.

سعيدلو تصريح كرد:راه براي قهرماني پرسپولیس در جام حذفي هموار است ،البته به شرطي كه بازيكنان حريفان را دست كم نگيرند و يادشان باشد كه 9 تيم ليگ برتري به راحتي از سوي حريفان كم نام و نشان حذف شده اند .از سويي ديگر هرچند كار براي قهرماني پرسپولیس در ليگ كمي سخت شده است اما فاصله ده امتيازي با صدر جدول را مي توان با همت همه جانبه و استفاده از غفلت حريفان جبران كرد.

رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپولیس گفت: هيأت مديره بدون توجه به حاشيه ها و جريان سازي ها با آرامش به كار خود ادامه مي دهد و باشگاه پرسپولیس با همين روش توانسته است در يك سال اخير كارهاي بزرگي انجام دهد كه در فوتبال ما سابقه نداشته است.

سعيدلو درباره شايعاتي كه پيرامون تغيير و تحول در كادر مديريتي و هيأت مديره باشگاه پرسپولیس منتشر مي شود گفت: اين قبيل شايعات هرچند وقت يك بار در محافل ورزشي مطرح مي شود تا انسجام در هيأت مديره فعلي از بين برود. ظاهراً آنهايي كه نمي توانند شاهد همدلي و اتحاد هيأت مديره و مسئولان باشند درپي رسيدن به مقاصد خود هستند و اينگونه نيست كه دلشان براي پرسپولیس و هواداران سوخته باشد.

سعيدلو گفت: ما در كار اجرايي بدون هياهو به كار خود ادامه مي دهيم. اين روش كاري ماست كه تاكنون نتيجه بخش بوده است. در حال حاضر نيز در هيأت مديره و باشگاه همه چيز در سايه احترام متقابل، نظم و انضباط و برنامه ريزي پيش مي رود و زحمات كه مديران و اعضاي هيأت مديره با صرف انرژي و وقت گذاشتن تا حدودي به ثمر نشسته است.به هر حال مردم هم حتماً به خاطر دارند كه وضعيت باشگاه قبل از روي كار آمدن هيأت مديره جديد چگونه بود و تيم از چه جايگاهي برخوردار بود و در حال حاضر اوضاع باشگاه و تيم چگونه است. از اين سو وقتي 50 هزار نفر براي تماشاي يك بازي پرسپولیس به ورزشگاه مي آيند وظيفه ملي ما است كه اين شور و نشاط را حفظ كرده و توقعات را برآورده كنيم كه خوشبختانه بازيكنان پرسپولیس روز جمعه هم در نتيجه گيري موفق بودند و هم اينكه توانستند با ارائه يك فوتبال حساب شده و منطقي رضايت مردم را جلب كنند.

سعيدلو گفت: دست مديرعامل باشگاه را درباره كارهاي اجرايي باز گذاشته ايم كه اين خود نشان دهنده حمايت قاطع هيأت مديره از مديرعامل است. ما بارها حمايت خود را از آقاي انصاري فرد اعلام كرده ايم . ايشان هم كه فردي فوتبالي و در عين حال ارزشي است توانسته با رفتار سنجيده و مديريت خود حاشيه ها را مهار كرده و برنامه هاي موردنظر هيأت مديره و باشگاه را يكي يكي پيش ببرد. البته بايد تاكيد كنم كه هيأت مديره در جلسات هفتگي يا نشست هاي غيررسمي نكات لازم را با مديرعامل مطرح مي كند وآقاي انصاري فرد هم همواره قبل از اتخاذ تصميمات مهم و كليدي نظر اعضاي هيأت مديره را جويا شده و سپس طرح خود را به مرحله اجرا در مي آورد. با چنين روشي مي توان گفت كه همه چيز در سايه يك سيستم تعريف شده پيش مي رود و اگر باشگاه و تيم در يكسال اخير در زمينه هاي مختلف متحول شده اند بايد گفت كه اين تحول حاصل همفكري و همدلي مسئولان با يكديگر بوده است .

سعيدلو در پايان درباره اضافه شدن يك عضو جديد به هيأت مديره گفت: هروقت كه لازم دانستيم و ضروري بود اين كار را انجام خواهيم داد. در حال حاضر ما مشكلي از اين بابت نداريم. وقتي دوستان در هيأت مديره براي امور باشگاه وقت مي گذارند و مديرعامل شبانه روز پيگير امور تيم و باشگاه است خلأ چنداني احساس نمي شود و ما هر وقت كه بخواهيم برنامه هاي موردنظر هيأت مديره در بخش هاي ديگر را به مرحله اجرا درآوريم عضو پنجم هيأت مديره را هم معرفي خواهيم كرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
انصاري فرد: هواداران ثابت كردند پرسپولیس محبوب ترين تيم آسيا است


مديرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پنجاه هزار هوادار در ورزشگاه آزادي بار ديگر ثابت كرد كه پرسپولیس پرطرفدارترين و محبوب ترين تيم آسيا است و كسب پيروزي مقابل سپاهان براي هواداران اهميت فوق العاده اي داشته است.

