برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بارسلونا

sys_co2

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2013
نوشته‌ها
1,077
لایک‌ها
4,798
محل سکونت
جـایـی کـه عشـق قـانـونـه ! جـُرم نـیست.
بارسا بدون مسی نمیتونه موفق باشه
برادر ، نمیشه که . بارسا ستاره های زیادی به خودش دیده. باشگاه احتمالا تا مدتی در شوک خواهد بود ، اما به هر حال بارسا مسیر خودشو میره جلو
به نظرتون دیگه بعد از رفتن مسی، بارسا جذابیت سابق رو داره؟😭😭😭
ما خیلی خوشبخت هستیم که در دوره ای زندگی میکنیم که بازی لیونل مسی رو دیدیم

ولی چه میشه کرد ؟ به هر حال مسی آخرای کارشه و دیگه تمومه دوره اش . البته متاسفانه
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
آگوئرو که می گفتن به خاطر مسی اومده تکلیفش چی میشه :LOL: بنده خدا گیر افتاده
حالا که مسی رفت بهتره بازیکنایی مثل پیکه و بوسکتس و ... که سن بالایی هم دارن میرفتن الان تیم شبیه خونه سالمندان شده
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون

آینده من اهمیتی ندارد​

کومان: می‌توان بایرن را برد، با لاپورتا اختلاف داشتم​

سرمربی بارسا از توان تیمش برای پیروزی بر بایرن مونیخ صحبت کرد و فاش ساخت که با خوان لاپورتا اختلاف نظر داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در هفته نخست لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است. دیدار مهم و انتقامی برای آبی اناری ها که باید بدون لیونل مسی انتقام شکست 8-2 تابستان 2020 را بگیرند.
رونالد کومان سرمربی بارسا که اخیرا با خوان لاپورتا رئیس باشگاه اختلافاتی پیدا کرده در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.


01643508.jpg



کومان در مورد بایرن گفت:«بایرن تیم بزرگی است و بازیکنانی دارد که از لحاظ انفرادی در سطح بالایی قرار دارند. بازیکنانی باتجربه و ارزشمند ولی ما هم برای شروع کار در لیگ قهرمانان با انگیزه ایم. در خانه بازی داریم و هدف مان کسب نتیجه ای مثبت است.»



کومان ادامه داد:« ما تغییرات مهمی در تیم داشته ایم ولی در فوتبال هرگز شما زمان کافی ندارید و باید به سرعت با تغییرات کنار بیایید. توقعات از بارسا همیشه بالاست و هواداران پیروزی می خواهند. ما نیز هدف دیگری نداریم.»





01643507.jpg






اختلاف با لاپورتا:« الان ارتباط مان خوب است ولی اختلافاتی وجود داشت. معتقدم اگر اختلافی ایجاد می شود، باید صحبت کرد چرا که هر دو بهترین ها را برای بارسا می خواهیم. من در حال حاضر مشکلی با رئیس ندارم. ارتباط مان کامل است و گلایه ای هم نیست. گفتم که مشکلاتی بود ولی حل شد و الان در همه چیز توافق داریم. در مصاحبه های اخیرم تاکید کردم که به عنوان مربی به همه و به خصوص جوانان میدان می دهم و در انتخاب بازیکن اختیار تام دارم. نمی خواستم به لاپورتا و هیچکس کنایه ای بزنم.»



تمدید قرارداد:« در قراردادم بند خاصی نیست ولی نمی خواهم الان حرفی بزنم. می دانم که به عنوان مربی اگر قصد ادامه کار در بارسا را دارم، باید تیمی برنده را به میادین بفرستم و جام بگیریم. بارسا در دوران گذار است و الان آینده من چندان اهمیت ندارد. تمرکز اصلی باید روی موفقیت تیم باشد و باشگاه مهم‌تر از هر مربی و بازیکنی است.»

فتح لیگ قهرمانان:« از حالا نمی توان پیش بینی کرد. پس از بازی فردا می توان گمانه زنی هایی کرد ولی توجه کنید که چلسی سال قبل جزو شانس های قهرمانی نبود و جام را بالای سر برد.»





01638767.jpg






وضعیت تیم:« از لحاظ بدنی شرایط مان خوب است. ملی پوشان به خوبی استراحت کرده اند و دیگر بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند.»



