برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران رئال مادرید

3dwin

Registered User
تاریخ عضویت
4 جولای 2012
نوشته‌ها
1,054
لایک‌ها
438
محل سکونت
اونور خاک
رئال این فصل برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان راه سختی رو پیش رو نداشت .
مهمترین بازی رئال ، در مرحله نیمه نهایی و مقابل بایرن بود که اون هم بیشتر به لطف بازی نه چندان خوب بایرن تونست پیروز بشه و به فینال برسه .
بازی امشب با اینکه حساسیت زیادی داره اما سخت ترین بازی رئال نیست و در صورتی که بازیکنا مثل آدم به وظایفشون عمل کنن و قدر موقعیت ها رو بدونن ، آبکش شدن اتلتیکو و زدن 3 4 گل دور از انتظار نیست .
در خصوص کاسیاس هم باید بگم که اگه قرار باشه تیم رو ترک کنه ، ترجیح میدم این آخرین جام رئال باشه .
این کلیپم اگه تا حالا تماشا نکردید ، الان ببینید ، قبل بازی فینال روحیه بگیرید .

لالیگا ، فصل 94-95 ، بازی ال کلاسیکو ، رئال 5 - 0 بارسا
true-story-small.png
 

bahram_warrior

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2011
نوشته‌ها
1,991
لایک‌ها
3,326
محل سکونت
تهران
مرجع خبری رئال مادرید : سامی خدیرا در ترکیب اصلی رئال مادرید برای بازی با اتلتیکو حضور دارد . ترکیب رئال بدین شرح است : کاسیاس ، کارواخال ، واران ، راموس ، کوئنت رائو ، دی ماریا ، خدیرا ، مودریچ ، ایسکو ، بیل و کریستیانو .

ترکیب اتلتیکو هم این گونه است : کورتوا ، خوانفران ، گودین ، میراندا ، فیلیپه ، تیاگو ، گابی ، کوکه ، رائول گارسیا ، ویا و دیگو کاستا .

Sent from my GT-I9300
 

mohammad1992

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2013
نوشته‌ها
739
لایک‌ها
461
از جان کارلو چه می خواهید؟!

carlo-copa.jpg

اگر می خواهید موهایتان یک ماهه سفید شود ، اگر از زندگی سیر شده اید . اگر می خواهید سخت ترین فشار دنیا را تجربه کنید ، بشتابید ، بشتابید ! فرصت شغلی نشستن روی نیمکت رئال مادرید !

تقریبا از هر مربی سابق رئال بپرسید ، این شوخی تلخ را تائید می کند . از فشار هواداران پولدار در برنابئو (که ارث پدرشان را از تیم طلب می کنند) گرفته تا دولتمردان (که می خواهند سر مردمشان به رئال گرم باشد) و روزنامه های کاتالونیایی (که منتظر کوچکترین نقطه ضعف هستند ) . طبیعی هم هست که توقعات بالا باشد ، آن هم از پر افتخار ترین باشگاه جهان که همیشه گرانقیمت ترین بازیکنان فوتبال جهان را گرد هم می آورد .

مربی بزرگ ، مربی ایست که بتواند با این فشارها بسازد و در کنار هزاران دغدغه فکری که در سر دارد ، بهترین ترکیب را بچیند . اما وقتی که هوادا خودی ، با بی عدالتی کامل شروع بیه کتک زدن مربی می کند ، این فشار غیر قابل تحمل می شود . آن هم نه هر مربی بلکه کسی که غرور ژرمن ها را زیر پا له کرده است . کسی که گواردیولا را در خانه خودش تحقیر کرد (کاری که مربی سابق هم نکرد!)

کارلو در کوپا و جام باشگاه های اروپا ، ارزشهای خود را ثابت کرد . در مقابل بارسلونا رئال در ۶۰ دقیقه آغازین به حریف سر بود و همین ۶۰ دقیقه باعث می شد که رئال لایق جام باشد . گل گرت بیل هم حق را به حقدار رساند . نتیجه تاریخی ۵-۰ مقابل بایرن هم اتفاقی نیست که به سادگی ها فراموش شود ، همان طور که پیروزی ۷-۰ باواریایی ها در مقابل بارسا در تاریخ ثبت شده است .