محمدحسن انصاري فرد در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپولیس افزود: در فصل جاري بيش از 200 هزار تماشاگر فقط براي سه بازي پرسپولیس مقابل سايپا، پاس و سپاهان به ورزشگاه آزادي آمده اند كه جادارد از موقعيت سنجي و حمايت هاي همه جانبه آنها تقدير و تشكر كرد. هواداران بارديگر با حضور انبوه خود در استاديوم آزادي اميد و روحيه را به جمع اعضاي تيم برگرداندند و من خوشحالم كه بازيكنان تيم توانستند آنها را راضي و خوشحال به منازل بفرستند.

انصاري فرد گفت: پرسپولیس در روزي كه 7 بازيكن اصلي خود را نداشت با تصميمات خوب مصطفي دنيزلي ، همت بازيكنان و حمايت هواداران به سه امتياز ارزشمند دست يافت و حالا با توجه به فاصله 2 امتيازي با استقلال بايد براي رسيدن به صدر جدول و گذشتن از مانعي به سايپا تلاش كرد.

مديرعامل باشگاه پرسپولیس تاكيد كرد: متاسفانه تيم پرسپولیس بعد از بازي مقابل استقلال با بحراني به نام محرومان و مصدومان مواجه شه بود كه دست آقاي دنيزلي را براي انتخاب يك تركيب مناسب بسته بود اما حالا مي توان به آينده اميدوار بود چراكه پرسپولیس ديگر بازيكن مصدومي ندارد و تعداد محرومان نيز به حداقل رسيده است.

انصاري فرد گفت: سرمربي سپاهان يكي از دلايل شكست تيمش را غيبت دو بازيكن كليدي اش(عماد رضا و ابوالهيل) دانست، اين در حالي است كه پرسپولیس نه تنها مقابل سپاهان بلكه در ده بازي اخير خود همواره حداقل 6 بازيكن اصلي اش را در اختيار نداشته است. البته بايد تاكيد كنم كه تيم سپاهان بار فني بالايي دارد و مي تواند در ليگ برتر و جام حذفي همچنان يكي از رقباي سرسخت پرسپولیس باشد اما در اين بازي با تعويض هاي آقاي دنيزلي و حمايت هواداران روند بازي تغيير كرد و بازيكنان پرسپولیس در سايه عملكرد فداكارانه خود دل هواداران را شاد كردند.

انصاري فرد درباره اسپانسر جديد باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اينكه روز 21 بهمن اولين سالروز دستيابي جمهوري اسلامي ايران به فناوري صلح آميز هسته اي بود با موافقت اسپانسر توانستيم اين كار را انجام دهيم تا باشگاه پرسپولیس نيز دين خود را درباره اين روز باشكوه و بسيار مهم به نوعي ادا كرده باشد.

انصاري فرد درباره بازي روز سه شنبه پرسپولیس مقابل بسيج مقاوت فارس گفت: يكي از اهداف پرسپولیس قهرماني در جام حذفي است و ما مي دانيم كه در صورت پيروزي مقابل دو تيم بسيج مقاوت و برق تهران مي توانيم به مرحله نيمه نهايي راه يافته و با برتري مقابل برنده سپاهان و تربيت يزد به فينال برسيم. بنابراين پرسپولیس نمي خواهد اين فرصت را از دست دهد و من مطمئنم بازيكنان تيم به هيچ وجه اين تيم خوب شيراز را دست كم نمي گيرند. به هر حال تيمي كه توانسته استقلال را حذف كند قطعاً خطرناك و دردسرساز است اما اميدواريم كه پرسپولیس با حفظ روند فعلي و مغرور نشدن از بازيهاي اخير مجوز صعود به مرحله بعدي جام حذفي را كسب كند و با هشياري هرچه بيشتر در رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي دل هواداران خود را شاد نمايد.