تاثیر منفی شکست 8-2 لیسبون:« در مورد شکست سال گذشته حرف زده ایم. در شرایط خاصی هستیم و می خواهیم اوضاع را به نفع خودمان تغییر دهیم. بازی پرتنش و سختی خواهد بود ولی می توان به بایرن ضربه زد و توانش را داریم.»
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون

پیام صریح دیگر از کومان​

کومان: لاپورتا مدیون من است، او زیاد حرف زد​

سرمربی هلندی بارسا در مصاحبه جدید خود، پیامی واضح و مشخص برای رئیس باشگاه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان تابستان سال گذشته و در بدترین مقطع هدایت بارسا را قبول کرد. آبی اناری ها 8-2 از بایرن شکست خورده بودند و فصلی بدون جام به پایان رسیده بود. لیونل مسی کمی بعد تقاضای جدایی داد و سرمربی هلندی در این شرایط قبول مسئولیت کرد و در پایان فصل گذشته بارسا را به قهرمانی کوپا دل رساند.


01643466.jpg


با این وجود ادامه کار او در هاله ای از ابهام قرار داشت و گفته می شد خوان لاپورتا قصد برکناری او را دارد ولی در نهایت رئیس جدید باشگاه تصمیمش را عوض کرد و حکم به ابقای کومان داد. قرارداد این مربی در پایان فصل تمام می شود و می گویند لاپورتا برای تمدید، شرط و شروطی دارد. یکی از آنها میدان دادن به ریکی پویج و ساموئل اومتیتی بود ولی کومان صراحتا گفت که برای انتخاب ترکیب، به کسی اجازه دخالت نخواهد داد.



کومان در مصاحبه ای جدید با "NOS" گفت:« لاپورتا تصور می کرد که مربی اختیار تام ندارد و بیش از اندازه اش حرف می زد. به لطف من است که بارسلونا الان آینده ای روشن پیش رو دارد. اینکه می مانم یا می روم، هنوز مشخص نیست.

معتقدم باشگاه باید در این مورد موضعی شفاف داشته باشد. وقتی به عنوان باشگاه در مورد مربی تان ایده ای روشن ندارید، طبیعی است که شایعات منتشر شوند. شما هم به عنوان مربی، قطعا جایگاهی شایسته نخواهید داشت.»
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون

می خواهیم بایرن را ببریم​

بوسکتس: شکست 8-2؟ بایرن تیم 2 فصل قبل نیست​

سرخیو بوسکتس می گوید که بارسایی ها از لحاط ذهنی خود را برای برتری بر بایرن مهیا کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در نوکمپ و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان بارسا میزبان بایرن مونیخ است. دیداری انتقامی برای آبی اناری ها چرا که تابستان 2020 در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در لیسبون برابر حریف آلمانی 8-2 مغلوب شدند.
نسبت به آن تیم بارسا دیگر لیونل مسی، گریزمان و لوئیس سوارز را در اختیار ندارد و رونالد کومان نیز جانشین کیکه ستین شده است.


01643500.jpg
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون
بدون مسی این تیم درست شدنی نیست دیگه

بارسلونا ۱ - ۲ رئال مادرید
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ

پلان B بارسلونا در صورت ناکامی در جذب هالند​


بارسلونا اگر نتواند ارلینگ هالند را جذب کند به سراغ دوشان ولاهوویچ خواهد رفت.



به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت خط حمله خود در نیم فصل دوم، فران تورس را از سیتی جذب کرد و به زودی قصد دارد آلوارو موارتا را نیز به خدمت بگیرد اما رویای بارسلونا برای فصل بعد کسی جز ارلینگ هالند نیست.


01678625.jpeg


تبلیغات



در واقع براسا هرچند با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است اما خوان لاپورتا رئیس بارسا در یک سال گذشته سخت در تلاش بوده تا زمینه برای انتقال ستاره نروژی دورتموند را برای فصل بعد فراهم کند. در این بین او ارتباط صمیمانه با مینو رایولا ایجنت بازیکن را تاثیرگذار می داند ولی این احتمال وجود دارد که هالند در نهایت راهی تیمی دیگر مثل رئال مادرید شو.د.


Vlahovic, seria alternativa para el Barça por si falla Haaland



طبق ادعای موندودپورتیوو، سران بارسا با در نظر گرفتن این احتمال از حالا روی گزینه های دوم و سوم در صورت ناکامی در جذب هالند فکر می کنند. برای این مهم، دوشان ولاهوویچ ستاره صرب فیورنتینا فعلا پلان B بارسا محسوب می شود.
ولاهوویچ تابستان 2020 یعنی زمانی که لوئیس سوارز راهی اتلتیکو شد، به عنوان گزینه جانشین او به بارسا پیشنهاد شد ولی در نهایت توافقی با فیورنتینا حاصل نشد.