چرا لالیگا از دست رفت؟
در مورد لالیگا شاید کارلو کمترین تقصیر را داشته باشد . مشکل بزرگ او ” بله فربان گو ” بودنش است که شاید اگر هر کدام از ما جای او بودیم ، همین تصمیم را می گرفتیم . فرض کنید که مهندس حوزه آی تی هستید ، به گروه شما کار در شرکت گوگل پیشنهاد می شود ، به شرطی که برخی از اعضای گروه را نداشته باشید . حاضرید چنین فرصتی را از دست بدهید ، آن هم در حالی که می دانید هرگز و تا آخر عمر فرصت مشابهی نخواهید یافت ؟

آنجلوتی چاره ای نداشت . یا باید با مهره هایی که مدیر در اختیارش قرار داده بود ، می ساخت . یا باید قید بزرگترین رویای دوران مربیگریش را می زد . او گزینه اول را برگزید .

کارلو از همان ابتدا می دانست که حق استفاده از ایکر را ندارد . آن هم با دستوراتی که از بالا رسیده بود . می دانست که رسیدن به موفقیت سخت تر خواهد بود اما امیدش را از دست نداد و فرمول پیدا کرد . به ایکر در دو جام فرصت داد تا به بالادستی ها نشان بدهد که فرق بودن با نبودن او چیست . حالا سکان عرشه دست آنهاست . می توانند کاپیتان را در تابستان بفروشند و لوپز را حفظ کنند تا جامهای دیگر هم مثل لالیگا از دست برود یا کاپیتان را حفظ کنند و به جامها امید داشته باشند .

تحمیل ایارامندی به کارلو نیز ظلم دیگری بود که در حق او صورت گرفت . او در حالی به رئال آمد که مدیر و زیدان با هم تیم را چیده بودند : ایسکو ، ایارامندی ، کارواخال و کاسمیرو خریدهای جدید بودند .

آنجلوتی در همان روزهای اولش تائید کرد که از کارواخال شناختی نداشته و از عملکردش متعجب شده است . در مورد کاسمرو نیز همین طور . مسلما ایسکو هم خرید استانداردی بود که هر تیمی دوست داشت آن را به خدمت بگیرد اما ایارامندی …

در تابستان گذشته پس از پیوستن ایارامندی به رئال ، مقاله ای نوشتم و تنها توجیهم برای این خرید را ” نجات تیم ملی اسپانیا ” دانستم . شناخت چندانی از این بازیکن ۴۰ میلیونی نداشتم و تنها هدف از این خرید را استفاده از او به عنوان جایگزین ژابی در تیم ملی اسپانیا در جام جهانی دانستم . اما حقیقت این که ایارا یک پنجم انتظارات را هم بر آورده نکرد . عملکردش هیچ جایی برای دفاع باقی نگذاشت . آن هم در حالی که آنجلوتی تا جایی که می توانست به او بازی داد تا پرز را خوشحال کند اما زهی خیال باطل !

اگر ایکر در ترکیب لالیگا بود و رئال جایگزین مطمئن تری برای ژابی داشت ، تردیدی ندارم که سرنوشت دیگری رقم می خورد اما همین که بدون این عناصر هم رئال تا پایان برای لالیگا جنگید ، جای تقدیر دارد .

قدرت ندادید ، زمان هم نمی دهید ؟
کارنامه آنجلوتی با تیمی که ۵۰ درصد ترکیبش تغییر پیدا کرده بود ، آن قدر ها هم بد نبود که این روزها برخی روند فحاشی را به او آغاز کرده اند .

وقتی مورینیو رفت ، در مقاله ای نوشتم که مربی جدید “زمان و قدرت ” می خواهد . قدرت که به او داده نشد . خریدها را خودش انجام نداد و بخشی از ترکیب هم با دستور مدیر چیده می شد . حالا برخی می خواهند فاکتور ” زمان ” را هم از کارلو بگیرند .

مورینیو در فصل اولش ۵-۰ به بارسا باخت . در فینال هم مثل یک تیم حقیر عمل کرد . با په په ای که در میانه زمین بازی می کرد و ایکر کاسیاسی که سه توپگیری معجزه آسا داشت . اما هیچ کس این گونه به او فحاشی نکرد . حالا آنجلوتی طوری مورد مواخذه قرار می گیرد که گویی رئال را در عرض یک فصل به دسته سه رسانده است !