انصاري فرد در پايان گفت: خدا جاي حق نشسته است. متاسفانه عده اي منتظر باخت پرسپولیس مقابل سپاهان بودند تا تيم به رده پنجم و ششم سقوط كند. آنها منتظر اين اتفاق بودند تا به اهداف خود برسند اما پرسپولیس بدون حاشيه به سمت هدف موردنظر پيش مي رود و اين جريان سازي ها و حاشيه سازي ها نمي تواند باشگاه و تيم را از مسير خود خارج كند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
دنيزلي:
انگيزه مرصاد بالاتر از پرسپوليس است


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اينكه در ورزشگاه آزادي با مرصاد بازي مي‌كنيم، اما انگيزه و روحيه حريف بالاتر از پرسپوليس است.



"مصطفي دنيزلي" در آستانه ديدار تيمش مقابل مرصاد شيراز در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ اظهار داشت: اين بازي بسيار حساس و دشوار است و حاوي نكات پيش‌بيني نشده‌اي است كه از طبيعت فوتبال در جام حذفي نشأت مي‌گيرد.



از آنجا كه مرصاد موفق شده استقلال را شكست دهد، شديدا به دنبال شكست پرسپوليس است و به همين منظور با روحيه‌اي مضاعف مقابل ما ظاهر خواهند شد كه اين امر دردسرساز است.



دنيزلي به آمادگي بازيكنانش اشاره كرد و گفت: با برتري مقابل سپاهان، ما نيز در شرايط خوبي به سر مي‌بريم و اميدواريم در اين بازي حساس دچار مسائل حاشيه‌اي نشويم.



سرمربي پرسپوليس بازي با مرصاد را از رقابت‌هاي تيمش در ليگ برتر هم سخت‌تر دانشت و افزود: تمام سعي خود را براي كنترل و در دست گرفتن نبض بازي انجام خواهيم داد تا با ارائه يك بازي منطقي جواز صعود به مرحله بعد را به دست آوريم.



ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مرصاد شيراز در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
main.php


main.php
 

ميهن پرست

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2006
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
1
كسي براي بازي با مرصاد ميره ورزشگاه؟
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
حذف‌ استقلال‌ دليل‌ خوبى‌ براى‌ شکست‌ پرسپوليس‌ نيست! دنيزلي: سلاح‌ ما در بازى‌ فردا، تفکر است‌

مصطفى‌ دنيزلى‌ حالا پس‌ از شکست‌ سپاهان‌ با اطمينان‌ بيشترى‌ از ادامة‌ راهش‌ با پرسپوليس‌ صحبت‌ مى‌کند. انگار با اين‌ پيروزى‌ انرژى‌ دوباره‌اى‌ گرفته‌ و مى‌خواهد به‌ پرسپوليس‌ هم‌ جان‌ دوباره‌اى‌ ببخشد.

بازى‌ با تيمى‌ که‌ استقلال‌ را حذف‌ کرده‌ آسان‌ است‌ يا...؟
اين‌ بازى‌ بسيار حساس‌ و دشوار خواهد بود. از آنجايى‌ که‌ مقاومت‌ موفق‌ به‌ شکست‌ استقلال‌ شده‌ انگيزه‌ مضاعفى‌ براى‌ شکست‌ ما پيدا کرده‌ که‌ اين‌ قضيه‌ مى‌تواند دردسرساز شود. شيرازى‌ها حالا بااطمينان‌ بيشترى‌ از شکست‌ ما صحبت‌ مى‌کنند و خيلى‌ها هم‌ اين‌ قضيه‌ را تا حدى‌ باور مى‌کنند چون‌ اين‌ تيم‌ يک‌ بار ثابت‌ کرده‌ توانايى‌ انجام‌ اين‌ کار را دارد، اما...

اين‌ اما براى‌ چيست؟
اما هر بازى‌ شرايط‌ خاص‌ خودش‌ را دارد. اگر اين‌ تيم، استقلال‌ را حذف‌ کرده‌ است‌ دليل‌ خوبى‌ براى‌ حذف‌ پرسپوليس‌ نيست!

ولى‌ بازيهاى‌ جام‌حذفى‌ هميشه‌ بدون‌ پيش‌بينى‌ بوده‌ و شرايط‌ خودش‌ را دارد.
درست‌ است‌ با اين‌ نظر شما موافقم. اين‌ قضيه‌ يعنى‌ غيرقابل‌ پيش‌بينى‌ بودن‌ طبيعت‌ جام‌حذفى‌ ولى‌ اين‌ در تمامى‌ موارد صدق‌ نمى‌کند.

آمادگى‌ بازيکنان‌ را چطور مى‌بينيد؟
با پيروزى‌ مقابل‌ سپاهان‌ تيم‌ ديگرى‌ شده‌ايم‌ که‌ در جاده‌ موفقيت‌ گام‌ برمى‌دارد و بازيکنان‌ ما از هر لحاظ‌ آماده‌ هستند. اگر در اين‌ بازى‌ دچار مشکلات‌ حاشيه‌اى‌ نشوند پيروزى‌ با ماست. در اين‌ قضيه‌ شک‌ نکنيد.