01675621.jpg



از قرارداد او تنها یک سال و نیم دیگر باقیمانده و این باعث خواهد شد فیورنتینا تابستان 2022 رقم معقولی برای انتقال او در نظر بگیرد. ولاهوویچ فصل گذشته توانست 21 گل در سری آ بزند و فصل جاری توانسته زننده 16 گل باشد. تابستان امسال فیورنتینا برای فروش او 50 میلیون یروو طلب کرده بود که سال بعد این رقم بسیار کمتر خواهد بود. ارزش بازیکن در ترانسفرمارکت 70 میلیون یورو تخمین زده شده است.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

بمب نقل و انتقالاتی؛ توافق لواندوفسکی با بارسلونا​

منابع آلمانی گزارش می‌دهند که جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ قطعی شده و او در تابستان راهی بارسلونا خواهد شد.
0adopc2s.jpg

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال اضافه کردن یک مهاجم درجه یک به پروژه خود در فصل تابستان است و به نظر روبرت لواندوفسکی تبدیل به گزینه اول این تیم شده است. برنامه بارسلونا ابتدا این بود که برای جذب ارلینگ هالند اقدام کنند، اما این انتقال بسیار هنگفت به نظر می‌رسد و ممکن است این ستاره نروژی تیم‌هایی چون منچسترسیتی یا رئال مادرید را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.
حالا بارسلونا به دنبال جذب مهاجم دیگری در بوندسلیگا بوده و برای خرید رابرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بایرن مونیخ وارد عمل شده است.
ycyicc1m.jpg

از طرف دیگر با با وجود اینکه طی هفته های اخیر گفته شد لواندوفسکی اولویت خود را تمدید قرارداد با بایرن‌مونیخ قرار داده اما به نظر می رسد که مذاکرات بین دو طرف به بن‌بست خورده و توافق دور از دسترس به نظر می‌آید.
در همین راستا sport tvppl گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رابرت لواندوفسکی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از بایرن مونیخ اتخاذ کرده و از تمدید با این تیم ناامید شده است. بر اساس این گزارش ستاره لهستانی حتی این تصمیم خود را به الیورکان نیز اطلاع داده است. لواندوفسکی شخصاً به کان اعلام کرده که با بارسلونا به توافق رسیده و در تابستان به این تیم خواهد پیوست.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,105
لایک‌ها
13,414
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
بایرن ــــ بارسلونا
پنالتی مسلم روی دمبله گرفته نشد
فشار بارسلونا کاملا مشهوده
این تیم امیدوار کننده هست
زنده باد مهندس ژاوی 🔥❤️
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

بازگشت اسطوره بارسلونا به فوتبال​

کارلس پویول قرار است در تیم مدیریت ورزشی باشگاه تحت مالکیت جرارد پیکه، اف سی آندورا، شروع به کار کند.
بازگشت اسطوره بارسلونا به فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، منابع اسپانیایی امروز اعلام کردند که باشگاه آندورا در دسته دوم فوتبال اسپانیا به امضای قرارداد با کارلس پویول بسیار نزدیک است. پست او دقیقا مشخص نیست، اما در آندروا اطمینان می دهند که در حوزه مدیریت ورزشی خواهد بود و از نزدیک با خوامه نوگس، مدیر ورزشی، همکاری خواهد کرد.
1913207

طبق این گزارش، جرارد پیکه توانسته پویول را متقاعد به این همکاری کند و به این ترتیب پویول که چند سالی است به عنوان ایجنت فعالیت می کند، می تواند بار دیگر در یک باشگاه فوتبال فعالیت کند.
1913208

پویول را کاپیتان ابدی بارسلونا می دانند؛ اسطوره ای که در بهترین دوران تاریخ بارسا 2009 تا 2013 به یادماندنی‌ترین بازی ها را انجام داد و با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد. پویول در پایان فصل 14-2013 به دلیل مصدومیت های متوالی تصمیم به بازنشستگی گرفت و بسیاری معتقدند هنوز هم جای خالی او در خط دفاعی بارسا حس می شود.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,105
لایک‌ها
13,414
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
این تیم فعلی با همین مربی چند تا خرید اساسی میخواد ، تنه تیم خوبه منتها چند تا ستاره تاثیر گذار میخواد ، مهمترین نیاز ، دفاع آخره که بعد پیکه واقعا هیچکس در حد بارسا نداریم ، در سبک بازی تیم و کاربلدی ژاوی حرفی نیست (y)
 
بالا