پرویز مظلومی ، مربی سابق استقلال با شخصیت عجیب و غریبی که داشت پس از آن که پرسپولیس را شکست داد ، گفت :” من برای شکست دادن پرسپولیس آمدم ، حالا ماموریتم را انجام دادم و با سری رو به بالا می توانم ، استقلال را صرفنظر از ادامه فصل ترک کنم ! ”

حقیقتا به نظر من آنجلوتی همین حالا می تواند صرفنظر از هر نتیجه ای از فینال از رئال جدا شود و ما تا ابد او را به عنوان کسی خواهیم شناخت که غرور هیتلر مآبانه آلمانی ها را خرد خاکشیر کرد . گواردیولایی را به مرز سکته رساند که کابوس سالهای اخیرمان را تشکیل می داد . آنجلوتی همین حالا می تواند از رئال برود و تا ابد در تاریخ جاودانه بماند ، چه دسیما را بیاورد ، چه نیاورد …

سپیدقلم
خیلی مقاله رو قبول ندارم = نظر شخصی
 

aliran93

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
646
لایک‌ها
684
سلام دوستان

تقریبا 20 دقیقه تا فینال مونده و میدونم همتون استرس دارید مثل خودم

به امید پیروزی و کسب دهمین جام

بنظر من 3-2 میشه
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
با این بازی مزخرف رئال ترجیح می دم آتلتیکو مادرید برنده بازی باشه
تیم حریف دو تا از اصلی ترین مهره هایش رو نداره
این هم شد بازی
:D
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
هر بار پست تو رو میبینم فاز منفی میدی و نا امیدی یا مثل الان بردن تیم حریف رو ترجیح میدی .... قابل درک نیست واسم!!!!

برای چی قابل درک نیست
من که هوادار دو آنیشه نیستم
وقتی یک تیم کوچیک با اون بودجه اندک مقابل غول های اروپا سر درآورده
دو تا از بهترین بازیکن هایش هم مصدوم شدن
وقتی رئال با این همه هزینه و خرج الکی داره در سطح اون تیم بازی می کنه و دل بسته به اتفاقات فوتبال همون بهتر که ببازه
لا اقل تاریخ یک کم جالب بشه
:D
 

bahram_warrior

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2011
نوشته‌ها
1,991
لایک‌ها
3,326
محل سکونت
تهران
رو ضربه سر گل خوردیم...قابل پیش بینی بود ولی نه این ضربه سر...چه سوتی بدی داد کاسیاس..خروجش افتضاح بود.

Sent from my GT-I9300
 

mohammad1992

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2013
نوشته‌ها
739
لایک‌ها
461
اینم شاهکار کاسیاس به قول شما نمی دونم مقدس ، حالا دیدید چه سوتی بدی داد ، نمی خوام خرابش کنم چون اسطوره باشگاه هست - ولی از اول فصل هی ما می گفتیم دیگو حقش فیکسه هی همه به من ایراد می گرفتن - حالا بیخیال امیدوارم جبران کنند
 

kandishmk

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2009
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
159
محل سکونت
Norway.Vest Agder
تیم بد نبود نیمه اول. کنترل کرد بازی رو. موقعیت خوبی داشت بیل که خراب کرد. ولی کاسیاس اشتباه عجیبی کرد و همه رو داغون کرد.
امیدوارم نیمه دوم جبران کنیم اونم زود چون هر چی دیرتر بشه اتلتیکو خشن تر میشه و بازیکنای ما رو عصبی میکنن و جام رو از دست میدیم. به امیدو گل تو ده دقیقه اول نیمه دوم :general410:
 

shifter

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2007
نوشته‌ها
892
لایک‌ها
1,087
تیم نظم و ترتیبشو از دست داده...
باورم نمیشه الکی الکی داریم میبازیم...
اتلتیکو کارش همینه...یک گل میزنه بعد بازیو کنترل میکنه:(
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
خب قهرمانی آتلتیکو مادرید پیشاپیش مبارکشون باشه
با bbc که هیچ با cnn و Fox news هم بیاد کمکشون اینها تا صبح گل بخور نیستند
آقای بازی های بزرگ که بله
واقعا دم سیمونه گرم
امیدوارم بمونه تو آتلتیکو
که یک چند سال دیگه لا اقل رئال شیوه تیم داریش رو یک تغییری تویش بده
 
بالا