پرسپوليس‌ در بازى‌ فردا با چه‌ ذهنيتى‌ وارد زمين‌ مى‌شود؟
سلاح‌ ما در بازى‌ فردا تفکر است، ما بايد از دقيقه‌ اول‌ سعى‌ در کنترل‌ بازى‌ داشته‌ باشيم‌ و سعى‌ کنيم‌ نبض‌ بازى‌ را در دست‌ بگيريم‌ آن‌ وقت‌ مى‌توان‌ با اتخاذ يک‌ تاکتيک‌ منطقى‌ به‌ گل‌ رسيد و جواز صعود به‌ مرحله‌ بعد را بدست‌ آورد، ولى‌ عجله‌ و شتابزدگى‌ در کارها باعث‌ مى‌شود تيم‌ در ميدان‌ سردرگم‌ باشد و در آخر هم‌ به‌ هدفش‌ نرسد يا اينکه‌ خيلى‌ سخت‌ پيروز شود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
شعبو، از هفته بيستم مي تواند بازي کند

FootballIran_200721292941278.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران - زياد شعبو، مهاجم سوريه‌اي تيم فوتبال پرسپوليس تهران تا چهارم اسفندماه نمي‌تواند سرخ‌پوشان پايتخت را همراهي كند.
اين بازيكن كه در تاريخ يازدهم بهمن‌ماه قرارداد خود را در سازمان ليگ ثبت كرده بايد بيست و يك روز پشت خط بماند.شعبو از چهارم اسفند ماه مي تواند تيم جديدش را در رقابت هاي ليگ و جام حذفي همراهي کند چراكه پرسپوليسي‌ها وي را به صورت قرضي جذب كرده‌اند. آلبرت دبيرسازمان ليگ در اين باره گفت: پرسپوليس سهميه خريد بازيكن به صورت آزاد را تمام كرده و شعبو يك بازيكن قرضي است كه طبق آيين‌نامه ليگ بيست و يك روز بعد از ثبت قراردادش مي‌تواند براي تيمش بازي كند.
پس از پايان اين مهلت شعبو مي‌تواند در جام حذفي و ليگ برتر براي پرسپوليس به ميدان برود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
جريمه دو ميليوني براي معدنچي و اختر

FootballIran_2007212112031465.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران- كميته انضباطي فدراسيون، ادموند اختر(بازيكن تيم شهر صنعتي كاوه) و مهرزاد معدنچي(بازيكن تيم پرسپوليس) را جريمه كرد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران ،اين دو بازيكن در جريان بازي دو تيم پرسپوليس و شهر صنعتي كاوه از سري مسابقات جام حذفي كشور با اقدام به برخورد زننده، منجر به ايجاد تشنج در نزد تماشاچيان شدند، از اينرو كميته انضباطي فدراسيون، هر كدام از دو بازيكن مذكور را به پرداخت مبلغ دو ميليون ريال جريمه نقدي محكوم نمود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
غيبت الونگ، ساها و صلاح‌حسن در تمرين پرسپوليس

FootballIran_200721211545965.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران – تمرين امروز پرسپوليس در ورزشگاه كارگران در حالي برگزار شد كه سه بازيكن خارجي اين تيم غايب بودند.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ پس از يك روز استراحت پرسپوليسي‌ها از ساعت 11 امروز تمرينات خود را در ورزشگاه كارگران پيگيري كردند. ابتدا بازيكنان با دويدن دور زمين خود را گرم كردند و سپس تنيس فوتبال و انجام تمرينات تاكتيكي در دستور كار پرسپوليسي‌ها قرار گرفت.
نكته قابل‌توجه در تمرين امروز غيبت سه بازيكن خارجي اين تيم بود. الونگ بنا به دلايلي نامعلوم به ورزشگاه كارگران نيامد، ساها به دليل سرماخوردگي شديد غايب بود و صلاح‌حسن هم با اجازه دنيزلي ورزشگاه را ترك كرد و به باشگاه پرسپوليس رفت.
گفتني است كه پرسپوليس عصر فردا در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي مقابل مقاومت بسيج شيراز قرار خواهد گرفت.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
غيبت الونگ، ساها و صلاح‌حسن در تمرين پرسپوليس


در مورد این خبر هم بگم که غيبت الونگ و ساها برای پرسپولیس گرون تموم میشه چون هر موقع این دو بازیکن خوب و آماده بودن پرسپولیس بهتر نتیجه گرفته مثل بازی با سپاهان ، استقلال ،استقلال اهواز​
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پرسپولیسی های عزیز پیش بینی تون راجب بازی فردا چیه ؟

از انجایی که پیش بینی قبلی من درست بود فکر کنم این بازی 3-1 پرسپولیس برنده میشه .

برای شروع بازي پرسپوليس - سپاهان رو پیش بینی کنیم

به نظر من پرسپوليس 2-1 بازی رو می بره به امید خدا :)
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
باقری و ساها از لیست پرسپولیس خارج شدند

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان تمرین امروز لیست 18 نفره تیمش را برای بازی روز سه شنبه مقابل بسیج مقاومت فارس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان پرسپولیس صبح امروز آخرین تمرین قبل از بازی مقابل بسیج مقاومت فارس را انجام دادند و مصطفی دنیزلی در پایان تمرین ، لیست 18 نفره تیمش را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی اعلام کرد.

کریم باقری به علت آسیب دیدگی، رابرت ساها به علت سرماخوردگی شدید، مهرداد اولادی به علت عدم توافق باشگاه پرسپولیس با الشباب امارات، زیاد شعبو و طارق جبان به خاطر نداشتن مجوز بازی و علیرضا حقیقی 6 بازیکنی هستند که در لیست 18 نفره قرار ندارند. این در حالی است که دنیزلی الونگ الونگ را علیرغم غیبت در تمرین امروز (به دلیل بیماری) در لیست 18 نفره قرار داده است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
خوب بابا ادم كار و زندگي هم داره.اخه بازي ساعت سه و نيم رو كه هميشه نميشه رفت ورزشگاه.



همیشه که نیست به طور متوسط حدودا هر 10 روز یک بار

تازه بعضی وقت ها هم جمعه هست .....
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
علي پروين در گفت‌وگو با ايپنا:
قهرماني پرسپوليس با ادامه اين روند، قابل پيش‌بيني است


سرمربي اسبق پرسپوليس گفت: تيمي كه استقلال را شكست داده قطعا از انگيزه بالايي برخوردار است بنابراين پرسپوليس نبايد مرصاد را دست كم بگيرد.



علي پروين در گفت و گوي اختصاصي با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ اظهار داشت: جو بازي‌هاي جام حذفي به شكلي است كه تمي‌هاي ته جدولي ليگ برتر و حتي ليگ دسته اول تبديل به حريفان سرسختي براي صاحب نام‌ها مي‌شوند و اين امر از جذابيت‌هاي جام حذفي است.



وي افزود: پرسپوليس هم براي اينكه اسير اتفاقات اين چنيني نشود، مي‌بايست ابتدا گل دريافت نكند سپس به فكر گل زدن باشد.



پروين به روند بازي‌هاي پرسپوليس در چند هفته اخير اشاره كرد و مدعي شد: پرسپوليس با وجود شروع خوبي كه در ابتداي هر بازي دارد، پس از به ثمر رساندن گل ناخودآگاه به لاك دفاعي فرو مي‌رود و از اين رو دست حريف خود را باز مي‌گذارد.



وي با حمايت از كادر فني اين تيم متذكر شد: رفتن به لاك دفاعي دستور مربيان پرسپوليس نيست اما بازيكنان متأسفانه بعد از به ثمر رساندن گل برتري گويا اشباع مي‌شوند.



سرمربي اسبق پرسپوليس از پيروزي‌هاي هفته اخير اين تيم ابراز خوشحالي كرد و گفت: با همه اين حرف‌ها ملاك 3 امتياز است كه خوشبختانه آنها به اين مهم دست يافته‌اند و قطعا با ادامه اين روند قهرماني پرسپوليس كاملا قابل پيش‌بيني است.



پروين در پاسخ به سوال خبرنگار ايپنا مبني بر علت افول‌هاي ناگهاني پرسپوليس بعد از چند نتيجه درخشان اين تيم گفت: تاكنون وقفه‌ها و قطع بازي‌هاي ليگ برتر چنين اتفاقاتي را براي پرسپوليس به وجود آورده است ضمن اين كه مصدوميت‌ها و محروميت‌هاي بي‌موقع در نتايج بد اين تيم بي‌تأثير نيست.



وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در پاسخ به اظهار نظر اخير معدنچي براي حضورش در پستي غيرتخصصي در تركيب پرسپوليس گفت: به نظر من او اشتباه مي‌كند چراكه با انجام بازي در پست بازيكن آزاد هر بازي 5 موقعيت مسلم گلزني به دست مي‌آورد و اين حاكي از ايده‌آل بودن اين پست براي اوست.
 
بالا